Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máme měnit poničená okna? Dopravní podnik vyzývá cestující k diskusi

"Výměna tohoto okna stojí 5 000 Kč. Máme ho vyměnit?" Nad touto otázkou se nyní zamyslí při jízdě v tramvaji leckterý Brňan. Vyzvou ho k tomu totiž žluté nálepky, které pracovníci brněnského Dopravního podniku vylepili na poškrábaná, počmáraná či jinak poničená okna

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Soušek

nahrávací kamera do auta stojí 1000 Kč!

Jedna jediná kamera s nahráváním do auta stojí 1000 Kč.

.

Proč vyměňovat skla jen aby je někdo druhý den zase zničil?

.

Kdyby investovali do kamer a hlídali si svůj majetek, nemuseli by být skla poškrábaná. Samolepky s cenovkou jsou jen takový alibismus - omluva jejich vlastní neschopnosti.

0/0
3.5.2012 10:39

medved.m

"vandalství je vlastně ničení VLASTNÍHO majetku"

PROČ tedy musejí Brňáci za cestu do práce VLASTNÍ ŠALINOU platit 25 korun? 8-o

Nejspíš to sami hrozně chtějí - protože za stejnou cestu vlastním autem obsazeným pouze řidičem zaplatí polovic.

A nepoblijou se z toho zápachu.ani je na zastávce neokrade banda všemi milovaných spoluobčanů.

0/0
29.4.2012 1:10

politicky nekorektní trolejbus

Re:

Jednorázové jízdenky zajímají maximálně venkovany a turisty.Pokud jezdím pravidelně do práce pořídím si za pár korun šalinkartu,nebo zásobu universálnich jízdenek.

Auto obsazene jedním člověkem nikdy po městě provozně levnější nebude.A to opomíjím že v centru nezaparkujete.A když tak za 30 korun na hodinu.Na nákup dobrý na odstavení auta na 8 hodin v kanceláři nesmysl.

Pracuju v IBC,bydlim na Lesné,na místo zdarma v podzemních garážích nemám nárok,jedna cesta autem mne v benzínu vyjde na dvacku,tramvají cca dvě koruny a ještě si mohu k obědu dat pivo.

0/0
29.4.2012 13:50

politicky nekorektní trolejbus

Re:

Jednorázové jízdenky zajímají maximálně venkovany a turisty.Pokud jezdím pravidelně do práce pořídím si za pár korun šalinkartu,nebo zásobu universálnich jízdenek.

Auto obsazene jedním člověkem nikdy po městě provozně levnější nebude.A to opomíjím že v centru nezaparkujete.A když tak za 30 korun na hodinu.Na nákup dobrý na odstavení auta na 8 hodin v kanceláři nesmysl.

Pracuju v IBC,bydlim na Lesné,na místo zdarma v podzemních garážích nemám nárok,jedna cesta autem mne v benzínu vyjde na dvacku,tramvají cca dvě koruny a ještě si mohu k obědu dat pivo.

0/0
29.4.2012 16:51

Swenn

Nálepky nic neřeší

Jako PLATÍCÍHO zákazníka mne nezajímá jak si DPMB zajistí ochranu svého majetku proti vandalismu a nějaké nálepky tento problém asi nevyřeší.

0/0
27.4.2012 21:17

Aletar Praha

Poškrábané sklo? Umíme opravit .)

Sklo lze opravit na místě, bez nutnosti demontáže a následné montáže. Cena se pohybuje okolo 1/3 ve srovnání s výměnou. Opravené místo není viditelné, tj. sklo je stejně čiré a bezvadné jako nové. Už řadu let naše společnost ALETAR Praha s.r.o. úspěšně spolupracuje s předními stavebními firmami, dopravními podniky. Najdete nás na stránkach Poskrabanesklo.cz

více na:

www.poskrabanesklo.cz (stránky jsou momentálně v rekonsturkci)

http://www.facebook.com/pages/Poškrábané-sklo-sro/333895513339313

+1/0
27.4.2012 18:18

žepré

Re: Poškrábané sklo? Umíme opravit .)

