Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní vize Brna: tunel do bohunického kampusu a nádraží v Lískovci

Odvážné plány města Brna na zlepšení veřejné dopravy mají stát miliardy. Jejich součástí je nová vlaková zastávka a terminál ve Starém Lískovci, jichž se Brňané dočkají již v dohledné době. Město pamatuje i na dopravu do univerzitního kampusu v Bohunicích, kam bude denně jezdit až 40 tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr PATRYK

zurnalismus

Proboha, autore Michale Horáku, to nemáte ani špetku kritického myšlení? To musíte opsat vše, co Vám ti lháři z magistrátu vyplodí jako PR zprávu??? Nádraží v Lískovci plánoval už Ander, který tam už 3 roky není a nádraží pořád nemá ani územní rozhodnutí (což je v ČR klidně otázka 15 let). Tunel z Osové je taky skoro hotový, "jen" nikdo neví, kde by se na to našly peníze, o územním rozhodnutí radši nemluvím. Rv

To nejsou smělé plány, to jsou fantasmagorie! Smělé plány se dělají za vlastní peníze, ne za cizí.

+4/0
7.5.2012 19:17

Gróf

Stavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.

Je tam dostatek prostoru pro vedení tramvaje po povrchu.

0/0
7.5.2012 15:08

pavel-m

Re: Stavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.

Problémem je al úrovňové křížení s několika silnicemi. Dát tam semafory tak to všechno pěkně zpomalíte..

+1/0
7.5.2012 20:32

Gróf

Re: Stavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.

Na sídlištních komunikacích je provoz minimální, a nikdy tam větší nebude. Na Jihlavské stačí mimoúrovňové křížení.

0/0
7.5.2012 21:44

heparinka

je pravda, že k nemocnici se jede blbě

ty dopravní spojení jsou hrozné. hlavně o víkendu. Tak snad se to zlepší

+2/0
7.5.2012 12:04

wolflobo

.

Hrozně se mi líbí, že město chce stavět nové a nové tratě, tunely, vlakové zastávky a už teď nemá na opravu stávajcích tratí - viz. omezená rychlost tramvají kvůli špatnému stavu kolejí (např. Milady Horákové, Dornych, Minská....)

+4/0
7.5.2012 11:26

Peťulák2

Re: .

A to jsi vydedukoval jak, že na to město nemá?

0/0
7.5.2012 12:21

CART09

Re: .

miliarda sem, miliarda tam, to se přece vždycky najde... ;-D;-D

+3/0
7.5.2012 14:30

Rosinanta

Re: .

Oprava Milady Horákové je v plánu, ale těžko se to dá dělat teď, dokud je zavřená Pionýrská.

0/0
10.5.2012 15:55

Stewe

Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Pry mesto v pristim roce uvazuje, ze by uz nemely jezdit nocni rozjezdy a zase by se melo vratit k salinam a na urcitych zastavkach na ne mely cekat autobusy. Pry je nafta draha...

Takjy chteji preorganizovat salinu 13, coz je vyborna linka.

Konecnou trolejbusu na Novolisenske chteji protahnou na Jirovu, ale chybi potrebnych 10 mil na novou rozvodnnu a draty...

Kurna, dokoncete projekty, ktere mate uz leta rozporacovane a pak premyslejte nad dalsima. Projekt protahnuti saliny kolem Stranske Skaly do Stare lisne (Holzova ulice) je uz delali komanci a porad jeste neni hotovy...

+2/0
7.5.2012 10:51

Neumětel

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Nedělej si iluze. Tady nejde o nějaké přemýšlení a zlepšování života občanů. Tady jde o stavební projekt za miliardy, na kterých se všichni podělí: politici i podnikatalé. Nic víc za tím nehledej. V miliardách se nikdo nevyzná a stejně to nakonec bude stát 2x tolik (v optimistickém případě).

+3/0
7.5.2012 11:23

sartoricz

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Nemělo by se zapomínat ani na různé aktivisty a občanská sdružení... ti taky s protesty zalezou až dostanou všimné do vlastní kapsy... viz aktuální stavba na VMO Brno

+1/0
7.5.2012 11:55

Gróf

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Podej trestní oznámení, jestli o něčem takovém víš. Nebo zalez a nevymýšlej si.

+1/0
7.5.2012 15:10

Peťulák2

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Trolejbus na Jirovu mi přijde velmi logický, točna na Novolíšeňské je mrňavá a okolo nic není, šalina na Holzovu taky - jednak tam ta trať je, takže se nemusí draze vykupovat pole, druhak je okolo právě to pole - a města se budou stále rozrůstat, tam se to bude zastavovat jedna radost.

Šalina až nahoru na Lesnou je poměrně starý nápad, jen na to asi taky nebylo. Ale dobrý nápad. Z mého pohledu o dost lepší než 9 končící v rokli, přes kterou se každý bojí chodit. Ale smyčka někde být musí, tak nic proti ničemu. Jen chudáci řidiči si tam tak max. odskočí.

0/0
7.5.2012 12:29

Petr PATRYK

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Mysli tim samozrejme salinu ze Stefanikovy ctvrti, ne z Rokle.

0/0
7.5.2012 19:08

miropiro

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Mám asi pro strach uděláno, ale roklí chodím prakticky každý den, když jedu do školy nebo ze školy, ač bych mohl jet přímo autobusem, ale raději se projdu...během dne v rokli není nutno se bát...

