Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidička nestihla odbočit na lesní cestu, plechy praštěly třem autům

Srážka tří automobilů zkomplikovala dopoledne provoz na hlavním tahu mezi Svitavami a Brnem. Do vozu řidičky, která u Černé Hory odbočovala na lesní cestu, narazila dvě další auta. Nehoda se obešla bez zranění. Způsobila ale kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

el_peregrino

Klasika...

...viděl bych to na kombinaci klasického lepiče na kufr (to je snad národní nemoc, nebo co) a klasické ženské za volantem, co nekouká do zrcátka, odbočuje bez blinkru a na poslední chvíli prudce brzdí. Viníkem bude lepič.

Zajímalo by mě, kdy konečně PČR začne dělat na silnici svou práci, tj. udržovat pořádek. To znamená pohybovat se v provozu a trestat lepení na kufr, nebezpečná předjíždění, nedání přednosti a vůbec prasení všeho druhu, tj. věci, při kterých se umírá. Ale ono kontrolovat žárovky a lékárničky je asi jednodušší...

0/0
5.8.2012 9:44

duhovnik

Viem ze to je tazke,

ale za volantom treba v prvom rade predvidat, potom predvidat a este raz predvidat

+1/0
4.8.2012 20:24

SocPredator

Klasický lepiči

Nalepený na prdeli za autem. Když pak člověk odbočuje cítí se takovým debilem ohrožen, paní se ohrožena necítila a odbočovala standardně, však si lepič přibrzdí, když je blbej ;-D

0/0
4.8.2012 19:43

nakej_nick

Re: Klasický lepiči

a když se cítí ohrožen, může proti tomu něco dělat

konkrétně při takovém odbočování z plynulé jízdy v koloně vyšší rychlosti v místě, kde to za ním jedoucí řidiči nebudou očekávat, dát s velkým předstihem blinkr a dobržďovat postupně s přerušovaným svícením brzdových světel

ono udělej něco  'standardně' a 'buď pro ostatní předvídatelný' se nemusí moc překrývat

0/0
5.8.2012 11:04

S-Tony

plechy praštěly

Ja nerozumět. Copak to za jazyka? Rv

+3/0
4.8.2012 16:32

karelman

Jaký že je časový limit na odbočování ?

+1/0
4.8.2012 16:19

pavelthelong

v hovorove cesti prastit pouze kosti, vetve nebo

muze mrznout, az prastet. Plechy (jak vseobecne znamo) skripou, borti se nebo se mackaji. Zrejme autor misto cestiny chodil za skolu......

+1/0
4.8.2012 16:03

pavelthelong

Re: v hovorove cesti prastit pouze kosti, vetve nebo

a ted se mi vloudil preklep primo do nadpisu "v hovorove cestine PRASTI pouze kosti" sorry mea culpa:-(

0/0
4.8.2012 16:05

Gemars Moše Dajan

Re: v hovorove cesti prastit pouze kosti, vetve nebo

sem si říkal, co je to za jazyk.;-)

0/0
4.8.2012 16:31

jenickK

It's a woman!

http://www.womendrivers.net/woman-after-the-gas-station/

0/0
4.8.2012 15:37

nepetr

Názorný příklad

Jak se řidiči věnují řízení a dodržují rozestupyRv!!

+3/0
4.8.2012 15:19

gotzur

Re: Názorný příklad

Přesně.R^

0/0
4.8.2012 16:14

žepré

Re: Názorný příklad

Nota bene na silnici, které se říká silnice smrti.

0/0
4.8.2012 18:49

nepetr

Re: Názorný příklad

Ano jen díky řidičům se jí tak říká. Kus asfaltu za nic nemůže, jen řidiči nesou vinu.

0/0
4.8.2012 18:54

Gróf

Re: Názorný příklad

Žádná silnice smrti to není. Je to běžná silnice první třídy. Takových je spousta.

