Diskuze
Motorák vykolejil a otočil se na bok po srážce s náklaďákem na Břeclavsku
Děkujeme za pochopení.
rampas
ani se nedivím
řidiči těchto rozvážkových firem dokáží za jízdy telefonovat a ještě vyplňovat lejstra, to opravdu není problém přehlédnout přejezd i s vlakem
Frollik
Stačí ranní slunce
nízko nad obzorem svítící na semafor a není vůbec poznat jestli svítí nebo ne. Pokud jel od Bořetic je to přesně tato situace. Vpravo od Hodonína pak není žádný výhled na trať. Většina silnic i železnic je stavěná za Marie Terezie pro kočáry a páru na kolejích. Výhledové poměry nula bodů.
Kidkid
A to by nešlo na většinu přejezdů vrátit závory?
Vechtry se rozprodaly, ti co na nich sloužili jsou dávno v penzi a teď snad není den, aby se vlak s nějakým náklaďákem či dodávkou nestřetl na přejezdu. Tady to bylo bez ztráty lidského života, ale škoda jako hrom a ještě co budou mít práce s tím ten motorák dát zpět na koleje.
Byla by také ovšem možnost ve Škodovce v Plzni objednat obrněné lokomotivy nebo rovnou celé vlaky, aby si přes přejezdy cestu prostřílely.
CART09
Re: A to by nešlo na většinu přejezdů vrátit závory?
myslíte znovuzavést závorářská stanoviště s živou obsluhou? Fajn nápad, když se smíříte s navýšením počtu zaměstnanců SŽDC o nějakých pár tisíc, jejichž platy a související náklady zaplatíte následně v jízdném...
Nemluvě o snížení rychlosti vlaků, protože ručně stahované šraňky nebude závorář stíhat sundavat, když to bude na hlavní trati...
slastep
už by měl někdo oficiálně přiznat.....
že signalizace se občasj ízdou vlaku nespustí .....samozřejmě po nárazu a otřesech se většinou rozběhne a pak opět při zkoušce funguje..... železničáři vědí své, kdyby to nekdo přiznal, řidiči se budou mít na púozoru i když signalizace nejde a zachrání se spoustu životů
ta zařízení prostě dejme tomu jednou za dva tisíce případů selžou, většinou to projde, protože tam nic nejede, ale jednou za čas.........
tarten
Re: už by měl někdo oficiálně přiznat.....
Nesmysl, a v černé skříňce automatických přejezdů je to zaznamenané.
jamming
JEDNODUCHE
nechat ho zaplatit veskerou skodu + sebrat ridicak na 5 let. z tech fotek je uplne jasny, ze usek je prehledny, takze i kdyby tam nebyla svetla, tak vlak musel videt. tady uz vymluva na slunce nepomuze
Macek Jirka
Stopka na nechráněném přejezdu
Co já mám zkušenosti ze zahraničí, tak je většinou na nechráněném žel. přejezdu stopka a vlak tam musí jet minimální rychlostí. Jenže by to asi u nás trvalo delší dobu, to se musí dostat do podvědomí. Já mám ze zahraničí naučený zvyk, že vždycky před přejezdem zastavím, ta chvilka mě nezabije, když si uvědomím co prostojím na dálnici, nebo ve městech, tak je to maličkost. Minimálně jednou mě to zachránilo před srážkou, protože se náhle z lesa vyřítil vysokou rychlostí vlak a já ho spatřil na poslední chvíli. Minimálně pro autobusy a nákl. auta by to měla být povinnost. Nedávno byla statistika, kolik zahyne na přejezdech za rok lidí, bylo to hodně vysoké číslo. Určitě by to za úvahu stálo, náklady by nebyly tak vysoké....
tarten
Re: Stopka na nechráněném přejezdu
Povinnost je přinejmenším snížit rychlost na 30 km/h už 50 metrů předem, aby bylo dost času na rozhlížení a poslouchání. Pokud nebliká bílá, pak stačí 50 km/h.
Chytrakz hospody
Řidiči profíci zvládaj svoji púráci ????
Není těch nehod nějako moc. A navíc, co to máme za řidiče, když jsou vždy v šoku. Není snad nehoda, kdyby řidič skončil v šoku. To máme řidiče profíky takové "Dluhoslavy Sobotky", nebo padaj na hubu z pracovního přetížení. Vono mít 16 i více hodinové šichty za 7 dní v tejdnu taky není žádnej med
Líný_mravenec
Re: Řidiči profíci zvládaj svoji púráci ????
Iveco krajinou burácí, řidič nechce přijít o práci...
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup
Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Po dalším výprasku mění Zbrojovka trenéra, na lavičku půjde i Psotka
Čtvrtá porážka v řadě, celkově sedm zápasů bez výhry a pád do bojů o udržení ve druhé fotbalové...
Královopolanky dominovaly v Hradci Králové. Jedna výhra je dělí od bronzu
Basketbalistky KP TANY Brno dělí už jen jedno vítězství od ligového bronzu. Sokol Hradec Králové...
Na konopném festivalu radí, jak docílit špičkové úrody. Nabízí pivo i sazenice
Ochutnat konopné pivo nebo si naklonovat svůj CBD řízek mohou návštěvníci na třídenním tematickém...
Díky šoku je réva odolnější i proti mrazu, technologii zkouší v Česku poprvé
Unikátní ochranu vinné révy před mrazem zkouší v těchto dnech ve Vinařství Habánské sklepy ve...
VIDEO: Záchranáři lákají nováčky, ukázali resuscitaci muže po mafiánské popravě
Drsnou scénou začíná nové náborové video jihomoravských záchranářů, kteří se tímto způsobem snaží...
pronajmu byt 2+1
Na Valtické, Břeclav - Charvátská Nová Ves
12 000 Kč/měsíc