Diskuze

Tunel pro tramvaj ulehčí dopravě v Pisárkách nejdřív v roce 2017

Po otevření Královopolských tunelů se kritické místo velkého městského okruhu v Brně přesune mezi tunely a Pisáreckou křižovatku. Kvůli rozšíření dvouproudé dálnice na čtyři pruhy chce Ředitelství silnic a dálnic postavit ve skále tunel pro tramvaj. Hotový bude ale nejdříve v roce 2017.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

locom

20. 8. 2012 11:52
A co varianta

udelat 4-proudovku a tramvaj by jezdila nad silnici na moste? Zadnej tunel, bylo by to levnejsi, a lide by na zastavce u zahradek slezli na jednu, ci druhou stranu 4-proudovky.

Kdyz zustane tramvaj na stejne urovni jako silnice, zustanou tam prechody a na nich se to vzdycky zastavi. ZIP tam funguje dobre i dnes a rekl bych, ze kdyby tam nebyly ty 2 prechody, tak by se to podstatne zrychlilo i se soucasnyma 2ma pruhy.

0 0
možnosti

pavel-m

20. 8. 2012 12:24
Re: A co varianta

No jóó ale to by si politici nenahrabali na vícepracích a vůkupu pozemků, to nejde.

0 0
možnosti

donny175

20. 8. 2012 8:39
R43

Pečlivě jsem si přečetl celopu diskusi. Rozohňujete se tu nad vedením R43 v oblasti Brna Bystrce. Myslím si, že většině řidičů by úplně stačilo, kdyby se tato silnice (R43) napojila na přivaděč co vede ke Globusu. Hlavní věc je, aby se tato silnice začala vůbec stavět. Myslím si, že spoustě řidičů by se ulevilo, kdyby od Svitav do Brna vedla "dálice". Ale to je zase jiné téma, jiná diskuse .... ;-)[>-]

0 0
možnosti

Gróf

19. 8. 2012 18:27
Brno nemá ani jeden obchvat. Jen průtahy.

Dokonce i dálnice D1 je sprostým průtahem, vedoucím v těsné blízkosti centra města. Svědčí to o tom, že územní plánování dělají v Jihomoravském kraji a v Brně ne příliš inteligentní lidé. Není to problém současný, nýbrž letitý a dědičný. Je zakopaný už ve školství, které odborníky pro praxi (ne)připravuje.

0 0
možnosti

stolmor

19. 8. 2012 21:20
Re: Brno nemá ani jeden obchvat. Jen průtahy.

šak jo, ona ta dálnica mohla vést od jihlavy na znojmo, břeclav, vyškov a do brna jen polňačky, Ty tvé názory jsou fakt unikumRv

0 0
možnosti

cvergl

19. 8. 2012 13:10
Dvouproudá dálnice

Zcela nový pojem dvouproudá dálnice!!!!!!!!Páni redaktoři,tak si to po sobě aspoň přečtěte,než to vypustíte:

Kvůli rozšíření dvouproudé dálnice na čtyři pruhy chce

Ředitelství silnic a dálnic postavit ve skále tunel pro tramvaj. Hotový

bude ale nejdříve v roce 2017.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/tunel-pro-tramvaj-ulehci-doprave-v-pisarkach-nejdriv-v-roce-2017-p6e-/brno-zpravy.aspx?c=A120816_1817187_brno-zpravy_taz

2 0
možnosti

amplión

19. 8. 2012 16:41
Re: Dvouproudá dálnice

No jó vlastně, teď si teprve uvědomuji, že já po té dvouproudé dálnici jezdím bez poplatku. To abych si rychle koupil dálniční známku.

Anebo je to zase poplašná zpráva křišťálové lupy?

0 0
možnosti

perca

19. 8. 2012 13:08
:-)

Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky. V té době byl tunel pro tramvaj zamítnut, protože to prý není pro složení masívu technicky možné. A najednou další 3 respektive mnohem více miliard. Tak hurá.

0 0
možnosti

PIsa.lek

19. 8. 2012 16:34
Re: :-)

> Mělo se to udělat současně s rekonstrukcí celé křižovatky

Prozradím ti velké tajemství - peníze nerostou na stromě

0 0
možnosti

Tlumecek

19. 8. 2012 11:51
všechno je vázáno na vše

Zajímá věta,to asi taky začnu používat,když mě poteče do bot.....

0 0
možnosti

chrobaktruhlik

19. 8. 2012 11:58
Re: všechno je vázáno na vše

to je něco jako : Všechno souvisí se vším - víš koho jsme citoval ? ;-)

0 0
možnosti

Concrete_Donkey

19. 8. 2012 11:50
přehodnotit hodnocení

Pepa Jungmann rotuje.

0 0
možnosti

prochin11

19. 8. 2012 11:38
Ta silnice je dost široká

prozatím by se mohly udělat čtyři úzký pruhy, jako když se opravuje na dálnici. To by se tam určitě vlezlo. Snížit rychlost a jedeme. Lepší jet pomalu, než stát.

5 0
možnosti

keči

23. 8. 2012 10:26
Re: Ta silnice je dost široká

podle me by bylo nejlevnejsi reseni zuzit pruhy a pridat jeden navic, ktery by mohli dle aktualni situace pripojit k jednomu smeru nebo k druhemu. mista je tam dost, pruhy jsou zbytecne siroke.

0 0
možnosti

BlackBarry Hussein Obambi v2.0

19. 8. 2012 11:31
O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Vnitřní okruh by si v Brně mohli postavit za své.

1 0
možnosti

marty119

19. 8. 2012 11:58
Re: O tuto stavbu by se primárně nemělo starat ŘSD

Stejně jako se staví okruhy v Praze za pražské - nebo je to jinak?

1 0
možnosti

Gandalf007

19. 8. 2012 11:05
Nesmyslné řešení

Jednoznačně bych preferoval dvouúrovňové řešení komunikace, kdy v "přízemí" by vedl směr k BVV a v "patře" směr Bystrc. Jednak by byla úprava mnohem levnější, tramvajové těleso by zůstalo beze změn, nebyly by třeba žádné "profitabilní" výkupy pozemků a navíc by se protisměrné komunikace zcela oddělily, což by mělo jedinečný efekt z hlediska bezpečnosti! I stavební práce by se daly projektovat tak, aby co nejméně omezily stávající provoz.

1 0
možnosti

chrobaktruhlik

19. 8. 2012 11:07
Re: Nesmyslné řešení

tohle bylo jedno z navrhovaných řešení

0 0
možnosti