Diskuze

Brno schválilo změny v dopravě, ubude spojů a prodlouží se intervaly

Od Nového roku pojedou tramvaje v Brně v delších intervalech, některé linky budou zkrácené a jinde se sníží počet spojů. Změny v hromadné dopravě schválili v úterý brněnští zastupitelé. Město si od nich slibuje, že ušetří až padesát milionů korun ročně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Vetsi riziko nakazeni streptokokem, mensi riziko dopadeni revizorem.

0 0
možnosti
HK

Snažila jsem se ale bojovat za zachování dopravy co to šlo. Možná by to šlo snáze, kdyby lidé "jen" nekomentovali podobné články, ale přišli na to zastupitelstvo. Aby tom nehájili dopravu v Brně "pouze dva" lidé. !!

0 0
možnosti
PO

No, já musím chodit do práce. Poslal jsem alespoň dopis, ale účast by samozřejmě byla účinnější.

0 0
možnosti
Foto

prodloužení nočního provozu v nepracovních dnech až do sedmi hodin v kombinaci se zrušením spojení ve 2:30 a 3:30 hodin - Jakou to ma logiku ;-O?!!?

1 1
možnosti
PO

Opatření, která MMB zavádí v MHD nemají vůbec žádnou logiku. Voličům je to ale úplně jedno.

1 0
možnosti
MH

nejsem si jistý zda soudruzi na radnici znají pravý význam slova "optimalizace"

Ušetří 50mega?Když zkuší časopis šalina ,tak ušetří mnohem více.;-D

3 0
možnosti
TA

Tak takhle chápe ČSSD veřejné služby? Rv

5 0
možnosti
PO

Kotzian je z ČSSD?

0 0
možnosti
PH

P80a51v36e11l 62H18r83u34z32a

12. 12. 2012 8:37

Chodím pěšky a jak to vypadá, chodit budu dál. V MHD je plno divných lidí, nemocných kuřáků a jiných závisláků. Než šalina dojede z hlaváku na českou, jsem tam pěšky... a to za stejnou dobu.  jó mám dlouhej krok.

2 1
možnosti
PN

P14a36v45l17a 75N87o44v62á

18. 12. 2012 11:27

Je to trefné, jenomže spousta lidí jezdí větší vzdálenosti než pár zastávek a málokdo to má pěšky vzdušnou čarou. Nechtěla bych třeba chodit z centra do Bystrce každé ráno a večer pěšky...

0 0
možnosti
PS

Není to tak dlouho, co odborníci z DPmB vysvětlovali, že není už možné zkracovat intervaly mezi šalinami a že jediné řešení je vytvořit maxidvojče šalinu. Načež byl za pár kaček schválen provoz vozidel delších než umožňovaly předpisy a byly za pár kaček prodlouženy všechny nástupní ostrůvky na trase. Je vidět, že v dlouhodobých perspektivách v tom soudruzi mají naprosto jasno. Teď už chybí jen ta lanovka na Špilas

2 1
možnosti
RK

Vážení papaláší z ODS a ČSSD by si měli uvědomit , že by je lidi z té radnice mohli vyhodit z okna. Je vidět jak ČSSD plní svůj volební program a myslí na pracujicí a důchodce, kteří nejvíc jezdí MHD. Zrušením linky 63 a nahrazením ji linkou 59 z nutností přestupovat v Komárově je zrůdnost, chtělo by to vyhodit pár lidí z magistrátu a pár lidí z dp a koordisu a bude ušetřeno. Myslím že by bylo také dobré kdyby přestali lidi co dělají v depu v Pisárkách jezdit tramvajemi na mendlák na svačinku a vsadit si do fortuny  pod záminkou služební jízdy. Jezdí tam kyždý den okolo poledne.  Kdyby se konečně taky někdo začal zajímat o to jak se rozhazují peníze v našem městě za nesmysli, pak by jsme i u nás měli několik Rátů. Kdy pan Onderka cestoval naposledy MHD.Lidé z brněnská ODS a ČSSD musí být odejiti a nahrazeny lidmi , kteří nebudou vyhazovat peníza za studie o hovně, peníze za sochu která bude vypadat jak obluda, kteří nebudu pálit naše peníze na akci typu ohňostroje nad přehradou, informačních center na České které stálo miliony a nikdo tam nechodí, kelímků na svařák na vánočních trhách s reklamou jednoho pana božského a tak by se dalo pokračovat třeba na další dvě stránky.

8 0
možnosti
MU

Ubude tramvaji, pribude aut, usetri se penize, postavi se Jost na zirafe..

6 0
možnosti
MU

jeste jsem zapomnel doplnit, ze pribude aut, nikoliv mista, bude vic spatne parkujicich, prikoupi se odtahova auta a bude zase vic penez

3 0
možnosti