Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně se letos otevřou tunely, opravy poničených ulic ale musí počkat

Rok 2012 měl být pro brněnskou hromadnou dopravu rokem očekávaných oprav. Brňané letos ocení otevření tunelů Dobrovského i konec oprav na Pionýrské. Například ulice Milady Horákové a Minská ale zůstanou v havarijním stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Tenzor

Milady Horákové

Takže 2 roky se bude jezdit po ulici, která se opravovala před 4mi lety dvacítkou (pokud se to úplně nerozpadne), pak se to bude rok opravovat za trojnásobek normální ceny. Snad to vydrží aspoň 3 roky do další opravy. Děkujeme radním za světlé zítřky.:-P

0/0
18.1.2012 18:00

J.Bill

Nejsou peníze?

Tak ono není 300 tisíc na opravu, ale miliónek za propagaci nádraží, který stejně nebude máme. Příjde mi to tak nějak nelogický, ale asi si musíme zvykat.

0/0
8.1.2012 2:14

politicky nekorektní trolejbus

Re: Nejsou peníze?

Ono nemá smysl opravovat Minskou spíš než se otevře tunel. Ona totiž ta Minská slouží jako přivaděč na Žabovřeskou místo dnes budovaných tunelů.

jenže tohle si ti aktivisti proti tunelům neuvědomují, že na jejich dokončení je navázána jiná stavba, která už s VMO vůbec nesouvisí a týká se třeba té tramvajové trati.

VMO v Brně nemá zpoždění rok, ale minimálně jednu dekádu, jenže obávám se, že v době dluhové krize se asi dokončení celého VMO v jeho původní idee již nedočkáme ( VMO Tomkovo náměstí, tunel Vinohrady, Tunel Červený kopec, Tunel Úvoz -i když pravda nesouvisí s VMO)Celá jižní větev VMO je zřejmě již utopie, ale severní polookruh by se dodělat měl. Provizorní zaústění Husovického tunelu dokřižovatky Tomkovo náměstí není nejštastnějším řešením.

Mimochodem s VMO souvisí i R43 je stopě německé exteritoriální dálnice. je jasné, že místním se to nelíbí a bude to trvat zřejmě léta,ale ta silnice se tam jednou stejně postaví. Jiné řešení totiž není a nulová varianta je nepřípustná

0/0
9.1.2012 15:08

holes5

sdružení

zaplatí to všechno Štěpaník?

0/0
5.1.2012 10:43

gibonxxx

na pionyrske

snad musi hledat poklady Cyrila a Metodeje nebo nevim proc to ma byt tak dlouho zavrene

+1/0
4.1.2012 19:14

libedejroznec

Re: na pionyrske

..to je jednoduché.. získá se zakázka.. ideálně na podzim.. otevře se vozovka a pak se dělá jinde.. sem tam se něco udělá a natahuje se co to jde.. a penízky tečou..

0/0
4.1.2012 22:56

holes5

Re: na pionyrske

R^

0/0
5.1.2012 10:41

politicky nekorektní trolejbus

Re: na pionyrske

Pionýrskou taky nechápu. Toho půl roku než se otevřou tunely by ti už taky vydrželo.

( Vlastně i za tohle můžete poděkovat Štěpaníkovi - Pionýrská je jediná dostatečně kapacitní komunikace ve směru z dálnice na Lesnou, být Dobrovského tunely otevřeny na podzim 2011, její uzavření by tolik nevadilo).

Ovšem pokud tam může projet trolejbus, bylo jistě možné v nějakém omezeném režimu zachovat průjezd i pro ostatní dopravu - alespoň tu vnitroměstskou.

0/0
9.1.2012 15:13

libedejroznec

"Musím vždy sešlápnout pedál až na podlahu"

..to je pak jasný, že to škube, když šalina začne hrabat na místě ;-D.. když se s ní nemumí rozjet, tak tam nemá co dělat.. nejlepší jsou ti řidiči co si pod kola nasypou prvně dva kýble písku a pak tramvaji naloží "plnej kotel" ..to opravdu svědčí o vysoké inteligenci a řidičských schopnostech...

0/0
4.1.2012 16:18

wolflobo

Re:

Vy zvladate jizdu s tramvaji, ktera je vybavena zrychlovacem? Vite vubec o cem je rec? Takovy brouky pytliky "miluju"

+1/0
4.1.2012 16:50

libedejroznec

Re: Re:

óó.. a víte vůbec že těch tramvají co mají tento typ regulace už po Brně moc nejezdí ?.. že je tu už většina s tyristorovou regulací či IGBT ? ;-D

0/0
4.1.2012 17:45

a8nn

Re: Re:

Ve své kategorii 28 %.

