Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úředníci registru vozidel čelili hněvu a urážkám, povolali strážníky

Vlna kritiky a urážek se ráno valila na hlavy zaměstnanců brněnského registru vozidel na magistrátu v Kounicově ulici. Úředníci byli tak vystrašeni, že si na pomoc zavolali strážníky. Registry kvůli novému počítačovému systému už řadu dní nefungují, jak by měly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K.Bartak

Stejně za to můžou

zcela jistě komunisti;-D

0/0
26.7.2012 13:18

p_n_3

No to ale naši kovbojové z MP nebudou mít za dnešek

splněný plán botiček a lístečků, tak se zase můžeme těšit, že budou dělat přesčasy a otravovat ve 3 - 4 hodiny ráno v okolních ulicích?

+1/−1
24.7.2012 23:21

bob52

Re: No to ale naši kovbojové z MP nebudou mít za dnešek

Když se dívám jak blbě lidi parkujou, tak nemám strach že by MP měla problém splnit plán, kdyby chtěla :-P.

0/0
25.7.2012 0:04

alandelon

Onderkovi měštáci

Jak je někde nějaká levárna je u toho Onderka

0/0
24.7.2012 20:25

PASN

Tam je taková akce bezpředmětná

je třeba zorganizovat akci podle vzoru našich předku,nejlepši vzory tohoto mame ve středověku!!

0/0
24.7.2012 18:04

jaskul

Další úplatkářská aféra,

0/0
24.7.2012 17:52

jaskul

Re: Další úplatkářská aféra,

po třech dnech nefunkčnosti zmínka o vrácení se zpět k původnímu a najednou jsou tři týdny pryč a už se uvažuje že to nakonec nějak půjde. Není lepších argumentů než možnost zveřejnění kdo za to dostal zaplaceno tentokrát...

0/0
24.7.2012 17:55

jirspi

Ano, vy dementi ...

Může za to mamina za přepážkou ...

+1/−1
24.7.2012 17:13

Anfy86

Re: Ne, Vy demente..

Nemůže, ale je to její práce a pokud něco nefunguje, tak si budu stěžovat u ní, nezajímá mě, jestli za to může ona, její nadřízený nebo nejvyšší. Prostě nefunguje něco ve firmě/podniku kde ona pracuje a ona je tam od toho, aby komunikovala s klienty/zákazníky a vyřizovala je, proto si budu stěžovat u ní. Ona ať si to předá dále nebo ať se s tím po večerech vyrovná sama, to je mi jedno, je to její práce. Pokud si v hypermarketu koupím sardinky, ve kterých najdu např. háček, tak taky nepoběžím hned za výrobcem na druhou stranu republiky popřípadě za rybáři do Norska, ale otevřu si hubu na hypermarket. Rozhodně to nenechám být s tím, že "no jo, vona za to nemůže".

+3/−1
25.7.2012 10:53

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ne, Vy demente..

tak on je rozdíl si stěžovat si, hněvat se a řvát na někoho.

+2/−1
25.7.2012 10:59

Anfy86

Re: Ne, Vy demente..

Souhlasím. Zajímavé je, že v článku mluvčí uvedla "Na místě se totiž hádali úředníci s klienty" - tudíž to z tohoto projevu nebylo jen jednostranné.

0/0
25.7.2012 11:54

kaksikymmenta

Re: Ne, Vy demente..

Není trochu zbytečný se zlobit na někoho, kdo za to nemůže? Zkuste trochu přemýšlet, než otevřete ústa. Tohle zkratové jednání většinou končí špatně.

0/0
25.7.2012 11:33

Anfy86

Re: Ne, Vy demente..

Než otevřu ústa tak vždy přemýšlím a nikdy nejednám zkratovitě, takže takové rady od Vás nepotřebuji, děkuji. Ta úřednice pracuje v podniku, kde něco nefunguje a ten podnik reprezentuje. Musí tedy počítat s tím, že taková práce občas přinese i takové situace, kdy si klienti budou stěžovat, je tam od toho, aby komunikovala s klientem a vyřizovala jeho požadavky apod. Pokud se ji nelíbí, že si u ní klienti stěžují, může jít pracovat jinam. Nikdo ji nenutí tam dělat. Mimochodem já na ten úřad nejdu protože bych chtěl, ale protože ze zákona musím a nemám možnost jít ke konkurenci nebo si to zařídit jinak. Proto se zlobím pokud to nefunguje. Rozhodně nejsem ten typ, který čeká celý den na úřadě, na konci ho vyhodí, protože cosi nefunguje a on si řekne "achjo, tak třeba někdy jindy". Pokud bychom takoví byli všichni, tak by tu byl ještě větší binec než je doposud.