0/0
4.8.2012 22:55

p_n_3

Re: Názorný příklad

Tak si to projeď párkrát za sebou tam a zpátky a uvidíš. Je to jedna z nejhorších silnic v kraji, možná úplně nejhorší.

0/0
5.8.2012 0:02

Gróf

Re: Názorný příklad

Nesmysl. Mezi Českou a Řečkovicemi je to klasická rychlostní komunikace, v České se proud vozidel rozpadá na dvě poloviny, v Lipůvce, Černé Hoře a Boskovicích není co řešit. Za Českou už nedává rychlostní komunikace smysl, je neekonomická. Každý, kdo dodržuje 90 km/hod., tak jede zpravidla v pohodě. Mnohem důležitější je spojit rychlostní komunikací dvě největší města JMK, kde chybí dobudovat úsek Pohořelice - Znojmo.

0/0
5.8.2012 8:47

el_peregrino

Re: Názorný příklad

43ka je silnice se zanedbanou údržbou, nevhodnými sklonovými i rozhledovými poměry, vedoucí středem obcí a sloužící mj. jako tranzitní spojnice Baltu s Jadranem. Nevím, jestli je ekonomické stavět "Hitlerovu dálnici" v původním rozsahu, ale novou silnici ve stopě oné dálnice(klidně pouze dvouproudou s místy na předjíždění) za nutnost považuji. Obdobně trasa Pohořelice - Znojmo. Dobrým příkladem budiž silnice I/50 (Brno - Trenčín), které tedy k dokonalosti chybí několik obchvatů obcí, hlavně Bučovic...

0/0
5.8.2012 9:55

Gróf

Re: Názorný příklad

Jako daňový poplatník nemám nic proti tomu, aby se stávající I/43 řádně opravovala a udržovala, případně modernizovala. Ale je nesmysl stavět rychlostní komunikací mezi Českou a Svitavami, když stávající jednička plně postačuje.

0/0
5.8.2012 14:14

bob52

Re: Názorný příklad

Postačuje? A to jste zjistil kde?

0/0
5.8.2012 14:41

el_peregrino

Re: Názorný příklad

Kapacita je ten nejmenší problém. Obchvaty obcí, úpravy stoupání a klesání, případně úpravu oblouků ve stávající stopě udělat nelze. V údolí Svitavy na to není místo...

0/0
5.8.2012 14:44

bednarik62

Opravdu

musím trvat na tom, že R - 43 je ideální variantou D-1 a možná i rychlejší, musíte si vzít před oči mapu !! A anonymu CARLOS bych jen podotkl, aby se uklidnil, já píši pravdu-- on miluje bajky, např o venkovské frekvenci, večer 24. prosince je také D-1 v klidu a pohodě.

+1/0
4.8.2012 14:53

furtkecal

Re: Opravdu

tu rychlostní silnici měl áda dostavět a byl by klid, aspoň, že na ty pohořelice to dodělali za něj :-P

0/0
4.8.2012 14:56

Carlos

Re: Opravdu

Anonyme bednarik62 jezdím trasu na Svitavy KAŽDÝ den ty bajko. Ráno do práce a na večer z práce. Takže si troufám tvrdit, že vím o čem mluvím.

0/0
4.8.2012 15:15

Gróf

Re: Opravdu

Bednáriku62, když jste tak chytrý, běžte pomoci Jihomoravskému kraji s přípravou územního plánu. Zjevně takové odborníky potřebují.

0/0
4.8.2012 23:00

el_peregrino

Re: Opravdu

Rychlejší není, ale má jinou výhodu - nevede přes Vysočinu. A v místech, kde ji tenkrát RAG naprojektovala, problémy se sněhem nebývají...

0/0
5.8.2012 15:09

ww+

to je zase titulek

evokuje, že to byla vina řidičky a přitom je názorně vidět, jak se u nás na okreskách jezdí... místní indiáni nepředpokládají, že by museli brzdit i tam, kde nevidí.

