Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno vyhodnotí změny v MHD, problémy chce řešit drobnými úpravami

Hromadná doprava v Brně prošla na začátku roku velkými změnami. Řada lidí je kritizuje, návratu do původního stavu se však dočkají jen těžko. Město si nyní stav dopravy nechává vyhodnotit a doufá, že všechny případné problémy vyřeší drobné úpravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78a75v77e88l 41O63d12r13a35z56i62l 6754809907580

Hlavně že se nesáhlo na interval d-4, která jezdí do další chudinské čtvrti, tentokrát Masaryčky.

0/0
19.3.2013 12:16

P49a70v14e73l 81O88d88r57a55z69i10l 6644539907150

Pan ředitel Havránek určitě denně jezdí přes celý Brno šalinou sem a tam, takže může komfort cestování vyhodnotit.

0/0
19.3.2013 12:11

P33a19v32e74l 76O83d35r53a64z71i94l 6654519747770

No ano, přímé zpojení z chudinského blekfíldu je opravdu na pochvalu, zrušení řady jiných přímých spojení je pak zase na ránu, tak už to chodí.

0/0
19.3.2013 12:10

T13o52m91a81s 91N22o33v87o37t89n18y 3741226448499

Největší hloupost je to zrušení 51čky ze Žlutého kopce přímo na Úzkou/Zvonařku. To se jim fakt povedlo nutit lidi co jedou z/do MOÚ ještě přestupovat.

Pokud chce město šetřit, ať přestaně stavět kraviny typu Joštova žirafa, wc za tři mega nebo kukaň na české, za jejíž cenu by normální člověk postal barák a ještě by mu zbylo..

+1/−1
15.3.2013 14:14

Z57d77e92ň13k81a 85V90e54s47e93l77á 8749485327160

Jo, ze všech částí města se lidi dostanou do centra s max. 1 přestupem... Ale že se kus cesty mačkají jako sardinky (ranní špičky z Bystrce minimálně na Přístaviště, ne-li až na Komín + odpolední špičky v úseku Přístaviště - Ečerka), nebo že dostat se po 18. hodině do centra bez objížďky přes Mendlák taky není zrovna snadné, to je už nezajímá. ;-€ Nemluvě o tom, že jedenáctka bývá dopoledne v obou směrech mezi Přístavištěm a Komínem poloprázdná, o busu 54 z Přístaviště minimálně na Ondrouškovu, ne-li až na Ečerku, radši ani nemluvit - když jedou 3 lidi, tak je to moc. Rv

+2/−2
15.3.2013 10:09

A21l85e14n62a 86R17i51s30o13v77á 4436100569615

Průzkum? Vyhodnocení? Někdo se vás někoho na něco kolem MHD ptal? Na základě čeho se bude co vyhodnocovat? Audit jsou vyhozený prachy. Stačilo by, kdyby zaměstnanci MHD povinně jezdili do práce a z práce městskou dopravou. Ve 35 více lidí? Vždyť má úplně jinou trasu než 51, jak se tohle dá srovnávat? Navíc na autobusy mimo Brno, které jezdí z Úzké, se z Mendláku nedostanete přímo a probíhat dvakrát denně Vaňkovkou nebo někde po Trnité, není asi taky žádné terno. Zrušení přímých linek, třeba již zmíněná 45, je fakt nesmyslné.

A proč se v zimě ve vozidlech MHD netopí? Ať v nových, tak ve starých...a těch starých jezdí nějak víc, jsou snad více mrazuvzdorné? Řidič má svoji vytopenou zaprděnou kabinu a víc ho nezajímá?

Ale musím pochválit pana řidiče 1, že tento týden ráno napomenul partu opilých a řvoucích zahraničních studentů vracejících se z flámu, aby se chovali slušně, že jinak si vystoupí. Opravdu tleskám! A předevčírem odpoledne v 9, když musel řidič na Křenové prudce zabrzdit, tak prošel vozidlo a ptal se jestli jsme všichni v pořádku a nikomu se nic nestalo.

+4/−1
15.3.2013 7:47

T41o43m76a74s 70N68o23v78o59t29n39y 3191746268439

Asi mají zase nastaveno hodnocení spotřeby, tak se prostě netopí, jinak řidič nedostane prémie.

0/−1
15.3.2013 14:16

R69a15d22i11m 32Z36e31h67e69r 3234460793441

Naše brněnská MHD, to není dopravce, ale diagnóza.

+4/−2
15.3.2013 1:20

L92u56d30ě53k 57M77u71s32e19l61í68k 3716869

Nechá si udělat audit za miliony ,ušetří tisíce

+3/−1
14.3.2013 19:24

L80u76k39a46s 53N47e46m18e11c 7559160782874

totalni demence je na nadru zastavka 8 a 9 ... koukam na tabule, vidim, ze driv pojede 9 ... prejdu tam a za chvili jede 8 ... 9 nikde ... jdu zpatky na 8 a ta ujede  ... jdu teda zpatky na 9 kde na tabuli zbyva 1 minuta ... najednou blikaji *** a 9 z tabule zmizi ... lidi koukaji jak blazni ... tak jdou zase na 8 a v tom prijizdi 9 ....... ano pane rediteli, zrejme jsme uplne hloupi a ty zmeny jsme spatne pochopili

0/−1
14.3.2013 18:50
Foto

R90a28d96o96m40í77r 22C91e35r12e51m66u85g64a 4630733972282

Jezděte autem, pak se Vám to stát nemůže.

