- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no osobně doufám, že peníze se na opravu 214 - 220 P (rousínov - tučapy) a 220 - 226 L (tučapy - vyškov - jih) podaří uvolnit, jelikož by to znamenalo, že úsek Holubice Vyškov (210 - 230) ve směru na Ostravu bude kompletně v novém a co se týče směru do Brna, tak pouze prvních 10 km (230 - 220 - Vyškov východ - Tučapy) a příští rok se může spravit 220 - 210 L a máme bývalý komunistický tankodrom pryč - pak už jen asfaltový přetah od Holubic do Brna přes nevyhovující komunistickou betonovou vozovku a řidiči jezdící z Ostravy do Brna jsou po právu spokojeni takže páni politici, peníze uvolnit, příští rok jsou volby ...
Jen doufám, že tranzitní dopravě NEBUDE POVOLENO používat objízdné a naopak budou kamiony a náklaďáky všeho druhu povinny jet po D1, byť značně zúžené. Ve městě to bylo na podzim dost naprd...(a to je velmi slušná formulace)
A co Vás štve, občanko? Ty náklaďáky jistě jezdí jen proto, že chtějí, obvykle o víkendu k vodě, nebo jen tak na výlet s dětmi, protože chcou. Když jdete do obchoďáku, to zboží tam naskáče samo, nebo příjde po wi-fi? To není chyba náklaďáků, že se dálnice už dávno nerozšířila. Tak proč ne obcemi?