Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbrojovka je v lize a Brnu svitla naděje ve sporu o stadion za Lužánkami

Náhradní fotbalový stadion v Srbské ulici si fanoušci Zbrojovky nezamilovali. Jenže právě on jí zařídil návrat mezi tuzemskou elitu. Jenže jejich sen - Lužánky - zažil významný posun. Město totiž částečně uspělo ve sporu, který blokoval opravu stadionu, na němž brněnský tým vyhrál jediný titul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Empire_

ať si stavejí stadionů

kolik chtějí, ale zas svoje peníze!!

+2/0
8.6.2012 11:12

Anubis1913

Re: ať si stavejí stadionů

Můžeš si prskat jak chceš ale stejně je to nebude při rozhodování zajímat mindráku, tak si prskej. Mimochodem jak se ti líbilo letošní hokejové PO extraligy? ;-)

+2/0
8.6.2012 11:33

nigaud

Re: ať si stavejí stadionů

Popravdě to PO nemělo vůbec šťávu,byla to nuda,bylo to takové utahané.Podívej se teď na finále NHL,tomu se říká hokej.;-)

+2/0
8.6.2012 11:39

Anubis1913

Re: ať si stavejí stadionů

Jo chápu že pro nestranýho pozorovatele to mohlo být všelijaký. Pro nás to ale šťávy mělo hodně. Ta reakce byla hlavně na toho nahoře. Ten má z Flinty i Komety řádnej mindrák, proto to rýpnutí.. ;-)

+1/0
8.6.2012 11:45

Empire_

Re: ať si stavejí stadionů

nevím z čeho bych měl mít mindrák, je ale také dost možné že neznáš smysl toho slova. Koupená extraliga v hokeji, 1 liga pro čutálisty taky za dost podivných podmínek, je to spíše úsměvné, když město jako Brno musí všechno kupovat... Rv

+1/0
9.6.2012 10:53

Empire_

Re: ať si stavejí stadionů

líbilo vyhrál ten lepší, jinak PO bylo celkem nudná záležitost, nehrál se moc pěkný hokej - přesněji antihokej v podání Komety, to se naštěstí dalších 50 roků opakovat nebude

+1/0
9.6.2012 10:51

Empire_

Re: ať si stavejí stadionů

jinak ty si můžež žít v jakémkoliv snu a stadionu on stejně nebude, nejsou peníze

+1/0
9.6.2012 10:54

Si0 po 4. zákazu

Re: ať si stavejí stadionů

Investovat do stadiónu může kdokoliv, třeba i město a klub si jej pak může pronajímat. Je ale třeba, aby to pro investora/město byly účelně vynaložené peníze. Město by nemělo jakýmkoliv způsobem dotovat vrcholový sport, může dávat jen granty na mládež.

0/0
8.6.2012 13:37

ivik1978

nahodou

Nahodou krasny kousek divociny uprostred mesta - vynikajici studijni material pro biology... Na co stadion pro hrstku joudu, kteri se tam jednou za 14 dni chodi opijet ;-)

+1/0
8.6.2012 10:00

locom

Re: nahodou

presne tak, na Luzanky bych nesahal. Maximalne zastresil nejakou sklenenou kopuli a udelal z toho atrakci pro turisty a biology.

Na tom stadionu vznika uplne novy evolucni vyvoj, druhy zivocichu a flory, o kterych jsme ani nesnili. Takze zastresit a pozorovat ;-D

0/0
8.6.2012 10:47

hokejovy expert

Zbytečný stavět v Brně nový stadion,

beztak v Brně na fotbal nikdo nechodí, to už jsou větší návštěvy i v divizi...:-P

+2/0
8.6.2012 9:36

Si0 po 4. zákazu

jen zřídka ho (stadión na Srbské) byli schopni zcela zaplnit

No já nevím, ale mám dojem, že když končily Lužánky, tak už ani tam se moc nechodilo.

+2/0
8.6.2012 8:00

Si0 po 4. zákazu

"Určující" žaloba - není to spíše určovací žaloba?

?

0/0
8.6.2012 7:58

Mildred

Město by mělo podat trestní oznámení

Z firem jako je Czechcity se slušným lidem chce opravdu zvracet. Je neskutečné, kam až jsou schopni někteří lidé ve své důstojnosti klesnout, v bezbřehé touze po penězích. Lidé z magistrátu by každopádně měli podat trestní oznámení pro podezření na podvodné jednání. Všechny pozemky přece musí být zapsány v katastru nemovitostí, tak moc nechápu jaké spory se tady po léta řeší. Copak není možné v katastru dohledat, zda firma ty pozemky opravdu vlastní? Pokud nikoli, tak jde velmi pravděpodobně o zřejmý podvod - např. zfalšované kupní smlouvy, jak by mohlo z článku vyplývat. Každopádně by se tím měla policie zabývat.

