- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že zranění nebyla slučitelná se životem.
čuměl na tachometr, aby jel bezpečně
Kvůli toho člověk nemusí čučet na tachometr, aby věděl, že jede rozumnou rychlostí.
Silnici dobře znám - poměrně nová, přehledná, dostatečně široká, dobrý povrch... Včera jsem tudy jel přibližně půl hodiny před nehodou, provoz téměř žádný (z Veselí do Hodonína jsem potkal max. 10 aut). V takovém místě není problém objet i cyklistu, který to šněru s hrubými náklony. Nedávno jsem tam předjížděl šněrující Š110 - bez problémů.
V místě špendlíku (dá li se mu věřit) je ale krajnice mnohem užší než na celé předchozí délce silnice 55 od Hodonína a plná čára, takže s přehledností to tam musí být horší. Ale nedivím se tomu nebožákovi že kritický úsek neobjel krz Sudoměřice po cyklotrase 46-Strážnická, ono je to totiž 2,5km versus 4,2km plus kopec!
Pak tam měl možnost ještě jet polňačkou podél Baťova kanálu. Jenže ta podle značení má nejhorší povrch - bahno, šutry, díry. Nic lákavýho pro postarší pány na trekovým kole.
nechci hazet do jednoho pytle, ale v 75 letech muze byt dobre podrazdeny duchodce, staci si jen spatne odkaslat a hned prijde "odmena"
možná silná slova,ale je fakt,že už dvakrát jsem na kruháku skončil málem na kapotě auta,které mi nedalo přednost a krouhlo to do prava zatímco já jel rovně(na objezdu jsem byl dlouho před autem) a pokaždé se jednalo o cca 70 leté chlápky,kteří se ještě rozčilovali,že jsem je přece musel vidět..
autorovi článku: pri tragickej udalosti sa Vám zdá vhodná voľba výrazov ako: "vyznavače jízdy na kole"? Opravte to prosím.
co je na tom špatnýho? asi jsem poránz nechápavej...