Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převrácený kamion na tři hodiny zastavil dálnici D1 ve směru na Brno

Provoz na dálnici D1 zkomplikovala v sobotu v podvečer nehoda srbského kamionu před Brnem u Ostrovačic. Ve směru na Brno byla dálnice od 19 hodin do 22 hodin uzavřená. Kamion se převrátil na bok, nehoda se obešla bez zranění, uvedla policejní mluvčí Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E87v38z21e97n 15S25o46u94k43u79p 1437874426988

I takové věci se stávají....

0/0
21.4.2013 17:12

P80a49v43e48l 72C22h67a36t29a52r56i76c62e78k 2931736645731

Byl bych pro významné omezení kamionové dopravy. Aby se prostě nevyplatila - a tranzity se řešily vlakem.

+11/−8
20.4.2013 20:08

M48i60l94a82n 76K79r83á64l 8753398691421

velice nelogické...

+8/−6
20.4.2013 20:17

J21i76ř14í 22J86e85l90í33n25e25k 1534700851716

možná jen trochu nelogické, ale na mašich silnicích skoro nutné

+4/−7
20.4.2013 20:19

P88e27t80r 10N48e23s76v35a28d23b32a 2974715636649

Očividně vůbec nechápete o čem tady píšete. Máte dojem že koleje vedou všude? Například do skladových hal? Víte o kolik by zdražilo zboží kdyby se cestou k zákazníkovi muselo několikrát přeložit? Doprava výhradně po kolejích je nereálná. Rv

+9/−4
20.4.2013 20:38

J17i46ř37í 66J85e41l79í72n50e91k 1184820411576

železniční síť je u nás hustá, jedna vlaková souprava nahradí minimálně 70 kamionů, to by se ulevilo dost silnicím zdevatovaných kamiony, 75% klidně může na koleje.

+6/−6
20.4.2013 21:01

P33e17t34r 95N15e89s66v83a74d89b56a 2654845576899

Klidně? Určitě ne spíš vůbec. Víte vůbec proč se doprava po železnici nevyužívá tak jak by jste si přál? Například domácí Škodovka, koleje vedou až do fabriky a přesto se jim vyplatí auta vozit na kamionech, to samé platí o dopravě dílů od subdodavatelů. Železniční doprava je tak drahá že je nepoužitelnáRv

+8/−2
20.4.2013 21:08

B88l87a23ž37e68j 17M77o25t14y98č40k19a 8537407175400

v tom případe je třeba zdražit mýto;-)

+4/−6
20.4.2013 22:26

P40e45t76r 94N15e97s11v66a72d97b33a 2714475196309

A tím i veškeré zboží. Super nápadRv!!

+4/−2
20.4.2013 23:29

J55i31ř81í 60S14v93o54b71o50d54n91í30k 5969732803226

MOTYČKA.Vy budete na slovo vzatý odborník.Pak budete brečet,že bude rohlík za 10 kč.

0/0
21.4.2013 8:47

T52o66m59á25š 29K18u61c83h90a85ř 3567631708821

Kdo by postavil skladové haly daleko od kolejí??

+2/0
20.4.2013 22:16

P16e77t93r 78N83e87s71v78a13d45b84a 2724355506239

V dnešní době každý;-) Například sklady v Průhonicích jsou od nejbližší tratě cca 8 km. To samé dalších mnoho skladových prostor kolem Prahy a také v jiných městech. Naopak se staví co nejblíž dálnic.

+3/−1
20.4.2013 23:27

T76o14m91á91š 85K79u14c86h92a10ř 3467681968691

To je ovšem neprozíravé. ;-)

+1/−1
21.4.2013 1:50

P27e46t90r 11N67e48s24v36a27d89b92a 2494735636249

Naopak. Vlak nedojede všude. Například do nákupních center, meziskladů odkud se zase rozváží k cílovým zákazníkům. Každá překládka zvyšuje cenu dopravy a tím pádem i přepravovaného zboží. Vlakem se dnes vozí max. uhlí a dřevo.

0/0
21.4.2013 13:28

B40l56a82ž21e70j 23M81o64t71y84č12k11a 8897107785460

ještě v devadesátých letech vedly do každé haly, já nestojím o haly na polích, všude samej kruháč, rozbitý silnice a ucpaný dálnice.

+3/−3
20.4.2013 22:25

P28e73t18r 85N97e93s71v67a11d98b50a 2864115986459

O co Vy stojíte je každému úplně jedno chápete?