Tak to seš tady ale - sice se zajímavou informací - na místě trochu vedle. Klikl bych na vyhuhlený DPMB a zaslal bych nabídku tam, klidně generálnímu řediteli (ten se tím zabývat bude, znám ho dobře, spolužák ;-) ).

+1/0
30.4.2012 0:43

Martin Soušek

Re: Poškrábané sklo? Umíme opravit .)

Takže páni škrábalové se přihlásili sami?

.

Já jsem si vždycky říkal, kdo by na sklo škrábal klikyháky?

.

A ona si takhle firma sama vyrábí zakázky!

0/0
3.5.2012 10:36

poskrabane sklo

ŠKRÁBANCE LZE OPRAVIT

Dopravní podnik města Brna zbytečně vynakládá finance na něco, co lze opravit. Naše společnost se opravám poškrábaných skle věnuje s úspěchem už od roku 2007 a dlouhodobě spolupracujeme na opravách skel i s Dopravním podnikem hl.m. Prahy. Bohužel po Praze jedí stále spousta tramvají poničených, protože ani na opravy bohužel DPP nemůže vynaložit tolik prostředků, aby se opravila všechna okna. O metru ani nemluvě, tam kvůli financím nějaká poškozená okna vůbec neřeší.

Každopádně ... poškrábaná, poleptaná a gaffiti poničená skla OPRAVIT LZE a ve srovnání s výměnou skla je cena cca třetinová.

+1/0
27.4.2012 18:04

Martin13

Folie

už existují fólie které stojí pár korun a vůbec se není potřeba se zabývat cenou 5000Kč a výš www.prodisplay.cz

0/0
27.4.2012 13:04

edwin31

Je to jednoduchý!

Když můžou jezdit revizoři a chytat ty co jezdí na černo proč nemužou chytit i tady ty co to dělají! Následuje soud, pokuta 50 000kč + oprava okna.

+3/0
27.4.2012 12:25

milan79

Re: Je to jednoduchý!

Možná proto, že člověk co pravidelně jezdí MHD pozná revizora už když vleze do vozu, ono když vás někdo už x krát kontroloval tak ho kupodivu poznáváte... a v tom případě samozřejmě cvaknete lístek a přestanete dělat hlouposti pokud nejste **** ;-)

0/0
27.4.2012 12:51

hravej

Re: Je to jednoduchý!

To je nereálné a navíc i protizákonné. Jak chcete ty gaunery zastavit? To by bylo omezezování osobní svobody a kdesicosi... však to znáte, tady má lump vždy více práv než postižený.... :-/

0/0
27.4.2012 14:26

Gróf

Jsem proto je vyměnit, ale na náklady cestujících.

Žádné dotace. Proč by to měl ze svých daní platit vesničan z Lanžhota, když tramvají nejezdí? Kostičané z vedlejšího městečka budou se mnou jistě souhlasit.

0/0
27.4.2012 12:11

milan79

Re: Jsem proto je vyměnit, ale na náklady cestujících.

On na DPMB platí nějaký vesničan z Lanžhota? 8-o

0/0
27.4.2012 12:54

baron z hor

Re: Jsem proto je vyměnit, ale na náklady cestujících.

Jsem úplně stejně v šoku

0/0
27.4.2012 14:55

;-)

Zajimavé je

že soukromí dopravci kteří jezdí také na městských linkách takovéto problémy nemají. Například BORS jezdí také na okrajových linkách města Brna a má moderní autobusy v top stavu.

0/0
27.4.2012 11:20

Pierre de Croissant

Re: Zajimavé je

okna jsou poškrábaná ve 2. vozech tramvajových souprav, kde není řidič.

+1/0
27.4.2012 11:31

J.E.