0/0
5.1.2012 0:01

Petr Tenzor

Re: Re:

Na 5/7, které tam jezdí, skoro každá druhá, milý šerloku.

0/0
18.1.2012 18:01

Petr Tenzor

Re:

Nebylo to o hrabání na místě...

O vysoké (nebo aspoň průměrné) inteligenci svědčí třeba to, že člověk neplácá o věcech, které nechápe.:-P

0/0
18.1.2012 17:55

CoolAdik

Tunely Dobrovského

Tohle je vrchol! Tak oni si na otevření tunelů ještě stěžují, místo toho aby byli rádi, že doprava bude v zemi a auta jim nebudou smrdět pod oknama. A to že okolí bude ucpané je také nesmysl. Průtah od Žabovřesk k Pisárkám s má rozšířit a šalina (pro cajzle tramvaj ;-)) má jít do tunelu. Na druhé straně je již hotový obchvat až po Tomkovo náměstí, kde má vzniknout také MÚK!

+3/0
4.1.2012 15:49

sartoricz

Re: Tunely Dobrovského

To by museli zapojit mozek, aby jim doslo, ze na "vsechno a hned" nejsou penize.

+1/0
4.1.2012 16:01

Hejtmy5

Re: Tunely Dobrovského

Šalina půjde do tunelu možná tak za 20 let, jinak souhlasím.

0/0
4.1.2012 16:11

CoolAdik

Re: Tunely Dobrovského

bohužel s Vámi budu muset souhlasit.. :(

0/0
4.1.2012 19:12

Petr PATRYK

Re: Tunely Dobrovského

Souhlasim, pritom by stacilo neroztahovat zbytecne koleje, vsechno zmacknout k sobe, zrusit nesmyslny chodnik odnikud nikam (lide muzou chodit po druhe strane reky) a vesly by se tam 4 pruhy v pohode. Uz ted je tam pohodlne misto na 3 pruhy, ale to by nekdo mohl prijit o zakazku.

+1/0
4.1.2012 20:31

sartoricz

Re: Tunely Dobrovského

Ano, urcite! Divim se, ze to nenapadlo odborniky projektanty... kolik casu a penez by se usetrilo, kdyby si kazda stavebni firma musela platit sveho koumaka aktivistu.

0/0
4.1.2012 21:19

politicky nekorektní trolejbus

Re: Tunely Dobrovského

Šalina nepůjde do tunelu.

Pokud je mi známo, odtěží se skála vpravo od trati.

Možná by stálo za úvahu zavěsit jeden směr rozšířené Žabovřeské nad řeku, asi by to vyšlo levněji, než kutat stovky kubíků skály. Nebo udělat silnici patrovou - v jižní itálii takhle vedou dálnice tam, kde není místo.

Ještě mně napadá kacířská myšlenka, vést opačný směr Žabovřesské radiály po druhém břehu řeky, současnou veslařskou ...

0/0
9.1.2012 15:20

el_peregrino

Re: Tunely Dobrovského

Tentokrát řvou správně. Na tom tunelu pro šalinu už se mělo dávno dělat. Po otevření tunelu pod Kénikem se stanou dvě věci - Kéniku se dost uleví a pod Wilsoňákem nastane inferno. Udělat tunely pro šalinu je práce na tři roky a další dva zabere nová cesta pro auta. Teoreticky. Prakticky se objeví nějaké to "Sdružení občanů Kamenného mlýna" a Zelenáči přijdou s endemickým výskytem nějakého ultravzácného čolka. Počítám to potrvá tak 10 roků. Minimálně.

0/0
5.1.2012 21:15

iDoktor

Hlavně že Žabovřeská

byla před pár lety rozkopaná, že. Jako by se to rozšíření nemohlo udělat rovnou. Takhle se tam v každém směru sjíždějí 3 pruhy do jednoho, aby tam pak nebyla zácpa...

