Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zoologická zahrada Brno jako by nebyla. Jiné lákají desítkami reklam

Zoologické zahrady ze Zlína a Ostravy lákají v Brně návštěvníky na desítky reklam. Místní brněnská zoo ale není vidět vůbec a příliš lidí do ní nechodí. Podle ředitele Martina Hovorky ale nemá smysl dělat reklamní kampaň, dokud není postavené pořádné parkoviště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mdm

Tragická ZOO Brno

... do ZOO v Brně to mám asi 8 km a důvod proč tam nejet je jednoduchej, to ZOO je tragický a parkování je nejmenší problém ... mám 3,5 letou dceru, takže jsem tam letos po několika letech zašel a je to nejhorší ZOO v okolí, expozice starý 30 a více let ( vyjma pavilónu kočet, ten má tak 10 ) , ZOO roztahaná na 5 kilometrech, chození od ničeho k ničemu ... letos jsme byli v Brně, Vyškově, Hodoníně, Zlíně, Olomouci, Jihlavě a Brno suveréně nejhorší ... to radši zajedu těch 45 km do Vyškova, kde je to ZOO malinký a mají jen základní zvířata, ale pro malou super, případně když do větší ZOO tak do Zlína ...

+1/−1
23.7.2012 16:29

douchova

Re: Tragická ZOO Brno

Ale hlavně že magistrát usoudik že lepší ředitel než Hovorka není že???

0/0
24.7.2012 12:12

jordan23

Hlavně nejezděte do Ostravy!

Neskutečně protivná obsluha. Trhačka lístků, prodavačka z obchodu u vchodu! Dokáží dokonale odradit od vstupu. Je lepší stokorunu ušetřit!

0/0
23.7.2012 15:45

centos

Re: Hlavně nejezděte do Ostravy!

Tohle mě přesvědčilo, nikdy tam nepojedu!:-P

0/0
24.7.2012 10:18

Barbucha_the_bearspook

No nevím,

co nabízí brněnská ZOO, protože jsem v ní nebyl tři roky. Naposled jsem vyrazili ráno, že si dáme oběd, aby byl čas na prohlídku. Hospoda byla nějaká napůl zavřená a pak fungoval jeden usmolený stánek. Co se zvířat týče, tak opravdu není na co koukat, protože v ZOO není nic co by stálo za shlédnutí. Pár zvířat těsně před smrtí a sále ty stejné socialistické expozice. Opravdu nevím, do čeho se narvaly ty miliony. Výběh tygrů a kanadské zvěře to nezachrání. Od té doby každý rok objedeme Zlín (Lešnou), Jihlavu, Vyškov a ob rok Prahu. To by se musel stát opravdu zázrak, abych šel v Brně do ZOO. To už je lepší zajít na divočáky u Žebětína…

0/0
23.7.2012 13:22

lajika

"ředitel zlínské ZOo

připouští, že do reklamy v Brně dali statisíce..." Tak - já budu raději, když bude ZOO brno bez reklamy a ty statisíce dá do zvířat. A Nadto nevím, kde přišla redaktorka na to, že do brněnské ZOO příliš lidí nechodí. Já tam byla za poslední čtvrtrok čtyřikrát a vždycky tam bylo narváno. Ano - i ve všední den dopoledne tam občas není k hnutí....

0/0
23.7.2012 12:14

Barbucha_the_bearspook

Re:

Přesto je každý rok v Lešné na co koukat. Brněnská ZOO je asi jeden velký tunel, jinak si to neumím vysvětlit.

0/0
23.7.2012 13:24

Toranoko

Re:

no, jestli tam zaparkuje 18 aut, tak to narvano tak dlouho netrva. ;-D Ja v Brne byla jednou, uz je to hodne davno, ale vim, ze me extra nezaujala, takove to bylo roztahane, vzdycky se slo velky kus kolem niceho, pak chviku pokoukat a zas...

0/0
23.7.2012 13:34

lajika

Re:

ale trvá, ale trvá (věřte mi, my co trávíme jen u surikat hodinku to musíme vědět). Že bych nebyla jediná, kdo jezdí po Brně MHD? (o přilehlých velkých parkovištích co jsou od ZOO co by kamenem dohodil a zbytek došel nemluvě)

0/0
23.7.2012 13:41

Barbucha_the_bearspook

Re:

My chudší jezdíme autem, protože dát za MHD 180 kaček, potažmo 320, kdybychom vyrazili celá rodina, je na nás moc velký luxus.

0/0
23.7.2012 15:23

Barbucha_the_bearspook

Re:

ehmmm, 220 kaček, nějak jsem se nechal unést v počtech přes desítku…

0/0
23.7.2012 15:23

babca

Re:

ten ředitel moc dobře ví, že statisíce do reklamy mu přinesou miliony od návštěvníků. A navíc na Lešné je vždy na co koukat, což o Brnu nelze říci ani omylem.Brno je jedna velká díra a zdejší vedení se absence parkoviště moooooc hodí, dá se používat jako nárazník...

0/0
23.7.2012 16:16

MIR80

reklama reklama a zase reklama

Kdo s detma do ZOO chce, tak si najde tu "svoji" a ani k tomu nepotrebuje mesto zahlcene billboardy..