Re: Zajimavé je

Zdravím,

tak snad nemůžete srovnávat perkolaci cestujících v MHD na centrálních linkách a v příměstských oblastech. Navíc tyto "činy" se stávají hlavně v odpoledních a večerních hodinách, tak že při tom počtu cestujících to nemůže řidič uhlídat. Zapoměl jste také uvést, že firma Bors neprovozuje např. tramvaje, kde je už nemožné aby řidič věděl nebo viděl co jednotlivý jedinec "provádí". Protože pak by hrozilo, že se nebude soustředit na cestu a způsobí nehodu. :-)

0/0
27.4.2012 11:31

;-)

Re: Zajimavé je

Jde o to, že soukromý vlastník najde cestu, jak si svůj majetek ochránit. Ať již se jedná o v minulosti běžné průvodčí (SA jim dnes říká steward), moderní kamerové systémy (které vzhledem k ceně vozu tvoří zlomek procenta), vhodnou volbu velikosti vozů (opravdu není nutné nasazovat na večerní linky dvouvozové soupravy či kloubové autobusy, které jsou pak prázdné a jsou ideálním cílem vandalů) či vhodnou volbu odstavných míst pro vozidla - řada poškození se děje u nehlídaných vozů na konečných stanicích. Také je třeba si uvědomit, že řidič by měl pochybná individua ohrožující vůz či ostatní cestující z vozu vykázat. Realita je u DPMB často opačná - řidič se chce vyhnout konfliktu a předstírá, že nic nevidí.

0/0
27.4.2012 11:37

J.E.

Re: Zajimavé je

Já Vám rozumím a z části s Vámi souhlasím, ale pracoval jste někdy v MHD? Nedokáži si představit jak řidič autobusu např. někde v Husovicích vykáže naše sociálně vyloučené z dopravy apod. Navíc to nemá ani v popisu práce, znovu musím opakovat, že práce v MHD je už tak stresující a představa jak se každý den dohadujete s různými individui je pro mě nepředstavitelná. Co se týče kamerového systému apod. tak s Vámi naprosto souhlasím, jen nevím kdo bude mít čas na vyhodnocování záznamů apod.

R^

0/0
27.4.2012 11:54

Vhelsing3

Re: Zajimavé je

Deda od bejvalky kdyz delaval ridice saliny, tak si nosil sebou proste kus kulatiny....to jeste jezdivaly nocnaky saliny....vzdycky jen do nekoho tim klackem drbnul a vykazal ho ven...

Ale jinak....kamarad co kolikrat popisuje, jak jsou nekteri oprskli,kdyz treba pres den vyhani nejaky hejsky co si tam rozdelaji nakup z KFC a podobne....potkat to v noci, kde radsi kazdej dela ze nic nevidi a vrhnou se na vas..to je pak tezke no....

0/0
27.4.2012 12:08

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

1. Nepřeji si, aby v každém voze byli další "průvodčí, stevardi" a jiní zaměstanci podniku. Navyšuje to cenu přepravného.

2. Nepřeji si, aby měl přepravce dvakrát víc nevyřížených vozů v depu kvůli vhodné velikosti pro každou denní hodinu. Navyšuje to cenu přepravného.

3. Nechci ve vozech kamery. Chci, aby řidič koukal především na provoz na silnici. Kamery snižují bezpečnost cestujících a i dalších účastníků v provozu.

Stačí, když ostatní cestujíci nebudou zbabělí a budou si víc všímat své okolí. Vandalská hovada pak nebudou mít šanci. Chápu, že ne každý si troufne zasáhnout proti partě vandalů. Můžete ale v klidu zavolat MP a popsat co a kde se dějě. Pokud vy cpete hlavu do písku, děláte že nic a přitom chcete přenášet odpovědnost jen na provozovatele vozů, buďte aspoň štědrý když se bude platit víc. Jinak tu dáváte jen jalové rady a teorie.

+1/0
27.4.2012 12:10

;-)

Re: Zajimavé je

výše jmenovaná opatření by přispěla ke snížení nákladů na opravy, zvýšení kvality služeb, zvýšení výběru jízdného a potřebě nižšího počtu revizorů. Tím by mohla vést i k nárůstu počtu cestujících. Navíc by mohla být realizována přednostně na problémových linkách. Nevidím tedy důvod, proč se k nim stavět tak negativně. V rozpočtu dopravního podniku by to vzhdelem k jeho velikosti byla jen drobná položka.