+4/0
4.8.2012 14:19

Johanka z parku

Re: to je zase titulek

A ještě do toho tam praští plechy tří aut.

0/0
4.8.2012 14:26

prying

Re: to je zase titulek

Jj, nadpis, jak z Blesku nebo Novy.

+1/0
4.8.2012 14:45

každý svého štěstí strůjce

Re: to je zase titulek

nevíme, kdo za nehodu může. setkal jsem se i s tím, že auto odbočující z poměrně frekventované silnice na lesní cestu při odbočování úplně zastavilo tak, že bránilo průjezdu po hlavní silnici. stejnou zkušenost mám s řidičkou odbočující k pumpě. ignorovala odbočovací pruh a zpomalila na skoro nulu, aby se jí pak podařilo rovnou z hlavní (mimo obec) to pustit k pumpě, atd. :-/

0/0
4.8.2012 14:57

nestačímsedivit

Re: to je zase titulek

Pokud při odbočování vlevo, tam kde není dostatečně široká vozovka, musíš dávat přednost protijedoucím ti nezbývá, než provoz za sebou zastavit!

+3/0
4.8.2012 15:22

Johanka z parku

Re: to je zase titulek

Vzhledem k tomu, že obočky na pumpu vlevo mimo obec snad téměř neexistují, domnívám se, nepopisoval tento případ.

0/0
4.8.2012 15:41

nestačímsedivit

Re: to je zase titulek

Nikde není napsáno, že doleva se odbočuje jen k pumpám, máš dost jednoduché myšlení, když tě nic jiného nenapadne!

0/0
4.8.2012 22:35

bednarik62

Samozřejmě

pouze jde o další oběť odkladu výstavby R 43,, známá trasa smrti Brno-- Svitavy, kterou r. 1748 nechala postavit Maria Theresia, od té doby skoro v původním stavu, při tom čtvrtina prací od roku 1943 stojí, a žádnému ministru jižní Morava nestála za to, jí věnovat minipozornost.. Při tom by to byla ideální varianta absolutně přetížené dálnice D 1, -- což se brzy projeví po zahájení dlouhé dostavby dé jedničky!!! Je vidět, že na min.dopravy sedí pár tisíc všeho schopných odborníků.

+1/0
4.8.2012 14:19

ww+

Re: Samozřejmě

a že když je tak známá, že se po ní pořád řidiči nenaučili jezdit... asi to bude oběť něčeho jiného.

+1/0
4.8.2012 14:21

Gróf

Re: Samozřejmě

Bednárik62 si asi myslí, že kdyby už stála dálnice R43, tak paní mohla odbočovat z dálnice na pole a nehoda by se nestala.

0/0
4.8.2012 22:59

cmelaaak

Re: Samozřejmě

to myslíte vážně????8-o

+1/0
4.8.2012 14:27

Carlos

Re: Samozřejmě

Naprostý blábol, jednak jsem tam dnes v tuto dobu jel, provoz úplně v pohodě (jak na D1, tak na Svitavy), nemluvě o tom, že hromada lidí jede na Blansko, další se pak odpojí na kruháči v Černé Hoře a u Sebranic. Dál je to úplná pohoda venkovem. Lidem stále nedochází, že z Blanska, Tišnovska a Černohorska jezdí tuny lidí do práce do Brna, tudíž ta vaše cesta vyřeší kulové. A dnešní nehoda rozhodně není oběť nevýstavby R43. Toť mé reálné zkušenosti. Ale na druhou stranu chápu, že obyvatelé Lipůvky, Lažan a podobně nemají jiné argumenty.

