- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ti co rozhodli o tom, že je potřeba na úvoze dát zastávky blíž k sobě, tj. ubrat z chodníků, udělat další pruh a silnici místním dotáhnout ještě blíže pod okna. Pak se zase budou divit, když místní nějaká iniciativa prosadí zrušení, protože logicky nemůže nezhoršit místní hlukovou a smogovou situaci, která už je tak katastrofální. Kvůli tomu, aby se chodec nemusel přesunout o 50 m k současné zastávce. V dnešní ekonomické situaci se vymýšlí koniny na úkor peněz ztrženým nám všm.
> aby se chodec nemusel přesunout o 50 m k současné zastávce
Kdyby ti kvůli těm 50 metrům čas od času ujel spoj při přestupu, asi bys měl na věc jiný názor.
Jestliže Brnem projíždí trasy dálnic, jak to může s ovzduším a hlukem vypadat? Někdo by se měl za zavlékání dálnic do města Brna zodpovídat. Přitom obchvaty se budují v západní Evropě už nejmíň 50 let, jen v Brně jsem 100 let za opicemi, a furt plánujeme zavléci do města další a další dálnice. Dokonce i přes nejcennější rekreační část (přístaviště Bystrc) Brněnské přehrady.
když to pomůže uvolnit "centrum" jsem pro dálnici u přehrady.
Že by mých 300 g CO2 na kilometr bylo tolik poznat?
zakázat i ty čmoudící autobusy MHD ? ..stejně jen blokují provoz..
> stejně jen blokují provoz..
Komu? Kterénkům, kterým není fungující MHD dost dobrá?
Kounicově apod. jezdí? Pár zásobovacích aut za den. To bys tomu ty zelený mozku opravdu pomohl. Kdybyste nedělali obstrukce kvůli každé dopravní stavbě, tak za ty roky mohla být doprava v Brně daleko klidnější a tranzit by do města vůbec nemusel. Další věc je, proč je aut tolik - jestliže MHD je předražená a bude ještě dražší, tak už pomalu i pro jednoho člověka začíná být levnější a hlavně časově výhodnější jet autem.
Ale ostatně co by kdo čekal od politika - toho může napadnout jen hloupost nebo nějaké omezení ostatních
Ano, politika DPMB je rozhodně zajímavá. A přesně tak kontraproduktivní jak píšete. Já už jezdím jen autem...jednak mi cesta do práce trvá cca.15 minut (namísto 45ti, což je hodina života denně) a druhak cenově mě to za chvíli vyjde úplně stejně.