+2/−1
25.7.2012 11:52

LeTroxx

Re: Ne, Vy demente..

A v tomto se pletete. Úřednice spadá pod samosprávu (je jí placená), tedy město Brno, ale její pracovní náplní je výkon státní správy, tedy  registr vozidel.

0/0
25.7.2012 13:14

Žokej Balabán

Kde je svoboda slova

v naší demokratické zemi! Předpokládám, že je každého základní lidské právo vyjádřit se veřejně k problému, jako je nefukční registr vozidel, a pokud tam někdo přijde už po páté, pokaždé tam prostojí spoustu hodin, je úplně lidské, že bude nadávat. Dokonce bych řekl, že je to i občanská povinnost upozorňovat na křivdy a šlendrián....A jak to funguje u nás, na člověka co si stěžuje povolají policisty a ti demonstrují sílu nebo ho rovnou ještě "osolí" pokutou... Tohle už je na trestní oznámení.... Rv Za vším je zde jen zlodějna a snaha nějakého kmotra v pozadí vydělat, jinak by přece nový registr nebyl zadán bez výběrového řízení IT firmě, co s touto problematikou nemé pořádné zkušenosti a stát, potažmo občané, zaplatí za 3 roky přes půl miliardy korun!!! (47 miliónů za registr plus 13 mil. měsičně za provoz po dobu třech let)

+1/−1
24.7.2012 16:37

jirspi

Re: Kde je svoboda slova

... jasně, souhlasím, ale je potřeba se vyřvat na správném místě ...

+1/−1
24.7.2012 17:14

2Mac7

Re: Kde je svoboda slova

;-D tak to zkuste jít do kanceláře za ministrem

0/0
24.7.2012 17:21

Žokej Balabán

Re: Kde je svoboda slova

Tady už pomůže jen řvaní a stěžování. Dnes nefunguje registr aut, za chvilku někoho napadne předělat např. katastr nemovitostí, zdr. pojišťovny a pokud lidé budou jen koukat a mlčet, tak podobných zlodějen a šlendriánu bude stále více....[>-]Rv;-€

0/0
24.7.2012 17:57

bosch1

Brno njechape

Celá republika chápe, že za problém nemohou úředníci za přepážkou, jen Brno ne. Proč nejdete nadávat do Prahy před ministerstvo? Ještě se - někteří - v diskuzi chlubíte, jak jste jim to, debilům na přepážkách zase nandali. Fakt úroveň myšlení skvělá. Co tak si představit sami sebe na opačné straně. Chodíte do práce a řvou na vás magoři za něco, co neovlivníte.

+7/−1
24.7.2012 15:31

mbem

Re: Brno njechape

Jednou se mi zdálo, že jsem úředník. Matraci jsem sušil tejden.

+2/−1
24.7.2012 15:32

řešení

Re: Brno njechape

Prej do práce;-DRv

Chtěl jste říci, parazitujete na ostatních občanech, že? :-/

0/0
24.7.2012 15:45

2Mac7

Re: Brno njechape

každý si sám vybírá zaměstnavatele

+1/−1
24.7.2012 17:21

medved.m

Re: Brno njechape

V obrazových reportážích z Ostravy, Prahy, z celé republiky to tak nevypadalo.

Což zase bosch1 nechápe. Chudáček :-/

0/0
24.7.2012 23:31

Fantomazz

Re: Brno njechape

Do prahy před ministerstvo by museli dojet, ale jak, když nemůžou přepsat auto. Maj to blbý ty brňáci. ;-D

+1/−1
25.7.2012 9:34

řešení

Úředníci berou naše daně

Tak se mají starat, aby to fungovalo.

0/0
24.7.2012 15:18

6 x odstřelen z diskuzí

Re: Úředníci berou naše daně

Proboha... 8-o

Můžeš nějak konkrétně vysvětlit jak se má starat taková ženská za přepážkou? Co ona může udělat proto, aby fungoval systém???

