Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dům hrůzy v Novém Lískovci už nabízí i sociálně právní poradnu

Pořádek v domě na Koniklecově ulici 5 v brněnském Novém Lískovci střeží 24 kamer a děti v něm mají novou klubovnu. V té bude nově fungovat dvakrát týdně i sociálně právní poradna. A situace kolem "domu hrůzy" se pomalu mění k lepšímu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aladár Ladič

Je zajímavé

že někdo tolik potřebuje právní poradnu.Mě se to ještě nestalo.;-)

0/0
29.7.2012 14:59

MIR80

no vida

a detem tech, kteri tohle cele plati to musi volnocasove krouzky zaplatit rodice...

+1/0
28.7.2012 16:21

politicky nekorektní trolejbus

Neopravovat,

zbourat...

Chudáci sousedi z vedlejších domů, co si tam před lety koupili byty.Ono Koniklecová není žádná exkluzivní adresa ani tak, (jsou v Brně lepší sídliště, než Lískovec).

Ovšem byty v bezprostředním sousedství tohohle baráku lůzy jsou za tržní cenu neprodejné...

Tenhle odpad společnosti má bydlet někde daleko na periferii, daleko od normálních lidí, (kteří jim to platí)třeba v nějaké staré vybydlené továrně obehnané plotem.

Ne je nastěhovat doprostřed velkého sídliště a ještě jim platit rekonstrukci domu...

+3/0
28.7.2012 12:32

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: Neopravovat,

to lžete!!!!!! na Koniklecové se bydlí hezky. Je tam klid a s tímto barákem moc velké problémy nejsou. To jen média hledají senzaci. Navíc hned za ulicí je chráněná krajinná oblast a lesopark. Do nemocnice je to co by kamenem dohodil a výjezd na dálnici hned za rohem. Bydlí se tam na sídliště relativně dobře.

+1/0
28.7.2012 12:47

MIR80

Re: Neopravovat,

az na to parkovani, ktere tam stoji za starou belu :(

+1/0
28.7.2012 16:20

Tomas07

Průser

Tak hlavně by si měli všichni uvědomit a to obvzláště ti "osvětoví", co s nimi pracují, že příchází těžký průser. Řecko padá, za ním půjde Portugalsko, Španělsko a Itálie. Lidé příjdou o práci, nebude na důchody, sociální výdobytky i pro lidi, co celej život pracovali. K tomu už pomalu dochází i teď. A kdo myslíte to odnese nejdřív? No přece ti, co sou pro společnost totálně nadbyteční a nepředstavují žádný důvod, proč by měli být podporování, když ostatní půjdou o žebráckých holích.

Jo, máme se na co těšit. Já už nečekám nic jiného, než že Evropa nebo aspoň její část lehne popelem, aby se zase mohlo začít budovat. Nebude to nic hezkého...

+1/0
28.7.2012 11:51

LovecTupců

Moje zkušenost

V tomto domě jsem poprvé a naposledy viděl MP BRNO dělat užitečnou práci. Stáli tam dva strážníci uprostřed vchodu mezi dvěma cigánskýma rodinama ... no, nezáviděl jsem jim.

Ale na druhou stranu ... měl jsem nějakou dobu na starost dítě z tohoto domu (bylo bílé - zdaleka ne všichni obyvatelé těchto domů jsou cigáni, a troufl bych si tvrdit, že podařená bílá rodina strčí cigánskou do kapsy).

Každopádně se mi nelíbí, že se těmto lidem furt něco zařizuje, spravuje, chystá. Oni pak totiž nemají žádnou motivaci dělat něco sami. A zkušenost s dětmi těchto rodin říká, že nejlépe reagují na programy, kde můžou sami něco skutečného dělat (chystat dřevo do kuchyně, atp). Samozřejmě ne  všechny, ale většina ano.

Nemůžete vyčítat rozmazlenému dítěti, že je rozmazlené - ono za to nemůže - může za to ten, kdo ho rozmazlil.

Tak, uvidíme, za jak dlouho mi tento rasistycký příspěvek smaže místní ___:-/

+6/0
28.7.2012 10:54

budu_bojovat_nez_me_smazou

ach jo, zase to přehání!!

Takto se dělá nevraživost proti této skupině obyvatel. Bydlím v baráku vedle už 8 let a neříkám, že je to úplně klidný dům, ale tak hrozné to vůbec není. Staří cikáni nedělají bordel vůbec, dokonce i slušně zdraví. Mladí a děcka jsou trochu hlučnější, hlavně na hřišti vedle domu. Ale jen přes den když si hrají. To jsou snad všechny děti a přijde mi to normální. Binec tam žádný velký není. Určitě ty opatření pomohla, ale tvrdit, jak je to tam hrozné je opravdu nehorázná lež. Jo a auto parkuji před domem a nikdy nebyl jediný problém. A to tam nechávám i věci.

0/0
28.7.2012 10:20

dráček

Re: ach jo, zase to přehání!!

Velmi opatrně řečeno - nesouhlasím. :-(

0/0
28.7.2012 10:22

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

a s čím nesouhlasíte??

0/0
28.7.2012 10:29

Aladár Ladič

Re: ach jo, zase to přehání!!

že zdraví! (Dobré ráno,sousede)

0/0
29.7.2012 15:02

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

Takže je normální, aby měli z baráku vybudovanou "komplexní pevnost" jen proto, aby nedělali bordel? A za jejich peníze to asi vystavěno nebylo

0/0
28.7.2012 10:22

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

pokud je chceme nějakým způsobem asimilovat, je potřeba do toho něco investovat. Mě tento způsob investice z našich daní nevadí. Je tu velká šance, že děti, které vyrostou v tomto prostředí budou mít správné sociální návyky a normálně zapadnou do většinové společnosti. Pak na jejich další generace už nebude potřeba něco doplácet, ale naopak můžou už být zaměstnaní a přispívat do systému. To mi přijde jako rozumné řešení.

