Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno nechce konkurenci v lodní dopravě, míní podnikatel

Brno usiluje na ministerstvu dopravy o zákaz plavby lodí se spalovacím motorem po Brněnské přehradě. Chce tím prý zabránit jejímu znečištění. Podle podnikatele ze Znojemska, který na nádrži zamýšlí provozovat lodní dopravu, se však město chce zbavit konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e57t41r 72S50u76c82h46a96n 8454733452827

Lodě s naftovými motory na přehradě stejně jsou.Ať Dopravní podnik nelže! Plaví se tam policajti, záchranáři i doprovody závodních veslic!!!!!!

+2/−1
2.2.2013 11:19

P81a74v95e78l 39M21a20r98e59š 6940957956507

Ze se Brno brání konkurenci chápu, Nedělal bych to jinak

A že rozhodli , že smradlavej diesel na Prygl nepatří, to kvituji a souhlasím.

Ale stejně ty staré lodě byly hezčí, měli duši a xicht....

Ty nové už jsou jen běžným seriovym výrobkem, ničím zvláštní a všechny stejné;-(

+9/−1
2.2.2013 1:47

V43l54a68s56t21i82m42i40l 74S28m52o86l70k22a 9186772590104

přesně tak ! Nové lodě by se možná hodily jako pomalé vodní autobusy na kanály do Nizozemí, ale jako výletní lodě nestojí za nic. V uzavřené spodní kabině nemá turista ten správný kontakt s okolím a vším, co se na vodě a kolem děje. I na horách v zimě jezdí otevřené vagóny, aby byl co nejtěsnější kontakt s přírodou a tady se to vše odbourává.

+6/0
2.2.2013 9:30

A72n92d54r88e41j 21S15y98p52a55l 9779748621458

Přesně, ty nový lodě jsou pěkný hnusy...Rv

Loď, která nemá okna ze šaliny nemá na Pryglu co dělat;-)

+2/−2
2.2.2013 14:58

V75l98a42s38t77i49m34i89l 12S52m17o55l52k91a 9686972110304

Když mohou jezdit na eletriku lodě DPMB, tak by klidně mohly jezdit i lodě jiného přepravce. Jsou tiché, ekologické, nejsou zbytečně rychlé - nedělají velké vlny a na tak malé vodní ploše jsou tím pádem mnohem bezpečnější vzhledem k ostatním plavidlům a plavcům.

+8/−1
1.2.2013 22:41

A98d93a33m 13B94e54r23n56a51u 4221396864624

Jen jsem zvědav, kde by ty další lodě stavěly. Mola a přístaviště jsou majetkem DPMB. Nebo tam vybudují další zastávky (až bude celá přehrada jedno velké molo)?

+6/−1
1.2.2013 18:44

J98a65n 17P20i70r78k79l 2103198754814

Je potřeba pustit "svobodně" všude pány podnikatele a pak to dopadne jako na dálnicích po masovém nájezdu kamionů. Hlavně na přehradu pustit vodní skůtry, které vlastní většinou frajeři podnikatelů.

+6/−2
1.2.2013 17:34

M90i12r80o84s67l22a39v 53H53r56u74š67k22a 1720135873255

Myslím, že je nad slunce jasné, že by mohlo dojít k tragédii obecní pastviny. Jinak teda nechápu, jaké kratší trasy by mohl chtít ten pán nabízet. Chápu, že někomu může to cikcak ježdění vadit, ale na druhou stranu, berme to tak, že lodní doprava je na přehradě záležitostí pro výletníky, kteří nikam moc obvykle nespěchají. Naopak, za pěkného počasí si jízdu užívám, protože vyhlídky z lodě jsou fajn:-)

+6/0
1.2.2013 21:56

O30n97d22ř60e25j 88K17e89b45e81r96l29e 8305306895283

které kratší tray? Bystrc-U Kotvy-Veveří...vyzobávač rozinek :-D

+8/0
2.2.2013 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.