Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pětiměsíčního kojence hodila na podlahu. Nechtěla, aby skončil v ústavu

Až šestnáct let za mřížemi hrozí devětatřicetileté ženě, která v květnu v Brně způsobila smrt svého pětiměsíčního syna. Dítě zemřelo na následky zranění hlavy, žena s ním podle kriminalistů hodila o zem. Měla totiž nastoupit do výkonu trestu a nechtěla, aby chlapec skončil v ústavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milantribucek

tak mi někdo řeknětě

Kam mi zmizela dva příspěvky k tomuhle článku,které jsem sem dával dopoledne a nebyli nijak vulgární?

0/0
15.6.2012 17:30

Al Alle

stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Zajímavé - stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny, ale když nechá matka ve svém lůně z podobných důvodů (že se o něj nemůže z nějakých důvodů postarat) vysát dítě vývěvou nebo jej roztrhat kleštěmi a odstranit, tak to všichni považují za úžasnou a dobrou vymoženost "moderní" civilizace. Vražda jako vražda. (a kdo říká, že to dítě v lůně nevnímá, ať se podívá na film Němý výkřik)

+2/0
15.6.2012 12:55

TC2001

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Potrat se nedělá u dítěte, ale u embrya. To je rozdíl :-)

+3/0
15.6.2012 13:04

Petr Tenzor

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Proč tak hloupě lžete?

0/0
15.6.2012 13:08

lajika

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Proč ten hysterický tón příspěvku?

+1/0
15.6.2012 13:12

2718

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

1/ Potrat se dělá na embryu a ne na dítěti, zjistěte si rozdíl.

2/ Já s potratem taky nesouhlasím a myslím si že je lepší pokud holka dítě donosí a například potom nabídne k adopci. ALE potrat je volba matky a když s tak rozhodne a sama se s tím srovná tak nemáte právo jí do toho kecat. Je to její život. Embryo bez matky nemá šanci na život, dítě ano.

3/ Všichni jsou v tomhle případě tak šokovaní protože k pětiměsíčnímu dítěti už máte (měl byste mít) citový vztah. Jestli ho tahle ženská nemá, tak je v ní něco porouchaného. Proto jsem i psal, že už by neměla vylézt z kriminálu, protože se nejspíš opět na někom dopustí násilí.

4/ Pokud uvádíte jako zdroj informací nějaký film (vymyšlený příběh) tak je asi debata zbytečná.

+4/0
15.6.2012 13:18

Petr L.

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Souhlasím s vámi, až na bod 4. Film Němý výkřik je tuším průběh opravdového potratu, reakce embrya na potrat, je to hodně smutné a drsné. Člověk by měl vždy hledat jiné alternativy a potrat volit až v případě opravdu nevyhnutelném.

+2/0
15.6.2012 13:37

TC2001

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Reakce embrya na potrat ;-D;-D;-D

To je animovaný film?

+1/0
15.6.2012 13:57

mo-ko

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

tak jsem se dívala a ten dokument byl natočen s 12. týdenním plodem, to už bylo na hranici (možná i za)

pravděpodobně, kdyby natáčeli potrat mladšího plodu, tak by to nevyvolalo takové emoce (zde vidím záměr)

+1/0
15.6.2012 14:00

2718

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Aha tak to se omlouvám. Hodil jsem původně název do csfd.cz a vyběhly dva filmy. Jeden horor a druhý drama. Že existuje dokument jsem netušil.

+1/0
15.6.2012 14:05

xmann

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Ano jednou z možností je sexuální zdrženlivost.Pak nechtěné těhotenství nehrozí. :DD

+1/0
15.6.2012 14:07

mo-ko

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Nevím, u nás je potrat povolen jen do 12. týdne těhotenství (pokud tedy nepočítáme pozdější zásahy ze zdravotních důvodů) a když se dívám na ultrazvukový snímek, tak i v tom 12 týdnu má jen 5 cm a teprve se začíná tvarovat do podoby lidského plodu.

Ještě častějí jsou u nás miniinterupce do 8. týdne, no a tam je fakt jen jakási žížalka.

Jak je to přesně s nervovým systémem, to nevím, ale "vnímání" jako takové se přisuzuje až tak od 4 měsíce.

