Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno vyhodnotí změny v MHD, problémy chce řešit drobnými úpravami

Hromadná doprava v Brně prošla na začátku roku velkými změnami. Řada lidí je kritizuje, návratu do původního stavu se však dočkají jen těžko. Město si nyní stav dopravy nechává vyhodnotit a doufá, že všechny případné problémy vyřeší drobné úpravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76a29v29e24l 53O25d66r44a58z10i42l 6494119917670

Hlavně že se nesáhlo na interval d-4, která jezdí do další chudinské čtvrti, tentokrát Masaryčky.

0/0
19.3.2013 12:16

P93a70v88e23l 39O73d32r21a14z71i54l 6724979277740

Pan ředitel Havránek určitě denně jezdí přes celý Brno šalinou sem a tam, takže může komfort cestování vyhodnotit.

0/0
19.3.2013 12:11

P11a29v53e95l 19O64d61r20a94z25i46l 6904109347570

No ano, přímé zpojení z chudinského blekfíldu je opravdu na pochvalu, zrušení řady jiných přímých spojení je pak zase na ránu, tak už to chodí.

0/0
19.3.2013 12:10

T38o57m32a61s 62N98o88v45o28t54n17y 3241526978519

Největší hloupost je to zrušení 51čky ze Žlutého kopce přímo na Úzkou/Zvonařku. To se jim fakt povedlo nutit lidi co jedou z/do MOÚ ještě přestupovat.

Pokud chce město šetřit, ať přestaně stavět kraviny typu Joštova žirafa, wc za tři mega nebo kukaň na české, za jejíž cenu by normální člověk postal barák a ještě by mu zbylo..

+1/−1
15.3.2013 14:14

Z26d82e44ň41k29a 56V94e57s38e19l77á 8289235367400

Jo, ze všech částí města se lidi dostanou do centra s max. 1 přestupem... Ale že se kus cesty mačkají jako sardinky (ranní špičky z Bystrce minimálně na Přístaviště, ne-li až na Komín + odpolední špičky v úseku Přístaviště - Ečerka), nebo že dostat se po 18. hodině do centra bez objížďky přes Mendlák taky není zrovna snadné, to je už nezajímá. ;-€ Nemluvě o tom, že jedenáctka bývá dopoledne v obou směrech mezi Přístavištěm a Komínem poloprázdná, o busu 54 z Přístaviště minimálně na Ondrouškovu, ne-li až na Ečerku, radši ani nemluvit - když jedou 3 lidi, tak je to moc. Rv

+2/−2
15.3.2013 10:09

A21l78e24n26a 25R75i64s22o64v22á 4826350519125

Průzkum? Vyhodnocení? Někdo se vás někoho na něco kolem MHD ptal? Na základě čeho se bude co vyhodnocovat? Audit jsou vyhozený prachy. Stačilo by, kdyby zaměstnanci MHD povinně jezdili do práce a z práce městskou dopravou. Ve 35 více lidí? Vždyť má úplně jinou trasu než 51, jak se tohle dá srovnávat? Navíc na autobusy mimo Brno, které jezdí z Úzké, se z Mendláku nedostanete přímo a probíhat dvakrát denně Vaňkovkou nebo někde po Trnité, není asi taky žádné terno. Zrušení přímých linek, třeba již zmíněná 45, je fakt nesmyslné.

A proč se v zimě ve vozidlech MHD netopí? Ať v nových, tak ve starých...a těch starých jezdí nějak víc, jsou snad více mrazuvzdorné? Řidič má svoji vytopenou zaprděnou kabinu a víc ho nezajímá?

Ale musím pochválit pana řidiče 1, že tento týden ráno napomenul partu opilých a řvoucích zahraničních studentů vracejících se z flámu, aby se chovali slušně, že jinak si vystoupí. Opravdu tleskám! A předevčírem odpoledne v 9, když musel řidič na Křenové prudce zabrzdit, tak prošel vozidlo a ptal se jestli jsme všichni v pořádku a nikomu se nic nestalo.

+4/−1
15.3.2013 7:47

T49o19m21a52s 57N29o17v64o92t37n80y 3611746338539

Asi mají zase nastaveno hodnocení spotřeby, tak se prostě netopí, jinak řidič nedostane prémie.

0/−1
15.3.2013 14:16

R31a69d32i90m 23Z95e45h38e81r 3364900603701

Naše brněnská MHD, to není dopravce, ale diagnóza.

+4/−2
15.3.2013 1:20

L79u28d46ě31k 52M55u87s98e65l74í65k 3176339

Nechá si udělat audit za miliony ,ušetří tisíce

+3/−1
14.3.2013 19:24

L55u84k85a44s 62N11e41m67e43c 7519600432384

totalni demence je na nadru zastavka 8 a 9 ... koukam na tabule, vidim, ze driv pojede 9 ... prejdu tam a za chvili jede 8 ... 9 nikde ... jdu zpatky na 8 a ta ujede  ... jdu teda zpatky na 9 kde na tabuli zbyva 1 minuta ... najednou blikaji *** a 9 z tabule zmizi ... lidi koukaji jak blazni ... tak jdou zase na 8 a v tom prijizdi 9 ....... ano pane rediteli, zrejme jsme uplne hloupi a ty zmeny jsme spatne pochopili

0/−1
14.3.2013 18:50
Foto

R16a14d79o39m26í65r 67C46e84r74e90m59u18g29a 4440533652942

Jezděte autem, pak se Vám to stát nemůže.

