Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Hodonína míří nový zaměstnavatel, nabídne až 400 pracovních míst

Firma Multimedia Interactive vytvoří v bývalé tabákové továrně v Hodoníně obří call centrum i zázemí pro administrativu firem z Čech i Slovenska. Postupně vytvoří až 400 nových pracovních míst. V regionu přitom v posledních letech propouští jedna firma za druhou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30a93v14e18l 93D84e64n96k 9318873179936

Chtěl bych se vámi čtenáři podělit o svůj zážitek z pracovního pohovoru do call centra. Jsem již půl roku bez práce, dříve jsem pracoval ve státní správě, ve výzkumu a evropských projektech. Sekretářka (nebo kdo to vlastně byl) mi zavolala proto, aby mi řekla, abych na zmíněný pohovor nechodil, když jsem se zeptal proč, tak mi řekla, že už mají plno, a když jsem se zeptal kde, tak už neřekla nic. Odpověděl jsem jí tedy, že jí děkuji za zavolání, a že určitě přijdu. Tak jsem se vnutil........

Když jsem dorazil na místo, před centrem již postávalo pár lidí a mezi nimi jeden člověk, který vše sledoval a pak všechny pustil na svou kartu dovnitř.

Vzali nás do svého call centra, což bylo pronajaté patro v jednom z typických developerských projektů dnešní doby. Řekli nám, abychom se posadili, a když budeme chtít, klidně se napili vody. Tak jsem se šel klidně napít, leč nikde nebyly žádné skleničky, tak jsem si šel zase sednout. Když se shromáždilo asi deset uchazečů, tak si nás pozvali do prosklené místnosti s tím, že nám představí firmu a pracovní pozici.

Nejprve přišlo varování, že by práci neměli dělat lidé se slabší povahou a že součástí práce je práce na směny, noční, o víkendech, o svátcích včetně Vánoc. Přesčasy jsou běžné. Varovali nás, že běžné jsou vředy, zhroucení osobního i partnerského života - a i když se to děje často, ve firmě to prý neradi vidí, protože nemají rádi, když jim lidé odcházejí. Mají tedy zájem o lidi, kteří toto zacházení přijmou dobrovolně.

Bylo nám řečeno, že průměrný operátor pracuje devět hodin denně, z toho osm hodin čistého času, půl hodiny je na oběd a dvakrát čtvrt hodiny jsou přestávky. Má za den 80-90 hovorů, které mají trvat do 265 vteřin, když trvají déle, je to špatně a jsou za to trestné body.

Každý týden je operátorovi pokládáno deset otázek a musí splnit znalostní recertifikační test nad 90%, když ho dvakrát neudělá, je propuštěn.Když poruší normy na délku hovorů, je propuštěn. Když neudělá v prvním týdnu školení certifikační t

0/0
15.3.2013 16:09

R87i10c85h41a31r51d 77M19i80k58u43l83e41n81k41a 3315696778557

Moc se neradujtre, práce v callcentru je děs, obrovská fluktuace, málokdo vydrží dýl než pár měsíců......:-P

0/0
17.2.2013 19:56

Z59d49e13ň51k15a 68V35e60s33e51l53á 8589805657930

Další callcentrum? Ne, že bych lidem nepřála možnost najít si práci, ale není těch callcenter už nějak moc?

+1/0
14.2.2013 10:48

T83o90m51a16s 47N40o23v50o63t20n23y 3551746198539

Ono pokud je to nějaký zákaznický servis, proč ne. Ale s těmi, co je otravují se superhypervýhodnými tarify, pojistkami, finančním "poradenstvím" atd. slitování nemám. Ale asi to pořád vynáší, když jich neubývá...

0/0
14.2.2013 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.