Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pil rum a druhý den si stěžoval, že je mu zle. Pak Martin zkolaboval

Pokud devětadvacetiletý Martin z Milokoště přežije, bude mít nenávratně poškozený mozek. Je jedním z těch, kdo se v posledních dnech otrávil metylalkoholem. O jeho život teď bojují lékaři v kyjovské nemocnici. Martin je obětí toho, že někdo chtěl vydělat na šizeném alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juhuhu

Pro REDAKCI, resp. pro "novinářku" Raiskubová

Jestli okamžitě neopravíte výraznou chybu v článku, tak osobně příjdu k vám do redakce a dám pár facek za naprostou neprofesionalitui "redaktorce" Raiskubové, která je dle fotky již nějaký ten rok na světě. Poté ji chytnu za  ruku a odtáhnu jí do JÚ, aby viděla, co je dětská MOZKOVÁ obrna po porodu a potom si uděláme výlet do Jánský Lázní, aby věděla následky DĚTSKÉ OBRNA (poliomyelitis), proti které se od 60tých let v Československu očkuje a byla zcela vymýcena. Je mi z vás Raiskobová na blití.

0/0
12.9.2012 12:16

AlesPresler

Otřesná diskuze!

Někteří přispěvatelé jsou schopní závidět invalidní důvod chlapovi, co špatně chodí po obrně...

0/0
11.9.2012 14:12

kOBLICH

Re: Otřesná diskuze!

Třeba mu ani tak nezávidí důchod, jako to CHOZENÍ na ryby.

0/0
11.9.2012 16:06

chemba

10 x 0,2 dcl jsou 2 deci.

to by nemělo být smrtelné, obzvlášť pokud to pil např. 7 hodin od 16 hod do 23 hod.

0/0
11.9.2012 11:06

Ruler

Re: 10 x 0,2 dcl jsou 2 deci.

vidím to spíš na 0,5 dcl

0/0
11.9.2012 11:54

TarasBulba

Re: 10 x 0,2 dcl jsou 2 deci.

Nebo dneska častější 10 x 0,4

0/0
11.9.2012 13:04

liptoncz

Logicky - kdo by nechtěl ušetřit

A pak je zde stav, jaký je. Tenhle stát lidi ždíme, pak se snaží jít po všem, kde je nějaké sleva nebo výhodná koupě. Je mi líto obětí tohoto obchodu s "alkoholem".

0/0
11.9.2012 10:56

PIsa.lek

Re: Logicky - kdo by nechtěl ušetřit

A co třeba ušetřit tím, že nevypiju deset panáků tvrdého za den?

+6/0
11.9.2012 12:55

mpes4

hrozný je

jak je čr sociální stát.

tak devětadvacetiletej chlap má invalidní důchod a může si dovolit rybařit (to není levný koníček!), dát v hospodě deset panáků rumu za den!, ...

+5/0
11.9.2012 10:44

medved_cz

Re: hrozný je

A pospávat až do oběda. Ona maminka navaří...

+1/0
11.9.2012 10:47

liptoncz

Re: hrozný je

Tak nezáviď a taky si cucni... u své maminky.....

+1/0
11.9.2012 10:57

anonymousCZ

Re: hrozný je

zrovna na rybareni neni vubec nic draheho ;-D

0/0
11.9.2012 11:53

inkognito79

Re: hrozný je

tak zrovna po obrně, když máte nohy do "fň", práce moc neseženete

0/0
11.9.2012 12:15

PIsa.lek

Re: hrozný je

Moc ne, ale dá se, koneckonců spousta lidí už dnes pracuje z domu - jenže to holt je potřeba namísto nohou nabídnout něco jiného.

0/0
11.9.2012 12:56

deka

Re: hrozný je

mnohem horší je, že jsi se narodil

0/0
11.9.2012 21:12

l.g

10 rumů

No jo. deset rumů - 4 deci.

To se není čemu divit. Když 5 deci může být u někoho smrtelná dávka i při kvalitním pití...

0/0
11.9.2012 10:36

pivak2

Re: 10 rumů

Mozna tak 5dcl cistyho alkoholu a to jeste vypitych naraz.

0/0
11.9.2012 12:04

power.mac

Obrana před methylem

Zaručenou ochranou před otravou methylalkoholem je požití klasického ethylalkoholu , tedy nutno vyléčit poctivým alkoholem v dostatečných dávkách , plus klasická soda bicarbonata na pálení žáhy . Methanol super čistidlo a výborný  při balzamování mumií , na pití to moc není. Holt to pančování chlastu methylem někdo přehnal a snadný výdělek stál a bude stát lidské životy .

+1/0
11.9.2012 9:56

Lord Havelock Vetinari

Re: Obrana před methylem

Nejlepší ochrana před methylem je nechlastat.

