Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Znojmo nedohrálo „přátelský“ zápas s Třebíčí kvůli bitce

Hokejisté Znojma a Třebíče se ve čtvrtek večer porvali při „přátelském“ zápase v Třebíči. K bitce se přidali i hráči na střídačce. Derby, které se započítávalo do regionálního poháru, ukončil rozhodčí již v pětatřicáté minutě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bajnyvko

blamaz

Skoro jsem chtel na hokej jit. Ted se smeji. V tomto pripade jasna blamaz ze Znojma. Prvni zakrok cisty, tvrdy, hokejovy. Ten hrac Znojma da rukavice dolu, ale tak, ze hrac Tr. to nevidi a je napaden ze zadu. Za tohle by mel dostat stopku na mesic at vychladne.

Hezky den

+1/0
25.8.2012 13:01

mace_jendu

Re: blamaz

Jasná blamáž ze Znojma? Pokud vím, na strídačce Znojma byli hráči Třebíče, ne naopak!!! Takže jasná blamáž ze strany Třebíče :). Vřískáte tu a slepě se tu oháníte "jasnou" vinou Znojma, ale že Třebíč porušila základní pravidlo toho, že na cizí střídačku se neleze, to vidět nechcete. Jak jsem psal níže, prostě zaslepenci...

+1/0
25.8.2012 17:27

venca narcis

Re: blamaz

ano, balkáne!

0/0
25.8.2012 23:00

atul

Znojmo

Hmmm, celé měsíce se na Idnes.cz - Brno/Jižní Morava neobjeví ani jedna zpráva ze Znojemska , jako by tenhle okres ani neexistoval. A když je nějakej malér hodný Blesku, hned tu novináři jsou. Prostě ze Znojma se kvůli sílícímu brnocentrismu stává pěkný Zapadákov... Paní redaktorky a páni redaktoři, zkuste se nad tím zamyslet...:-/

+1/0
25.8.2012 11:58

jsemtunakole

...

Velky chlap vrazil do drobnejsiho hrace, ale v ramci pravidel. Ze se z toho slozil, co takovy clovicek dela v hokeji? At jde hrat sachy, kdyz mu vadi kontaktni sport.

A pak prisla pomsta, uplne zbytecny tvrdy zakrok mimo hru, teda spis smesny pokus o tvrdy zakrok. Tak kdo je tady vinik?

0/0
25.8.2012 6:58

venca narcis

Re: ...

odpověď na Tvoji otázku je naprosto jednoznačná: znojmo! Rv

0/0
25.8.2012 8:33

vavken

Re: ...

Píšeš pěkné kraviny. To jako by měla být dána minimální výška 2 metry a váha 100kg, aby mohl hrát hokej ? To by se na to potom nedalo koukat. A navíc takové řeči od někoho, kdo podle svých názorů nikdy nedržel hokejku v ruce, to fakt oceňuji.

+1/0
27.8.2012 8:09

mace_jendu

Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

Předně, jsem ze Znojma. Jako fandovi hokeje se mi líbí spíš hokej, než bitky, ale i ty k tomu patří.

Jde tu ale zřejmě o něco jiného. Dle mého se o faul na znojemského hráče nejednalo. Otázka ale zní, proč hráči Třebíče takto "prasí" v naprosto nedůležitém přípravném zápase. Něco podobného se stalo už v zápase ve Znojmě, kdy hráč Třebíče zprasil 2 hráče Znojma. Navíc dle slov pana Pokorného v zápase jasně dominovali (dovolte mi se pousmát). Ano, k hokeji souboje a nárazy patří, ale takto tvrdě hrát v přípravě? To je nesmysl.

Vina je ale na obou stranách - Třebíč prasí a Znojmo zase příliš neadekvátně reaguje.

