Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ozbrojenec v Brně rozstřílel prodejnu, zastavila ho policejní kulka

Brněnští policisté v pondělí postřelili ozbrojeného muže. Agresor ještě před jejich příjezdem vytáhl revolver v jednom z obchodů v Kaštanové ulici a obsluze hrozil zabitím. Na zasahující policisty pak najížděl také autem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a70r49t19i23n 91Š29t60ě75p47á76n14e11k 3817153813641

Ach jo. Zase ta Lupa. Byly doby (dodnes), kdy slovo "ozbrojenec" znamenalo cloveka, ktery mel vic nez jednu zbran a nejlepe alespon jedna z nich byla vetsi nez pistole nebo revolver. Lupa, at uz z neschopnosti, ci snaze dosahnou Blesku (hadam to druhe) aplikuje toto slovo i tam, kam spravne nepatri. Tj. na cloveka s jednou osobni zbrani. Fiha, to tedy kolem nas beha ozbrojencu.

Tohle sireni paniky jen za ucelem prodejnosti je hnus.

0/0
1.4.2013 21:15

S32t93a49n45i23s52l61a26v 90Č92e73š73k69a 8727136165699

Teď by ještě tato, zřejmě zcela příkladná a statečná reakce policisty, měla být završena vyšetřováním GIBS, které bude zakončeno obviněním policisty z nezákonného použití zbraně a bezdůvodné brutality. Bohužel by to nebylo poprvé a asi ani naposledy. Upřímně řečeno, obdivuji ty policajty, kteří dělají příkladně svoji práci bez ohledu na toto riziko.

0/0
1.4.2013 13:05

T63o77m30á58š 38K44r19a65u17s 6576126834

Nebyl to lupič.Sranda číst komntáře lidí co o tom nic neví :-)

0/0
26.3.2013 19:46

K66a76r79e34l 98Z16a90c33e96k 7931279871917

vy jste byl v první řadě?

+2/0
26.3.2013 20:43

J73a73n 97K40o28m37á60r15e93k 5595398789163

já jsem očitý svědek: co se stalo?

+1/0
27.3.2013 8:08

M93i58c42h33a26l 92K48u70c66h21t82a 6723684594422

Rozčilený živnostník?

0/0
27.3.2013 8:11

D65a16n 46D63o77s11t83á38l 6859363582525

Tak povídej...

0/0
27.3.2013 23:04

M72a92r22e41k 92R27o87k33y38t59a 6976818624482

Šikovní policisti.... já bych ho picnoul rovnou, při první příležitosti, než někoho zabije...doufám,že ho neřáda zavřou na dostatečně dlouho a policista dostane odměny za "dobrou mušku"

+6/0
26.3.2013 18:42

M44i17l61o25š 66S58e77t28í49k 3879229744100

Přesně tak, jednu mezi oči, sbohem a šáteček.

+1/0
27.3.2013 7:44

P14e20t30r 55R96u67m50p74l77i54k 4789887559803

mercedes, bmw,porsche,jaguar.... tych aut se bojí i děti ve školce!

+1/−4
26.3.2013 18:14

P36e14t15r17a 64V11a38ň66k76o75v69á 4684984746542

policista střílel?......zdá se, že agresor měl bílou pleť :-/

+6/−2
26.3.2013 16:29

A52l33e28x27a27n82d22r 18T13r11n23o21v73s65k61ý 3820363219774

jak se pistdole změni v revolver? To umějí jen v Brně!

+1/−2
26.3.2013 16:19

T50o23m43á79š 57Z73e70m47a43n 3535848374675

Protože revolver je druh pistole (dle většiny výkladů).

0/−2
26.3.2013 16:22

A75l29e34x30a59n70d37r 97T23r95n12o16v50s88k63ý 3100243929434

tak to jsem ješte nečetl, revolver je po otačejicim bubnu. Ale zamena s pistoli! Mohu znat zdroj té krávoviny?

+4/−2
26.3.2013 16:26

T57o31m33á40š 19Z52e70m52a55n 3455788634275

http://en.wikipedia.org/wiki/Handgun

0/0
26.3.2013 16:54

J72a55k45u54b 40Š41p32r64i82n78g36e27r 5416732179846

No, wikipedie se může mýlit a v této věci se také mýlí. Revolver je opakovací zbraň - je tam válec, který se otáčí kolem své osy, nemá zásobník, obvykle používá náboj s okrajem. Pistole je samonabíjecí/samočinná zbraň, kde dojde k přebití náboje pohybem závěru vlivem energie vzniklé odpálením náboje, což u revolveru není. Taky má zásobník. Takže revolver nemůže být druh pistole, je to úplně něco jiného.

+1/−1
26.3.2013 17:03

T16o46m28á59š 51Z79e45m51a87n 3255778884275

Slovo pistole vzniklo v době kdy opakovcí, samonabíjecí či vůbec jednotné náboje byly sci-fi.

