- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně že se nesáhlo na interval d-4, která jezdí do další chudinské čtvrti, tentokrát Masaryčky.
Pan ředitel Havránek určitě denně jezdí přes celý Brno šalinou sem a tam, takže může komfort cestování vyhodnotit.
No ano, přímé zpojení z chudinského blekfíldu je opravdu na pochvalu, zrušení řady jiných přímých spojení je pak zase na ránu, tak už to chodí.
Největší hloupost je to zrušení 51čky ze Žlutého kopce přímo na Úzkou/Zvonařku. To se jim fakt povedlo nutit lidi co jedou z/do MOÚ ještě přestupovat.
Pokud chce město šetřit, ať přestaně stavět kraviny typu Joštova žirafa, wc za tři mega nebo kukaň na české, za jejíž cenu by normální člověk postal barák a ještě by mu zbylo..
Jo, ze všech částí města se lidi dostanou do centra s max. 1 přestupem... Ale že se kus cesty mačkají jako sardinky (ranní špičky z Bystrce minimálně na Přístaviště, ne-li až na Komín + odpolední špičky v úseku Přístaviště - Ečerka), nebo že dostat se po 18. hodině do centra bez objížďky přes Mendlák taky není zrovna snadné, to je už nezajímá. Nemluvě o tom, že jedenáctka bývá dopoledne v obou směrech mezi Přístavištěm a Komínem poloprázdná, o busu 54 z Přístaviště minimálně na Ondrouškovu, ne-li až na Ečerku, radši ani nemluvit - když jedou 3 lidi, tak je to moc.
Průzkum? Vyhodnocení? Někdo se vás někoho na něco kolem MHD ptal? Na základě čeho se bude co vyhodnocovat? Audit jsou vyhozený prachy. Stačilo by, kdyby zaměstnanci MHD povinně jezdili do práce a z práce městskou dopravou. Ve 35 více lidí? Vždyť má úplně jinou trasu než 51, jak se tohle dá srovnávat? Navíc na autobusy mimo Brno, které jezdí z Úzké, se z Mendláku nedostanete přímo a probíhat dvakrát denně Vaňkovkou nebo někde po Trnité, není asi taky žádné terno. Zrušení přímých linek, třeba již zmíněná 45, je fakt nesmyslné.
A proč se v zimě ve vozidlech MHD netopí? Ať v nových, tak ve starých...a těch starých jezdí nějak víc, jsou snad více mrazuvzdorné? Řidič má svoji vytopenou zaprděnou kabinu a víc ho nezajímá?
Ale musím pochválit pana řidiče 1, že tento týden ráno napomenul partu opilých a řvoucích zahraničních studentů vracejících se z flámu, aby se chovali slušně, že jinak si vystoupí. Opravdu tleskám! A předevčírem odpoledne v 9, když musel řidič na Křenové prudce zabrzdit, tak prošel vozidlo a ptal se jestli jsme všichni v pořádku a nikomu se nic nestalo.
Asi mají zase nastaveno hodnocení spotřeby, tak se prostě netopí, jinak řidič nedostane prémie.
Naše brněnská MHD, to není dopravce, ale diagnóza.
Nechá si udělat audit za miliony ,ušetří tisíce
totalni demence je na nadru zastavka 8 a 9 ... koukam na tabule, vidim, ze driv pojede 9 ... prejdu tam a za chvili jede 8 ... 9 nikde ... jdu zpatky na 8 a ta ujede ... jdu teda zpatky na 9 kde na tabuli zbyva 1 minuta ... najednou blikaji *** a 9 z tabule zmizi ... lidi koukaji jak blazni ... tak jdou zase na 8 a v tom prijizdi 9 ....... ano pane rediteli, zrejme jsme uplne hloupi a ty zmeny jsme spatne pochopili
Jezděte autem, pak se Vám to stát nemůže.
Aha, tak kvalita spojení se od loňska nezměnila, tak to šéf DPMB opravdu pobavil: jezdím z Líšně na Lesnou a po zrušení 45 je to katastrofa. Místo 20-ti minut jezdím i 40, přesedám, autobusy 78 i 44 jezdí zásadně se zpožděním a nacpaný. Fakt kvalitka, těším se až zase zdraží jízdný. Pan ředitel jistě jezdí také MHD, když to tak fundovaně může říct, že?
Ostrava se přidává, místo 40 minut jezdím 55, a to jedním směrem. A to musím 15 minut na autobus pěšky místo původních 4 minut na tramvaj anebo jezdit lokalkou 80 minut. Ale změna i u nás přinesla jen samá pozitiva.