0/0
28.7.2012 10:32

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

ta asimilace, která selhhává po staletí? A ne jen u nás, ale všude kam vkročí?

+5/0
28.7.2012 10:35

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

opravdu se s nimi po staletí pořádně pracovalo? O tom moc nevím.Vím, že za komunistů museli makat a byli rozházení mezi normální lidi. A většinou t s nimi šlo. Po revoluci se hodili do ghét, dali se jim dávky, aby s nimi nemusel nikdy nikdo pracovat a ted se divíme, že další generace neumí a nechce makat a postrádá základy společenského chování.

0/0
28.7.2012 10:48

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

Takže cpát miliardy do etnika, které se prostě neasimiluje je OK?

žije u nás jiných etnik a národů, které nepotřebují na asimilaci tolik peněz, takže chyba asi nebude v té "asimilaci"

+3/0
28.7.2012 10:52

LovecTupců

Re: ach jo, zase to přehání!!

Vrať se člověče na zem. Miliardy se necpou do cigánů. Miliardy se cpou do zpousty "neziskovek" a jinejch organizací, které tvrdí že cigánům pomahají a mají z toho super bussines a koryta. Banga by mohl vyprávět.

Cigánům by nejvíc pomohlo, kdyby všechny tyto organizace zmizely, a policajti s úředníkama po nich chtěli to, co po jinejch lidechR^

Za totáče to fungovalo. Makali, a byl přiměřenej klid. Jen ta "demokracie" to jaksi nezvládá - no aby jo, když kažému jde jen o to, jak si co nejvíc nakrást...

0/0
28.7.2012 10:58

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

počkejte a o co vám jako jde? to je chcete poslat do koncentráku nebo co?? Neobhajuji jejich kriminalitu ani nepřizpůsobivost, ale raději budu peníze investovat do rozvoje jejich budoucích generací s šancí, že se zapojí do pracovního procesu a vrátí to, než abych rval peníze do bezpečnostních opatření, navýšení policejního dohledu a stavby věznic, což bohužel stejně nikam nevede.

+1/0
28.7.2012 10:59

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

Ne, mě jde o to, že ta asimilace musí pocházet od nich a ne tím, že se jim všechno dotlačí pod čumec a oni to akorát zneužijí

+4/0
28.7.2012 11:00

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

promiňte, ale to je k smíchu. Vy být na jejich místě, tak byste to chtěl měnit? Jen si to představte. Máte k dispozici byt, v základní škole, zdarma, se naučíte číst,psát počítat a to, že každý občan má určité práva. Pak stačí se přihlásit na sociálku, když se na vás někdo křivě podívá křičet něco o diskriminaci a do konce života máte jistý příjem a klid. Měnil byste to za snahu dál studovat, snažit se a přitom riskovat, že práci stejně neseženete, protože vás jako cikána nezaměstnají. A když zaměstnají, tak se dřít, být co nejlepší, aby jste napravil reputaci celého etnika, chodil domů utahaný a domlácený a vaši známí a příbuzní by se vám jen smáli, proč si nejdete na sociálku, kde dostanete podobné prachy. Myslím si, že popudu asimilovat se, se z jejich strany není možné dočkat.

0/0
28.7.2012 11:12

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

A tohle je sakra co?

Takže je budem vykrmovat a vykrmovat a to je ta vaše asimilace?

+2/0
28.7.2012 11:15

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

to jsem neřekl, řekl jsem, že se mi líbí programy rozvoje, jako je třeba tento polyfunkční dům, kde se pod dohledem musí naučit normálnímu soužití. Nevykrmovat, nedávat jim nic zadarmo, ale pomoc novým generacím pochopit, že je normální nedělat bordel a udržovat si bydlení čisté.

0/0
28.7.2012 11:23

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

To je bezva, na tom se shodnem, ale proč to trvalo tak dlouho? ;-D

0/0
28.7.2012 11:30

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: ach jo, zase to přehání!!

je to diskuze, musí to trvat dlouho. :)) ale je fajn, že je tu i někdo, s kým lze mluvit a ne se jen urážet. R^

0/0
28.7.2012 11:32

Black Dragon

Re: ach jo, zase to přehání!!

Jasně, to by nebylo ono, kdybychom si trošku nevjeli do vlasů. ;-);-D

0/0
28.7.2012 11:36

Quasi

Re: ach jo, zase to přehání!!

kolika generacim jeste cpat vse zadarmo?

0/0
28.7.2012 23:38

politicky nekorektní trolejbus

Re: ach jo, zase to přehání!!

Asimilovat Nedotknutelné by se nepovedlo ani Borgům....

.

Eliminace je to správné řešení.

0/0
28.7.2012 12:38

Quasi

Re: ach jo, zase to přehání!!

Vy je klidne asi i milujte, ale ja je urcite nemiluju.

0/0
28.7.2012 23:39

nilgiri

Re: ach jo, zase to přehání!!

Kamarád bydlí ve vedlejším paneláku a taky jsem nikdy neslyšel o nějakých problémech. Sám bydlím v jiné části sídliště a řekl bych, že Nový Lískovec na tom není v tomto ohledu vůbec špatně...

+1/0
28.7.2012 14:16

balakala

nevidíme nikoho

kde s nimi nie je problém? stále dohliadať, presviedčať, prosiť, vytvárať klubovne, dávať nové a nové hračky, len aby nezlobili, a oni sa budú len vyškierať a vrieskať. dokedy? ;-€

+4/0
28.7.2012 9:54

ajk

Re: nevidíme nikoho

jako paraziti....dokud bude co dávat....:-/

0/0
28.7.2012 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.