Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lokomotiva vyjela v Břeclavi proti nákladnímu vlaku, rychlíky stály

Lokomotiva se ráno rozjela na břeclavském nádraží proti nákladnímu vlaku. Nikomu se nic nestalo. Provoz ve směru na Vídeň však musel být zastaven. Na nádraží to vyvolalo zmatky, v jednu chvíli čekalo na informaci o svém spoji až dvě stě lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

surucucu

Banalita

banalita,kvůli které  nic nejelo,protože imbecilové z Drážního úřadu jsou imbecilové z Drážního úřadu.Vše musí stát,než to tahle kancelářská lůza vyšetří

0/0
25.6.2012 15:36

0xf0

Re: Banalita

A copak Drážní úřad vyšetřuje?

0/0
25.6.2012 16:19

wercza

Re: Banalita

Má pravdu, přesně tak to bylo... Jako na posledního se čekalo na zástupce Drážního úřadu, až se přijede osobně podívat.

0/0
26.6.2012 19:19

0xf0

Re: Banalita

Nebyl to spíš zástupce DIČR? :-)

0/0
26.6.2012 20:12

Villy

Trošku

nerozumím tomu, proč byl provoz na celém nádraží úplně zastaven na celé dopoledne. To tam mají jen jednu kolej? To zastavení provozu potřebují k vyšetření jednoho pochybení na jedné koleji bez jakéhokoliv zranění? Nebo je to tak, že ti vyšetřovatelé potřebují ukázat jací jsou to páni a jak mohou manipulovat se stovkami lidí. Takové jakési ukájení se....;-O

0/0
25.6.2012 12:55

JBetak

Re: Trošku

Přinejmenším se musí zdokumentovat stav zabezpečovacího zařízení.

+4/0
25.6.2012 13:08

pavel-m

Re: Trošku

Což trvá řádově hodiny?8-o

0/0
25.6.2012 15:31

turista-

Re: Trošku

Já rozumím tomu, že dokud se neukáže, že za chybu může opravdu člověk a ne např. vada zabezpečovacího zařízení, která by ohrožovala celé nádraží, tak se normální provoz obnovit nedá.

Ale i bez zabezpečovacího zařízení by se snad dalo na ostatních kolejích jezdit. Provoz řídit manuálně a jezdit "podle rozhledových poměrů", takže asi 20 km/h - ty EC vlaky mohly Břeclaví takto projet a chytit menší zpoždění.

0/0
25.6.2012 13:09

Villy

Re: Trošku

Ano, tak jsem to myslel, prostě nějaký dočasný, havarijní, provizorní nebo jakýkoliv podobný bezpečný provoz, Ale to by se ti ouřadové necítili tak důležití, protože by cestující jejich sílu a manipulativní moc nepocítili.

0/0
25.6.2012 13:20

wercza

Re: Trošku

Nevěř všemu, co si přečteš, je to snůška blábolů... Nejezdilo se do Rakouska a z Rakouska, směrem na Znojmo jely místo jednoho spoje autobusy do Mikulova a zpátky z Mikulova... Jinak se jezdilo.

0/0
26.6.2012 19:25

Tomaseq

Co se to deje?

Clovek, aby se bal jezdit vlakem a autobusem. Nekdo ma uz strach chodit pesky, aby se mu nic nestalo.

+1/0
25.6.2012 12:42

turista-

Re: Co se to deje?

Však tady se nikomu z cestujících nic nestalo. Ani nemohlo, šlo o samostatnou lokomotivu (při posunu) a nákladní vlak.

A i kdyby to byl vlak osobní a došlo k srážce, v Břeclavi všechny vlaky zastavují, takže by jel max. 30-40 a následky by byly minimální.

+3/0
25.6.2012 12:46

kotatkoxxl

Re: Co se to deje?

a to on nákladní vlak ani lokotka nepotřebují fíru? To jezdí na dálkové ovládání nebo jak??? :-P

0/0
25.6.2012 14:27

turista-

Re: Co se to deje?

Potřebují. No a?

+1/0
25.6.2012 14:54

pavel-m

Re: Co se to deje?

To jen moc čtete senzacechtivé články. Nehody na železnici i silních (stejně jako na vodě a ve vzduchu) byly vždy, dříve navíc mívaly tragičtější následky.

0/0
25.6.2012 15:32

Mystic_CZ

Páni

lokomotiva se rozjela proti nákladnímu vlaku. Nojo, kdyby to byla parní, myslel bych, že to byl Tomáš a chtěl svým chováním pod dobrou záminkou způsobit jen zmatek a zpoždění. U dýzláku si ale nejsem jistý, který z nich to mohl být. v případě elektrické jsem se jménem úplně mimo. Já myslel původně myslel, že se odbrzdila a jela sama, al ene, on ji zase někdo řídil. Poslední dobou je zvykem vše psát jako že nehodu měl stroj. Ano jistě, v nižších rychlostech se skutečně řidič nesrazí s protijedoucím vozidlem nebo chodcem, či cyklistou. Tak jako tak zřejmě řidič vlaku vjel s lokomotivou proti nákladnímu vlaku, ne že to udělal ta lokomotiva. Ale možné, že až se to vyšetří, zjistí se, že to vlastně neřídil nikdo, nebo se to řídilo samo :-(

0/0
25.6.2012 12:40

Hekynen druhý

Re: Páni

Se asi sama rozjela z kopečka...;-D

0/0
25.6.2012 12:41

AAA2

Omlouvame se za toto politovanihodne nedorozumeni

ktere se u Ceskych Drah stava maximalne jednou za deset let ;-D

+1/0
25.6.2012 12:33

ElLoco

Re: Omlouvame se za toto politovanihodne nedorozumeni

A jak popisovaná událost souvisí s ČD chytrolíne?

0/0
25.6.2012 13:06

JBetak

Re: Omlouvame se za toto politovanihodne nedorozumeni

V článku se nepíše, že by ona lokomotiva nebyla Českých drah.

0/0
25.6.2012 13:09

ElLoco

Re: Omlouvame se za toto politovanihodne nedorozumeni

8-o A z toho, že se nepíše, že by to byla lokomotiva ČD, tedy vyplývá, že to lokomotiva ČD byla? Úžasná dedukce ...

0/0
25.6.2012 17:50

Hekynen druhý

Článek o Břeclavi

a v něm fotka Hlaváku v Brně... Proč mne to nepřekvapuje...

0/0
25.6.2012 12:30

turista-

Re: Článek o Břeclavi

A navíc uplně jiných vlaků, než které mimořádnost postihla. To nemáte ve fotobance ani jednu soupravu EuroCity?

0/0
25.6.2012 12:39

mamsrb

Re: Článek o Břeclavi

Buďte rád, že tam není letiště. Vlaky nebo nádraží jsou si podobné. Brno nebo Břeclav. Oboje začíná na B;-D

0/0
25.6.2012 14:17

tipovac.leteckych.snimku

Kdo vymejší ty nadpisy, to musí bejt fakt talent

+2/0
25.6.2012 12:29

Hekynen druhý

Re: Kdo vymejší ty nadpisy, to musí bejt fakt talent

Nejenom nadpisy...

+1/0
25.6.2012 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.