P.S.: zmínky o balkánské lize od trenéra Třebíče a jejich fans příliš zavánějí závistí. Proto zvu všechny fans Třebíče, aby se na EBEL jeli do Znojma podívat (ne, není to žert). Uvidíte, že ta liga je určitě lepší a atraktivnější, než 1. liga. Mimochodem, Stloukal nikdy neřekl, že je EBEL lepší než extraliga, řekl jen, že by se týmy ze špičky EBEL v extralize uplatnily.

+1/0
24.8.2012 23:51

záviš

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

Osobně su na straně Třebíče. Na zápasy s něma v 1. lize chodím i jezdím rád a nikdy nic nebylo na ledě ani v hledišti, za to videa z loňské sezony EBEL hovoří za vše. Chápu že Znojmo se na ty svině z těch c.k. rakousko-uherských týmů chce nachystat, ale prosím NE na našich klubech. To si na přípravu pozvěte Graz - s těma se vám tuším mlátilo nejlépe... A mimochodem - Třebíč zatím dohrála všechna utkání, zatímco Znojmo sotva polovinu pač začali raplit skoro v každém zápase...

+2/0
25.8.2012 0:37

mace_jendu

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

začali raplit skoro v každém zápase? Zase velice tendenční vyjádření. Letos Znojmo hrálo s 5 soupeři, ve dvou z nich se strhla bitka - v zápasech s Třebíčí a v Písku. V obou si chtěl soupeř patrně něco dokázat a prasil - proto přišla odveta. Zajímavé je, že třeba zápas s Jihlavou byl úplně v klidu, nikdo se nezranil. A to se dá říct, že se Jihlava a Znojmo taky dvakrát nemusí. Hrají ale přípravák a proto ví, že jsou ostré zákroky, zvlášť u mantinelu, úplně zbytečné. Taky jsme hráli se Slávií - to taky není tým, který by zrovna předváděl technický hokej, spíš je to bojovnější hokej (kvalitu samozřejmě mají). A ouha, taky žádné zranění, žádná bitka - prostě klasická příprava. A ještě jednu poznámku, kdyby Třebíč takovýto zákrok udělala na jakýkoliv tým z extraligy, tak jsou zadupaní v ledu. Reakce Znojma (hráče Stehlíka) byla přehnaná a ne zrovna fér, ale Dlapa měl dostat naloženo a to se taky stalo. Tímto v této diskuzi končím, stejně nemá cenu přesvědčovat zaslepené...

+1/0
25.8.2012 17:15

novass

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

dobrá tak jsem se spletl. Ale stejně to, co řekl, byla blbost. Žádný tým z Ebel by se v extralize ani náhodou nechytl

+1/0
25.8.2012 1:07

mace_jendu

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

Dle čeho soudíš, že je to blbost? Byl si na některém zápase EBEL ve Znojmě a pravidelně chodíš na extraligu? Já chodil na extraligu 10 let naživo a EBEL jsem taky viděl. Můžu tě ujistit, že takový Linz by hrál v extralize v pohodě do 8 místa, asi by ji nevyhrál, ale problémy by neměl. Samozřejmě, tvůj názor ti neberu, ale vyhlídni si soupeře Znojma z horní poloviny loňské tabulky a přijeď se na něj podívat. Garantuji ti, že uvidíš bezva hokej a bitek velice pomálu, ne-li žádnou...

+1/0
25.8.2012 16:59

novass

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

žádný zápas jsem neviděl, ale bavil jsem se o tom s hráčem, který hrál obě soutěže

