Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brno vyhodnotí změny v MHD, problémy chce řešit drobnými úpravami

Hromadná doprava v Brně prošla na začátku roku velkými změnami. Řada lidí je kritizuje, návratu do původního stavu se však dočkají jen těžko. Město si nyní stav dopravy nechává vyhodnotit a doufá, že všechny případné problémy vyřeší drobné úpravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16a40v94e11l 92O84d18r52a79z58i33l 6564449437150

Hlavně že se nesáhlo na interval d-4, která jezdí do další chudinské čtvrti, tentokrát Masaryčky.

0/0
19.3.2013 12:16

P27a89v88e47l 48O84d39r89a83z72i47l 6184709357820

Pan ředitel Havránek určitě denně jezdí přes celý Brno šalinou sem a tam, takže může komfort cestování vyhodnotit.

0/0
19.3.2013 12:11

P88a28v69e26l 14O72d76r50a92z12i35l 6584309907710

No ano, přímé zpojení z chudinského blekfíldu je opravdu na pochvalu, zrušení řady jiných přímých spojení je pak zase na ránu, tak už to chodí.

0/0
19.3.2013 12:10

T95o28m27a82s 17N12o20v69o79t96n30y 3101156268309

Největší hloupost je to zrušení 51čky ze Žlutého kopce přímo na Úzkou/Zvonařku. To se jim fakt povedlo nutit lidi co jedou z/do MOÚ ještě přestupovat.

Pokud chce město šetřit, ať přestaně stavět kraviny typu Joštova žirafa, wc za tři mega nebo kukaň na české, za jejíž cenu by normální člověk postal barák a ještě by mu zbylo..

+1/−1
15.3.2013 14:14

Z46d98e80ň53k74a 43V38e73s26e10l53á 8229475547460

Jo, ze všech částí města se lidi dostanou do centra s max. 1 přestupem... Ale že se kus cesty mačkají jako sardinky (ranní špičky z Bystrce minimálně na Přístaviště, ne-li až na Komín + odpolední špičky v úseku Přístaviště - Ečerka), nebo že dostat se po 18. hodině do centra bez objížďky přes Mendlák taky není zrovna snadné, to je už nezajímá. ;-€ Nemluvě o tom, že jedenáctka bývá dopoledne v obou směrech mezi Přístavištěm a Komínem poloprázdná, o busu 54 z Přístaviště minimálně na Ondrouškovu, ne-li až na Ečerku, radši ani nemluvit - když jedou 3 lidi, tak je to moc. Rv

+2/−2
15.3.2013 10:09

A59l80e69n92a 10R51i89s52o51v74á 4856170989465

Průzkum? Vyhodnocení? Někdo se vás někoho na něco kolem MHD ptal? Na základě čeho se bude co vyhodnocovat? Audit jsou vyhozený prachy. Stačilo by, kdyby zaměstnanci MHD povinně jezdili do práce a z práce městskou dopravou. Ve 35 více lidí? Vždyť má úplně jinou trasu než 51, jak se tohle dá srovnávat? Navíc na autobusy mimo Brno, které jezdí z Úzké, se z Mendláku nedostanete přímo a probíhat dvakrát denně Vaňkovkou nebo někde po Trnité, není asi taky žádné terno. Zrušení přímých linek, třeba již zmíněná 45, je fakt nesmyslné.

A proč se v zimě ve vozidlech MHD netopí? Ať v nových, tak ve starých...a těch starých jezdí nějak víc, jsou snad více mrazuvzdorné? Řidič má svoji vytopenou zaprděnou kabinu a víc ho nezajímá?

Ale musím pochválit pana řidiče 1, že tento týden ráno napomenul partu opilých a řvoucích zahraničních studentů vracejících se z flámu, aby se chovali slušně, že jinak si vystoupí. Opravdu tleskám! A předevčírem odpoledne v 9, když musel řidič na Křenové prudce zabrzdit, tak prošel vozidlo a ptal se jestli jsme všichni v pořádku a nikomu se nic nestalo.

+4/−1
15.3.2013 7:47

T16o52m75a44s 75N81o87v58o48t46n95y 3611886528659

Asi mají zase nastaveno hodnocení spotřeby, tak se prostě netopí, jinak řidič nedostane prémie.

0/−1
15.3.2013 14:16

R17a58d97i32m 34Z60e69h29e45r 3334290943191

Naše brněnská MHD, to není dopravce, ale diagnóza.

+4/−2
15.3.2013 1:20

L38u11d10ě57k 30M73u79s92e11l45í12k 6783639712328

Nechá si udělat audit za miliony ,ušetří tisíce

+3/−1
14.3.2013 19:24

L31u55k14a89s 10N10e85m66e37c 7199760212544

totalni demence je na nadru zastavka 8 a 9 ... koukam na tabule, vidim, ze driv pojede 9 ... prejdu tam a za chvili jede 8 ... 9 nikde ... jdu zpatky na 8 a ta ujede  ... jdu teda zpatky na 9 kde na tabuli zbyva 1 minuta ... najednou blikaji *** a 9 z tabule zmizi ... lidi koukaji jak blazni ... tak jdou zase na 8 a v tom prijizdi 9 ....... ano pane rediteli, zrejme jsme uplne hloupi a ty zmeny jsme spatne pochopili

0/−1
14.3.2013 18:50
Foto

R81a56d98o51m62í92r 48C19e44r95e14m68u77g84a 4230573612292

Jezděte autem, pak se Vám to stát nemůže.

