Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svatomartinské víno je fenomén, na pulty zamíří přes dva miliony lahví

Až dva miliony dvě stě tisíc lahví letošního mladého vína s logem svatého Martina na koni uvedou 11. listopadu úderem jedenácté hodiny na pulty vinoték či restaurací vinaři. Spotřebitelů, kteří si oblíbili svěží vína ovocité chuti, totiž rok od roku přibývá. Stejně tak i jejich výrobců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sidonie_11

Předloni jsme měli VÝBORNÉ Svatomartinské růžové víno...

Tak snad na něj letos narazím zas. :-)

0/0
12.10.2012 19:24

Agent Přisluhovač z exilu

Ale jo...

Svatomartinské je především byznys, ale narozdíl od každoročního šílení nad "burčákem" nepoměrně poctivější. A aspoň pro mě mnohem, mnohem chutnější...:-)

0/0
12.10.2012 13:30

rorýsek

Re: Ale jo...

No, že zrovna tobě nechutná burčák ještě neznamená, že musí být špatnej.

0/0
12.10.2012 23:06

lada500

Re: Ale jo...

Tak, tak, je to jenom mediální bublina. Dřív se tomu říkalo mladé víno a nikoho ani nenapadlo, že může být srovnatelné se zralým. Stačí pár článků a vše je naopak ;-D;-D;-D

0/0
13.10.2012 4:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.