Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za dopravní tepny utratí Brno stamiliony, na řadě je Minská i Veveří

Mamutí stavba páteřní dopravní komunikace v Brně – Velkého městského okruhu – na sebe váže také opravy navazujících silnic. Jihomoravská metropole za ně utratí stamiliony korun. Radní nově rozhodli, že se po roce 2013 spustí i rekonstrukce Minské a Horovy ulice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

locom

No, vzhledem k tomu ...

.. ze vetsina techto oprav neni mozna, dokud se nedodelaji Dobrovskeho tunely, a presto, ze uz jsou skoro hotove, tak porad vidim rok 2013 na nase podminky hodne optimisticky. A pak bude nejlepsi, kdyz se vsechny ulice uzavrou naraz, jak je v Brne zvykem. R^

Jinak Minska je super .... onehda jsem ji jel na horskem kole a je to zazitek. Autem je to mistama na prorazeni kola. Ale mozna zacnou opravy driv, az se jim to tam zase propadne a v dire zmizi treba i salina.

0/0
16.4.2012 10:01

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Honem nějakýho ekoteroristu,

co tam najde vzácnýho pavouka a zastaví stavbu na 20 let.;-D

0/0
16.4.2012 5:26

Gróf

V Brně se vždycky plýtvalo.

Článek není ničím novým. Uvedené rekonstrukce a modernizace by se daly pořídit za polovinu.Rv

0/0
14.4.2012 17:53

Viktor N.

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

…a i to by bylo nejspíš předražené!

0/0
14.4.2012 21:48

PIsa.lek

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

A máš pro to nějaké podklady, případně odborné vzdělání, nebo jen tak plácáš, protože tak velká čísla ani nedokážeš pochopit?

0/0
15.4.2012 0:08

Viktor N.

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Nojo, Vy jste vždycky tady tak nadšen pro vše co radní vymyslí, že pane Onderko?!

0/0
15.4.2012 9:31

PIsa.lek

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Je vidět, že smysluplná diskuse je někomu zcela cizí. Takže ještě jednou - čísla jsou to samozřejmě obrovská, ale bez znalosti situace, detailních položek (co vše je potřeba udělat a jakými technoligckými postupy) atd. hned vykřikovat, že by se to určitě dalo udělat za polovinu, může jen totální křupan z hospody.

Mmch., abys příště vypadal aspoň trochu chytřeji, Onderka je v podstatě taky radní (městskou radu tvoří primátor, náměstci  a pár dalších lidí, kteří jsou "jenom" radní).

+2/0
15.4.2012 10:48

STAVA79

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

no, pokud zakázka nebude předražená, jako je v tomto státě již normální, tak je taky normální, že stavební materiál rozkradou všichni zaměsnanci na těchto stavbách. Od řidičů tater počínaje, pře mistry  po posledního kopáče

0/0
15.4.2012 12:45

Viktor N.

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Ale nemusí to rozkrást, to už je věcí vnitřní kontroly stavebních firem.

Ale vemte si to z druhé strany. Kolik si myslíte, že stojí například výměna 1 m vodovodního potrubí v Brně. Včetně bagristy, kopáčů a tak dále? Cena je v rozpětí 60–100 tis. Za jeden metr trubky. Jen proto, že to má město „pod kontrolou“. V případě, že by se provedlo řádné výběrové řízení a dostala by to řádně vybraná firma (v otevřené a veřejně kontrolované souteži), tak ten stejný metr trubky přijde na 16–30 tis. A tak je to ve všem. 20m silnice na Leitnerove (pod schody na Pellicovu) se bude rekonstruovat přes třičtvrtě roku. 20 m, po kterých není jinak žádný provoz. A rozpočet? Pro jistotu nikde není uveden…

Vemte si rekunstrukci na Joštové, kde se plýtvalo ve velkém: Prosklená bouda za 6 milionů, veřejný záchodek za 4 miliony a tak dále. Můžeme pokračovat dalšími tunely, ze kterých je zřejmé, odkud se pak budou křišťálově financovat volební kampaně politických stran, ze kterých je složena „vláda města Brna“…

+1/0
15.4.2012 17:57

p_n_3

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Tak víte jak, Onderka a pár dalších "brňáků" chce pořád předhánět Prahu a se vším všudy. Tak i ta korupce a kamarádkšefty jsou čím dál dražší... prostě většina těchto brněnských akcích je jednak předražená a jednak trvá zbytečně dlouho (asi aby se odůvodnil vysoký rozpočet) - vezměte si třeba Pionýrskou. Tam se prvních několik týdnů nedělo vůbec nic, pouze se tam vrazily cedule se zákazem, aby policie mohla pomáhat a chránit.