Pracovnísi by mohli ít případně formu ochranky - záleží, co by bylo vyhodnoceno jako k cestujícím nejvlídnější.

Kamerový systém by samozřejmě nemusel řidič sledovat celou dobu - efektivní je systém, kdy se nahrává do paměti např. 8 hodin smyčka. Ve chvíli, kdy se zjistí, že došlo k nějakému incidentu či poškození majetku, je záznam k dispozici. nemusí ho tedy někdo neustále sledovat.

0/0
27.4.2012 12:38

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

Bohužel. Nechytnete ho hned, ČR, osoba blízká ..... nic.

Platit HPP ochrankáře v tak masivním měřítku je dražší záležitost než opravy. jaký by měli status? Jako policie ne, na to nemáme zákon.

Zbytečně to komplikujete.

0/0
27.4.2012 12:46

;-)

Re: Zajimavé je

Za první republiky byli průvodčí běžní, u soukromých dopravců lze zajistit bezpečnost ve vozech, v řadě měst v zahraničí také fungují různé systémi eliminující neplacení, vandalství a výtržnosti. Jen v ČR prostě nic nelze, nic měnit nebudeme, protože by to bylo drahé a stejně by to nevungovalo.Raději budeme dál sypat miliardy do stávajícího nefunkčního systému po celé zemi. Hlavně nemuset dělat žádné změny.

Pokud vidím, žemám problém, a vím, že jinde ho lze řešit, logicky se snažím vyřešit ho i u sebe. Jinak jsem špatný hospodář.

0/0
27.4.2012 13:05

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

Zbytečně se rozčilujete. Porovnáváte toto období s obdobím za 1.republiky. Jenomže porovnáváte co se vám hodí. Proč nenapíšete jaká byla morálka tehdy a jaká je teď? Mohlo by se tehdy stát, že vandal něco ničí a kolemjdoucí si jej raději nevšímají? Jakou autoritu požíval strážník tehdy? Jak znal svou čtvrt - revír tehdejší strážník a jak je to dnes? Mohl se za 1.republiky lump ohánět svými právy? Mohl si najmout právníky, kteří by jej z průseru vysekali?

Proč nenapíšete, že tehdy třeba jízda načerno byla nepředstavitelná ostuda? Dnes se tím lidé chlubí.

Vy chcete sypat "miliardy" do systému. Vy chcete stevardy a kamery. Já ne. Ale chci změnu. jen si přeji, aby se lidé vzbudili. Asi je to naivní. Bez toho nemá tenhle marast řešení. Miliardy to nezachrání.

0/0
27.4.2012 15:47

;-)

Re: Zajimavé je

Lidé jsou stále stejní. Spíše se mění to, co společnost prezentuje v médiích a o čem se mluví. I tehdy kvetla kriminalita. Jinak lumpové, kteří škrábou po sklech opravdu nejsou ta třída lidí, kteří si najmou tým právníků, který je z toho vyseká. Jde o zábavu spíše méně majetných teenagerů. Jízda načerno tehdy vzhledem k průvodčím byla celkem nemožná. Jinak ostuda by to byla jak pro kterou společenskou vrstvu - obdobně jako dnes.

Věřit v nějaké probuzení je naivní. Navíc nepříjde samo, ale až budou lidé donuceni chovat se lépe, tak si na to zvyknou. Je příznačné, že v nejbezpečnější zemi světa(Japonsko) jsou všude kvalitní kamerové systémy a na ulicích policisté. Když se zeptáte proč, když je tam tak bezpečno, tak vám vysvětlí, že právě proto, aby tam tak bylo.

