- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to mu to napálili, ano zabil ale ne úmyslně. Je to neštěstí na všechny strany. Klučina má zničený život, pozůstalí také. Jak málo stačí..
Ale chci tři roky každému, kdo vjede do křižovatky na červenou.
Jenže on nedostal tři roky za to, že vjel do křižovatky na červenou, ale že vjel do křižovatky na červenou S DESÍTKAMI LIDÍ za zády.
Fakt by bylo dobré pro většinu "expertů" v podobných diskusísch, aby se seznnámili alespoň s příslušným paragrafem, podle kterého byl případ souzen - hned by národ vypadal na diskusísch podstatně inteligentněji.
Kdybys jel pod vlivem drog v kradeném autě nebo jel 150 se zákazem řízení, to by byla jiná, za to se dávají dvouleté podmínky...
Při zmíněných prohřešcích nese přímou odpovědnost za desítky lidí, které veze??
Já jenom, že není dobré srovnávat hrušky s jablky.
Noční autobusy jezdí také jako hovada.
Může se to stát každému, je to těžký. Trest být musí, na druhou stranu tento nepodmíněný trest nemá žádný přímý význam. Řidič je už tak dostatečně poučený, změnil se mu život a jestli k tomu všemu, co musí prožívat se svou rodinou ještě bude sedět 2 nebo 3 roky, to nemá žádný preventivní ani výchovný efekt. Myslím, že tragédie je to pro něj i kdyby dostal podmínku, takhle to zničí život i jeho rodině, která nemůže za nic. Myslím, že tohle jsou případy, kdy je těžké soudit. Jemu ten trest už nic nepřinese, nebude polepšený, až se vrátí, protože teď není zkažený. Snad jen díky medializaci to může mít preventivní vliv na ostatní, aby si dali pozor a jezdili opatrně, to snad, ale pak má prostě smůlu, že musí být tím výchovným prvkem zrovna on.
> ale pak má prostě smůlu, že musí být tím výchovným prvkem zrovna on
Nemá smůlu, je o následek jeho závěžné chyby.
A co šalinář, který suverénně vystartoval do křižovatky i když mu před nosem projíždel trolejbus? Kousek před tím místem je zastávka i semafor, takže si to nemohl při rozjíždění hasit kdoví kolik a stejně se asi moc nenamáhal s pržděním, protože 8 tunový trolejbus otočil o 180°...
Taky moc nevěřím, že šalinář by byl uplně čistej. Musel stát na plynu a nekoukat kolem, ale to je běžná praxe. Bohužel.
Protože řidič podvědomě cítí, že už bude doma. To je stejné u dálkových tras, jakmile člověk přejede hranice státu, tak už se spíše cítí doma (a o to musí dávat větší pozor).
Pomohlo by tomu to, že by řidiči MHD nekončili ihned po jízdě, ale nechali by je tam cca půl hodinky po dojetí "vydejchat" (někdy více, někdy méně, podle toho jak dojedou z linky), aby neměli důvod poslední jízdu spěchat.
Typická regenerační místnost, možnost změření tlaku, sprcha, či antistresová kabinka (kde se může v klidu vykřičet nebo do něčeho praštit).
...i to obecne ohrozeni...kde na to prisli?
Ano, je tam jeden mrtvy, ale prece jen...za tezsi a umyslne ciny se dava i mene...a tady tri roky za to, ze jel trosku rychleji a z neopatrnosti vhucel nekam na cervenou?
Tak to obecné ohrožení je v pořádku - pokud řídíte autobus plný lidí a vletíte vědomě na červenou do křižovatky, tak to JE obecné ohrožení. Jaký z toho odvodili trest, je věc druhá.
s řidičem tramvaje, který v Ostravě zabil tři lidi, protože vjel, kam neměl... Tušáím, že ten dostal méně.
Ne, ale po polovině trestu dostal podmínku za dobré chování.