Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roman Pros chce Zbrojovku prodat do konce ledna, má už tři zájemce

U kulatého stolu v Brně se na popud družstva Věříme Zbrojovce ve středu sešli majitel fotbalového klubu Roman Pros, jihomoravský hejtman Michal Hašek, brněnský primátor Roman Onderka i zástupci fanoušků. Majitel je ubezpečil, že s klubem to není tak zlé a že má už tři zájemce o koupi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Morchack

Koupit Zbrojovku?

Zadarmo drahá ;-D

0/0
12.1.2012 21:24

mafos

ty ze mas zajemce?

Houno romane houno mas!:D

0/0
12.1.2012 20:21

Si0 po 4. zákazu

No, když město vrazí do sportu a vezme kultuře,

tak budeme holt jezdit za kulturou do Vídně. Českou kulturu přece nepotřebujeme.

+1/0
12.1.2012 14:36

DJ_MCQ

Proč 9 milionů???

Proč dává město tomuto klubu ročně 9 milionů? Je to soukromá firma, chápu dotace na mládežnický fotbal, ale proč platit i ten profesionální? (Tohle platí samozřejmě i na Kometu) Když se vlastník o klub nedokáže postarat a on nevydělává, tak má zkrachovat. Jako každá jiná firma. Už dávno neplatí, že je to pro občany. Na fotbal chodí akorát pár asociálů, člověk má strach tam jít, že dostane přes hubu a vzít tam děcko, to už je hodně hazard. Koukat se na to nedá a oni do toho ještě cpou prachy.

+4/0
12.1.2012 9:38

siberiantijger

Re: Proč 9 milionů???

sam jste asocial pane

+1/0
12.1.2012 9:55

dedek76

Re: Proč 9 milionů???

Podle majitelů Komety i Zbrojovky stojí mládež od přípravek po dorost cca 18mil. Kč.Vše jsou to amatéři podotýkám.Proč by tedy neměli dostat tuto dotaci?Stovky dětí mohou dělat svůj koníček a nedělaj bordel na ulicích atd. Když mohou být o řád více dotovány divadla,který žádnou mládež nevychovávají... Tam bych to vyškrtal.Ať si to platí návštěvník v podobě vstupného sám v plné výši a ať si shání sponzory jako veškeré sportovní oddíly,které to dělají.

+4/0
12.1.2012 10:00

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Asi jsi pořádně nepřečetl co jsem psal .... proti dotacím na mládežnický fotbal nic nemám, ať to děckám město platí. Mimochodem, Kometa na děckách docela dost rýžuje. Rodiče, kterí svým dětem platí hokej dost lituju. Ale tam bych skončil. Majitel klubu vydělává na sponzoringu, kšeftech s hráčema na prodávání zápasů.

Ovšem nesrovnával bych "profesionální" fotbal s divadlem. Kultura a sport jsou dvě zcela rozdílné kategorie. A já dám vždycky radši peníze na kulturu než na sport, zvlášť když vidím jací lidi se kolem pohybují - viz ČMFS.

+2/0
12.1.2012 10:09

batoh

Re: Proč 9 milionů???

No že by se olem kultury pohybovali zrovna svatoušci....Stačí mi ten jejich geniální nápad, že jim musím platit z kždé A4 nebo HDD povinný odvod, za to že jiní snad kopírují neoprávněně ''kulturní výplody'' Raděj dám na sport.

0/0
12.1.2012 12:15

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Neříkám že jo. Navíc poplatky za A4 a HDD jsou trošku jiná diskuze, ty bych zrušil. Je to zlodějina.

0/0
12.1.2012 12:34

Saiwer

Re: Proč 9 milionů???

Typický názor člověka, který jaktěživ na fotbale nebyl...

0/0
12.1.2012 10:23

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Párkrát jo a stačilo mi to. Stejně tak bych mohl napsat u tebe - typický názor fotbalového fanouška.

+2/0
12.1.2012 10:35

Si0 po 4. zákazu

Re: Proč 9 milionů???