+1/0
7.6.2012 16:14

Antonin Konecny

Re: Město by mělo podat trestní oznámení

Nejde o pozemky, ty jsou města, ale o to, co na nich stojí...a to je u cest a chodníků trochu problém.

0/0
7.6.2012 17:05

Si0 po 4. zákazu

Re: Město by mělo podat trestní oznámení

Já myslím, že žalobu může podat kdokoliv na cokoliv, máme svobodu. Tíha odpovědnosti spíše leží na justičních orgánech, aby se dokázaly se spekulativními žalobami rychle vypořádat a třeba i přiznat odškodnění těm, proti nimž je tento typ žalob namířen. On by si tohle pak leckdo rozmyslil.

0/0
8.6.2012 8:03

Mildred

Re: Město by mělo podat trestní oznámení

Ano, naprostý souhlas.

0/0
8.6.2012 8:05

good_luck!

Re: Město by mělo podat trestní oznámení

problém je socialismus, který nebral na majitele "nemovitostí" ohledy... Za jejich vlády vznikl v pozemkových knihách takový chaos, že je opravdu těžké ho dořešit. Např. my jako vlastníci "singulárního" lesa - původně 37 stejných podílů. Bohužel v 70 letech si místní předseda JZD usmyslel, že z jednoho kravína je dobré udělat propojku do druhého přes náš les. K povolení stavby mu stačilo zaslat na úřad, že majetek je opuštěný a zahájit stavbu. TAkže jsme přišli o cca 3 ha, podobně to bylo, když se stavěla fabrika, pozemky se zabavovali za 0,40 ha/m, přičemž ze 37 vlastníků podepsali v zastoupení 3, z toho dva nebyli majitelé.... Peníze ovšem byly vyplaceny, takže na návrat pozemků není nárok ...

0/0
8.6.2012 9:56

good_luck!

Re: Město by mělo podat trestní oznámení

dále, pokud si nechám vyjet seznam vlastníků, ten se ustálil až provedením digitalizace v loňském roce (dnes je vlastníků 57 s různými podíly). Předtím nebyly dva stejné výpisy - lišily se výčty pozemků, výměry pozemků, seznamy majitelů....

0/0
8.6.2012 9:59

Huffnagellův duch

Tolika ščestíííííí

;-D;-D;-D;-D

Super, už se těším na příští sezonu, konečně máme vedení, které za něco stojí.

+1/0
7.6.2012 15:52

gawy

__

Nevim, proc by se mel v Brne stavet novy fotbalovy stadion, navic s kapacitou 30k mist. Pro koho? Pro tu hrstku lidi, ktera tam na fotbal chodi? Myslite si, ze jako mavnutim kouzelnickym proutkem se navsteva na novem stadionu automaticky zvysi o 28 tisic lidi? At lide nejprve svymi navstevami na Srbske dokazi, ze o fotbal maji zajem.

+1/0
7.6.2012 14:18

Huffnagellův duch

Re: __

Je vidět, žes devadesátá léta v Augecu opravdu neprožil, že? Ty lidi přijdou.

+2/0
7.6.2012 15:53

yablonski

Re: __

A proč nechoděj už teď,ty věrní fandové Brna.

+3/0
7.6.2012 16:36

empe6

Re: __

protože se tam sjížděla i  spousta mimobrněnských fandů. Z nádru to bylo celkem kousek. Tady ten stadec je kdesi v řiti a navíc se tam nedá pořádně zaparkovat. Mimo jiný teda, těch důvodů, proč se do kenigu fandi moc nehrnou je daleko víc. :-/

0/0
7.6.2012 19:30

johny12

Re: __

Jó to si Slávistí řikali taky a jaký sou návštěvy?;-D

0/0
7.6.2012 17:18

gawy

Re: __

Ja je tam prozil a chodil tam. Musis si ale uvedomit, ze ta doba uz je davno pryc.

0/0
8.6.2012 8:36

mafos

pochod zbrojováků

viz. foto.....

http://brno.idnes.cz/foto.aspx?server=brno.idnes.cz&r=brnoh&c=A120607_1789340_brno-zpravy_dmk&foto=DMK2ad6f3_IMG_9782.jpg

;-D;-D;-D;-D

0/0
7.6.2012 14:03

Želvák před smazáním

Re: pochod zbrojováků

To samozřejmě nejsou zbrojováci, ale lidí kteří dělali pochodu problémy, ale to jistě víš, tak prosím netrolluj :)

Pochod je tu - http://brno.idnes.cz/foto.aspx?r=brnoh&c=A120607_1789340_brno-zpravy_dmk&foto=DMK2ad6ff_pochod_f2.JPG

0/0
7.6.2012 14:16

mafos

Re: pochod zbrojováků

jj jen mě to pobavilo. jinak pochodu jsem se sice nezúčastnil, ale zbrojovce samozřejmě fandím ;-)

0/0
7.6.2012 14:37

yablonski

Re: pochod zbrojováků

Teda vy v tom Brně máte ale verbeš,to je hnus.