0/0
23.7.2012 8:32

lajika

Re: reklama reklama a zase reklama

plnej souhlas - za mýho dětství nejenže nebyly billboardy, ale pod slovem "reklama" se rozuměl "pan Vajo" a jeho televizní šoty na kožešiny Kara a med z Jednoty. A v ZOO jsme byli pečený vařený, protože nás to bavilo

0/0
23.7.2012 12:04

Mac4872786

Co je to za hloupost dělat reklamu?

Snad každý ví kde je jaká ZOO v okolí, na existenci a polohu ta reklama není. Jde o to, že si spousta lidí nevzpomene že by taky mohli jít do ZOO a že je to jedna z možností trávení volného času. Brňák po přečtení reklamy na Zlínskou si může říct, "Ano, to je dobrý nápad", a půjde do té v Brně. Tedy pokud je dobrý turista a oželí slony a další populární zvířata.

0/0
22.7.2012 22:55

William.Riker

Re: Co je to za hloupost dělat reklamu?

souhlasim az na to ze si brnak rekne ze pojedeme do Zlina tady v brne sme to uz pred 10lety videli

+2/−1
22.7.2012 23:03

Mac4872786

Re: Co je to za hloupost dělat reklamu?

To ano, také jsem byl naposledy ve Zlíně :-) Nicméně to není reklamou, ale že jsme měli hned vedle ubytování. Co si budem povídat, Zlínská má lepší dispozici a s tím ani sebelepší ředitel v Brně nic neudělá.

0/0
23.7.2012 8:56

ehm

Nejen slony (tedy v případě Zlína slonice)

V Brně prakticky musíte "oželet" všechna "populární" zvířata. Lachtan zbyl poslední (nejstarší ze samic, Gejša). Žádní lvi, žádní gepardi, žádný jaguár či puma (před patnácti lety tam byli). Žádné antilopy vyjma pakoňů. Žádný tukan, zoborožec. Žádní brodiví ptáci, žádný plameňák. U opic "hospic" dožívajících zvířat bez mláďat. Želvy a papoušci naštěstí také žijí dlouho, jinak by už k vidění nebyli, ale populární novozélanďan Nestor kea je také po smrti.

Co všechno Hovorka sliboval? Tučňáky? Varany komodské? Vombaty a dokonce tasmánské Ďábly medvědovité? Kapustňáky? Žraloky? "Moravskou řeku" s rybími pásmy?  Vzpomenete vůbec na všechny ty řečičky?

0/0
23.7.2012 9:36

lajika

Re: Nejen slony (tedy v případě Zlína slonice)

je pravda, že snad krom tygrů a medvědí rodinky ta nejpopulárnější zvířata chybějí, ale... Na každém zvířeti je něco zajímavého a do ZOO se chodí nejčastěji s dětmi, které mají často jiné představy o "atraktivitě" toho kterého živočišného druhu, než dospělí. Já bych se vážně těšila na kapustňáky a tasmánský ďábel by mě taky nalákal (sloni a velké kočky zase ani ne), ale pro moji dceru je stejně vrcholem každé návštěvy ZOO aguti.

0/0
23.7.2012 12:09

MychalB.

Ten říďa je dobrý flegmouš

;-D

A s tím parkovištěm pro 18 aut teda ZOO šeredně zaspala dobu :-/

0/0
22.7.2012 22:43

lajika

Re: Ten říďa je dobrý flegmouš

to je sice fakt a je to asi nejviditelnější a nejvíc donebevolající šrám na štítě ZOO Brno, ale na druhé straně jsou dvě velká a jedno menší parkoviště cca 200-300 m od ZOO směrem do města (takže pokud člověk nepřijíždí od Kníniček - a troufla bych si tvrdit, že většina mimobrněnských nepřijíždí - tak je nemůže nevidět) Jsou neplacená (pro šťouraly) a 200 m chůze ještě nikoho nezabilo...

0/0
23.7.2012 12:18

Barbucha_the_bearspook

Re: Ten říďa je dobrý flegmouš

Aha, takže když pojedu do ZOO, nechám auto na soukromém parkovišti supermarketů. To je fakt od ZOO vychcané řešení. Pokud myslíte ty dva plácky u buzerbudky, tak tam jsem ještě místo nenašel. Parkovával jsem v bočních uličkách. No, teď mě to už netrápí, protože do brněnské ZOO není důvod chodit.

0/0
23.7.2012 13:28

Skeptik Pavel

Tož

v Brně se rozlézají i reklamy aktivit v Práglu. :-P

0/0
22.7.2012 22:08

4Aliencz

V Brně je Zoo????

Tož toto.....8-o

+2/−1
22.7.2012 17:53

Karci68

Re: V Brně je Zoo????