0/0
27.4.2012 21:10

ibaba

Re: Zajimavé je

Z jakého titulu  je má řidič napomínat osoba věřejně  činná není a to se má nechat zmlátit od nějakých vandalů On je v šalině nebo Autobusu proto aby řídil a bezpečně vozil cestující a ne aby vychovával  darebáky které ani rodoče vychovat nezvládli.Rv

0/0
27.4.2012 12:41

;-)

Re: Zajimavé je

zejména noční spoje by bylo vhodné doplnit o průvodčího/pracovníka ochranky. Dokonce považuji za zcela reálný model, kdy by noční spoje měly dražší jízdné a bylo zamezeno nástupu do vozidla bez jeho uhrazení. Vzhledem k tomu, že časově náročné by to bylo pouze na hlavním nádraží, kde i tak autobusy stojí několik minut, bylo by to realizovatelné. Čímž by šlo pokrýt zvýšené náklady.

0/0
27.4.2012 12:51

m454

Re: Zajimavé je

To by mne zajímalo jak by jste řešil aby člověk se šalinkartou platil ve večerních hodinách dražší jízdné. Asi těžko budete mít šalinkartu na den a v noci si kupovat jízdenky zvlášť...:-/

0/0
27.4.2012 14:44

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

Tak, jako si v některých pásmech přikoupíte jízdenku i k šalinkartě, tak si ji můžete dokoupit k nočnímu spoji. Technicky a legislativně jednoduše proveditelné. Nelíbí se mi zdražování. Jen vám píšu, že to lze udělat.

0/0
27.4.2012 15:52

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

Toto ale není špatný nápad! To by bylo docela dobré. Slušné noční cestování za nepoměrně lepší cenu než taxíkem. Tady si rozumíme. Bohužel to je stále jen nutný mezikrok ke slušnému chování lidí.

0/0
27.4.2012 15:49

vítr_v_zádech

Re: Zajimavé je

Tyjo, no to je srovnávání! Jezdí i BORS s jedním řidičem a soupravou se dvěmi-třemi vozy? Do kolik vozů za jízdy takový řidič vidí, co? Jezdí BORS na nočních spojích, kde je nejvíce vandalů?

0/0
27.4.2012 11:35

jori

a neni to vec dopravniho podniku?

proc do tehle diskuse vubec zatahuji cestujici? je to firma, ktera poskytuje sluzby, za ktere si nechava platit ... tohle je presne vec, od ktere by samozrejme bezny cestujici mel byt absolutne odfiltrovany ...

vidim obecne zmeny ve spolecnosti v tomto obecnem duchu - nikdo uz neni schopny resit zalezitosti sam o sobe, takze se rozmaha i diskuse o h**** ...

dopravni podnik zodpovida za uroven svych sluzeb, stejne jako zodpovida za stav sveho majetku, za svuj rozpocet, i za ochranu sveho majetku ... jednoduche ...

ten letak svedci pouze o neschopnosti DP, nic vic ...

0/0
27.4.2012 10:55

Vhelsing3

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Jestli jste to nepochopil, tak to je proste jednoducha kampan, ktera ma vzbudit uvedomeni lidi, kdyz treba nejakyho hejska co si na to cmara uvidi....protoze tech 5tisic pujde z nasich kapes...tak ci tak... ;-)

+2/0
27.4.2012 11:37

jori

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

castecne se to da takhle vnimat take - jako kampan "nebudte lhostejni" ... pak by to ale meli nazvat pravymi jmeny, a ne timhle obchazejicim, alarmujicim stylem, navesenym na ekonomickou ztratu (stoji nas to 5000). Presne kvuli lidem jako jsem ja, kteri reaguji na otazku v ramci co nejomezejsiho prostoru pro vlastni fantazii a doplnovani otazky o dalsi kontext, ktery neni konkretne vyjadren.

pokud maji problemy s bezpecnosti, maji mit kamery, revizory, tohle je proste jejich vec. Pokud zvysi jizdne, pak pravdepodobne dojde k urcitemu odlivu zakazniku. Je to vec nabidky a poptavky, tedy prirozena vec.

0/0
27.4.2012 12:02

Vhelsing3

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

me to hodne pripomina prave treba i minulou kampan, kde na letacich stalo, kolik stoji takove odstraneni sprejerskeho napisu, kolik nas (ne podnik, ale samozrejme platicich zakazniku) stoji takovej cernej pasazer apodobne....

Proste opravdu "Nebudte lhostejni"....Clovek kdyz neuvidi kolikrat tu castku, tak ho to ani nezajima....