Proč nejsi na ministerstvu? Tam můžeš řvát. Na toho, kdo to má na triku... Jaké a jestli bylo výběrové řízení, jestli vybrali firmu se zkušenostmi a opravdu nejlepší nabídkou, proč to pokračuje a nevrátili se ke starému systému než nový odladí, můžeš se domáhat náhrady škody, můžeš podat TO pokud máš info o průseru, můžeš dělat petice za odvolání ministra, náměstka, atd., oslov svého poslane ať interpeluje premiéra.

Co z toho jsi udělal? Nic. Jen plácáš na diskuzi, že úředníci berou naše daně. To je pravda, ale málokdo může v této situaci něco ovlivnit. A ta ženská u přepážky to rozhodně není.

+4/−1
24.7.2012 16:00

řešení

Re: Úředníci berou naše daně

Když se to rozbije auto, taky nejdeš nadávat na vedení automobilky, že jo? Ale tam, kdes ho koupil. ;-)

0/0
24.7.2012 16:08

6 x odstřelen z diskuzí

Re: Úředníci berou naše daně

Ano. Tam ho budu reklamovat.

Doufám, že ministerstvo dopravy bude reklamovat/reklamuje u dodavatelské firmy. A ty bys měl řvát tam, kde ten nefunkční šunt nakoupili. Na ministerstvu dopravy. A ne řvát na chudáka ženskou za přepážkou, která za to nemůže... Jaké prostředky jí svěřili, s takovými pracuje.

Chápu, že jsou lidé nas****. Já ne tolik, nemusel jsem tam. Ale jako daňového poplatníka mě to se** taky. Že si někdo namastí kapsu a dá to bez výběrového řízení nějakým patlalům a miliony tečou do haj... záchoda. Jako se vším v této zemi.

Ale rozhodně nebudu řvát na holku za okýnkem, která za to fakt nemůže.

+3/−1
24.7.2012 16:25

řešení

Re: Úředníci berou naše daně

Kdyby lidi neřvali na přepážkách, tak se nic neděje. Právě že je dobře, že je takový vyrvál, aspoň se média zajímají. R^

0/0
24.7.2012 16:27

6 x odstřelen z diskuzí

Re: Úředníci berou naše daně

Na tom něco je...

Řvaním upozornit na nefunkčnost a nas**nost lidí. Ale vulgárně urážet pracovnice za okýnkem...

0/0
24.7.2012 16:55

tomtop

Re: Úředníci berou naše daně

kdo řve na přepážce je arogantní nechápavec. Ta ženská na situaci vůbec nic nezmění. Být na jejím místě tak na vás vypláznu jazyk a odejdu.

0/0
25.7.2012 13:59

jirspi

Re: Úředníci berou naše daně

... nechtěl bych mít tvoji logiku (-:

0/0
24.7.2012 17:15

2Mac7

Re: Úředníci berou naše daně

no, úředníci za přepážkou můžou přeci říct - a dodržet to - že nebudou dělat s něčím, co nefunguje a nenechají si nadávat místo ministra, drží ústa , podporují to, jejich věc. Jde-li někdo počtvrté na úřad kvůli přihlášení vozu a chce třeba odjet na dovolenou tím vozem a dozví se, že se ÚŘEDNÍCI rozhodli nevydávat ani lístky a prostě vlastně neotevřít, je celkem pochopitelné, že jim nadává. Netvrdím, že to je úplně správné, ale je to pochopitelné.

+1/−1
24.7.2012 17:26

Eldi

Re: Úředníci berou naše daně

trochu si odporujete, nejdřív tvrdíte, že s tím nemají dělat, a pak jim to vyčítáte

0/0
25.7.2012 10:12

p_n_3

Re: Úředníci berou naše daně

No tak pokud úředníčci nevydali pořadové lístky, tak dostali seřváno po právu, systém nesystém. Ono to většině z nich neuškodí, když nemají svůj obvyklý klídek a kafíčko. A že zrovna v Brně by to chtělo protřídit pořádně jak na magistrátu, tak ostatních úřadech. Možná tak 1 z 10 dělá svoji práci normálně.