0/0
26.8.2012 1:28

venca narcis

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

jediná otázka (možná jedna a půl): když se o faul nejednalo, kdo teda prasil? 8-o KDO se porval v podstatě v každém "zápase regionální ligy", tudíž přípravy na každém stadionu, že by okurky znojmia? 8-o

co tam máš dál, Znovíne? :-P

+1/0
25.8.2012 1:33

mace_jendu

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

Výborně, dokázal si vyjmenovat 2 znojemské známé značky/produkty, to mě velmi těší. Proč si jen na něco podobného nemůžu vzpomenout v souvislosti s Třebíčí... ale to je jen takové popíchnutí. Zpět k našemu problému... o faul se nejednalo, ale to neznamená, že hráč neprasil. Mě tohle nepřijde zrovna normální v nevýznamných přípravným zápase. Tam mají hráči trénovat souhru a připravovat se na ligu, kde potom jsou takovéto zákroky v rámci boje v pořádku. Zamysli se (pokud teď po tobě nechci moc) nad tím, kdyby se to stalo hráči Třebíče třeba v jiném zápase s nějakým druholigovým týmem, co se chce naopak vytáhnout na Třebíč. Budeš tu kňučet a vřískat, co to je za prase...

+1/0
25.8.2012 16:53

venca narcis

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

nedalo mi to, znova jsem si pustil to video, ŽÁDNEJ FAUL, ani náznakem, TAM NEBYL, stloukal je blázen, pokud říkáněco jiného ...! Rv

ale, otázečka, jenom mi řekni, proč TO chlapec Vlasáků netáhnul dál, když mu e.on řekl pá-pá ?  že by ten okurkovej "hokej" zas tak za moc bez cizích peněz nestál, nebo se ve freeportu začalo točit míň peněz a začalo se danit ? ;-D :-P

+1/0
25.8.2012 2:10

mace_jendu

Re: Tak si tu Třebíčáci pobrečeli a teď o co jde...

Faul to nebyl - a psal jsem něco jiného??? Jinak se panáčku budeš muset zeptat pana Vlasáka sám, do hlavy mu nevidím. Taky nevím, o jakých cizích penězích to mluvíš? Peníze subjektu, který sponzoruje hokej, jsou vždycky "cizí". E-on sponzoroval, potom už nechtěl, to je celé - co na tom vidíš špatného? Dále si ujasni pojmy. Freeport nikdy za pana Vlasáka Orly nesponzoroval. Naopak pan Vlasák sponzoroval ze svého hokej ve Znojmě i v době, kdy už Duty Free Shopech neměl žádný podíl, to je mu ke cti. Vysvětlovat dál už nic nebudu, vyjádřil jsem se již výše - se zaslepeným nemá cenu se přít...

+1/0
25.8.2012 17:24

Gróf

Hokej není sport.

Sport má přispívat ke zdraví sportovců. Hokej aktéry spíše mrzačí. Jak na těle, tak na duchu.Rv

0/0
24.8.2012 23:10

jsemtunakole

Re: Hokej není sport.

Ano, je to bojový sport. :-)

0/0
25.8.2012 6:53

funtom753

Okurky

;-D;-D;-D ... měli by je za takový zákroky zezadu vyloučit z českýho svazu - i když moment, to už jejich A tým udělal radši sám - pro nás ostatní NAŠTĚSTÍ ...

+2/0
24.8.2012 21:21

Marty1987

Re: Okurky

No aspoň ses zasmál vlastnímu vtipuR^ :-P

+1/0
24.8.2012 21:48

funtom753

Re: Okurky

já se smál ale na začátku, nikoliv větě následující:-P

0/0
24.8.2012 22:59

náhodný kolemjdoucí

no nic

Oba trenéři se shodli, že bitka skončila na ledě, tak bych se v tom nevrtal.

0/0
24.8.2012 20:50

novass

Stloukal

Tohle je prostě klasickej Hopan. Už jako hráč to byl magor

0/0
24.8.2012 20:10

venca narcis

stloukal není normální a stehlík je blázen ...