Takže bych řekla, že porovnáváte neporovnatelné.

+5/0
15.6.2012 13:20

John Xavier

Re: stačí hodit dítětem o zem, a hned jsou toho plné noviny

Nic si z toho nedělejte (z těch příspěvků pod Vámi). Ti lidé jen neví, o čem mluví....

+1/0
15.6.2012 20:47

2718

Proč by měla jít ještě na svobodu?

"v minulosti byla odsouzena za majetkovou a násilnou trestnou činnost" + teď zabila dítě tím že s ním udeřila o zem. Až vyleze z bez peněz z lochu, tak nejspíš přepadne/umlátí nějakého důchodce co žije sám pro pár stokorun aby měla na chlast...

+4/0
15.6.2012 12:52

martísek

:(

děti si nezaslouží tyhle matky...mělo jí být odebráno dřív, než k tomu došlo, už mohlo být třeba v klidu spokojené v nějaké jiné rodině.

0/0
15.6.2012 12:24

články zásadně nečtu!

Uvázat ji za nohy ke kouli auta

a projet se po městě.;-ORv

+2/0
15.6.2012 12:19

xvr101

hruza

Matka vzdy vi, co je pro dite nejlepsi:(  Snad to neuhra na laktacni syndrom, jak to byva zvykem.

0/0
15.6.2012 11:35

taygete2

Re: hruza

bože, 5 měsíců po porodu laktační psyhóza? :-/

0/0
15.6.2012 11:42

Leinad

Re: hruza

V zemi, kde se policista zasebevraždí třiceti bodnými ranami, oběšením a zamknutím dveří zvenku, je možné všechno. ;-)

0/0
22.6.2012 0:03

Chanuka

Bože to je hrozný

;-(;-(;-(

0/0
15.6.2012 11:29

Alka1

vzhledem k tomu....

.. že se jedná o vícekrát trestanou za majetkovou a násilnou trestnou činnost matku více dětí, tipuju na etničanku...:-P

+2/0
15.6.2012 11:27

VyMeTaky

Re: vzhledem k tomu....

Etnická nečeška to nebude, protože ta by nezabila svoje dítě (nikoli z lásky, ale jako zdroj vlastní obživy).

+2/0
15.6.2012 11:41

Alka1

Re: vzhledem k tomu....

ale ano.. nebude jí užitku.. tak co s ním... navíc to odpovídá "jednoduché opičí lásce" tohoto etnika...

0/0
15.6.2012 11:48

kyoko suriko

proste klasika...

Na zbraň musíte mít zbrojní pas a povolení, na auto občanku a řidičák... jen děcko může mít každá vymazaná budka. chudák chlapeček. ;-€

+1/0
15.6.2012 11:27

IARK - Duhový Králíček

Re: proste klasika...

zase nejake fasisticke manyry s povolovanim kdo muze mit dite a kdo ne?

+3/0
15.6.2012 11:34

VyMeTaky

Re: proste klasika...

Na tom není nic fašistického. Osoby zbavené způsobilosti k právním úkonům nebo ty, jež pozbydou způsobilosti k právním úkonům de-iure nemohou mít děti.

+3/0
15.6.2012 11:43

IARK - Duhový Králíček

Re: proste klasika...

Coz tahle matka jiste nebyla

+2/0
15.6.2012 11:48

vpro2

Re: proste klasika...

... zrejme je to chyba :-/Rv

+2/0
15.6.2012 12:25

al.mucha

Re: proste klasika...

Když se nad tím zamyslíš, tak Tvůj návrh by vyřešil spoustu problémů. I sociální dávky by potom mohly sloužit k rozvoji společnosti a nemířily by proti němu.

0/0
15.6.2012 15:39

Sasenka

Věznice

U nás nejsou věznice pro matky s dětma???

+1/0
15.6.2012 11:18

taygete2

Re: Věznice

je, ale s malou kapacitou    http://www.vscr.cz/veznice-svetla-nad-sazavou-93/o-nas-1628/vykon-vezenstvi-462/vykon-trestu-1052/vykon-trestu-odsouzenych-matek-s-detmi-5925

0/0
15.6.2012 11:44

huh

Re: Věznice

Tohle může být omezující podmínka v tomto případě: "prokazatelné finanční zajištění nákladů, které vzniknou při uspokojování potřeb dítěte v případě přijetí na oddělení"

0/0
15.6.2012 14:38

gallo

ach jaj

ju by som tiez riadne hodil o zem..ale apson so siedmeho poschodia;-O!!

