Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převrácený kamion na tři hodiny zastavil dálnici D1 ve směru na Brno

Provoz na dálnici D1 zkomplikovala v sobotu v podvečer nehoda srbského kamionu před Brnem u Ostrovačic. Ve směru na Brno byla dálnice od 19 hodin do 22 hodin uzavřená. Kamion se převrátil na bok, nehoda se obešla bez zranění, uvedla policejní mluvčí Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E67v61z78e49n 50S66o88u85k96u76p 1837514656238

I takové věci se stávají....

0/0
21.4.2013 17:12

P51a49v68e35l 79C85h41a71l24u87p52a 2781416725141

Byl bych pro významné omezení kamionové dopravy. Aby se prostě nevyplatila - a tranzity se řešily vlakem.

+11/−8
20.4.2013 20:08

M53i62l23a25n 59K89r22á46l 8183828201551

velice nelogické...

+8/−6
20.4.2013 20:17

J40i44ř55í 73J61e41l76í52n88e29k 1584280391836

možná jen trochu nelogické, ale na mašich silnicích skoro nutné

+4/−7
20.4.2013 20:19

P94e46t89r 96N70e34s26v80a53d24b69a 2364165336389

Očividně vůbec nechápete o čem tady píšete. Máte dojem že koleje vedou všude? Například do skladových hal? Víte o kolik by zdražilo zboží kdyby se cestou k zákazníkovi muselo několikrát přeložit? Doprava výhradně po kolejích je nereálná. Rv

+9/−4
20.4.2013 20:38

J12i60ř52í 69J40e11l37í67n24e89k 1474640301246

železniční síť je u nás hustá, jedna vlaková souprava nahradí minimálně 70 kamionů, to by se ulevilo dost silnicím zdevatovaných kamiony, 75% klidně může na koleje.

+6/−6
20.4.2013 21:01

P33e13t94r 84N74e93s75v56a20d21b84a 2394585896419

Klidně? Určitě ne spíš vůbec. Víte vůbec proč se doprava po železnici nevyužívá tak jak by jste si přál? Například domácí Škodovka, koleje vedou až do fabriky a přesto se jim vyplatí auta vozit na kamionech, to samé platí o dopravě dílů od subdodavatelů. Železniční doprava je tak drahá že je nepoužitelnáRv

+8/−2
20.4.2013 21:08

B14l35a34ž52e23j 86M67o16t57y98č81k67a 8777757165330

v tom případe je třeba zdražit mýto;-)

+4/−6
20.4.2013 22:26

P69e94t66r 29N20e73s50v41a38d62b54a 2494405836119

A tím i veškeré zboží. Super nápadRv!!

+4/−2
20.4.2013 23:29

J52i46ř36í 19S63v22o21b16o37d65n95í47k 5859922363966

MOTYČKA.Vy budete na slovo vzatý odborník.Pak budete brečet,že bude rohlík za 10 kč.

0/0
21.4.2013 8:47

T80o14m87á24š 43K91u70c30h39a84ř 3927241608411

Kdo by postavil skladové haly daleko od kolejí??

+2/0
20.4.2013 22:16

P27e75t72r 96N39e30s51v65a51d21b58a 2874395636239

V dnešní době každý;-) Například sklady v Průhonicích jsou od nejbližší tratě cca 8 km. To samé dalších mnoho skladových prostor kolem Prahy a také v jiných městech. Naopak se staví co nejblíž dálnic.

+3/−1
20.4.2013 23:27

T36o63m47á12š 64K73u45c51h69a67ř 3607751158781

To je ovšem neprozíravé. ;-)

+1/−1
21.4.2013 1:50

P78e28t95r 55N94e47s30v73a88d63b15a 2554255616759

Naopak. Vlak nedojede všude. Například do nákupních center, meziskladů odkud se zase rozváží k cílovým zákazníkům. Každá překládka zvyšuje cenu dopravy a tím pádem i přepravovaného zboží. Vlakem se dnes vozí max. uhlí a dřevo.

0/0
21.4.2013 13:28

B65l54a62ž16e16j 13M30o55t22y94č67k81a 8337137395780

ještě v devadesátých letech vedly do každé haly, já nestojím o haly na polích, všude samej kruháč, rozbitý silnice a ucpaný dálnice.

+3/−3
20.4.2013 22:25

P54e45t85r 72N92e61s41v43a25d92b62a 2744835956189

O co Vy stojíte je každému úplně jedno chápete?

+4/−3
20.4.2013 23:28

L57u83k74á13š 22O97m68á97č75k58a 5721834601366

Mluv za sebe.

0/0
21.4.2013 8:33

P65e95t69r 58N84e59s20v38a88d82b13a 2224285906239

Copak není ti po chuti že jsi zůstal se svým názorem sám?

0/0
21.4.2013 13:30

T50o54m70á25š 85B19u96r57ý98š26e79k 2856465203233

Jinde to funguje tak proč ne u nás ???

+3/−3
20.4.2013 20:31

M29i77l80a17n 59K95r92á26l 8983458971291

Kde to funguje? Pokud myslíte přes  Švýcarsko (COMO-FREIBURG) tak to je soukromá vlečka a jestli to využívá 1% dopravců tak je to moc, pokud myslíte nějakou jinou trasu která funguje rád bych aby jste mi jí prozradil, díky

+6/0
20.4.2013 20:39

P94e90t10r 10N78e76s83v35a13d12b67a 2734265676489

Podle počtu nehod kamiony vs. osobní auta s přihlédnutím na počet ujetých kilometrů za rok by se měla omezit spíš ta osobní doprava než nákladní:-/.

