Diskuze

Jižní Morava čeká na dokument, který řeší silnice i průmyslové zóny

Čekání na Godota připomíná proces přípravy takzvaných Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje, podle kterých se má kraj v dalších letech rozvíjet. Strategický dokument stále není s konečnou platností potvrzený, ačkoliv ho zastupitelé odsouhlasili už před více než čtvrt rokem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gróf

30. 12. 2011 5:10
NSS již rozhodl, že R43 v územním plánu města Brna není.

Proč tedy zastupitelé města usilují o umístění této rychlostní komunikace R43 do území města, a to dokonce jeho pěti městských částí? (Bosonohy, Žebětín, Kohoutovice, Bystrc, Kníničky). To nedává smysl. Místo, aby byli rádi, že stačí setrvat na stanovisku, že dálnice do města nepatří, nahrávají pochybným lobbystickým zájmům bez ohledu na zdraví obyvatel. Co za tím vězí? Korupce?Rv

0 0
možnosti

sartoricz

30. 12. 2011 8:42
Re: NSS již rozhodl, že R43 v územním plánu města Brna není.

Kudy by podle Vašeho názoru měla vést R43, aby plnila stejný úkol? Tzn odvedla tranzitní dopravu z Pisárek, Žabovřesk a Kr. Pole a vytvořila novou výpadovku na Svitavy (= odlehčila Lipůvce a ostatním)?

3 0
možnosti

Dgm1

30. 12. 2011 2:27
Daň za Haška: 100 tis. na rodinu

Proč nemohlo dávno být

realizováno spojení Brna s Vídní po existující D2 a potřebném prodloužení R55

okolo Břeclavi? Hašek to není schopen odpovědět a přitom dobře ví, že jím

prosazovaná nesmyslná varianta znamená pro horší řešení vícenáklady 30 MILIARD

korun, tedy přes 100 000 na každou čtyřčlennou rodinu v Jihomoravském kraji.

1 0
možnosti

sartoricz

30. 12. 2011 8:37
Re: Daň za Haška: 100 tis. na rodinu

Proč betonovat lužní lesy okolo Břeclavi, vždyť do Vídně se dá dojet i přes Bratislavu. Tam dálnice dokonce už stojí...

0 0
možnosti

p_n_2

30. 12. 2011 0:59
87 obcí... a to je takový problém sednout

do auta a objet to? Pro normálního pracujícího člověka v terénu je 87 návštěv záležitostí maximálně tak na dva týdny. Ovšem úředník sedí v kanclu na zadku a diví se, že se mu někdo nevyjádřil na nějaké 150. lejstro v pořadí, byť tentokrát důležité...

0 0
možnosti

Gróf

29. 12. 2011 20:20
Z Troubska přes Bystrc R43 nepovede.

Je to v rozporu s mnoha zákony, a skončí to u NSS, ÚS, nebo, bude-li třeba, i ve Strasburku u Mezinárodního soudu pro lidská práva. [>-]EU

0 0
možnosti

CoolAdik

29. 12. 2011 20:47
Re: Z Troubska přes Bystrc R43 nepovede.

Víte, demokracie je pro inteligentní lidi, kteří klidně kývnou na návrch, který republiku posune dál. Přesný opak je taková "farmářka" Havránková.... Podle Vašeho názoru je to špatné, podle ostatních je to dobré... A tak se to postaví. To je demokracie.

0 0
možnosti

CoolAdik

29. 12. 2011 18:15
Občanská sdružení

V České republice je jeden z velkých problémů to, že slavná občanská sdružení mají velká práva a brzdí jakýkoliv rozvoj. Nejhorší je, že si je sami platíme!!! To je alarmující. Jen postavte R43 přes Bystrc i průmyslovou zónu v Tuřanech! Jedině tak se posuneme z této "zaprděné" a mizerné situace. Zaostáváme za vyspělým světem, kde lidé projekty, které ji pomohou vítají (jak nová pracovní místa, tak lepší dopravní obslužnost)!

3 0
možnosti

MKzB

29. 12. 2011 20:27
Re: Občanská sdružení

Práva všeho druhu v naší společnosti bují jako zhoubný nádor. V kombinaci s lidskou leností a pohodlností to bude naše zkáza.

1 0
možnosti

hrboun

29. 12. 2011 18:11
Hitler

Kdyby válka trvala o pár let déle tak ta silnice je skoro 70 let hotová!!

2 0
možnosti

CoolAdik

29. 12. 2011 18:17
Re: Hitler

Ikdyž bych to napsal trochu jiným způsobem, v podstatě je to pravda. Nicméně si myslím, že to že skončila válka je důležitější než R43...

1 0
možnosti