Já na ten fotbal v jistých dobách chodíval pravidelně a s tímto názorem naopak souhlasím.

0/0
12.1.2012 10:44

Saiwer

Re: Proč 9 milionů???

Fajn, pro vaše tvrzení hraje fakt, že Zbrojovka poslední roky je opravdu otřesná. Ale jinde to zase taková tragédie není. Na ty "malé" peníze (v porovnání s Polskem, Rakouskem, skandinávií, Belgií, Řeckem...) si dokonce myslím, že poměr cena - výkon je u předních celků GL víc než dobrý. A že jde při zápasech o zdraví, ale no tak! Pravda, v Brně je to zase výjimečné (spolu s Baníkem), ale třeba na Slovácku, na Sigmě, v Jihlavě apod., všude je to naprosto v pohodě a syna bych se teda rozhodně vzít s sebou nebál.

0/0
12.1.2012 15:29

PragueNHL1

Re: Proč 9 milionů???

Dává to na mládež, to je jedna z důležitých věcí....

Stejně tak se ptám, proč cpe Brno prachy do divadla a na kulturu, kde taky nejsou vždycky ty nejlepší a nejkoukatelnější akce nebo jsou to akce pro velmi úzkou skupinu příznivců?....

+2/0
12.1.2012 11:28

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

To, že dává město peníze na mládež je dobře a proti tomu absolutně nic nemám, ale dává i na profi fotbal a to se mi sakra nelíbí. Na rozdíl od divadla je totiž sport výdělečnej, plnej sponzorů, úplatků a korupce a ti co se kolem pohybují to dělají čistě z lásky k penězům a ne ke sportu. Na rozdíl od divadla, který je v podstaně nevýdělečný (až na pár), ale který má pro společnost a kulturu neoddiskutovatelně vyšší přínos než pologramotní čutálisti.

Jinak já mám fotbal docela rád, rád si ho zahraju a když se to umí, tak se na to dá i dívat (což není případ Zbrojovky). Ale vadí mi, když to sponzoruje město. Radši si ale zajdu do divadla :)

0/0
12.1.2012 11:37

Joist

Re: Proč 9 milionů???

A napadlo tě, že když nebude profi fotbal, tak nebude ani ten mládežnickej????

0/0
12.1.2012 12:27

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Nenapadlo, protože to zaprvé není pravda a za druhé - já nechci zrušit profifotbal, ať si hrajou, ale ať je neplatí město. To je jediný o co mi jde. Děcka co chodí do skautů nebo do klavíru z 99% taky nebudou profesionální skauti nebo klavíristi.

0/0
12.1.2012 12:32

Joist

Re: Proč 9 milionů???

Není pravda? Takže si myslíš že amaterský klub, např. Sparta Brno má taky v mládežnických družstvech cirka 400 fotbalistů? Myslíš, že vůbec bude o mládežnickej fotbal nějakej zájem, když na vrcholu nebude profiklub? Zájem bude, ale asi tak velkej jako o ty skauty a klavíristy..a při vší úctě, nemyslím si, že nějakej skautskej oddíl má 400 členů ve věku cca 5-18 let...

0/0
12.1.2012 13:08

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Jo s těma skautama - to by ses divil. Jen v jihomoravskem kraji je  podle http://www.e-skaut.cz 134 skautských oddílů. Netuším kolik je v jednom oddílu děcek, ale kdyby jich bylo 20 tak to máš hned 2,5 tisíce dětí. To není málo. (jinak taky http://verejnost.skaut.cz/skauting/o-skautingu/fakta-cisla) A to se bavíme jen o skautu - ještě je tu pionýr a hromada malých podobných organizací. A dostavaji o kotel míň peněz, než ti malí fotbalisti. Ale jo, ať jim město přispívá na sportování, ale je v pořádku že pak město platí ještě i ty profesionální fotbalisty??? Není.

0/0
12.1.2012 13:26

Joist

Re: Proč 9 milionů???