0/0
7.6.2012 16:30

jurneff

Když se na složí ti, co na fotbal chodí

proč ne? Hlavně tvrdé jádro, to by mělo dát většinu z těch dvou miliard. ;-D

Ale z kapes nás, brněnských občanů a nedejbože občanů celé Čr, to netahejme.

+3/0
7.6.2012 14:00

mafos

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

proč ne?

0/0
7.6.2012 14:03

Si0 po 4. zákazu

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

Já souhlasím, aby se stadión postavil z veřejných peněz, pokud se ta investice potom vrátí na pronájmech (třeba zrovna od fotbalového klubu).

+1/0
8.6.2012 8:05

Empire_

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

který dostává na provoz stadionu dotace od města, dost nelogické ne? Už vidím jak vypumpovaná Zbrojovka nebo jak se to teď jmenuje zaplatí na pronájmu 2 miliardy..možná tak v průběhu tisíce let

0/0
8.6.2012 11:14

Si0 po 4. zákazu

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

Klub dostává od města dotace jen na výchovu mládeže, jinak nic.

0/0
8.6.2012 13:29

offmu

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

nejdříve než něco napíšeš ověř si jak to vlastně je :-)

+1/0
9.6.2012 10:57

Sapavlisna

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

Hlavně z našich kapes nebudujme metro v Praze, nestarejme se třeba o národní parky Šumava, Krkonoše, taky připomínka úplně neznámého občana Zlína by měla být financována jen z peněz jeho rodiny, ty velký věže v Ostravě by se měly zahrabat do těch děr co tam maj, kdo by se na to chodil dívat.

Naopak, za ty prachy co lidi státu platí by měli chtít co nejvíc takovejch věcí. Míň peněz do soukromejch kapes a víc pro nás lidi. Ne že teď mamáme milion od EU, potřebujem opravit silnic, ale na to ho použít nemůžem, tak koupíme aspoň čtyři nový lavčeky. Hezky s rozumem, rozmyslet a pak budovat krásy vlasti. Naši vlasti!!!

+1/0
7.6.2012 14:12

Želvák před smazáním

Re: Když se na složí ti, co na fotbal chodí

Jo, to jsou zase ty jakože chytrý řečičky.

V tom případě se lidé kteří chodí do divadel taky měli skládat na všechny ty divadla v Brně (a že to už stálo balík), nebo by se lidí kteří jezdí pravidelně vlakem měli skládat na nové nádraží,...

;-D;-D

0/0
7.6.2012 14:14

Morava69

Stadion pro cca 30.000 diváků ...

.... menší nemá cenu ! Ještě před 15-ti lety se při 15.000 návštěvě říkalo "je nás tady dneska nějak málo" !!!

0/0
7.6.2012 13:44

Sapavlisna

Re: Stadion pro cca 30.000 diváků ...

Taková kapacita se u nás nezaplní na ligovým zápasu. Leda, že by svaz přišel s nějakou geniální myšlenkou, jak pracovat s mládeží, zamezit odchodu kvalitních hráčů (který ale prva musí vychovat), napumpovat peníze do fotbalu u nás a zatraktivnit fotbal a přilákat fanoušky. Ne leklý ryby co jdou na párek a ne rváče, co si jdou zakopat do sedaček a nebo si z nich dělat táborák.

Na druhou stranu by mě zajímalo, na kolik ročně příjde stadion pro 30 000 lidí dráž než stadion pro 18 000 lidi. Teda pokud pominu pořizovací náklady.

0/0
7.6.2012 13:56

Želvák před smazáním

Re: Stadion pro cca 30.000 diváků ...

No zas takovej finanční rozdíl to nebude, záleží na koncepci.

Já osobně bych to viděl na takovejch dejme tomu 20 tisíc lidí, to by uplně stačilo.

0/0
7.6.2012 14:00

Sapavlisna

Re: Stadion pro cca 30.000 diváků ...

No pro ligu určitě. Pokud by se jednalo o zápasy repre nebo třeba LM, bylo by super mít něco většího. Ale to zase každej klub bude hrát radši doma na malým, jak někde v Brně na mega stadecu se spoustou lidí. Ten stadion tu taky bude stát nějakejch 70 - 100 let a kdo víc co bude pak, jestli 20 000 bude málo nebo přehnaně moc.

+1/0
7.6.2012 14:06

Antonin Konecny

Re: Stadion pro cca 30.000 diváků ...

Ideální by bylo stavět nějakou elastickou verzi, která by se případně potřeby dala dostavět (skoro za provozu, protože základ je totožný). Nemyslím, že to technicky nemožné a nemyslím, že by to bylo o tolik dražší /i když dražší by to jistě o kousek bylo.)

Ale souhlasím s tím, že za veřejné peníze ala O2 aréna je to blbost.

0/0
7.6.2012 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.