- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stat musi kazdy rok dotovat fungovani okruhu 100 miliony korun. Nevim zda ma cenu dotovat ze statnich penez soukrome akce a soukromeho majitele okruhu. Ten je na konci zivotnosti a na jeho generalni opravu nejsou penize, draha je cim dal v horsim stavu a neustale latani to nezachrani, je potreba celkova vymena povrchu, jenze ta by sla do radu stamilionu a to nikdo nema a neda. Bohuzel, do par let zmizi i motorky a zustane to amaterskym nadsencum.
Povrch byl pokud vím měněn nedávno.
Krom toho, Štrougal byl asi poslední předseda vlády - pak už následovali většinou jenom Neználci, koloťuk, kradlák a ve finale ten, který nikomu nevadí a vede zem do kelu...
Je ti smutno po komunistech? Zaleť si do Severní Korei. Tam jim to šlape perfektně...
Automobilové místrovství po Rinaldiho nehodě okamžitě skončilo ?? Pokud mě paměť nešálí tak Rinaldi se v Brně zabil někdy v r 1971 - 1972 (?) a mistrovství evropy cesťáků (což byl vlastně závod při kterém se Rinaldi zabil) se v Brně jezdilo až do konce starého okruhu ??? A Mojmír Vlašín .... proč se mi u jeho jména spíš než ekolog vybaví .... ehm, pardon ... kosočtverec s čárkou uprostřed ?
Vlašín není kosočtverec, Vlašín je absolutní PYJ na entou...