- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MAYO Clinic Brno je investice, kterou umožnil stát, financuje ji stát a soukromá klinika. Kraj dělal akorát obstrukce s místem, s ÚP. Ostatní investice povětšinou vunikly při vysokých školách a technologickém parku. Navíc v Brně. Jednou se tím chlubí Brno (Onderka), podruhé kraj (Hašek). Kluci, udělejte si v tom pořádek! Ovace zaslouží především MUDr.Kára!!! - což ale není politik.
Pokud budu mít silnice v katastrofálním stavu, tak zcela logicky přicházím o turistický ruch. Jako příklad lze uvést Moravský kras. Jediná slušná silnice vede od státní silnice Brno - Svitavy do Blanska a odtud ke Skalnímu mlýnu. Zbytek silnic je takřka v havarijním stavu, dopravní značení turistických cílů je nedostatečné. Když byl dělán nějaký rozbor návštěvnosti Moravského krasu, tak bylo konstatováno, že 3/4 návštěvníků navštíví pouze centrum krasu (Punkevní jeskyně, Macocha), kde stráví pouze zhruba půldne. A to je pro návštěvnost této oblasti naprosto tristní výsledek!
V jeskyních se totiž nesnadno roztočí miliardy na rekonstrukce, rozšíření, revitalizace atd. I když Hašek a spol. by byli možná schopni začít "opravovat" i Macochu, kdyby z toho něco káplo.
Cestovní ruch za jedna? To myslíte třeba ten megatunel s "lázněmi" v Pasohlávkách a "jihomoravský Buštěhrad", tedy opravu zámku v Lednici?
Já vím, všechno prošlo auditem a všechno je v pořádku...
Tady máte jenom poloviční pravdu. Ač se tomu nechce věřit, tak Lednice je opravdu ok, ale s těmi lázněmi máte pravdu. Ještě bych k tomu ale přidal letiště