- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže 2 roky se bude jezdit po ulici, která se opravovala před 4mi lety dvacítkou (pokud se to úplně nerozpadne), pak se to bude rok opravovat za trojnásobek normální ceny. Snad to vydrží aspoň 3 roky do další opravy. Děkujeme radním za světlé zítřky.
Tak ono není 300 tisíc na opravu, ale miliónek za propagaci nádraží, který stejně nebude máme. Příjde mi to tak nějak nelogický, ale asi si musíme zvykat.
Ono nemá smysl opravovat Minskou spíš než se otevře tunel. Ona totiž ta Minská slouží jako přivaděč na Žabovřeskou místo dnes budovaných tunelů.
jenže tohle si ti aktivisti proti tunelům neuvědomují, že na jejich dokončení je navázána jiná stavba, která už s VMO vůbec nesouvisí a týká se třeba té tramvajové trati.
VMO v Brně nemá zpoždění rok, ale minimálně jednu dekádu, jenže obávám se, že v době dluhové krize se asi dokončení celého VMO v jeho původní idee již nedočkáme ( VMO Tomkovo náměstí, tunel Vinohrady, Tunel Červený kopec, Tunel Úvoz -i když pravda nesouvisí s VMO)Celá jižní větev VMO je zřejmě již utopie, ale severní polookruh by se dodělat měl. Provizorní zaústění Husovického tunelu dokřižovatky Tomkovo náměstí není nejštastnějším řešením.
Mimochodem s VMO souvisí i R43 je stopě německé exteritoriální dálnice. je jasné, že místním se to nelíbí a bude to trvat zřejmě léta,ale ta silnice se tam jednou stejně postaví. Jiné řešení totiž není a nulová varianta je nepřípustná
snad musi hledat poklady Cyrila a Metodeje nebo nevim proc to ma byt tak dlouho zavrene
..to je jednoduché.. získá se zakázka.. ideálně na podzim.. otevře se vozovka a pak se dělá jinde.. sem tam se něco udělá a natahuje se co to jde.. a penízky tečou..
..to je pak jasný, že to škube, když šalina začne hrabat na místě .. když se s ní nemumí rozjet, tak tam nemá co dělat.. nejlepší jsou ti řidiči co si pod kola nasypou prvně dva kýble písku a pak tramvaji naloží "plnej kotel" ..to opravdu svědčí o vysoké inteligenci a řidičských schopnostech...
Vy zvladate jizdu s tramvaji, ktera je vybavena zrychlovacem? Vite vubec o cem je rec? Takovy brouky pytliky "miluju"
Tohle je vrchol! Tak oni si na otevření tunelů ještě stěžují, místo toho aby byli rádi, že doprava bude v zemi a auta jim nebudou smrdět pod oknama. A to že okolí bude ucpané je také nesmysl. Průtah od Žabovřesk k Pisárkám s má rozšířit a šalina (pro cajzle tramvaj ) má jít do tunelu. Na druhé straně je již hotový obchvat až po Tomkovo náměstí, kde má vzniknout také MÚK!
To by museli zapojit mozek, aby jim doslo, ze na "vsechno a hned" nejsou penize.
byla před pár lety rozkopaná, že. Jako by se to rozšíření nemohlo udělat rovnou. Takhle se tam v každém směru sjíždějí 3 pruhy do jednoho, aby tam pak nebyla zácpa...
Je to závislý na tunelech a tím že se bude upravovat ta mimoúrovňová křižovatka co je na Komín. Pak se silnice rozšíří tam kde je teď šalina a ta půjde do díry o kus vedle do svahu. Tunel je důležitější aby se tou částí města dalo projet. Žabovřeská by měla být průjezdná furt, protože nejdřív se přeloží koleje, pak se starý předělají na silnici. Pak se to už jen spojí s tím co tam je teď a bude hotovo.
Pionýrská byla někdy šestiproudá? Já tama jezdil denně, ale vždycky jsem viděl jen 4 pruhy.
Nejpozději od konce října budou moct pro cestu z centra na Lesnou opět využít šestiproudou Pionýrskou ulici.Zdroj: http://brno.idnes.cz/v-brne-se-letos-otevrou-tunely-opravy-ponicenych-ulic-ale-musi-pockat-1e0-/brno-zpravy.aspx?c=A120104_1710329_brno-zpravy_bor
Asi berou chodník jako pruh pro chodce
rocni uzaverka pionyrske je na ranu mezi oci. Jezdim kolem casto, nikdy jsem tam nevidel jakoukoliv cinnost. Pak je vlastne logicke ze to bude zavrene az do podzimu. Navic udelat objizdnou trasu 2proude komunikace po jednoproudych ulickach, to musel vymyslet skutecny genius. Zvlast kdyz si po pionyrske MHD spokojene dal jezdi. Naprosty dilentantismus a pohrdani normalnimi lidmi co denne musi stat v kolonach kolem luzanek, na sportovni, drobneho atd ...
Pokud tam nejezdíte metrem, tak je to celkem pochopitelné, když se práce dějí pod zemí.
Leč s tou nepřiměřenou délkou uzavírky musím souhlasit.