Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tunel pro tramvaj ulehčí dopravě v Pisárkách nejdřív v roce 2017

Po otevření Královopolských tunelů se kritické místo velkého městského okruhu v Brně přesune mezi tunely a Pisáreckou křižovatku. Kvůli rozšíření dvouproudé dálnice na čtyři pruhy chce Ředitelství silnic a dálnic postavit ve skále tunel pro tramvaj. Hotový bude ale nejdříve v roce 2017.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

locom

A co varianta

udelat 4-proudovku a tramvaj by jezdila nad silnici na moste? Zadnej tunel, bylo by to levnejsi, a lide by na zastavce u zahradek slezli na jednu, ci druhou stranu 4-proudovky.

Kdyz zustane tramvaj na stejne urovni jako silnice, zustanou tam prechody a na nich se to vzdycky zastavi. ZIP tam funguje dobre i dnes a rekl bych, ze kdyby tam nebyly ty 2 prechody, tak by se to podstatne zrychlilo i se soucasnyma 2ma pruhy.

0/0
20.8.2012 11:52

pavel-m

Re: A co varianta

No jóó ale to by si politici nenahrabali na vícepracích a vůkupu pozemků, to nejde.

0/0
20.8.2012 12:24

donny175

R43

Pečlivě jsem si přečetl celopu diskusi. Rozohňujete se tu nad vedením R43 v oblasti Brna Bystrce. Myslím si, že většině řidičů by úplně stačilo, kdyby se tato silnice (R43) napojila na přivaděč co vede ke Globusu. Hlavní věc je, aby se tato silnice začala vůbec stavět. Myslím si, že spoustě řidičů by se ulevilo, kdyby od Svitav do Brna vedla "dálice". Ale to je zase jiné téma, jiná diskuse .... ;-)[>-]

0/0
20.8.2012 8:39

Gróf

Brno nemá ani jeden obchvat. Jen průtahy.

Dokonce i dálnice D1 je sprostým průtahem, vedoucím v těsné blízkosti centra města. Svědčí to o tom, že územní plánování dělají v Jihomoravském kraji a v Brně ne příliš inteligentní lidé. Není to problém současný, nýbrž letitý a dědičný. Je zakopaný už ve školství, které odborníky pro praxi (ne)připravuje.

0/0
19.8.2012 18:27

stolmor

Re: Brno nemá ani jeden obchvat. Jen průtahy.

šak jo, ona ta dálnica mohla vést od jihlavy na znojmo, břeclav, vyškov a do brna jen polňačky, Ty tvé názory jsou fakt unikumRv

0/0
19.8.2012 21:20

pavel-m

Re: Brno nemá ani jeden obchvat. Jen průtahy.

D1 že je v blízkosti centra města? Do centra je to z D1 tak 5km..

Je blbý že D1 vede blízko sídliště Bohunice, ale jinak je její trasování dobré. Nějaký větší obchvat by zase zbytečně prodloužil její délku.

0/0
20.8.2012 10:33

cvergl

Dvouproudá dálnice

Zcela nový pojem dvouproudá dálnice!!!!!!!!Páni redaktoři,tak si to po sobě aspoň přečtěte,než to vypustíte:

Kvůli rozšíření dvouproudé dálnice na čtyři pruhy chce

Ředitelství silnic a dálnic postavit ve skále tunel pro tramvaj. Hotový

bude ale nejdříve v roce 2017.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/tunel-pro-tramvaj-ulehci-doprave-v-pisarkach-nejdriv-v-roce-2017-p6e-/brno-zpravy.aspx?c=A120816_1817187_brno-zpravy_taz

+2/0
19.8.2012 13:10

amplión

Re: Dvouproudá dálnice

No jó vlastně, teď si teprve uvědomuji, že já po té dvouproudé dálnici jezdím bez poplatku. To abych si rychle koupil dálniční známku.

Anebo je to zase poplašná zpráva křišťálové lupy?

0/0
19.8.2012 16:41

perca

:-)

Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky. V té době byl tunel pro tramvaj zamítnut, protože to prý není pro složení masívu technicky možné. A najednou další 3 respektive mnohem více miliard. Tak hurá.