0/0
8.5.2012 9:35

miropiro

Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte nove

Jinak máte samozřejmě pravdu, ta Líšeň - Holzova - ono se dnes zdá, že tramvaj by jela přes pole, kde nic není, ale právě to podle mne přitáhne investory a za chvilku bude sice po poli, ale tramvaj tam bude...

0/0
8.5.2012 9:38

calver1

Skvělý článek

a ta mapa, jak to přesně bude vypadat, ta je úžasná. Hned je z toho vidět, jak se situace zlepší. Jen doufám, že to byl Váš poslední článek pane Michale Horáku.

+2/0
7.5.2012 10:41

Max Cas

MASARYKVA

Text obrázku: Kampus Masarykvy univerzity v Bohunicích...

MASARYKVA UNIVERZITA!! Hlavně rychle, páni redaktoři. Na chyby můžete zvysoka kašlat!! Opravdu, to je úroveň sedmé velmoci.

+1/0
7.5.2012 9:55

Danik.b

Re: MASARYKVA

Taková malichernost, běžný překlep, který se občas stane každému. Kdybyste radši diskutoval k tématu, než tu ze sebe dělal spasitele české gramatiky...Rv

+2/0
7.5.2012 10:49

PIsa.lek

Re: MASARYKVA

Vřele doporučuji rozlišovat mezi běžným psaním (třeba v diskusi) a profesionálním psaním ve zpravodajském médiu. Jestliže po sobě autor ani nemá čas (nebo chuť) zkontrolovat chyby, kde je jistota, že zkontroloval třeba přesnost věcných údajů ve článku??

+2/0
7.5.2012 20:42

Danik.b

Re: MASARYKVA

Já si myslím, že to doháníte až do absurdna a rozhodně nemůžu souhlasit s tím, že na základě překlepu v popisu doprovodného obrázku ke článku se dá zpochybňovat jeho samotná věcná korektnost. Ta by se dala dovozovat až současným působením několika faktorů - kromě překlepů by například musely být přítomné hrubé gramatické chyby, článek by musel obsahovat stylistické chyby, atypický slovosled atd. Až v tomto případě bych nejspíš začal pochybovat o kvalitách autora, potažmo o přesnosti samotného článku. Musím se přiznat, že když jsem článek četl, sám od sebe jsem si toho vynechaného písmene "o" taky nevšiml. :-)

Jistotu, že po sobě autor zkontroloval pravdivost resp. věrohodnost sdělovaných informací, nemáte nikdy, ale podle mě evidentní překlep tuto pochybnost nezakládá.

0/0
7.5.2012 22:34

PIsa.lek

Re: MASARYKVA

> Ta by se dala dovozovat až současným působením několika faktorů - kromě překlepů by například musely být přítomné hrubé gramatické chyby, článek by musel obsahovat stylistické chyby, atypický slovosled atd

Ale kdepak - už samotný překlep signalizuje zřejmý fakt, že autor zřejmě spěchal a nevěnoval dostatečnou pozornost kontrole finální podoby.Takže stejně tak se mohla objevit NĚJAKÁ faktická chyba, která je pro neznalého neodhalitelná  (třeba špatné jméno, jiný číselný údaj - taková chyba se třeba při přepisu poznámek do finální podoby článku udělá docela snadno, a když se neudělá zpětná kontrola, tak tam už zůstane), což opravdu nemusí mít paralelu v gramatických a stylistických chybách, slovosledu etc.

0/0
7.5.2012 23:07

Danik.b

Re: MASARYKVA

Evidentně se neshodneme. Faktická chyba se může objevit i v precizně napsaném článku a dle mého názoru vidíte souvislost tam, kde v tomto případě není. Chci tím říct, že úsudek o "nepořádnosti" autora nemůže být založen pouze s ohledem na jedno drobné pochybení, které navíc není nijak flagrantní. Myslím ale, že trochu začínám chápat, kam tím směřujete. V případě, že se nakonec nějaká faktická chyba objeví, je třeba si klást otázku, zda výrazně nezkresluje skutečnost, kterou chtěl článek sdělit a nesnižuje tak jeho informační hodnotu. Existuje spoustu příkladů (i opačných, kdy faktická chyba vliv na celkovou informační hodnotu má), ale dovozovat Vámi výše uvedené závěry z obyčejného překlepu, v nichž zabředáváte do pohnutek, motivů a osobních vlastností samotných autorů článků, závěry, které jsou založeny na domněnkách a jsou tedy těžko prokazatelné, to mi přijde poněkud přehnané. Jednoduše děláte z komára velblouda :)

0/0
8.5.2012 0:18

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: MASARYKVA

R^

0/0
8.5.2012 6:01

darmo

Holcova

A Holcovou jste asi mysleli Holzovu. 8-o

0/0
7.5.2012 9:22

darmo

Lesná

Tramvaj na Lesnou jezdí, jen má jezdit až na Majdalenky. :-P

0/0
7.5.2012 9:20

V.Poustka

a kdo to zaplati?

Onderka ze sveho?

0/0
7.5.2012 9:19

CART09

Re: a kdo to zaplati?

naopak, ten se na tom znova napakuje...

+1/0
7.5.2012 9:54

ein_vogel

Re: a kdo to zaplati?

Město a EU, myslím, že z textu to vyplývá zcela jednoznačně... :-P

+1/0
7.5.2012 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.