+2/−8
14.3.2013 20:00

K55r96i97s96t23ý77n25a 14Ř18i37č25á42n29k21o96v68á 9487291880132

ale zase se Vam stane, ze utratite x krat vic penez a dostanete se do x krat vetsiho poctu zacp

+2/−2
15.3.2013 11:58

T36o10m78a82s 21N20o18v84o41t31n10y 3531796578579

Není až tak pravda. Autem jsem téměř vždy rychlejší než MHD a pokud člověk zná město, tak ty zácpy nejsou až tak hrozné, pokud tedy zrovna nemusí jet ve špičce přes Koliště směrem na Zvonařku, ale i to se dá vzít jinudy. Peněz zase tolik víc neutratím, auto mám stejně a navíc ušetřím oproti jízdenkám, protože autem je to prostě rychlejší. Ale jsem rád za MHD, aspoň je na silnicích ještě jakžtakž volno, takže kdo může, ať jezdí MHD, schvaluju to ;-)

+1/−2
15.3.2013 14:20

P64a57t82r59i84k 73S47v87o39b80o29d62a 3839561806265

šak neboj, my ti to brzo zavřem :)

0/0
18.3.2013 21:37

Z74d37e71ň26k29a 95V29e23s12e67l17á 8289765167250

Asi su blbá, ale 8 a 9 snad mají poměrně dost odlišné trasy, pominu-li těch 5 zastávek (hlavák - Geislerova), kam navíc ještě jezdí 12... Takže nějak tento Váš nářek tady nechápu...

+2/0
15.3.2013 9:55

A88l49e63n48a 13R89i45s39o27v61á 4626890529395

Jemu šlo asi o 8 a 9 a odjezd z hlavního nádraží, líp se mu asi hodí jet k Dělňáku na Jamborce a pak dál do Líšně autobusem? Jinak to nechápu teda i já.

12 za viaduktem jede doprava...směr Komárov.

Směrem k přehradě nemá cenu moc co vyhodnocovat mimo sezonu. Když je to narvané a jinde nevyužité, teplo a migrace lidí k vodě předvede ještě horší variantu;-)

0/0
15.3.2013 10:53

Z89d54e11ň84k50a 82V77e51s84e41l45á 8609635457820

Jo vlastně, 12 odbočuje... 

Směrem k přehradě má cenu vyhodnocovat i mimo sezónu, hlavně v ranní a odpolední špičce, protože Bystrc je obrovský sídliště + když se k němu přičtou ještě Kamechy, tak je to na zbláznění i bez davů mířících k vodě...

0/0
15.3.2013 13:47

T16o40m68a62s 74N14o73v43o92t41n23y 3831916428989

Zase na druhou stranu, když si někdo koupí byt na Kamechách, tak moc dobře ví v jakém stavu tím směrem MHD je, tak ať si pak nestěžuje že je přeplněná - to je logický stav, který snad každého napadne.

+1/−1
15.3.2013 14:22

Z66d43e38ň70k71a 76V61e27s91e65l41á 8209975777170

A co asi tak mají dělat ty stovky lidí, co v horní části Bystrce bydlí třeba už desítky let? Ti snad mají pro změnu byt prodat, protože se město rozhodlo, že trojka bude končit na Rakovecké a ať se pak lidi v jedničce změní třeba na sardinky?! 8-o

+1/−1
15.3.2013 14:38

B67a39r81b92o43r55a 32K31l89u64s85á79k66o90v18á 9690931598522

Aha, tak kvalita spojení se od loňska nezměnila, tak to šéf DPMB opravdu pobavil: jezdím z Líšně na Lesnou a po zrušení 45 je to katastrofa. Místo 20-ti minut jezdím i 40, přesedám, autobusy 78 i 44 jezdí zásadně se zpožděním a nacpaný. Fakt kvalitka, těším se až zase zdraží jízdný. Pan ředitel jistě jezdí také MHD, když to tak fundovaně může říct, že?Rv

+8/−2
14.3.2013 17:06

P42e77t27r 34V74e20s38e77l50ý 2709198713636

Ostrava se přidává, místo 40 minut jezdím 55, a to jedním směrem. A to musím 15 minut na autobus pěšky místo původních 4 minut na tramvaj anebo  jezdit lokalkou 80 minut. Ale změna i u nás přinesla jen samá pozitiva.

+3/0
14.3.2013 18:24

K45a25m34i54l54a 19K48o64d21e21š16o79v17á 1894815606101

Obávám se, že nikdo netvrdil, že by ty změny přinesly nějaké pozitiva, kvůli tomu změny dělány nebyly, ale kvůli tomu, že bylo nutno ušetřit, tudíž je logické, že změny tras, snížení počtu spojů apod. nejsou pro cestující pozitivní, pro městskou kasu zjevně ano, mně osobně změny nevadí, co potřebuji, tak jezdí, chápu, že na řadě míst to dělá problémy, ale prostě nejsou peníze, tak  DPMB musí počítat jen s těmi penězi které má, resp. dostane ...

+1/0
15.3.2013 8:51

T56o71m26a48s 34N74o88v21o56t28n32y 3261536798299

Jenže jednak se zdaleka tolik neušetří a jedna když půjdou tímto stylem, tak jim nakonec tím MHD nebude skoro nikdo jezdit, protože bude nepoužitelná a dražší (drahá je už dost).

+1/−1
15.3.2013 14:24

P54a24v26e30l 75O83d24r48a49z14i76l 6664169277930

Tak to jsem si myslel, že opravdu nikdo nevěří tom, krom Kotziana, že tyhle masivní změny jsou kvůli úspoře 50 milionů korun, což je 1,3% rozpočtu, nebo jedna nová šalina.

0/0
19.3.2013 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.