+8/0
11.9.2012 10:24

pivak2

Re: Obrana před methylem

To je jako vyhanet certa dablem.

0/0
11.9.2012 10:53

nickless

Re: Obrana před methylem

A to jsem právě nepochopil, co píšete. Něco podobného jsem četl včera v Blesku - jen taková poznámka, že někteří výrobci alkoholu přidávají do alkoholu methanol, protože je levnější. Znamená to, že se tam methanol (v šizených výrobnách) přidává v malém množství schválně a tady to jenom někdo přehnal? Doufám, že to snad není pravda.

0/0
11.9.2012 10:26

l.g

Re: Obrana před methylem

Nepatrná množstvé metanolu jsou často i ve značkovém pití. Čím kvalitnější, tím je ho ale méně. Dávky jsou ovšem většinou tak malé, že vás po tom maximálně bolí půl dne hlava, pokud to přeženete. Což ovšem většina lidí přičítá pití samotnému. Nikoliv jedům, které jsou v pití obsaženy. Ostatně i etylalkohol je jedovatý. Jen poněkud méně. :-)

+1/0
11.9.2012 10:42

nickless

Re: Obrana před methylem

Už tohle vědět mi stačí pro doživotní abstinenci. Ale mě zajímá, jestli i ta nepatrná množství tam jsou vlivem nedokonalé technologie (že se to prostě lépe vyrobit neumí, nedaří apod.) anebo tam jsou proto, že se tam ten methanol úmyslně v malém (ne nebezpečném) množství přidá.

0/0
11.9.2012 10:53

AnalProbe

Re: Obrana před methylem

Jsou tam přirozeně, je to i ve víně, je to přirozená součást výsledku kvašení... ale jestli to tam někdo přidává, tak by zasloužil bičování a pověsit do průvanu

+1/0
11.9.2012 12:27

petr4770

Re: Obrana před methylem

Ano,kvůli snadnému výdělku ted umírají lidé...doufám,že tohle hodně rychle někdo odskáče!!

0/0
11.9.2012 10:28

EasyR1.8

Vypít deset rumů,

taky bych si druhý den stěžoval, že je mi zle...

+8/0
11.9.2012 9:53

Julius 7.

Re: Vypít deset rumů,

Hospodský a jeho dodavatel budou mít velké starosti.

0/0
11.9.2012 10:06

Libor76

Re: Vypít deset rumů,

což je pravděpodobně jenom dobře

0/0
11.9.2012 10:13

Jean-Jacques

Re: Vypít deset rumů,

To je otázka, protože pokud se nikomu jinému nic nestalo a pokud v té hospodě nic nenajdou, tak těžko ukázat na hostinského. Třeba mohl mládenec nasávat bez kamarádů ještě jinde.

+2/0
11.9.2012 12:14

sigenius

Re: Vypít deset rumů,

a třeba i po 2 rumech by ti bylo zle, pokud by byly pančovány metanolem

0/0
11.9.2012 12:09

Ed.

staci nechlastat...

a ma clovek (i jeho rodina) o problem min.

+4/0
11.9.2012 9:47

mim7

Re: staci nechlastat...

Jo, to ty kdybys byl po obrně invalida, tak by ses alkoholu nikdy nedotkl. Takovými silnými osobnostmi se netová fóra jen hemží.

+8/0
11.9.2012 10:05

medved_cz

Re: staci nechlastat...

Ono to není o problémech s chůzí ale obecně o přístupu k životu. Když si jeden umí pospat až do oběda a ostatní mu to platí, pak jeden nemá co dělat, jen se válí a pak i chlastá.

+2/0
11.9.2012 10:46

PIsa.lek

Re: staci nechlastat...

Desetitísce, možná statisíce lidí mají i horší problémy, než je obrna - co třeba rodiče starající se o mentálně postižené dítě, kteří vědí, že je to na "doživotí" (pro ně, a po jejich smrti i pro to dítě, které skončí v ústavu, pokud tam pro ně bude vůbec místo)?? Ti by měli z tvého pohledu mnohem větší právo nasávat, přesto to nedělají.

Ono řešit sebevětší životní problém alkoholem rozhodně žádné řešení není - vždycky nasávali hlavně ti, kteří nebyli dostatečně silní, a jen si hledali nějaké zdůvodnění.

+5/0
11.9.2012 13:00

Rexrothak..

Re: staci nechlastat...

znám dost takových co byli nad věcí a díky osudu,který nemohli ovlivnit  jsou z nich trosky.

0/0
11.9.2012 10:24

Rexrothak..

Re: staci nechlastat...

na alkoholu.

0/0
11.9.2012 10:25

petr4770

Re: staci nechlastat...

No jo Mirek Dušín ;-D

+3/0
11.9.2012 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.