0/0
15.4.2012 23:00

p_n_3

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Jinak ta bouda na Joštově - "infocentrum" je asi nejdůmyslněji schované infocentrum minimálně na Moravě. A že tam mají dámy práce, těch turistů co tam chodí...

0/0
15.4.2012 23:01

Grimkin

Re: V Brně se vždycky plýtvalo.

Jako v Praze...

0/0
15.4.2012 16:18

Sidonie_11

Do roku 2013...

... se ta Minská rozsype úplně... Rv

0/0
14.4.2012 16:48

SurvivorType

????

"K dálnicím na Prahu, Vídeň, Bratislavu, Ostravu a Svitavy..." On už někdo Hitlerovu dálnici dostavěl? To mi nějak uniklo!!! 8-o:-/ Zatím tady denně vidím jen kolony pomalu popojíždějících osobáků a hlavně kamionů. Ráno, dopoledne, odpoledne, večer, každý den. Špička nešpička, pátek nepátek. Rv

0/0
14.4.2012 15:11

Gróf

Re: ????

To proto, že ze severu se do centra tlačí i tranzit. Brno nemá obchvat. Nemá jej proto, protože JMK prosazuje protizákonně další průtah skrz Kníničky, Bystrc, Kohoutovice , Žebětín a Bosonohy. Tak přípravy stojí. Podle evropských i tuzemských předpisů se dálnice skrz města stavět nesmí, mj. i z důvodu nadlimitního hluku a prachu. Evropská unie na takovou stavbu peníze nikdy neuvolní. ČR na to nemá a nejspíš mít mít nebude.

0/0
14.4.2012 17:59

pavel-m

Re: ????

Průtah skrz Kníničky, Kohoutovice nebo Žebětín??? Nepřehánějte, ano? Tyto městské části budou pěkný kus mimo..

Jinak jaké lepší trasování R43 byste viděl? Kdesi přes Vev.Bítýšku kudy by jel jen transit ale většina dopravy by to stejně mastila po Hradecké?

+3/0
14.4.2012 19:59

p_n_3

Re: ????

Takže je lepší, když dneska jedou auta centrem nebo v kolonách přes Hradeckou. To nevadí, že.

0/0
15.4.2012 23:03

karel09

Na jistotu

Do budoucna úžasné - 485 milionů tady, 277 milionů tam ----- a letos aspoň ten ostrůvek na jedné trolejbusové zastávce. ;-D;-D;-D

+2/0
14.4.2012 15:01

Mychal.B.

Re: Na jistotu

Se tlemíš, ale já už vidím tu hrůzu na Milady Horákové, až to tam rozkopou. Doufám, že minimálně na půl roku... Aspoň, že už tam v té době s velkou slávou bude jezdit devítka šalina ;-D

0/0
14.4.2012 16:44

el_peregrino

Re: Na jistotu

Hlavně langsam, žádné spěch...Pionýrská se kope rok, Milady Horákové mužó kopat klidně aj dva...o Žabinách nemluvím, ale co by dělal kdo v Žabinách, že jo...šalina prostě nepovalí. U řeky se bude rozšiřovat okruh, tak tam šalina nepovalí taky. Eště budó v Bastru bečet že chcó dálnicu, protože se odtama nikam nedostanó...Krnu zdar!

0/0
14.4.2012 19:34

PIsa.lek

Re: Na jistotu

>  Aspoň, že už tam v té době s velkou slávou bude jezdit devítka šalina ;-D

NEBUDE - prváě kvůli rekonstrukci byla změna trasování odložena.

0/0
15.4.2012 0:08

p_n_3

Re: Na jistotu

Půl roku? Můj tip je necelé dva ;-)

0/0
15.4.2012 23:04

pavel-m

Re: Na jistotu

... a po příštích volbách, jóóó to se tu začne stavět i METRO;-D.

0/0
14.4.2012 20:00

CErin

Stamiliony

Hlavně aby se stamiliony utratily opravdu za opravy infrastruktury.

To se fakt hnuly ledy že totálně rozmrdaná Minská se opraví....

0/0
14.4.2012 14:56

Viktor N.

Re: Stamiliony

No, zpomalte. Napřed se tam postaví veřejný záchodek, budka s infocentrem a na další opravy už nezbude… ;-D

+1/0
14.4.2012 21:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.