Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno nechce konkurenci v lodní dopravě, míní podnikatel

Brno usiluje na ministerstvu dopravy o zákaz plavby lodí se spalovacím motorem po Brněnské přehradě. Chce tím prý zabránit jejímu znečištění. Podle podnikatele ze Znojemska, který na nádrži zamýšlí provozovat lodní dopravu, se však město chce zbavit konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95e46t58r 10S90u49c67h80a86n 8954743452567

Lodě s naftovými motory na přehradě stejně jsou.Ať Dopravní podnik nelže! Plaví se tam policajti, záchranáři i doprovody závodních veslic!!!!!!

+2/−1
2.2.2013 11:19

P40a96v19e75l 32M36a47r92e19š 6900447696857

Ze se Brno brání konkurenci chápu, Nedělal bych to jinak

A že rozhodli , že smradlavej diesel na Prygl nepatří, to kvituji a souhlasím.

Ale stejně ty staré lodě byly hezčí, měli duši a xicht....

Ty nové už jsou jen běžným seriovym výrobkem, ničím zvláštní a všechny stejné;-(

+9/−1
2.2.2013 1:47

V98l78a58s27t39i53m52i56l 41S39m62o75l69k46a 9256262160384

přesně tak ! Nové lodě by se možná hodily jako pomalé vodní autobusy na kanály do Nizozemí, ale jako výletní lodě nestojí za nic. V uzavřené spodní kabině nemá turista ten správný kontakt s okolím a vším, co se na vodě a kolem děje. I na horách v zimě jezdí otevřené vagóny, aby byl co nejtěsnější kontakt s přírodou a tady se to vše odbourává.

+6/0
2.2.2013 9:30

A26n43d21r20e10j 29S70y85p70a60l 9179618761718

Přesně, ty nový lodě jsou pěkný hnusy...Rv

Loď, která nemá okna ze šaliny nemá na Pryglu co dělat;-)

+2/−2
2.2.2013 14:58

V11l22a90s49t50i42m53i28l 14S27m76o30l49k38a 9176192400634

Když mohou jezdit na eletriku lodě DPMB, tak by klidně mohly jezdit i lodě jiného přepravce. Jsou tiché, ekologické, nejsou zbytečně rychlé - nedělají velké vlny a na tak malé vodní ploše jsou tím pádem mnohem bezpečnější vzhledem k ostatním plavidlům a plavcům.

+8/−1
1.2.2013 22:41

A91d57a33m 59B85e78r18n72a56u 4781466894794

Jen jsem zvědav, kde by ty další lodě stavěly. Mola a přístaviště jsou majetkem DPMB. Nebo tam vybudují další zastávky (až bude celá přehrada jedno velké molo)?

+6/−1
1.2.2013 18:44

J29a95n 81P72i87r34k98l 2653898704704

Je potřeba pustit "svobodně" všude pány podnikatele a pak to dopadne jako na dálnicích po masovém nájezdu kamionů. Hlavně na přehradu pustit vodní skůtry, které vlastní většinou frajeři podnikatelů.

+6/−2
1.2.2013 17:34

M22i60r54o16s68l59a38v 27H85r31u13š28k91a 1710955623485

Myslím, že je nad slunce jasné, že by mohlo dojít k tragédii obecní pastviny. Jinak teda nechápu, jaké kratší trasy by mohl chtít ten pán nabízet. Chápu, že někomu může to cikcak ježdění vadit, ale na druhou stranu, berme to tak, že lodní doprava je na přehradě záležitostí pro výletníky, kteří nikam moc obvykle nespěchají. Naopak, za pěkného počasí si jízdu užívám, protože vyhlídky z lodě jsou fajn:-)

+6/0
1.2.2013 21:56

O87n35d45ř29e42j 34K46e52b39e91r90l42e 8875246665563

které kratší tray? Bystrc-U Kotvy-Veveří...vyzobávač rozinek :-D

+8/0
2.2.2013 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.