+2/−8
14.3.2013 20:00

K65r83i89s49t59ý51n47a 72Ř89i29č12á46n76k84o86v24á 9497831290362

ale zase se Vam stane, ze utratite x krat vic penez a dostanete se do x krat vetsiho poctu zacp

+2/−2
15.3.2013 11:58

T58o10m48a86s 69N20o94v84o53t80n96y 3241766568939

Není až tak pravda. Autem jsem téměř vždy rychlejší než MHD a pokud člověk zná město, tak ty zácpy nejsou až tak hrozné, pokud tedy zrovna nemusí jet ve špičce přes Koliště směrem na Zvonařku, ale i to se dá vzít jinudy. Peněz zase tolik víc neutratím, auto mám stejně a navíc ušetřím oproti jízdenkám, protože autem je to prostě rychlejší. Ale jsem rád za MHD, aspoň je na silnicích ještě jakžtakž volno, takže kdo může, ať jezdí MHD, schvaluju to ;-)

+1/−2
15.3.2013 14:20

P59a48t65r54i38k 90S52v74o48b43o48d97a 3159711926795

šak neboj, my ti to brzo zavřem :)

0/0
18.3.2013 21:37

Z60d34e38ň46k64a 45V12e78s48e56l62á 8299195327870

Asi su blbá, ale 8 a 9 snad mají poměrně dost odlišné trasy, pominu-li těch 5 zastávek (hlavák - Geislerova), kam navíc ještě jezdí 12... Takže nějak tento Váš nářek tady nechápu...

+2/0
15.3.2013 9:55

A68l30e90n37a 75R82i38s90o44v16á 4356100529315

Jemu šlo asi o 8 a 9 a odjezd z hlavního nádraží, líp se mu asi hodí jet k Dělňáku na Jamborce a pak dál do Líšně autobusem? Jinak to nechápu teda i já.

12 za viaduktem jede doprava...směr Komárov.

Směrem k přehradě nemá cenu moc co vyhodnocovat mimo sezonu. Když je to narvané a jinde nevyužité, teplo a migrace lidí k vodě předvede ještě horší variantu;-)

0/0
15.3.2013 10:53

Z22d89e22ň60k11a 45V89e47s19e39l23á 8459855157800

Jo vlastně, 12 odbočuje... 

Směrem k přehradě má cenu vyhodnocovat i mimo sezónu, hlavně v ranní a odpolední špičce, protože Bystrc je obrovský sídliště + když se k němu přičtou ještě Kamechy, tak je to na zbláznění i bez davů mířících k vodě...

0/0
15.3.2013 13:47

T38o33m65a26s 55N79o77v24o43t27n95y 3311436938409

Zase na druhou stranu, když si někdo koupí byt na Kamechách, tak moc dobře ví v jakém stavu tím směrem MHD je, tak ať si pak nestěžuje že je přeplněná - to je logický stav, který snad každého napadne.

+1/−1
15.3.2013 14:22

Z39d45e59ň57k36a 65V49e67s17e85l97á 8309205607240

A co asi tak mají dělat ty stovky lidí, co v horní části Bystrce bydlí třeba už desítky let? Ti snad mají pro změnu byt prodat, protože se město rozhodlo, že trojka bude končit na Rakovecké a ať se pak lidi v jedničce změní třeba na sardinky?! 8-o

+1/−1
15.3.2013 14:38

B40a96r33b19o16r82a 69K82l96u50s43á75k78o42v15á 9240551538782

Aha, tak kvalita spojení se od loňska nezměnila, tak to šéf DPMB opravdu pobavil: jezdím z Líšně na Lesnou a po zrušení 45 je to katastrofa. Místo 20-ti minut jezdím i 40, přesedám, autobusy 78 i 44 jezdí zásadně se zpožděním a nacpaný. Fakt kvalitka, těším se až zase zdraží jízdný. Pan ředitel jistě jezdí také MHD, když to tak fundovaně může říct, že?Rv

+8/−2
14.3.2013 17:06

P98e77t84r 37V77e24s87e64l57ý 2399578593676

Ostrava se přidává, místo 40 minut jezdím 55, a to jedním směrem. A to musím 15 minut na autobus pěšky místo původních 4 minut na tramvaj anebo  jezdit lokalkou 80 minut. Ale změna i u nás přinesla jen samá pozitiva.

+3/0
14.3.2013 18:24

K62a29m85i97l97a 33K86o56d69e61š62o16v91á 1894705356111

Obávám se, že nikdo netvrdil, že by ty změny přinesly nějaké pozitiva, kvůli tomu změny dělány nebyly, ale kvůli tomu, že bylo nutno ušetřit, tudíž je logické, že změny tras, snížení počtu spojů apod. nejsou pro cestující pozitivní, pro městskou kasu zjevně ano, mně osobně změny nevadí, co potřebuji, tak jezdí, chápu, že na řadě míst to dělá problémy, ale prostě nejsou peníze, tak  DPMB musí počítat jen s těmi penězi které má, resp. dostane ...

+1/0
15.3.2013 8:51

T70o51m75a40s 61N45o54v68o54t93n28y 3281216528489

Jenže jednak se zdaleka tolik neušetří a jedna když půjdou tímto stylem, tak jim nakonec tím MHD nebude skoro nikdo jezdit, protože bude nepoužitelná a dražší (drahá je už dost).

+1/−1
15.3.2013 14:24

P90a75v23e58l 56O16d25r32a65z31i39l 6264329317840

Tak to jsem si myslel, že opravdu nikdo nevěří tom, krom Kotziana, že tyhle masivní změny jsou kvůli úspoře 50 milionů korun, což je 1,3% rozpočtu, nebo jedna nová šalina.

0/0
19.3.2013 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.