8-o

0/0
24.7.2012 10:14

guidepetr

Fotky ze zoo

Fotky z několika zoo, mimo jiné také z Brna: http://www.ruffer.cz/fotoalbum/zvirata/zvirata-v-zoo/

0/0
22.7.2012 17:37

pavlicakidnes

Žádná reklama

Brněnská zoo nemá žádnou reklamu. Vůbec žádnou, ani v Brně, ani na příjezdových cestách do Brna takže návštěvníka brna ani nemůže napadnout že něco takového jako Zoo tu existuje. To je podle mě škoda. Ostatní Zoo mají svá města prolezlá reklamou, články v místních novinách, soutěže pro děti apod. takže lidé z "jejich města" o nich dostatečně ví. A kromě toho - a o tom byl článek, inzerují v jiných krajích, městech. Nejen že brno neinzeruje nikde v jiném městě - asi je to dobře když nemá parkoviště, ale ani lidé v brně nemusí tušit, jestli to zoo ještě funguje či zda ho letos už zavřeli...

Mimochodem asi 300m od vstupu do ZOO je velké parkoviště nákupního centra... Tak jako např. ve Vyškově když je plné parkoviště u Aquaparku tak se používá druhé vzdálené asi půl kilometra...

0/0
22.7.2012 14:43

bob52

Re: Žádná reklama

To je sice pravda, že je tam OBI a čtyřlístek, ale zahrnovat do svých strategických plánů cizí parkoviště, kde není jisté že bude místo není to pravé ořechové. Takže Hovorka má pravdu, že dělat reklamu nemá cenu. To že brněnská ZOO je špatná není pochyb.ů

0/0
22.7.2012 16:35

p_n_3

Re: Žádná reklama

Ovšem minimálně v Brně by nějakou reklamu/info mít mohli. Parkoviště je sice problém, ale rozhodně ne ten hlavní, hodně místních klidně pojede i mhd.  Jinak za mě je to přesně naopak, máme malé dítě, pro které je zoo a vůbec zvířata momentálně číslo 1, ale v brněnské zoo jsme byli 1x za poslední dva roky a nebylo to kvůli parkovišti. ... Zato ve Zlíně několikrát.

+1/−1
22.7.2012 16:37

FerdaMravenecaBroukPytlik

Re: Žádná reklama

Soukromé parkoviště nemůžete považovat za parkoviště pro návštěvníky ZOO. Co mě naopak velmi zarazilo, že brněnská ZOO nedává slevy na rodinné pasy, přitom ZOO by měla být prvním místem, kde bych poskytnutí slevy očekával.

0/0
22.7.2012 16:53

Lionel 1

Říďa má pravdu.

Zvali byste si hosty na víkend, aniž byste je měli kde ubytovat?

0/0
22.7.2012 13:27

douchova

A na co

Řekněme si pravdu ono zas tak moc není na co lákat Hovorků hospic a dvě medvíďata ktera se snad ani neměla narodit protože jak dopodnou ví jen Bůh.Jinak snad jedte jinam.Zlin,Olomouc,Ostrava a Jihlava je lepší.

+1/−1
22.7.2012 13:00

lajika

Re: A na co

dopadnou asi tak, jak je u mláďat narozených v ZOO obvyklé - pravděpodobně je prodají, vymění nebo zapůjčí do jiné ZOO. A ZOO Brno má přesto řadu zajímavých exponátů a snaha o celkové vylepšení kdysi dost pochmurné betonové atmosféry je taky víc než zřetelná. Líbí se mi i prostorné výběhy kopytníků. Co jsou teda tři hrůzy nejhrůznější, to je "pavilon opic", jáma s lachtanem a jáma s ledními medvědy. Ale všechno naráz asi opravit nelze a třeba se tady taky jednou dočkáme lepšího.....

0/0
23.7.2012 12:25

Barbucha_the_bearspook

Re: A na co

Naráz za 22 let? Jeje…

0/0
23.7.2012 13:30

lajika

Re: A na co

no - změny v ZOO Brno nejsou dílem posledních 22 let.

Z vašich příspěvků jsem pochopila, že ZOO Brno považujete za úplně blbou, takže nevím, proč se vůbec namáháte o ní číst, tím spíše diskutovat. A když, asi by stačil jeden příspěvek "ZOO Brno je úplně blbá" a já bych se nemusela otravovat s čtením vašich výhradně negativních komentářů pod každým ze svých příspěvků.

0/0
23.7.2012 14:52

Barbucha_the_bearspook

Re: A na co

Shrnuto ano, je blbá. Od dob socialistických její úroveň stále klesá v porovnání s ostatními. V 70. letech byla Jihlava zablešený dvorek, teď se to nedá srovnat. O Vyškově nikdo nevěděl a v Lešné byl zámecký park se zvířaty v oboře a k tomu jakýsi zookoutek. Omlouvám se za negativní příspěvky k vám, ale nějak jsem nečetl, na koho reaguji.

0/0
23.7.2012 15:21

douchova

Re: A na co

To bude tím že lidem potažmo Brňákům to není jedno jak vypadá zoo.Negativní ohlasy to jen dokreslují.

0/0
28.7.2012 14:44

douchova

Re: A na co

No to bývá obvyklé u mláďat o která je zájem to o medvědech hnědých chcete-li kamčatských nepatí takže budou zavřená na dvorku až dospějí a budou z nich chudáci nebo skončí v útulku jako ti předešlí

0/0
24.7.2012 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.