! Rv

nic jiného se k tomu jejich "kerimu" říct nedá, normální člověk se podívá na to  video a nemá co řešit, nemá jakoukoliv pochybnost, KDE je pravda ...! R^  na balkáně teda určitě neRv, dobřes mu to Kamile řekl R^

0/0
24.8.2012 19:37

zrzavej tlusťoch Erik Winkelmann

Re: stloukal není normální a stehlík je blázen ...

pardon, jsi v tom zainteresovaný jako fanoušek jedné ze stran? Vypadá to tak podle toho familiérního oslovení. Pak ovšem nemluv za ostatní lidi... Když někdo zraní hráče, je celkem lhostejno jestli čistě nebo ne, většinou si ho pak někdo najde. Tak už to v hokeji chodí.

0/0
24.8.2012 19:52

Anubis1913

Re: stloukal není normální a stehlík je blázen ...

Problém je ale ve způsobu té odplaty. Za (podle mě) čistej zákrok jít zákeřně ze zadu.. Bohužel u Znojma to není poprvé.

0/0
24.8.2012 20:07

venca narcis

Re: stloukal není normální a stehlík je blázen ...

osobně v tom nijak zainteresovanej nejsem, "květáka" znám osobně, třeíčský hokej taktéž z blízka, ale to neznamená, že nemám oči  a nejsem schopen objektivního zhodnocení faktů!

absolutně čistej HIT u mantinelu, kdo kdy hrál hokej (nebo se na něj alespoň díval a trochu zná pravidla, jic jiného neřekne), následná "odveta, kdy blázen stehlík metr před ZÁDY protihráče zahodí hokejku, rukavice, skočí mu na krk a začne ho "masírovat" už další komentář nezaslouží!

kdyby tohle zkusil "někde jinde", zdravej by z ledu neodešel, "hrdina"Rv;-€

+3/0
24.8.2012 21:21

Marty1987

Jako nestranný

se musím smát, že manažer provinčního pralesního klubu se směje Znojmu za to že hraje EBEL a přirovnává ji k Balkánské lize (ačkoliv z Balkánu jsou tam snad 2 mužstva z 12 - pokud se dá počítat Slovinsko jako Balkán oficiálně leži pouze 23% státu na Balkáně). Asi komplex méněcenosti. EBEL je dobrá liga, takový Salzburg bude mít rozpočet jak celá první liga a dobří hráči se taky najdou (Auld, Chiodo, Gratton, Lundmark, Trattnig). Bitky nekomentuju, neviděl sem.

+2/0
24.8.2012 18:24

lineker

Re: Jako nestranný

sorry jedna věc jsou rozpočty a druhá úroveň, a podle to jsem viděl tak si myslím, že i ta Třebíč by si tam svě uhrála. Bitky taky nekomentuju, jelikož si každý soudný člověk  z toho videa udělá obrázek sám. A druhý fakt je že Znojmo v podobném incidentu nefiguruje poprvé a nejde jen o Třebíč!

+5/0
24.8.2012 19:02

Marty1987

Re: Jako nestranný

Potom argumentuju že porovnávat ligy podle přáteláků je taky mimo. A Znojmo bylo loni v lize spíš podprůměr, do Playoff se dostali na poslední chvíli a tam je sfoukl Zagreb, čili určitě se tam najdou kvalitnější kluby. Třeba Salzburg vyhrál loni European Trophy (i když prý měl dost tlačenku od sudích). Neříkám, že to je něco extra, ale srovnávat to s poloprofesionální 1. ligou je dle mě mimo. Každopádně z toho videa mi přijde, že reakce Znojma byla trochu přehnaná, ten zákrok u mantinelu nebyl nic extra, prostě ho dohrál.

0/0
24.8.2012 19:55

novass

Re: Jako nestranný

no neřekl bych, že 1. Liga je poloprofesionální

0/0
24.8.2012 20:09

nash

Re: Jako nestranný

Hezky se tu ohanis  Salzburgem, takze by ti nekdo mel vysvetlit par veci. Prvne se do toho finalovyho turnaje ani nekvalifikovali, ale byli tam nasledne dosazeni jako domaci tym. Sportovne na to nemeli. Potom vymenili tym, najali si napr. hrace z NHL, a s timto jinym tymem odehrali finalovy turnaj. Takze ty tvoje kydy o jejich kvalite jsou naprosto mimo misu. Je evidentni, ze jsi zadny zapas ty "balkansky ligy" nikdy nevidel, protoze to je neco naprosto nekoukatelnyho, hokejove (v porovnani s jinyma evropskyma soutezema) az trapnyho.