0/0
27.4.2012 12:05

vítr_v_zádech

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Nesouhlasím. Jste alibista. Pak, když se bude navyšovat cena jízdného, tak budete první co bude řvát.

Je to i věc veřejnosti. Pokud budeme lhostejní, bude nás to stát víc. To máte stejné jako říkat že je pouze věcí policie že tamtoho chlápka lynčují 3 mladíci. Přitom budete svědkem co nezasáhne.

0/0
27.4.2012 11:48

jori

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

nesouhlasim ... neni mozne ani prakticke, aby se "vsichni starali o vsechno".

Pokud chapete kampan ve smyslu "nebudte lhostejni", pak ano ... jenze na me osobne kampan pusobi "my si nevime rady, ale stoji nas to prachy" ...

vas nazor pak vnimam tak, ze: ackoliv si platime policii, meli bychom se (nezanedbatelnym dilem) podilet na bezpecnosti. Prestoze si platime skolu, meli bychom se nezanedbatelnym dilem podilet na vzdelani. Platime si zdravotni pojisteni => atd atd ...

dulezitou hranici je asi to vagni "nezanedbatelnym dilem". Nicmene, napr. ve zdravotnictvi tato hranice ze strany statu jiz podle meho byla prekrocena - poplatky za vysetreni, v lekarne apod. Tady to zase zkousi dopravni podnik. Nekdy nize vtipne psal ze to pak muzeme cekat i cedulky vedle zvratku v autobuse ve smyslu "mame to uklidit? stoji to prachy" ... za tohle proste zodpovida provozovatel. Uplne stejne to bude v hospode, ja jakozto navstevnik nejsem zodpovedny za uklid, ani za dozor. Kazdy to vnima jinak, budiz.

0/0
27.4.2012 11:57

Juras

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Myslím, že to chápete naprosto špatně. Spousta lidí naddává, že doprava polyká velké peníze a ještě to tam je hnusný. Ty plakátky beru především jako osvětu - říct lidem něco, co valnou většinu nikdy ani nenapadlo.

Samozřejmě, že se všichni mají zajímat o všechno. Platíte si školství, tak nechcete být ani trochu otravován doma ratolestmi jejich problémy s učením? Platíte zdravotnictví, tak nepomůžete člověku, který na ulici dostane záchvat? Budete nechávat odemčené auto a potom sprdnete policajta, že vám ukradli rádio, když si přece platíte policii?

0/0
27.4.2012 12:13

jori

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

kdyz me prijde, ze kombinujete dva problemy ... obecny nedostatek financi ve vsech urovnich spolecnosti (v dusledku korupce, nenazranosti, zvysovani komfortu apod.) vs. obecna lhostejnost lidi k tomu, co se deje kolem nich ...

ja to mam pomerne striktne v hlave oddelene ... pisete o te skole - trochu otravovan, to je prave ta mira ... ano, jsem ochotny doucovat deti trojclenku, pokud ji nechapou. Ale na druhe strane NE, nejsem ochotny suplovat roli ucitele anglictiny, pokud skola nema na zaplaceni nekoho slusneho ... to je proste prelivani odpovednosti nekam, kam nepatri.

no nic, asi se do toho zapletame, je to zbytecne chytani za slovo ...

platim zdravotnictvi ... pomoci cloveku na ulici ... to jsou proste dve veci ... clovek na ulici - pomoci by mela byt prirozena lidska reakce, tohle nejde dost dobre kvantifikovat. ALE, platim zdravotni pojisteni, a proto nedava smysl pomahat chirurgovi v praci => platim jizdne -> nebudu suplovat dozor v prostredcich.

co clovek, to nazor :)

0/0
27.4.2012 12:38

Juras

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

V tom posledním odstavci je asi jádro pudla. CHápeme jinak význam toho plakátu. Když jsem to poprvé viděl předevčírem v šalině, jediný význam, co mě napadl je, že chtějí odpověď na tu otázku. Buď sklo vymění (a budou kvůli tomu muset zdražovat) anebo ho nevymění (a cestující se budou cítit hnusně). Vy za tou otázkou vidíte něco jiného. Na tom plakátku je pod otázkou připsáno, že se můžete zapojit do diskuse. To chápu jako možnost se dobrovolně zapojit do řešení problému. Ne abyste je sprdával, že jim nechcete pomoci řešit jejich problém. Nikdo Vás k tomu nenutí, jen máte možnost se vyjádřit.

