- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidič uhynul, kuřata zemřela.
Srovnejte si leskavě pojmy, vy investigativci.
Zase Rumun. Před vjezdem do ČR by měli skládat řidičské zkoušky.
jsem jel okolo :-( . Tipnu si, že nebyl připoutaný. Ten kamion se netočil, krom proražení svodidel do ničeho nenarazil ... . Takže buď infarkt a nebo pásy :-(
Tohle mi připadá na nějaký infarkt řidiče. Kabina kamionu nepoškozena, spolujezdec vyvázl bez zranění, řidič zemřel. Následek dopravní nehody anebo zdravotní stav?
Řidiči mají sklony přepínat a přeceňovat své schopnosti, ignorovat své zdravotní indispozice.
Osobně pamatuji jednoho řidiče, který naštěstí dobře dopad. V kamionu značky LIAZ jel s infarktem cca 100 kilometrů. Psal se tehdy rok 1985. Bylo mu blbě, ale jel. Pak jel kolem nemocnice, tak zastavil kamion, uzamknul a šel na příjem, že prý dát se vyšetřit. Měl ho tam, měl infarkt. Zrovna si ho tam nechali. Vyléčil se.
Když jsem se ho zeptal, proč si nezavolal sanitku hned a neodstavil kamion na nějakém parkovišti, hned jak ten infarkt dostal, tak mi řekl "nejsem měkkej". Mohlo to dopadnout stejně blbě, jak dnes na té D2 a to bylo štěstí že do protisměru nic nejelo.
Některé kamioňáky by fakt neměli pouštět na silnici ani v osobním automobilu.
jen bych podotknul, že přepínat se není ani tak doménou řidičů jako chlapů všeobecně, znám to sám na sobě, k doktorovi jdu až když opravdu umírám :-) jinak taky to spíš vidím na infarkt a smrt ze zdravotních důvodů než v důsledku nehody, ten kamion vypadá v celku, kabina bez poškození, to leda by si škubnutím zlomil vaz ale nic jiného mě nenapadá....
Občas by to asi chtělo ten rozbředlej sníh i uklidit shrnutím, ne to jen solit a solit ...