+2/0
4.8.2012 14:29

bob52

Re: Samozřejmě

No ta jeho cesta vyřeší mimo jiné to, že přes Brno nebudou takové kolny vozidel, které Brnem pouze projíždějí směrem na Svitavy. Tím pádem nebudou vozidla stát v kolonách a ubude výfukových plynů. Splodiny a vozidla nebudou obtěžovat obyvatelé obci na stávající trase. Doprava se zrychlí, motory vozidel budoun tedy kratší dobu v chodu a ubude škodlivin. Sníží se riziko dopravních nehod, čímž lidé nebo pojišťovny ušetří na opravy následků, ubude zranění i smrtelných zranění. Ve výčtu výhod "jeho cesty" by se dalo pokračovat.

0/0
4.8.2012 14:43

macarát

Re: Samozřejmě

To je možné, ale s článkem to už moc nesouvisí. A nemyslím si, že motory vozidel budou kratší dobu v chodu. Když motorista ušetří čas, obvykle ho využije jak? No někam si zajede ;-)

0/0
4.8.2012 14:46

bob52

Re: Samozřejmě

Pamatuji si na dva argumenty odpůrců nové silnice. Za prvé, že silnice do Bystrce přivede každá den 30 tisíc aut a za druhé, že to Brnu nikterak nepomůže a brnem bude projíždět stále stejně aut. Mně z toho logicky vychází, že se každý den 30 tisíc lidí rozhodne,že se jen tak z legrace půjde projet autem přes Bystrc ;-D. Je pravda že když někde ušetřím čas, jedu jen tak na projížďku.

0/0
4.8.2012 15:30

Gróf

Re: Samozřejmě

Případná R43 vedená přes městské části Brno - Kníničky, Brno - Bystrc, mezi městskými částmi Brno-Žebětín a Brno - Kohoutovice, a dále skrz Brno - Bosonohy skutečně Brnu nijak nepomůže. Jen zatíží dalších pět brněnských městských částí. S největší pravděpodobností tato trasa nikdy nevyhoví zákonu z hlediska působení hluku a prachu na obyvatelstvo, zejména v místě předpokládané křižovatky tří dálnic v Brně Bosonohách, Troubsku a Ostopovicích.

0/0
4.8.2012 23:10

el_peregrino

Re: Samozřejmě

...a dalším pěti částem Brna výrazně uleví. Minimálně se v údolí Svratky nebudou prohánět kamiony s nápisem Szpedycyja Gdańsk. Nechápu, proč řvou nejvíc v Bystrci, které by výstavba R43 ve variantě hloubený tunel vyloženě pomohla.

0/0
5.8.2012 10:04

Gróf

Re: Samozřejmě

V čem?

0/0
5.8.2012 14:15

el_peregrino

Re: Samozřejmě

Zmizel by ten zářez, který rozděluje Bystrc na dvě půlky...

0/0
5.8.2012 14:45

Carlos

Re: Samozřejmě

No to oproti transitu, který vede na Bratislavu a Olomouc/Ostravu je úplné nic....

0/0
4.8.2012 14:47

fouly

Re: Samozřejmě

Je krize, nejsou Kč, stavět se nebude!! Jděte na vlak!

0/0
4.8.2012 15:56

Carlos

Co tam se zase dělo...

Nějakej hejsek s Hradeckou značkou, věk tak do 20ti let, přejížděl to hlava nehlava, v zatáčkách a nepřehledných místech. Je to holt o lidech a dokud budou exitovat lidi jako on, bude to vždy nebezpečné...;-O

+1/0
4.8.2012 14:12

Jaroslav Trn

Český řidič pokaždé narazí

když se vyskytne jakákoli nenadálá překážka na silnici. Příčinu tohoto jevu neznám. Snad chyběli v základní škole, když se probírala ve fyzice kinetická energie anebo chyběli v autoškole, když se probírala reakční doba řidiče a technická prodleva brzd. Zato se vyskytovali často v kině, kde na plátně filmoví hrdinové reagovali na každou situaci okamžitě bez prodlevy.

+3/0
4.8.2012 14:04

Jjelen

Re: Český řidič pokaždé narazí

R^R^R^

0/0
4.8.2012 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.