+1/0
24.8.2012 22:37

Marty1987

Re: Jako nestranný

Hm zato ty jsi odborník. Ukaž koho si tam natahali z NHL kromě Turca, který byl volný hráč a skoro půl sezóny nehrál? Že se tam dostali jako domácí tým, OK beru, to mi ušlo, ale že by neměli na startovné je hovadina jak sami jsou jedni z hlavních propagátorů té myšlenky a s Red Bullem v zádech určitě nouzi nemají. A proč na to nemohou mít sportovně? Hráli i teď vyrovnané zápasy se švédskými a finskými mužstvy,  myslím že i vyhráli nějaké zápasy.

A viděl jsem pár zápasů EBEL v televizi (na netu se to dá volně sledovat), viděl jsem i pár zápasů první ligy a EBEL mi přišla atraktivnější a lepší. Určitě není lepší než extraliga, na to tam chybí trochu více technické vybavenosti hráčů, ale nasazením, důrazem a celkovým projevem je to liga daleko lepší než 1.liga.

0/0
25.8.2012 0:12

Anubis1913

Re: Jako nestranný

No slova o balkánské lize byly řečený bezprostředně po zápase v emocích. To se kolikrát napovídá blbostí..

0/0
24.8.2012 20:10

novass

Re: Jako nestranný

ale vzhledem k tomu, že "trenér" Stloukal loni tvrdil, že EBEL je kvalitnější než extraliga, se takovým reakcím nelze divit

0/0
24.8.2012 20:12

Anubis1913

Re: Jako nestranný

Ono, pan Stloukal kolikrát plácá kraviny i bez emocí..

+1/0
24.8.2012 20:17

poldi_kladno

a

To už je snad třetí zápas, kdy hráči Znojma zezadu napadli soupeře. Tady je vidět úroveň té soutěže.

0/0
24.8.2012 16:50

pivak2

Cistej hit

A znojemskej bezmozek shazujici rukavice a napadajici hrace zezadu.

+3/0
24.8.2012 16:46

hokejový expert von Kei II.

Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

;-D

+10/0
24.8.2012 16:06

Sir Humphrey Appleby

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

slova o balkán lize mohou být sice vtipná, ale od týmu který hraje ještě horší ligu je to trochu trapné honění trika :)

+1/0
24.8.2012 16:21

poldi_kladno

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

horší v čem? nemyslím si, že ta soutěž má extra úroveň a taky si nemyslím, že má vyšší kvalitu než 1.liga.

0/0
24.8.2012 16:52

wencap

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

Slova o balkán lize jsou trapná.

+2/0
24.8.2012 17:20

Taisun

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

horší liga a většina týmů z té horší ligy je porazí,kde je chyba?;-D

0/0
24.8.2012 17:39

mace_jendu

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

většina týmů z horší ligy je porazí? viděl si tabulku regionálního poháru ty experte? Do zápasu s Třebíčí v něm neprohráli... A v Třebíči hráli bez asi 6 hráčů základní sestavy. Tak si prvně zjisti fakta, jinak tu budeš vypadat za hlupáčka.

+1/0
24.8.2012 23:36

Taisun

Re: Dobře je utřel ten třebíčskej trenér

To je hezké od tebe ale těsné výsledky s Třebíčí ,Olomoucí a jediné drtivé vítězství nad Pískem kterému každý v přípravě naděluje mě nějak nepřesvědčuje že EBEL Liga je nějaký zázrak

0/0
25.8.2012 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.