- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
udelat 4-proudovku a tramvaj by jezdila nad silnici na moste? Zadnej tunel, bylo by to levnejsi, a lide by na zastavce u zahradek slezli na jednu, ci druhou stranu 4-proudovky.
Kdyz zustane tramvaj na stejne urovni jako silnice, zustanou tam prechody a na nich se to vzdycky zastavi. ZIP tam funguje dobre i dnes a rekl bych, ze kdyby tam nebyly ty 2 prechody, tak by se to podstatne zrychlilo i se soucasnyma 2ma pruhy.
No jóó ale to by si politici nenahrabali na vícepracích a vůkupu pozemků, to nejde.
Pečlivě jsem si přečetl celopu diskusi. Rozohňujete se tu nad vedením R43 v oblasti Brna Bystrce. Myslím si, že většině řidičů by úplně stačilo, kdyby se tato silnice (R43) napojila na přivaděč co vede ke Globusu. Hlavní věc je, aby se tato silnice začala vůbec stavět. Myslím si, že spoustě řidičů by se ulevilo, kdyby od Svitav do Brna vedla "dálice". Ale to je zase jiné téma, jiná diskuse ....
Dokonce i dálnice D1 je sprostým průtahem, vedoucím v těsné blízkosti centra města. Svědčí to o tom, že územní plánování dělají v Jihomoravském kraji a v Brně ne příliš inteligentní lidé. Není to problém současný, nýbrž letitý a dědičný. Je zakopaný už ve školství, které odborníky pro praxi (ne)připravuje.
šak jo, ona ta dálnica mohla vést od jihlavy na znojmo, břeclav, vyškov a do brna jen polňačky, Ty tvé názory jsou fakt unikum
Zcela nový pojem dvouproudá dálnicePáni redaktoři,tak si to po sobě aspoň přečtěte,než to vypustíte:
Kvůli rozšíření dvouproudé dálnice na čtyři pruhy chce
Ředitelství silnic a dálnic postavit ve skále tunel pro tramvaj. Hotový
bude ale nejdříve v roce 2017.
No jó vlastně, teď si teprve uvědomuji, že já po té dvouproudé dálnici jezdím bez poplatku. To abych si rychle koupil dálniční známku.
Anebo je to zase poplašná zpráva křišťálové lupy?
Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky. V té době byl tunel pro tramvaj zamítnut, protože to prý není pro složení masívu technicky možné. A najednou další 3 respektive mnohem více miliard. Tak hurá.
> Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky
Prozradím ti velké tajemství - peníze nerostou na stromě
Zajímá věta,to asi taky začnu používat,když mě poteče do bot.....
to je něco jako : Všechno souvisí se vším - víš koho jsme citoval ?
prozatím by se mohly udělat čtyři úzký pruhy, jako když se opravuje na dálnici. To by se tam určitě vlezlo. Snížit rychlost a jedeme. Lepší jet pomalu, než stát.
podle me by bylo nejlevnejsi reseni zuzit pruhy a pridat jeden navic, ktery by mohli dle aktualni situace pripojit k jednomu smeru nebo k druhemu. mista je tam dost, pruhy jsou zbytecne siroke.
Vnitřní okruh by si v Brně mohli postavit za své.
Stejně jako se staví okruhy v Praze za pražské - nebo je to jinak?
Jednoznačně bych preferoval dvouúrovňové řešení komunikace, kdy v "přízemí" by vedl směr k BVV a v "patře" směr Bystrc. Jednak by byla úprava mnohem levnější, tramvajové těleso by zůstalo beze změn, nebyly by třeba žádné "profitabilní" výkupy pozemků a navíc by se protisměrné komunikace zcela oddělily, což by mělo jedinečný efekt z hlediska bezpečnosti! I stavební práce by se daly projektovat tak, aby co nejméně omezily stávající provoz.
tohle bylo jedno z navrhovaných řešení