- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
řidiči těchto rozvážkových firem dokáží za jízdy telefonovat a ještě vyplňovat lejstra, to opravdu není problém přehlédnout přejezd i s vlakem
nízko nad obzorem svítící na semafor a není vůbec poznat jestli svítí nebo ne. Pokud jel od Bořetic je to přesně tato situace. Vpravo od Hodonína pak není žádný výhled na trať. Většina silnic i železnic je stavěná za Marie Terezie pro kočáry a páru na kolejích. Výhledové poměry nula bodů.
Vechtry se rozprodaly, ti co na nich sloužili jsou dávno v penzi a teď snad není den, aby se vlak s nějakým náklaďákem či dodávkou nestřetl na přejezdu. Tady to bylo bez ztráty lidského života, ale škoda jako hrom a ještě co budou mít práce s tím ten motorák dát zpět na koleje.
Byla by také ovšem možnost ve Škodovce v Plzni objednat obrněné lokomotivy nebo rovnou celé vlaky, aby si přes přejezdy cestu prostřílely.
myslíte znovuzavést závorářská stanoviště s živou obsluhou? Fajn nápad, když se smíříte s navýšením počtu zaměstnanců SŽDC o nějakých pár tisíc, jejichž platy a související náklady zaplatíte následně v jízdném...
Nemluvě o snížení rychlosti vlaků, protože ručně stahované šraňky nebude závorář stíhat sundavat, když to bude na hlavní trati...
že signalizace se občasj ízdou vlaku nespustí .....samozřejmě po nárazu a otřesech se většinou rozběhne a pak opět při zkoušce funguje..... železničáři vědí své, kdyby to nekdo přiznal, řidiči se budou mít na púozoru i když signalizace nejde a zachrání se spoustu životů
ta zařízení prostě dejme tomu jednou za dva tisíce případů selžou, většinou to projde, protože tam nic nejede, ale jednou za čas.........
Nesmysl, a v černé skříňce automatických přejezdů je to zaznamenané.
nechat ho zaplatit veskerou skodu + sebrat ridicak na 5 let. z tech fotek je uplne jasny, ze usek je prehledny, takze i kdyby tam nebyla svetla, tak vlak musel videt. tady uz vymluva na slunce nepomuze
Co já mám zkušenosti ze zahraničí, tak je většinou na nechráněném žel. přejezdu stopka a vlak tam musí jet minimální rychlostí. Jenže by to asi u nás trvalo delší dobu, to se musí dostat do podvědomí. Já mám ze zahraničí naučený zvyk, že vždycky před přejezdem zastavím, ta chvilka mě nezabije, když si uvědomím co prostojím na dálnici, nebo ve městech, tak je to maličkost. Minimálně jednou mě to zachránilo před srážkou, protože se náhle z lesa vyřítil vysokou rychlostí vlak a já ho spatřil na poslední chvíli. Minimálně pro autobusy a nákl. auta by to měla být povinnost. Nedávno byla statistika, kolik zahyne na přejezdech za rok lidí, bylo to hodně vysoké číslo. Určitě by to za úvahu stálo, náklady by nebyly tak vysoké....
Povinnost je přinejmenším snížit rychlost na 30 km/h už 50 metrů předem, aby bylo dost času na rozhlížení a poslouchání. Pokud nebliká bílá, pak stačí 50 km/h.
Není těch nehod nějako moc. A navíc, co to máme za řidiče, když jsou vždy v šoku. Není snad nehoda, kdyby řidič skončil v šoku. To máme řidiče profíky takové "Dluhoslavy Sobotky", nebo padaj na hubu z pracovního přetížení. Vono mít 16 i více hodinové šichty za 7 dní v tejdnu taky není žádnej med
Iveco krajinou burácí, řidič nechce přijít o práci...