Zkrátka je to označení pro krátkou palnou zbraň a dodnes existují pistole jednorané (alespoň to tak mám na PZ).

+1/0
26.3.2013 17:07

J81a61k43u41b 83Š43p93r52i19n69g82e70r 5786732519956

Pravda, na jednoranky a perkusní pistole jsem zapomněl, ale to nic nemění na tom, že revolver pistole není.

+1/−2
26.3.2013 17:29

J23a77n 78K62o67m48á98r59e14k 5755928199923

co je PZ?

0/0
27.3.2013 8:07

T66o25m63á42š 47Z10e27m91a85n 3565408224415

Navíc vaše definice revolveru nevylučuje aby byl zároveň pistolí.

Pisotlí by nebyl pouze když psitoli definujeme jako krátkou zbraň v které je komora součástí hlavně.

+1/0
26.3.2013 18:05

J96a76k45u88b 72Š15p93r55i74n47g97e36r 5596432629826

To je nesmysl - pistole nemá válec !

0/0
26.3.2013 18:53

L37i17b49o84r 59W52a54l29i38c40h72i34e13w36i30c48z 3498356517324

Nevím jaké výklady myslíte, ale zákon o zbraních a střelivu jasně odlišuje definici pistole a revolveru.

0/0
26.3.2013 16:36

T24o25m13á86š 25Z47e90m76a64n 3155868664635

Tak si zákon ještě jednou přečtěte i s vyhláškami, o definice pistole či revolveru v nich není ani slovo.

0/0
26.3.2013 17:08

P18a58v48e89l 37N81o54v31o26t59n41ý 6425686518476

;-D ty jseš komik

0/−1
26.3.2013 17:10

J27i59ř85í 34N91e40u68m21e14i62s68t22e60r 2762635323531

Zkuste ČSN 39 5002-1. Pro začátek.

0/0
26.3.2013 22:40

J15a69r93o77s80l58a22v 52S95k10r97i64v71a54n55e94k 6535590

to je dalsi nehorazny pripad policejni brutality. Jak si mohli timto zasahem dovolit eskalovat situaci a ohrozovat zdravi a zivot tohoto neboheho lupice a ostatnich kolemjdoucich? Spravny postup prece je nedelat nic, nenapadne pachatele sledovat policejnim vrtulnikem, zjistit pripadne kde bydli a v klidu ho zatknout u nej doma... ;-);-);-)

+15/−5
26.3.2013 15:45

J15a29r62o74s33l49a46v 44B36r67ü69m92m54e61r 7374863366

Míchat dva úplně různé případy dohromady - no slušná demagogie.

+5/−13
26.3.2013 15:47

J98a56r69o45s11l73a80v 94S40k69r56i42v18a23n26e17k 6275580

ne princip je uplne stejny - na jedne strane nebezpecny agresivni grazl - na druhe strane policie, ktera MUSI zakrocit a agresora zastavit, pokud nechceme mit z tohohle statu totalni anarchii :-P

+11/−3
26.3.2013 15:50

J13a89r40o45s54l40a46v 31H53o82r13á54k 5463372836280

Proc? Takhle je chudak zraneny a budeme mu platit pobyt v base. Kdyby ho fizli nestresovali a nechali ho vyblbnout, vratil by se v klidu domu a nikomu by se nic nestalo. Mohli ho z povzdali monitorovat. Treba z vrtulniku. :-)

+4/−3
26.3.2013 15:56

J55i47ř82í 23K14r54a81m79p92l 4786884116286

ještěže to myslíte neupřímně ;-);-);-)

+2/−1
26.3.2013 15:49

J53i52ř85í 36P12e33l96n94á62ř 6125383986789

Takhle nějak má ten zásah končit. Pachatel zůstal naživu, nikoho nezúčastněného neohrozil a skončil v poutech. Kdyby tam ovšem napřed poslali nějakého lulana jako je Skřivánek, aby se nechal postřelit, nadšený bych z toho nebyl...

+2/−1
26.3.2013 15:51

A29l96e90š 84N33o29v58á89k 6668780337146

ano.. správně, já bych proti němu použil policejní vrtulník Mi-24 proti jejímuž rotačnímu kulometu by jeho revolver neměl šanci..

0/−2
26.3.2013 15:55

D54a57n 17D60o52s74t50á44l 6139983402275

Přesně tak, z té prodavačky a dalších lidí si udělali benga živej štít. Taky nechápu, že nepoužili vrtulník pro sledování. Já sem u toho byl, dělám už dvanáct let karate, tak vím co a jak. Postřelili ho, říkám těm policistům "teče mu krev z ruky vy č..." a oni čuměli jak kdyby se nic nedělo. Zkontroloval jsem, jestli rána nezasáhla do tepny a pak jsme ho s uklízečkou vytáhli okýnkem ven. Mám to celé nahrané na telefonu, ale policajtům to nedám, sem zvědav s čím se teď vytáhnou. Rv;-€

+5/−3
26.3.2013 16:21

J28a43r13o85s32l92a44v 53S23k34r35i83v87a17n54e69k 6525380

presne tak. A tomu pachatelovi bych to nevycital, mozna ani tem policistum na miste, ale od velitele toho zasahu to byl prakticky teroristicky cin, za to by mel jit sedet...