0/0
19.8.2012 13:08

PIsa.lek

Re: :-)

> Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky

Prozradím ti velké tajemství - peníze nerostou na stromě

0/0
19.8.2012 16:34

Tlumecek

všechno je vázáno na vše

Zajímá věta,to asi taky začnu používat,když mě poteče do bot.....

0/0
19.8.2012 11:51

chrobaktruhlik

Re: všechno je vázáno na vše

to je něco jako : Všechno souvisí se vším - víš koho jsme citoval ? ;-)

0/0
19.8.2012 11:58

Concrete_Donkey

přehodnotit hodnocení

Pepa Jungmann rotuje.

0/0
19.8.2012 11:50

prochin11

Ta silnice je dost široká

prozatím by se mohly udělat čtyři úzký pruhy, jako když se opravuje na dálnici. To by se tam určitě vlezlo. Snížit rychlost a jedeme. Lepší jet pomalu, než stát.

+5/0
19.8.2012 11:38

keči

Re: Ta silnice je dost široká

podle me by bylo nejlevnejsi reseni zuzit pruhy a pridat jeden navic, ktery by mohli dle aktualni situace pripojit k jednomu smeru nebo k druhemu. mista je tam dost, pruhy jsou zbytecne siroke.

0/0
23.8.2012 10:26

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Vnitřní okruh by si v Brně mohli postavit za své.

+1/0
19.8.2012 11:31

marty119

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Stejně jako se staví okruhy v Praze za pražské - nebo je to jinak?

+1/0
19.8.2012 11:58

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Vnitřní okruh v Praze se staví z rozpočtu města.

0/0
19.8.2012 12:28

Kohimir

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

jooo? a od kdy?? nepletete si tak nahodou pojmy mesto "Hlavni mesto Praha" a kraj Praha?

0/0
19.8.2012 19:40

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

1) Odjakživa

2) Rozpočet Prahy je jen jeden

3) Vnitřní okruh Brna nestaví ani samo Brno, ani Jihomoravský kraj, ale ŘSD, takže stát.

0/0
19.8.2012 21:13

el_peregrino

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Zajisté. Ale to by ten vnitřní okruh nesměl být zároveň silnici E461...

0/0
19.8.2012 12:22

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Po vnitřním okruhu Prahy vedou E48, E55, E65 a E67.

0/0
19.8.2012 12:32

el_peregrino

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Proto se taky za státní peníze staví Pražský okruh (R1), na který mají být tyto trasy převedeny...

0/0
19.8.2012 12:35

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Nestaví. Další stavby byly zastaveny pro nedostatek financí. Což tedy zřejmě neplatí pro řešení dopravních problémů brněnského intravilánu.

0/0
19.8.2012 12:39

el_peregrino

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Co jsem slyšel, tak probíhá papírová bitva (ZUR) o úsek Běchovice - Modletice. To už padlo?

0/0
19.8.2012 12:47

pavel-m

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

R1 se staví už hezky dlouho a vždy za státní peníze. To že je ŘSD totálně neschopná zkorumpovaná banda stodukátů která není schopna dneska stavět okruh kolem hlavního města na tom nic nemění.

0/0
20.8.2012 10:35

Quasi

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

aby si prazacek necvrkl. do praglu se sype horem dolem a v brne muze byt treba polnacka.

+4/0
19.8.2012 13:31

realista1234567

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

vezměte nejen pražský okruh, tunely ve čtyř pruzích, ale i dálnice co dálnice a rychlostní komunikace, těch v Praze nezpoplatněných kilometrů Rv

0/0
19.8.2012 14:50

Stojan_Jakotyc

Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

To jo, ale pak taky přestaneme posílat prachy do státní kasy, a prostavíme si to tady, ju? Mimo jiné o pražský okruh se taky stará řsd a né město Praha.

0/0
19.8.2012 17:05

Gandalf007

Nesmyslné řešení

Jednoznačně bych preferoval dvouúrovňové řešení komunikace, kdy v "přízemí" by vedl směr k BVV a v "patře" směr Bystrc. Jednak by byla úprava mnohem levnější, tramvajové těleso by zůstalo beze změn, nebyly by třeba žádné "profitabilní" výkupy pozemků a navíc by se protisměrné komunikace zcela oddělily, což by mělo jedinečný efekt z hlediska bezpečnosti! I stavební práce by se daly projektovat tak, aby co nejméně omezily stávající provoz.

