Diskuze

Tramvajové linky škrtali od stolu, nadávají na plán cestující v Brně

Plánované změny v brněnské hromadné dopravě naštvaly řadu cestujících. Rušení tramvajové linky 13, méně spojů brzy ráno, horší komfort cestování. Brno chce šetřit. Dopravní odborníci to však kritizují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je komické, jak se pořád značné množství lidí zaráží nad tím, že má být zrušená linka 13, do Juliánova nic jezdit nebude a 12 lidi nepobere. Pokud by si ale tito lidé přečetli o změnách trochu více, než jak to podávají média, zjistili by, že v úseku Juliánov - hlavas bude linka 13 nahrazena linkou 9 (ve stejném, nebo kratším intervalu (tzn. více spojů)). V úseku hlavas - Technopark bude nahrazena linkou 12, která bude jezdit tak často, aby doplnila chybějící spoje linky 13.

2 2
možnosti

Ovšem, pak ale není důvod rušení d-13 ekonomický, ale ryze manažersky-škatulehejbejteseční.

3 0
možnosti

P33e53t64r 68V84e14s38e80l22ý

20. 11. 2012 15:58

No a teď jsme na řadě my, Ostrava. :-(

Pro ty, co obhajují přestupy, tak bych chtěl říct, že přestupuju jen jednou po 27 minutách jízdy v tramvaji a i když mám zastávky minutu od sebe a rezervu 6 minut, tak mi autobus aspoň jednou do měsice ujede. A čekat půl hodiny na další je chuťovka. Uvědomte si, že spousta lidí jezdí denně a každý přestup navíc je opravdu na houno. A to mám štěstí, že lokálkou jezdím z konečné a autobusem taky. Chápu, že se nedá vyhovět všem, ale některé "optimalizace" jsou opravdu na palici.

1 1
možnosti

Jezdívám ráno 12kou směr technopark, nastupuji na Konopné (druhá zastávka) a ve vytížené časy (6:30-8) si už kolikrát není kam sednout. Jak nacvakané to dojede na nádraží všichni víme, zajímalo by mě kam se vejdou lidé z 13ky. Te´d to jezdí v průměru po 5ti minutách (4 a 6), tak to chtějí posílat po dvou minutách, aby to odbavili, nebo jak...?

3 1
možnosti

Na dotaz z ledna 2012 ohledně nového konceptu mi odepsal Karel Homola z DPBB, aych protiargumenty posílala na naši městskou část.

Květoslav Havlík z KORDISu odpovídá: O změně vedení linek rozhoduje samospráva Statutárního města Brna, která jistě zváží všechny klady a zápory změn a následně rozhodne o tom, zda budou realizovány či nikoli.

Magistrát se neozval vůbec. ten řeší jen psí bobky a parkování:-)

A spojení Juliánov a Technologický park do práce, čili rychle a prac.dobou na 6 ráno?

Jestli je někde nějaká petice, navigujte mne, prosím.

1 2
možnosti

J26i48r76k83a 89K62o43c67h

20. 11. 2012 14:43

no , bude to hnusny co reknu, ale to je presne to co vsichni ti rvouni resi. oni chteji primou linku z jejich bytu do jejich prace. ja myslim ze existuje urcita analyza kam co pojede, a ne aby se kvuli 5 lidem vypravoval kazdych 10 min primy spoj julianov tech park. o tom je mhd - proste si musite najit vhodnou trasu s prestupem. pokud to chcete od domu k odmu tak si kupte auto nebo jezdete tagem

6 1
možnosti

J23i88r73k22a 63K42o18c13h

20. 11. 2012 14:24

chtel jsem se jadrit, ale radeji nic psat nebudu, protozer by me diskuteri ukamenovali

0 2
možnosti

A čím je dán "nepravidelný provoz"? ... Tím, že se 13-ka zadrhne už na své cestě k nádraží... :-( ... a dopravní experti netuší, co s tím dělat ! ... No jo, zas ty peníze!

1 0
možnosti

Je zajímavý sledovat ty diskuze, když se mluvilo o změnách v MHD v Praze,tak tu mnozí z Brna psali, že nechápou, proč se rozčilujou, a te´d se musím smát já,páč teď dělaj to samí, aspon ti,kteří se tu divili pražákům už ví,proč. :) [>-][>-]

4 3
možnosti

Co se zdražilo, tak jsem mhd omezil a jezdím víc autem. Vychází to líp časově a často i finančně

9 2
možnosti

J90a65n 41K78ö32r10n23e36r

20. 11. 2012 11:58

"Vlivem nepravidelností v dopravě se sjedou tramvaje 12 a 13 u Hlavního nádraží a pak jedou společně"

Takže nově se vlivem nepravidelností v dopravě sjedou dvě šaliny číslo 12 a pak pojedou společně do Technologického parku/Komárova. Brilantní tah, cítíte to zlepšení a úsporu? R^

10 2
možnosti

K sjíždění došlo vlivem jízdy z jiných částí města. 13 se zasekala v Juliánově, kdežto 12 se možná v Komárově také zpozdila, ale né tolik. Proto se sjížděly. Pokud budou šaliny jezdit z jednoho směru, k těmto sjížděním by nemělo docházet. Stačí přemýšlet, co je příčinou sjíždění.

0 0
možnosti

Zdražit jízdné, zrušit linky, zkrátit intervaly mezi spoji, do budoucna realizovat převratnou myšlenku zdražení nočních spojů a vyšší zisk si rozdělit ve formě odměn. Jasná strategie vedení DPMBV

7 2
možnosti
Foto

Snad prodloužit intervaly.

0 0
možnosti