0/0
27.4.2012 14:01

vítr_v_zádech

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Velice pěkne jste to popsal. Přesně. R^

0/0
27.4.2012 12:42

vítr_v_zádech

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Ano, tu kampaň tak chápu. DP nemá již jinou šanci, než za značných nákladů napravovat situaci. Já nechci připlácet za lidskou lhostejnost.

Zbytečně budete teoretizovat kolik si připlácíme. Pokud budete lhostejný, jednak lumpové posílí a jednak vás to bude stát víc. Ani jedno z toho nebude pro vás příjemné. Cesta zpět bude hrozně těžká. Lumpy neumravníte a cena se nesníží. Takže se nevymlouvejte a nevykrucujte. Ono vás to doběhne coby dub.

0/0
27.4.2012 12:16

jori

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

takze az bude napr. "mame malo ridicu, jezdi unaveni a je tak zvysene riziko nehodovosti", budete to brat jako vec, o kterou byste se mel zajimat?

proto jsem ve svem prispevku zminoval take tu miru, nezanedbatelnym dilem nebo tak ...

napr. platim si skolu ... to neznamena, ze nebudu dohlizet na vzdelani svych deti, doucovat se s nimi apod. Ale logicky nebudu suplovat roli ucitele na full-time ...

je to proste o neschopnosti managementu resit situace uzavrene v ramci firmy ... prijde mi nehorazne s tim jakkoliv konfrontovat zakazniky ...

prijdete jednou do obchodu a bude tam "bohuzel, housky nejsou dostatecne propecene, nemame na plyn ..." ... a vy to budete chapat jako obhajeni pozadavku na vlastni spoluzodpovednost? to nedava proste smysl ... slo mi o to vyjadrit "ocad pocad" ... osobne to vnimam jako dusledek prehnane zavilosti dnesniho sveta na penezich a kvantifikaci. Je to jako zaklinadlo mluvit dnes o dluzich, nakladech, profitu, akciich, inflaci apod. Pritom je to podruzne.

0/0
27.4.2012 12:32

vítr_v_zádech

Re: a neni to vec dopravniho podniku?

Zacházíte do absurdit. Nemá smysl s váma diskutovat. Pracovní dobu a tudýž vytížení řidičů řeší zákoník práce. Atd, atd housky ......

0/0
27.4.2012 12:41

rob_kteryten

Ja nechapu

proc ty vandali lidi nemlatej hlava nehlava. Je mi jasne, ze kazdy nema predpoklady k tomu, aby nekoho serezal, ale videt ja nekoho jak reje do skla v MHD a nebejt to nakej arnold, tak ho serezu jako maleho psa. Naposledy jsem takhle dostal zachvat kdyz jsem videl kokota na Sparte co zacal hazet na hriste delobuchy. Nebejt tam kamosi tak je ted on mrtvej a ja v base.

+1/0
27.4.2012 10:44

kOBLICH

Neměnit!

Až budou všechna skla neprůhledná, případně budou díky masivnímu poškození praskat a vypadávat, pak si "náhle" začnou vandalů všímat cestující a už si to s nimi nějak srovnají sani. Pád z omylem otevřených dveří, ideálně rovnou pod nákladní tatru, asi nebude nic příjemného

0/0
27.4.2012 10:38

;-)

Re: Neměnit!

Výše popisovaným sytavem autobusů odmítám jako platící cestující cestovat. Raději budu jezdit autem.

Ale to jistě nebude nikomu v dopravním podniku vadit, protože oni nejsou závislí na penězích z jízdného, protože velkou většinu příjmů dostávají z veřejných rozpočtů.Rv

0/0
27.4.2012 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.