- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je pro jízdu v noci nejnebezpečnější.To by se to spalo !!
Doba si to žádá, když každý chce mít ráno vše ve svém hypersupermarketu a co nejlevněji ... Je to celé pouze tlak na ceny, resp. náklady koneckonců i té dopravy.... Faktem je , kdyby se přistupovalo k výcviku posádek letadel stejným způsobem, půlka by ani nevzlétla a ta druhá nepřistála ...
Tak v Rousínově se teď máme pěkně...vše pěkně přes centrum...
POslední dobou je to nějak časté...fuj
Nechápu, jak může po nehodě, která se stala po čtvrté ráno a zablokovala hlavní dopravní tepnu, říct operační důstojník policie v půl osmé ráno že se teprve uvažuje o tom, jestli náklad přeložit nebo zvednout kamion i s nákladem. Co dělala policie a havarijní služba tři a půl hodiny? Kamion šetrně k povrchu vozovky shodit na krajnici, veškeré škody naúčtovat dopravci. A hlavně, PROČ JEŠTĚ NĚKTERÝ PRÁVNÍK NEPROZKOUMAL MOŽNOST, ŽE BY SE ŘIDIČI UZAVŘENÍ V KOLONĚ ZA NEHODOU HOJILI NA DOPRAVCI? Náhrada ušlé mzdy, a veškeré další myslitelné náhrady. To by potom nezaměstnávali dopravci kdekoho a rozmysleli by si tlačit na řidiče, aby jezdili bez odpočinku, objížděli mýtné brány, nedodržovali rychlost a předpisy...
No, je to nepochybně zajímavý návrh, ale trochu bych jej upravil. Například bych vypustil to slůvko šetrně, resp. vypustil ve vztahu ke kamionu a zboží. Prostě to težká technika shodí z vozovky a nebude se koukat, zda z kamionu a přepravovaného zboží zbude jen nepoužitelná hromada zdeforomovaného materiálu. Všechny škody na svršku i ostatním vybavení samozřejmě k tíži dopravce stejně jako náklady na vlastní akci. To zaprvé.
No a za druhé bych klidně nasolil paušální systém pokut za blokování klíčových komunikací. Takových deset litrů za minutu blokování jednoho směru dálnice, rychlostní silnice nebo jiného klíčového tahu by už mohlo řidiče i jejich zaměstnavatele začít učit respektovat předpisy a používat mozek.
na bok tak nešikovně.. ten náklaďák za to nemůže, to ten dement za volantem, co dělal bůhví co. Třeba zase čumákoval na nějakej přiblblbej film v tuze inteligentní navigaci...
... byl v posledni dobe nejaky den, kdybychom se dovedeli, ze neborual nejaky velmi zkuseny a profesionalni ridic kamionu nebo autobusu a nezablokoval by dulezite dopravni tepny?
Zkušených teda moc nepotkávám.Většinou ani neví co je blinkr....
ale ten příšerný stav cesty s obrovskými kolejemi tomu moc nepomohl řekl bych.
Koleje? U Rousinova? Na panelove dalnici?
Kdy to pochopi, ze mnohem dulezitejsi je dalnice na Hradec-Mohelnici-Olomouc-Ostrava
Zrovna dneska ráno jsem si cestou na kole říkal, že už jsem hodně dlouho neviděl zde na ilustračním snímku zobrazený žlutý kamion s přívěsem, kterých ještě nedávno brázdila silniční moře celá flotila. Co se se Šmidberským stalo? Nevíte někdo?
http://www.mesec.cz/tiskove-zpravy/c-s-cargo-holding-koupil-firmu-smidbersky-transport/