Takže srovnáváš 1 fotbalové klub se skautama z celýho jm kraje? :-)) Naivní argument..mimochodem nevím kolik je mládežnických fotbalistů v jmk, ale v čr jich je cca 150 000?...a že skauti dostávajou o kotel míň peněz? No jestli to nebude tím, že ke svýmu fungování nepotřebujou trenéry, fotbalový hřiště, zázemí atd atd. Snad i ty uznáš, že tyhle náklady jsou mnohonásobně vyšší než na klubovnu ve škole a papír na lepení draků ;-)

Mimochodem nevím, kde pořád bereš tu iluzi, že město přispívá na profesionální fotbalisty...město přispívá zbrojovce jako celku..a prostě nebýt té zbrojovky, tak není 400 malých zbrojováků, nevím co na tom prostě nechápeš...nikdo po městu nechce, aby do zbrojovky koupili Messiho...úplně bohatě stačí podpora mládeže, ale na mnohem jiný úrovni než teď..viz. např. pozemky na hřiště v TCM...

0/0
13.1.2012 9:17

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Já si prostě nemyslím, že peníze pro Zbrojovku jdou všechny do mládežnickýho fotbalu. Velká část jde přímo na profi tým - na platy hráčů, ředitelů, představenstva a podobně.

Například Kometa dostala loni 10 milionů za "propagaci Brna" - protože hráči měli na dresech malej vyšitej brněnskej znak. Tohle taky předpokládám nešlo na děcka. Mimochodem těch skautů je v celé ČR  asi 45 tisíc, takže to srovnávatl lze. Nejsem skaut, číslo jsem našel na skautských stránkách, jen jsem chtěl uvést příklad.

Jinak opakuju - jsem jednoznačně pro podporu mládežnických jakýchkoliv aktivit městem, ale rozhodně proti finanční podpoře profesionálních klubů, konkrétně jejich profesionální výdělečné činnosti.

0/0
13.1.2012 9:38

PragueNHL1

Re: Proč 9 milionů???

Já chápu, jak to myslíš, ale stejně tak divadla a kulturní akce můžou mít sponzory. Mají je, ale je jich málo. Proč cpát eníze do profesionálních herců a divadel, bych se mohl ptát.... Já to neobhajuju, na brněnský fotbal se nedá dívat a jsem pyšnej, že je Brno kulturní město, ale i to kulturní prostředí v Brně není křišťálově čistý. Mrkni se na různé rekonstrukce  stavby divadel (viz.městské divadlo na Lidické apod.).

0/0
12.1.2012 12:44

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Jo s tímhle souhlasím. I divadla by si měly hledat sponzory. Asi to jde hůř, přes sport se líp perou peníze :) Ale srovnávat sport a kulturu asi moc nejde.

S těma stavbama to je složitější. Když si chce klub postavit stadec tak mu město přidá. Zase pak se tam dělají i koncerty a další akce ...

0/0
12.1.2012 12:59

batoh

Re: Proč 9 milionů???

Pánové tahle debata nemá jednoducjé řešení Je to o celkovém politicko-ekonomickém postoji. Je tady dnešní moderní pravicová doktrína, že se má každý postatrat sám o sebe a stát nedá nikomu nic. S tím moc nesouhlasím, ale je to docela spravedlivé. Druhá možnost je, že stát dá každému, jako to bylo donedávna. Dávalo se i na sport, i na kulturu i na MHD atd, dnes ty peníze čertvíproč nejsou.. Třetí možnost je dnešní stav, kdy se někomu dá, tomu víc, tomu nic. A to je stav asi nejhorší. ale těžce odstranitelný:-(

0/0
12.1.2012 13:36

DJ_MCQ

Re: Proč 9 milionů???

Možná řešení má, ale my to tady asi nerozlousknem. Každopádně díky za příjemnou diskuzi. Přeji pěkný den.

0/0
12.1.2012 14:31

Morava69

Žádným zájemcům z Česka (Čech) neprodávat !!!

Jedině tomu z jižní Moravy :-P !!!

+1/0
12.1.2012 9:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.