Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brno nechce konkurenci v lodní dopravě, míní podnikatel

Brno usiluje na ministerstvu dopravy o zákaz plavby lodí se spalovacím motorem po Brněnské přehradě. Chce tím prý zabránit jejímu znečištění. Podle podnikatele ze Znojemska, který na nádrži zamýšlí provozovat lodní dopravu, se však město chce zbavit konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e10t64r 11S82u69c26h70a25n 8884313332207

Lodě s naftovými motory na přehradě stejně jsou.Ať Dopravní podnik nelže! Plaví se tam policajti, záchranáři i doprovody závodních veslic!!!!!!

+2/−1
2.2.2013 11:19

P19a56v62e55l 83M64a14r52e55š 6960907696387

Ze se Brno brání konkurenci chápu, Nedělal bych to jinak

A že rozhodli , že smradlavej diesel na Prygl nepatří, to kvituji a souhlasím.

Ale stejně ty staré lodě byly hezčí, měli duši a xicht....

Ty nové už jsou jen běžným seriovym výrobkem, ničím zvláštní a všechny stejné;-(

+9/−1
2.2.2013 1:47

V91l37a34s25t63i22m74i54l 59S65m29o92l38k35a 9966762330834

přesně tak ! Nové lodě by se možná hodily jako pomalé vodní autobusy na kanály do Nizozemí, ale jako výletní lodě nestojí za nic. V uzavřené spodní kabině nemá turista ten správný kontakt s okolím a vším, co se na vodě a kolem děje. I na horách v zimě jezdí otevřené vagóny, aby byl co nejtěsnější kontakt s přírodou a tady se to vše odbourává.

+6/0
2.2.2013 9:30

A78n14d11r66e32j 17S92y40p38a55l 9519638121738

Přesně, ty nový lodě jsou pěkný hnusy...Rv

Loď, která nemá okna ze šaliny nemá na Pryglu co dělat;-)

+2/−2
2.2.2013 14:58

V54l77a88s46t10i34m18i58l 65S59m90o43l61k55a 9386172740314

Když mohou jezdit na eletriku lodě DPMB, tak by klidně mohly jezdit i lodě jiného přepravce. Jsou tiché, ekologické, nejsou zbytečně rychlé - nedělají velké vlny a na tak malé vodní ploše jsou tím pádem mnohem bezpečnější vzhledem k ostatním plavidlům a plavcům.

+8/−1
1.2.2013 22:41

A23d21a64m 37B35e14r26n31a33u 4831296124944

Jen jsem zvědav, kde by ty další lodě stavěly. Mola a přístaviště jsou majetkem DPMB. Nebo tam vybudují další zastávky (až bude celá přehrada jedno velké molo)?

+6/−1
1.2.2013 18:44

J63a55n 61P83i57r17k40l 2333588694554

Je potřeba pustit "svobodně" všude pány podnikatele a pak to dopadne jako na dálnicích po masovém nájezdu kamionů. Hlavně na přehradu pustit vodní skůtry, které vlastní většinou frajeři podnikatelů.

+6/−2
1.2.2013 17:34

M44i17r41o73s41l84a98v 48H75r41u88š61k75a 1270515833295

Myslím, že je nad slunce jasné, že by mohlo dojít k tragédii obecní pastviny. Jinak teda nechápu, jaké kratší trasy by mohl chtít ten pán nabízet. Chápu, že někomu může to cikcak ježdění vadit, ale na druhou stranu, berme to tak, že lodní doprava je na přehradě záležitostí pro výletníky, kteří nikam moc obvykle nespěchají. Naopak, za pěkného počasí si jízdu užívám, protože vyhlídky z lodě jsou fajn:-)

+6/0
1.2.2013 21:56

O78n11d34ř38e63j 63K37e87b10e71r80l98e 8435976635513

které kratší tray? Bystrc-U Kotvy-Veveří...vyzobávač rozinek :-D

+8/0
2.2.2013 0:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.