- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obávám se, že pan Kotzian uvažuje stejně, jako Kalousek. Myslí si, že zdražením či osekáním nákladů zhoršením služby dosáhne úspory. Nedosáhne. Vybere se méně na jízdném.
Takový vykulenýjuhan, tohleto dělá náměstka primátora? Ježíšikriste!
Vás holt nezvolili, tak se usedlých kmetů nedočkáme!
Noční rozjezd je služba navíc, souhlasím se speciální dražší jízdenkou.
Fakt jo? A s čím ještě jste ochotna souhlasit?
Noční přeprava VĚTŠINOU opilých z bodu A do bodu B, přičemž bod B se obvykle nachází blízko opilcova ydliště. Zdůrazňuji, že většina cestujících, ne všichni, jsou v podnapilém stavu. Kromě opileckého povykování občas i zvrací atd...kultura cestování jak má být! Opilce bych do usu nepustila ani s příplatkem 100,-Kč
no ja nevim, ale kdyz jsem zila v Kodani, bylo jednak bezne, ze se do busu MHD nastupovalo prednimi dvermi a bez jizdenky se holt nejelo. a druhak se v nocnich spojich taktez priplacelo 100% navic (bez ohledu na to, zda clovek mel salinkartu nebo ne). a zapomente na to, ze by tam bylo neco jako zlevnene studentske jizdne... pri vsi ucte, jediny, kdo tu ted fnuka, jsou studentici, kteri by jejda, museli priplatit, kdyz pojedou z flamu...
Jenže tam je využití autobusů v centru trochu jiného řádu než v Brně, takže nástup předem tolik nezdržuje. Kromě faktu, že mnohem větší podíl na dopravě má cyklistická doprava, která v tomto městě MHD na kratších vzdálenostech dost vyjídá. Mimochodem, v Kodani šalinkartu těžko můžou mít. Tramvaje si dávno zrušili ( i když existuje projekt na jejich obnovu).
Kdyby si alespoň polovina protestujících v rozjezdech označovala alespoň nějakou jízdenku, žádné zdražování by nejspíš nikoho nenapadlo.
jak se to jenom jmenovalo.......jo uz vim, salinkarta. A ta se do oznacovace nevleze