- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je komické, jak se pořád značné množství lidí zaráží nad tím, že má být zrušená linka 13, do Juliánova nic jezdit nebude a 12 lidi nepobere. Pokud by si ale tito lidé přečetli o změnách trochu více, než jak to podávají média, zjistili by, že v úseku Juliánov - hlavas bude linka 13 nahrazena linkou 9 (ve stejném, nebo kratším intervalu (tzn. více spojů)). V úseku hlavas - Technopark bude nahrazena linkou 12, která bude jezdit tak často, aby doplnila chybějící spoje linky 13.
Ovšem, pak ale není důvod rušení d-13 ekonomický, ale ryze manažersky-škatulehejbejteseční.
No a teď jsme na řadě my, Ostrava.
Pro ty, co obhajují přestupy, tak bych chtěl říct, že přestupuju jen jednou po 27 minutách jízdy v tramvaji a i když mám zastávky minutu od sebe a rezervu 6 minut, tak mi autobus aspoň jednou do měsice ujede. A čekat půl hodiny na další je chuťovka. Uvědomte si, že spousta lidí jezdí denně a každý přestup navíc je opravdu na houno. A to mám štěstí, že lokálkou jezdím z konečné a autobusem taky. Chápu, že se nedá vyhovět všem, ale některé "optimalizace" jsou opravdu na palici.
Jezdívám ráno 12kou směr technopark, nastupuji na Konopné (druhá zastávka) a ve vytížené časy (6:30-8) si už kolikrát není kam sednout. Jak nacvakané to dojede na nádraží všichni víme, zajímalo by mě kam se vejdou lidé z 13ky. Te´d to jezdí v průměru po 5ti minutách (4 a 6), tak to chtějí posílat po dvou minutách, aby to odbavili, nebo jak...?
Na dotaz z ledna 2012 ohledně nového konceptu mi odepsal Karel Homola z DPBB, aych protiargumenty posílala na naši městskou část.
Květoslav Havlík z KORDISu odpovídá: O změně vedení linek rozhoduje samospráva Statutárního města Brna, která jistě zváží všechny klady a zápory změn a následně rozhodne o tom, zda budou realizovány či nikoli.
Magistrát se neozval vůbec. ten řeší jen psí bobky a parkování:-)
A spojení Juliánov a Technologický park do práce, čili rychle a prac.dobou na 6 ráno?
Jestli je někde nějaká petice, navigujte mne, prosím.
no , bude to hnusny co reknu, ale to je presne to co vsichni ti rvouni resi. oni chteji primou linku z jejich bytu do jejich prace. ja myslim ze existuje urcita analyza kam co pojede, a ne aby se kvuli 5 lidem vypravoval kazdych 10 min primy spoj julianov tech park. o tom je mhd - proste si musite najit vhodnou trasu s prestupem. pokud to chcete od domu k odmu tak si kupte auto nebo jezdete tagem
chtel jsem se jadrit, ale radeji nic psat nebudu, protozer by me diskuteri ukamenovali
A čím je dán "nepravidelný provoz"? ... Tím, že se 13-ka zadrhne už na své cestě k nádraží... ... a dopravní experti netuší, co s tím dělat ! ... No jo, zas ty peníze!
Je zajímavý sledovat ty diskuze, když se mluvilo o změnách v MHD v Praze,tak tu mnozí z Brna psali, že nechápou, proč se rozčilujou, a te´d se musím smát já,páč teď dělaj to samí, aspon ti,kteří se tu divili pražákům už ví,proč. :)
Co se zdražilo, tak jsem mhd omezil a jezdím víc autem. Vychází to líp časově a často i finančně
"Vlivem nepravidelností v dopravě se sjedou tramvaje 12 a 13 u Hlavního nádraží a pak jedou společně"
Takže nově se vlivem nepravidelností v dopravě sjedou dvě šaliny číslo 12 a pak pojedou společně do Technologického parku/Komárova. Brilantní tah, cítíte to zlepšení a úsporu?
K sjíždění došlo vlivem jízdy z jiných částí města. 13 se zasekala v Juliánově, kdežto 12 se možná v Komárově také zpozdila, ale né tolik. Proto se sjížděly. Pokud budou šaliny jezdit z jednoho směru, k těmto sjížděním by nemělo docházet. Stačí přemýšlet, co je příčinou sjíždění.
Zdražit jízdné, zrušit linky, zkrátit intervaly mezi spoji, do budoucna realizovat převratnou myšlenku zdražení nočních spojů a vyšší zisk si rozdělit ve formě odměn. Jasná strategie vedení DPMB