0/0
24.7.2012 23:23

Anfy86

Re: Úředníci berou naše daně

Ta ženská u přepážky za to nemůže, ale je to její práce a pokud něco nefunguje, tak si budu stěžovat u ní, nezajímá mě, jestli za to může ona, její nadřízený nebo nejvyšší. Prostě nefunguje něco ve firmě/podniku kde ona pracuje a ona je tam od toho, aby komunikovala s klienty/zákazníky a vyřizovala je, proto si budu stěžovat u ní. Ona ať si to předá dále nebo ať se s tím po večerech vyrovná sama, to je mi jedno, je to její práce. Pokud si v hypermarketu koupím sardinky, ve kterých najdu např. háček, tak taky nepoběžím hned za výrobcem na druhou stranu republiky popřípadě za rybáři do Norska, ale otevřu si hubu na hypermarket. Rozhodně to nenechám být s tím, že "no jo, vona za to nemůže".

0/0
25.7.2012 10:56

lesobaron

vedoucí odboru ladislav prudil ...

ten se se svým jménem nemohl stát ničím jiným než státním úředníkem ...

+6/−1
24.7.2012 15:16

karloss z tunelu

paráda, místo toho

aby úředníci sklopili uši a makali, tak si na klienty zavolají fízly. se lidi doufám pustili i do nich. to aby věděli, že služba státu za naše peníze není zadarmoR^

+2/−1
24.7.2012 14:57

Viktorie01

Re: paráda, místo toho

A jak ta to můžou tihle úředníci na přepážce?

+4/−1
24.7.2012 15:00

karloss z tunelu

Re: paráda, místo toho

jako představitelé státu. hotovo, tečka. já bych možná přehlašování ukončil podmínkou, páč bych se asi neudržel.

+2/−1
24.7.2012 15:04

až vyrostu, budu politikem

Re: paráda, místo toho

Pak se divte, když někdo někoho zabije.

0/0
24.7.2012 15:06

karloss z tunelu

Re: paráda, místo toho

já se nedivím

0/0
24.7.2012 15:08

6 x odstřelen z diskuzí

Re: paráda, místo toho

Další...

A proč by ta baba na přepážce sklápěla uši? Ona něco podělala? A jak má začít makat, když ten systém nefunguje...?

Městská policie není služba státu. Nejsou ve služebním poměru. Jsem to zaměstnanci města/obce.

Víš houno, ale asi si měl potřebu se projevit a zúčastnit diskuze. Tebe bych fakt raději osobně znát nechtěl. Trubec co ví všechno nejlíp a nejlepší je každého seřvat. Jsi tvrďák...

+3/−1
24.7.2012 15:04

6 x odstřelen z diskuzí

Re: paráda, místo toho

* jsou

0/0
24.7.2012 15:05

karloss z tunelu

Re: paráda, místo toho

máš pravdu jenom v jedné věci-jsem tvrďák a nenechám si kálet na hlavu. zvlášt ne od (cenzorováno) za okýnkem. totiž-já nic přehlašovat nechci-to chtějí oni. já je platím-a vůbec mně nezajímá, jestli sepsuju úředníci, nebo ministra. asi tak nějak-bez peněz z občanů by to vychcípalo hlademRv

+3/−1
24.7.2012 15:07

řešení

Re: paráda, místo toho

R^

0/0
24.7.2012 15:10

6 x odstřelen z diskuzí

Re: paráda, místo toho

To si nenechám ani já. Ale dokážu pochopit, že ta ženská za přepážkou asi na vině není. Ona ten systém nenavrhla, neprosadila ani nevytvořila.

Věřím tomu, že by dělala ráda to, co má. Určitě se jí nechce chodit do práce, aby na ní řval každý hňup za něco, co ona nemůže ovlivnit. Asi by si ráda udělal svoje a šla domů.

+4/−1
24.7.2012 15:16

mbem

Re: paráda, místo toho

Podobně by si mohla stěžovat pracovnice reklamačního oddělení. Holt každé povolaní má svá negativa. ;-)

+2/−1
24.7.2012 15:20

řešení

Re: paráda, místo toho

Každý kdo dělá s lidma R^

0/0
24.7.2012 15:29

mbem

Re: paráda, místo toho

V podstatě jo. Ale lépe na tom asi bude číšník v prvotřídním podniku, kam lidé chodí rádi, než úředník na otravném úřadě.

0/0
24.7.2012 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.