+1/0
15.6.2012 11:17

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Neskutečné.

Podvázat vaječníky a doživotně izolovat od lidí. Rv

0/0
15.6.2012 11:17

kyoko suriko

Re: Neskutečné.

Kus lana stojí pár korun.

+1/0
15.6.2012 11:27

Antikodex

Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

8-o;-O;-€

+10/0
15.6.2012 10:46

lajika

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

nechci vám odporovat, páč je to zřejmě pěkná zrůda, ale viděla bych to i tak spíš na zabití než na vraždu....

0/0
15.6.2012 12:39

Antidukat

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

Právě, že se sama přiznala k úmyslu. Úmyslné zabití = vražda. A upustit na podlahu kojence, který ještě nemá pevnou lebku pro něj znamená jistou smrt.:-/

+1/0
15.6.2012 12:41

lajika

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

ona se ale nepřiznala k úmyslu ho zabít (aspoň teda z článku nic takovýho nevyplývá). Ona se přiznala že ho hodila na zem. Takže přestože lidsky bych ji klidně lynčovala, právně se obávám, že žaloba z vraždy by neuspěla

0/0
15.6.2012 12:44

Petr Tenzor

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

Zkuste trochu logiky.

Pokud uvedla, že důvod byl takový, že nechtěla, aby se dostalo dítě do ústavu, tak ho chtěla zabít, protože v opačném případě by tomu, aby se dostalo do ústavu, nezabránila.

Tím pádem nevím, co se tu řeší, jde o úmyslnou vraždu.

+2/0
15.6.2012 13:08

lajika

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

no - a vy zkuste právníka. Právo totiž tak úplně logické zhusta nebývá....

+1/0
15.6.2012 13:11

Leinad

Re: Neměla by náhodou být obviněna z vraždy?

Co když teoreticky chtěla, aby bylo v nemocnici místo v děcáku?

0/0
22.6.2012 0:06

MIR80

Myslim

ze v ustavu by tomu diteti bylo rozhodne lepe nez u takovehle mamy. vzhledem k jeji krimi minulosti bych predpokladal, ze stejne fetovala..

+2/0
15.6.2012 10:40

mo-ko

Asi by to bylo omezení práv, ale....

....u takových případů by se mělo uvažovat o sterilizaci.

+6/0
15.6.2012 10:38

MIR80

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

spis o odstrelu

+10/0
15.6.2012 10:40

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

Při násilí tohoto typu na vlastních dětech by měla být sterilizace/kastrace automatická. V tomto konkrétním případě je však třeba litovat toho, že byl zrušen trest smrti.

+1/0
15.6.2012 11:21

brita

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

máme dvě adoptované děti stejné matky, když rodila mladší, dělali jí test na alkohol a drogy. Starší je dítě šikovné a chytré, s výjimkou úzkostných stavů bezproblémové dítě. Mladší je oříšek - chytrá, ale poděs - poruchy pozornosti, všechna možná dys - práce s ní je jako na kostele. Ale ani si neumíte představit, jak jsem jejich matce vděčná, že nešla na potrat. Ten problém částečně leží jinde: pokud má více dětí a seděla na násilnictví - kde byly sociálky (nelze samozřejmě paušalizovat)?

+6/0
15.6.2012 11:27

IARK - Duhový Králíček

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

R^

+1/0
15.6.2012 11:35

norma37

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

navic pokud vim, dite lze mit u sebe i ve vykonu trestu, nebo ne? pokud o to skutecne stala tedy.. spis asi ne..

0/0
15.6.2012 13:10

mo-ko

Re: Asi by to bylo omezení práv, ale....

Nojo, ale tady to nevypadá, že by chtěla dát dítě k adopci, naopak, "nechtěla, aby skončil v ústavu" a raději ho usmrtila. Takže v tomto případě sterilizace by možná byla vhodná.

0/0
15.6.2012 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.