+1/0
19.8.2012 11:05

chrobaktruhlik

Re: Nesmyslné řešení

tohle bylo jedno z navrhovaných řešení

0/0
19.8.2012 11:07

Gandalf007

Re: Nesmyslné řešení

To jsem rád, že to napadlo i nějakého architekta. Jen by mne zajímaly důvody zamítnutí této varianty...

0/0
19.8.2012 11:13

chrobaktruhlik

Re: Nesmyslné řešení

něco kolem hluku pokud si dobře pamatuju... pak byla varianta dva pruhy do Pisárek nad vodou

0/0
19.8.2012 11:16

Gandalf007

Re: Nesmyslné řešení

Škoda, ale díky za info :-)

0/0
19.8.2012 11:20

magazin.4

Re: Nesmyslné řešení

Tohle by se mi líbilo víc, ale asi by se na tom dalo míň vydělat, než na tom tunelu...

0/0
19.8.2012 11:24

Jerry7650

Re: Nesmyslné řešení

A byla i varianta, že by ta tramvaj jela na konstrukci nad vozovkami? To mi přijde konstrukčně jednodušší než dvouproudá vozovka...

0/0
19.8.2012 12:50

Mac4872786

Re: Nesmyslné řešení

Varianty nad sebou byli v plánu a byli mnohem levnější než tunel. Od člověka co dělal na projektech jsem slyšel že vyhrála betonářská lobby, víc nemohu komentovat. Nicméně současné diskuze jsou už pasé, stávající křižovatky hlinky je připravená už na řešení s tunelem.

0/0
19.8.2012 16:08

alandelon

Re: Nesmyslné řešení

vyšlo by to levně,pokud to nestojí desítky miliard,tak nic....

0/0
19.8.2012 17:29

chrobaktruhlik

a

jak často tam budou zácpy - kolem 8 dvě hodiny  kolem 16 taky dvě .. :-P

0/0
19.8.2012 10:56

Cenzura? Neexistuje!

Re: a

Uprimnou soustrast, to je horsi, nez tady v Praze. Tady mame dopravni zacpu tak jednou rocne. Zacne 1.1. a skonci 31.12.

+1/0
19.8.2012 11:07

Chris spasitel

Hašek s Onderkou

RvRvRvRvRv

+1/0
19.8.2012 10:45

pavel-m

Re: Hašek s Onderkou

Hlavně ty pošuky nesmíme zapomenout opět zvolit.

Nechápu jak někdo může v JM či Brně volit ČSSD (anebo ODS, jedou v tom nastejno jen ČSSD je teď u moci).

0/0
20.8.2012 10:45

Cenzura? Neexistuje!

V Brne je takova ctvrt

Brno Pisoarky. Az tam nekdy bidete...

+2/0
19.8.2012 10:45

realista1234567

Re: V Brne je takova ctvrt

8-o8-o8-oRv

0/0
19.8.2012 10:57

Cenzura? Neexistuje!

Re: V Brne je takova ctvrt

Divadlo Jary Cimrmana.

+3/0
19.8.2012 11:05

bednarik62

Opravdu

120 milionů na výkup, čeho ??, velmi starý a mrňavý kamenolom, kaplička bývalé německé čtvrti Kamenný Mlýn ((Steinmühle)), Němci 1945 byli odejiti, nepořádek, sutě všeho možného, nebo budete posílat odškodnění do Německa ?? Tunel bude dlouhý 60 metrů??, Zbytek lze odstřelit, pozvěte tuneláře z Itálie, bude to stát polovičku a za půl roku budou hotoví !!

+3/0
19.8.2012 10:44

Cenzura? Neexistuje!

Re: Opravdu

Naprosto jasne se pise, ze jde o tunel.

+1/0
19.8.2012 10:45

magazin.4

Re: Opravdu

Jistě. Do rozpočtu.

0/0
19.8.2012 11:25

chrobaktruhlik

Re: Opravdu

zahrádky, garáže etc  kolem zastávky Bráfova ?

0/0
19.8.2012 10:54

bednarik62

Re: Opravdu

CHROBAK----- ale to je součást Kamenného Mlýna, oblast Elišky Machové==Petřvaldské si postavili brněnští Židé, taky aby sousedili s Němci,,, tehdy absolutně ztracená varta

0/0
19.8.2012 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.