+2/−8
14.3.2013 20:00

K40r34i92s89t77ý29n33a 14Ř45i34č37á24n67k38o35v59á 9797411540962

ale zase se Vam stane, ze utratite x krat vic penez a dostanete se do x krat vetsiho poctu zacp

+2/−2
15.3.2013 11:58

T68o43m68a44s 23N89o73v81o78t49n27y 3771756618269

Není až tak pravda. Autem jsem téměř vždy rychlejší než MHD a pokud člověk zná město, tak ty zácpy nejsou až tak hrozné, pokud tedy zrovna nemusí jet ve špičce přes Koliště směrem na Zvonařku, ale i to se dá vzít jinudy. Peněz zase tolik víc neutratím, auto mám stejně a navíc ušetřím oproti jízdenkám, protože autem je to prostě rychlejší. Ale jsem rád za MHD, aspoň je na silnicích ještě jakžtakž volno, takže kdo může, ať jezdí MHD, schvaluju to ;-)

+1/−2
15.3.2013 14:20

P10a67t66r23i61k 72S12v63o53b63o10d52a 3709351406675

šak neboj, my ti to brzo zavřem :)

0/0
18.3.2013 21:37

Z93d40e38ň83k27a 44V29e17s97e79l16á 8369685717210

Asi su blbá, ale 8 a 9 snad mají poměrně dost odlišné trasy, pominu-li těch 5 zastávek (hlavák - Geislerova), kam navíc ještě jezdí 12... Takže nějak tento Váš nářek tady nechápu...

+2/0
15.3.2013 9:55

A23l98e70n21a 97R17i38s90o52v15á 4436260729865

Jemu šlo asi o 8 a 9 a odjezd z hlavního nádraží, líp se mu asi hodí jet k Dělňáku na Jamborce a pak dál do Líšně autobusem? Jinak to nechápu teda i já.

12 za viaduktem jede doprava...směr Komárov.

Směrem k přehradě nemá cenu moc co vyhodnocovat mimo sezonu. Když je to narvané a jinde nevyužité, teplo a migrace lidí k vodě předvede ještě horší variantu;-)

0/0
15.3.2013 10:53

Z58d16e87ň47k20a 43V59e41s42e18l11á 8879605857910

Jo vlastně, 12 odbočuje... 

Směrem k přehradě má cenu vyhodnocovat i mimo sezónu, hlavně v ranní a odpolední špičce, protože Bystrc je obrovský sídliště + když se k němu přičtou ještě Kamechy, tak je to na zbláznění i bez davů mířících k vodě...

0/0
15.3.2013 13:47

T10o89m49a54s 92N87o53v63o96t49n24y 3881966228209

Zase na druhou stranu, když si někdo koupí byt na Kamechách, tak moc dobře ví v jakém stavu tím směrem MHD je, tak ať si pak nestěžuje že je přeplněná - to je logický stav, který snad každého napadne.

+1/−1
15.3.2013 14:22

Z39d84e22ň29k60a 68V72e75s37e39l13á 8219205197350

A co asi tak mají dělat ty stovky lidí, co v horní části Bystrce bydlí třeba už desítky let? Ti snad mají pro změnu byt prodat, protože se město rozhodlo, že trojka bude končit na Rakovecké a ať se pak lidi v jedničce změní třeba na sardinky?! 8-o

+1/−1
15.3.2013 14:38

B15a16r47b50o97r22a 54K71l19u89s19á90k98o50v97á 9320301568292

Aha, tak kvalita spojení se od loňska nezměnila, tak to šéf DPMB opravdu pobavil: jezdím z Líšně na Lesnou a po zrušení 45 je to katastrofa. Místo 20-ti minut jezdím i 40, přesedám, autobusy 78 i 44 jezdí zásadně se zpožděním a nacpaný. Fakt kvalitka, těším se až zase zdraží jízdný. Pan ředitel jistě jezdí také MHD, když to tak fundovaně může říct, že?Rv

+8/−2
14.3.2013 17:06

P88e50t28r 87V19e64s70e86l38ý 2439828623486

Ostrava se přidává, místo 40 minut jezdím 55, a to jedním směrem. A to musím 15 minut na autobus pěšky místo původních 4 minut na tramvaj anebo  jezdit lokalkou 80 minut. Ale změna i u nás přinesla jen samá pozitiva.

+3/0
14.3.2013 18:24

K57a58m97i26l75a 51K49o11d48e74š31o29v19á 1704495556791

Obávám se, že nikdo netvrdil, že by ty změny přinesly nějaké pozitiva, kvůli tomu změny dělány nebyly, ale kvůli tomu, že bylo nutno ušetřit, tudíž je logické, že změny tras, snížení počtu spojů apod. nejsou pro cestující pozitivní, pro městskou kasu zjevně ano, mně osobně změny nevadí, co potřebuji, tak jezdí, chápu, že na řadě míst to dělá problémy, ale prostě nejsou peníze, tak  DPMB musí počítat jen s těmi penězi které má, resp. dostane ...

+1/0
15.3.2013 8:51

T19o23m69a91s 31N25o50v44o59t22n63y 3391916338609

Jenže jednak se zdaleka tolik neušetří a jedna když půjdou tímto stylem, tak jim nakonec tím MHD nebude skoro nikdo jezdit, protože bude nepoužitelná a dražší (drahá je už dost).

+1/−1
15.3.2013 14:24

P41a21v74e32l 97O57d31r81a80z97i68l 6414569477630

Tak to jsem si myslel, že opravdu nikdo nevěří tom, krom Kotziana, že tyhle masivní změny jsou kvůli úspoře 50 milionů korun, což je 1,3% rozpočtu, nebo jedna nová šalina.

0/0
19.3.2013 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.