0/0
4.1.2012 15:36

Kazeasch

Re: Hlavně že Žabovřeská

Je to závislý na tunelech a tím že se bude upravovat ta mimoúrovňová křižovatka co je na Komín. Pak se silnice rozšíří tam kde je teď šalina a ta půjde do díry o kus vedle do svahu. Tunel je důležitější aby se tou částí města dalo projet. Žabovřeská by měla být průjezdná furt, protože nejdřív se přeloží koleje, pak se starý předělají na silnici. Pak se to už jen spojí s tím co tam je teď a bude hotovo.

0/0
4.1.2012 16:07

rlpcr

Pionýrská má tajné pruhy?

Pionýrská byla někdy šestiproudá? Já tama jezdil denně, ale vždycky jsem viděl jen 4 pruhy.

Nejpozději od konce října budou moct pro cestu z centra na Lesnou opět využít šestiproudou Pionýrskou ulici.Zdroj: http://brno.idnes.cz/v-brne-se-letos-otevrou-tunely-opravy-ponicenych-ulic-ale-musi-pockat-1e0-/brno-zpravy.aspx?c=A120104_1710329_brno-zpravy_bor

+1/0
4.1.2012 15:07

Kazeasch

Re: Pionýrská má tajné pruhy?

Asi berou chodník jako pruh pro chodce

0/0
4.1.2012 15:58

Quasi

Re: Pionýrská má tajné pruhy?

je to spatne napsany, ale chapal bych to tak ,ze po oprave bude pionyrska sestiproudova, i kdyz nechapu proc.

0/0
4.1.2012 16:01

Kazeasch

Re: Pionýrská má tajné pruhy?

Myslím že na povrchu žádná změna nebude. Jestli si pamatuju tak se má opravovat jen naprosto zdevastovaná kanalizace a bylo jen potřeba co nejvíc snížit zátěž na silnici. A silnice se mi tam zdála i docela dobrá, než aby ji chtěl někdo spravovat, když jsem tam naposled jel.

0/0
4.1.2012 16:12

opice_na_gume

pionyrska

rocni uzaverka pionyrske je na ranu mezi oci. Jezdim kolem casto, nikdy jsem tam nevidel jakoukoliv cinnost. Pak je vlastne logicke ze to bude zavrene az do podzimu. Navic udelat objizdnou trasu 2proude komunikace po jednoproudych ulickach, to musel vymyslet skutecny genius. Zvlast kdyz si po pionyrske MHD spokojene dal jezdi. Naprosty dilentantismus a pohrdani normalnimi lidmi co denne musi stat v kolonach kolem luzanek, na sportovni, drobneho atd ...

+3/0
4.1.2012 14:36

rlpcr

Re: pionyrska

Pokud tam nejezdíte metrem, tak je to celkem pochopitelné, když se práce dějí pod zemí.

Leč s tou nepřiměřenou délkou uzavírky musím souhlasit.

+1/0
4.1.2012 15:05

miropiro

Re: pionyrska

Tak se ptejte primátora Brna, proč to tak dlouho trvá. On Vám to rád vysvětlí a zdůvodní.

0/0
4.1.2012 16:11

opice_na_gume

Re: pionyrska

:D odpoved primatora je presne to co mne uspokuji, dekuji za napovedu.

0/0
4.1.2012 16:21

opice_na_gume

Re: pionyrska

ano, kdyby tam kopali metro nebo razili tunel, chapu, ze delaji pod zemi a nepotrebuji byt venku. Ale oprava kanalizace? Ze by tam treba strkali trubky, delnici lezli z diry dovnitr a ven, nebo treba nejaky stroj ze by tam byl? Prd. Akorat kopce pisku za kterejma se schovavaji policajti.

0/0
4.1.2012 16:21

Kazeasch

Re: pionyrska

Není pod pionýrskou náhodou velká stoka? Myslím že mluvili o tom že tam právě není moderní kanalizace ale ještě téměř původní. A to by byla už dost velká šachta aby nebyl potřeba přístup z venku.

0/0
4.1.2012 16:36

lrotrekl

Re: pionyrska

ano práce se provádějí v podzemí, jedná se o opravu stávající stoky, jedná se o nějakou hlavní stoku, práce navazují na práce, které se prováděly v ulici Sportovní, Střední, Rybníček někdy loni.... Provoz ulicí je omezen na minimum. Rychlost trolejbusů je omezena na minimum (otázkou je jestli se dodržuje).. Na stavbě děláme nějaké drobné subky, ale jde to mimo mě, takže víc nevím, ale případně můžu zjistit.... Jen jsem tam asi 2x vezl nějakej materiál...

0/0
4.1.2012 21:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.