+4/−2
20.4.2013 20:39

J69i42ř14í 73J72e27l74í63n35e41k 1214410271566

-a co takto, jedou dva kamiony za sebou na dálnici, jeden z ničeho nic bez blinkru začne předjíždět, v levym pruhu osobák zabrzí a druhej mu zmačká kufr, měl dodržovat bezpečnou vzdálenost, ale hlavní vinu nese kanioňák

-kolik silnic poničí přetížené kamiony (vyjeté koleje, utržené krajnice, ..), na kterých pak z té příčiny bourají osobáky

+5/−2
20.4.2013 21:11

P38e70t79r 87N89e12s65v98a26d11b18a 2614845206279

A co takto. Jedou dvě osobní auta které se ženou po okrsce vysoce přes limit, jedno předjíždí druhé a ohrozí nákladní auto jehož řidič se ve snaze vyhnout dostane mimo vozovku. Vyjete koleje nejsou problémem kamionů, ale nekvalitní práce stavbařů silnic. Směrem na západ žádné vyjete koleje nejsou a jezdí ta ty samé kamiony jako u nás:-/;-D  Řidič který se vybourá a svádí to mimo jiné na vyjeté koleje by měl vrátit řidičák a chodit pěšky.

+9/−2
20.4.2013 21:19

J19i17n89d90ř57i32c83h 94Š71k34o11p29e37k 4735681670455

vyjeté koleje jsou z větší části problémem dopravců, z menší jdou na vrub podloží. V zahraničí koleje nejsou, protože 1) tranzit je veden po silnicích, které jsou na to stavěné 2) řidič si nedovolí vyjet s přetíženou soupravou jako u nás

+4/−2
20.4.2013 21:30

M66i77l74a40n 87K84r36á64l 8813698251131

Jak si řidič sám zváží soupravu když si to tam nedovolí? To jsou novinky8-o

+4/−1
20.4.2013 21:40

J65i21ř42í 63J45e25l33í31n49e68k 1344540741176

možná si ji sám neumí zvážit a všude váhy nejsou, ale snad dostane ke zboží co veze papíry a hmotnost by si z toho mohl spočítat, anebo by měla být uvedená, ale to ne, naložit co nejvíc a jet.

+2/−3
20.4.2013 21:50

B63l87a82ž38e35j 57M42o71t94y17č45k86a 8317317625350

řidič kamionu neumí počítat

+2/−4
20.4.2013 22:28

P75e62t67r 91N16e23s68v64a91d57b44a 2464945966539

Řidič kamionu je zaměstnanec jako každý jiný. A málokterý zaměstnanec který chce práci si bude klást podmínky. :-P

+4/−1
20.4.2013 23:30

T29o64m79á31š 48K81u53c44h67a69ř 3927251358281

Hlavně, že si u nás umíme vše vysvětlit. :-P

+3/0
21.4.2013 1:52

P58e93t12r 67N23e92s70v86a82d11b50a 2294275456769

Otevřete oči a probuďte se. TO JE REALITA!

0/0
21.4.2013 13:29

P23e95t76r 96N62e25s31v50a10d24b53a 2314285106319

Jasně. Tak že kamiony které  k nám přijedou z Německa jsou přetížené až u nás;-D Že by silnější gravitace;-D. V Německu nevidíte vyjeté koleje ani na silnici druhé třídy kdežto u nás to není problém ani na silnicích první třídy, dálnicích. Jediný problém je kvalita silnic nic jiného.

+8/0
20.4.2013 21:43

J23i96ř42í 46J42e63l41í77n80e13k 1814420811786

směrem na západ a jih nejezdí přetížené kamiony, které ty koleje vyjedou.

Okrsky nejsou dělané na kamiony, tam by neměli jezdit vůbec

+4/0
20.4.2013 21:46

P79e28t64r 17N66e54s73v25a28d71b13a 2364525116539

Příjde vám úsek Olomouc - Přerov jako okrska? Mě ani ne a koleje tam jsou luxusní. A to nemluvím o dalších úsecích kde nákladní auta jezdí o desetiletí.Člověk by čekal že se při opravách těchto silnic přihlédne k tomu že tam nákladní auta jezdí a ejhle ani ne půl roku po opravě jsou tam koleje zase:-/. Celnici kteří pracovali ne jen na Rozvadově by vám řekli kolik přetížených kamionů přijelo ze západu a přitom tam znají koleje pouze na železnicích....:-P

+5/0
20.4.2013 21:58

J69i70ř52í 85S60v86o52b85o80d12n22í80k 5279942923806

A mléko a rohlíky Vám taky budou vozit vlakem?Uvědomte si pane CHATARICEK,že vlakem to zboží cestuje mnohonásobně déle.

+1/0
21.4.2013 8:45

E82v49z71e29n 94S87o24u60k54u57p 1967774706428

Jenže se zboží musí naložit na kamiony odvézt na nádraží, tam vyložit, poté naložit do vagonů a pak se to musí znovu vyložit a pak zase naložit na kamiony a rozvést.... no nevím...nejsem logistik....:-/

0/0
21.4.2013 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.