+2/−2
26.3.2013 16:31

T86o73m61á32š 57Z75e88m44a19n 3365868634755

Evidentně střílel už před zásahem policie, ne až v reakci na střelbu policistů mezi lidmi. Ergo úplně jiný případ.

+2/−1
26.3.2013 16:21

J29a66r73o65s89l25a71v 66H73o43r78á89k 5293322336710

Strilel do podlahy. A co. Proste se sel trochu vyblbnout. Rad hraje akcni hry, tak si vzal revolver a sel si zahrat do realu. Normalni klukovina. Vsimnete si, ze dokud neprijeli fizli, nikdo neutrpel zadne zraneni. Zbytecne situaci vyhrotili. Urcite by se vratil v klidu domu.

(to je tak zhruba vycuc "argumentu", ktere u toho jineho pripadu zaznely. A sedely by i tady, no ne?;-))

+4/−5
26.3.2013 16:26

V45l30a80s91t74a 22C65o64u95f84a37l 6964877826176

Jasný. Tady v této zemi je normální střílet na veřejnosti, pokud se u toho nikomu nic nestane. Super. Dobrej přístup. Hurá na divokej Západ.

+3/−2
26.3.2013 18:20

J66a59r58o15s27l23a50v 63H53o79r70á22k 5393812416380

Kdyz je normalni stejne obhajovat silence, co si hraje s poldama na zavodnika. Ja ty stupidni argumenty nevymyslel, ja je pouze aplikuji na dalsi pripad, vedom si jejich hlouposti a neobhajitelnosti.

+2/−2
26.3.2013 18:44

T52o65m71á73š 16Z16e71m10a17n 3105188694155

Jen jste je nepochopil.

0/0
26.3.2013 20:26

M87i74r78o90s35l22a40v 69U26r15b57a93n 1656367211139

Vzal byste si na odpovednost, ze by pak jel treba jinam a tam si taky zkousel zastrilet ? TO by pak bylo kecu, ze nikdo nezasahl...

0/0
31.3.2013 16:35

M10i36l82o63š 55S83e40t25í18k 3119599864570

Máte pravdu, je to brutální, když člověka, který střílí a pak ohrožuje i policisty trefí ro ruky a on pak chudáček trpí. Správný postup měl být jediný - kulku mezi oči, aby netrpěl.

0/0
27.3.2013 7:46

T97o26m14á80š 58G64r15ä91t30z 2133681117686

Jestli vytáhl a namířil zbraň na policistu, tak to beru jako velké selhání příslušníka, který ho trefil (možná omylem) pouze do ruky.  ?Rv

+3/−3
26.3.2013 15:44

J35a59n 24N78o50v78á60k 9965168734355

Asi měl ze střelby jedničku, tak si věřil.

+1/−1
26.3.2013 15:46

T15o58m14á43š 63G81r34ä61t52z 2213281887526

Tak nikdo neví jak to tam probíhalo žejo, ale myslím si prostě že do ruky byl střelen pouze náhodou. Když vytáhnete na příslušníka nebo na někoho kdo umí střílet zbraň a chystal by jste se vystřelit..do ruky to rozhodně nedostanete..to se stává pouze v amerických a německých seriálech :-/

+4/−1
26.3.2013 15:59

J23a16n 70L16u20k78á32š 5237624858579

Naprostý souhlas. Policistu prosím pochválit a poslat na doškolení.

0/0
26.3.2013 16:43

V80i11k39t59o80r 36K60o90š52k78a 4742980607709

Drsný.....

0/0
26.3.2013 15:43

M38a47r78t17i57n 57M17a70z70u65r 9440171547865

Nerozumím pouze jedné věci, proč ho kulka trefila do ruky? Rv Za oceánem už by byl jak řešeto ..

+10/−5
26.3.2013 15:40

Z36d50e22n52ě72k 56G62l62a52s 7748808268605

Nedávno v NY pouze za vytažení kudly.

+1/0
26.3.2013 15:52

J36a45k73u48b 16Š20p44r81i40n53g15e14r 5386492199406

A tak to má být.

+2/0
26.3.2013 16:03

J73a25k72u81b 73Š64p11r66i32n36g14e18r 5756942139366

Spíše se netrefil a ono to náhodou stačilo, tak už dál nestřílel. Měl být zastřelen už jen při najíždění na poldu, ne při míření zbraně.

+4/0
26.3.2013 16:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.