+4/−3
20.4.2013 23:28

L16u49k72á62š 52O63m56á36č56k45a 5811284261646

Mluv za sebe.

0/0
21.4.2013 8:33

P46e33t35r 48N52e73s75v64a77d25b46a 2844255206709

Copak není ti po chuti že jsi zůstal se svým názorem sám?

0/0
21.4.2013 13:30

T72o94m62á72š 48B95u60r27ý47š35e82k 2716465613493

Jinde to funguje tak proč ne u nás ???

+3/−3
20.4.2013 20:31

M26i74l54a12n 63K74r25á48l 8583348681501

Kde to funguje? Pokud myslíte přes  Švýcarsko (COMO-FREIBURG) tak to je soukromá vlečka a jestli to využívá 1% dopravců tak je to moc, pokud myslíte nějakou jinou trasu která funguje rád bych aby jste mi jí prozradil, díky

+6/0
20.4.2013 20:39

P71e56t25r 67N48e46s65v82a49d28b55a 2764685856169

Podle počtu nehod kamiony vs. osobní auta s přihlédnutím na počet ujetých kilometrů za rok by se měla omezit spíš ta osobní doprava než nákladní:-/.

+4/−2
20.4.2013 20:39

J86i22ř68í 12J39e13l37í98n70e39k 1224550951576

-a co takto, jedou dva kamiony za sebou na dálnici, jeden z ničeho nic bez blinkru začne předjíždět, v levym pruhu osobák zabrzí a druhej mu zmačká kufr, měl dodržovat bezpečnou vzdálenost, ale hlavní vinu nese kanioňák

-kolik silnic poničí přetížené kamiony (vyjeté koleje, utržené krajnice, ..), na kterých pak z té příčiny bourají osobáky

+5/−2
20.4.2013 21:11

P56e14t47r 79N54e88s70v31a66d44b34a 2804775986969

A co takto. Jedou dvě osobní auta které se ženou po okrsce vysoce přes limit, jedno předjíždí druhé a ohrozí nákladní auto jehož řidič se ve snaze vyhnout dostane mimo vozovku. Vyjete koleje nejsou problémem kamionů, ale nekvalitní práce stavbařů silnic. Směrem na západ žádné vyjete koleje nejsou a jezdí ta ty samé kamiony jako u nás:-/;-D  Řidič který se vybourá a svádí to mimo jiné na vyjeté koleje by měl vrátit řidičák a chodit pěšky.

+9/−2
20.4.2013 21:19

J28i77n43d77ř68i37c35h 88Š32k38o47p43e56k 4545371350895

vyjeté koleje jsou z větší části problémem dopravců, z menší jdou na vrub podloží. V zahraničí koleje nejsou, protože 1) tranzit je veden po silnicích, které jsou na to stavěné 2) řidič si nedovolí vyjet s přetíženou soupravou jako u nás

+4/−2
20.4.2013 21:30

M68i35l92a24n 18K96r23á95l 8453658541341

Jak si řidič sám zváží soupravu když si to tam nedovolí? To jsou novinky8-o

+4/−1
20.4.2013 21:40

J76i58ř34í 37J11e51l61í78n77e36k 1294300241246

možná si ji sám neumí zvážit a všude váhy nejsou, ale snad dostane ke zboží co veze papíry a hmotnost by si z toho mohl spočítat, anebo by měla být uvedená, ale to ne, naložit co nejvíc a jet.

+2/−3
20.4.2013 21:50

B50l17a54ž23e76j 39M18o43t21y52č15k82a 8207807305800

řidič kamionu neumí počítat

+2/−4
20.4.2013 22:28

P33e71t79r 64N54e79s23v16a55d12b75a 2564225426159

Řidič kamionu je zaměstnanec jako každý jiný. A málokterý zaměstnanec který chce práci si bude klást podmínky. :-P

+4/−1
20.4.2013 23:30

T72o10m92á55š 15K50u31c87h25a26ř 3427461818311

Hlavně, že si u nás umíme vše vysvětlit. :-P

+3/0
21.4.2013 1:52

P28e41t80r 58N95e13s57v50a59d68b69a 2934485676749

Otevřete oči a probuďte se. TO JE REALITA!

0/0
21.4.2013 13:29

P62e60t31r 77N46e42s82v27a34d24b39a 2114825636479

Jasně. Tak že kamiony které  k nám přijedou z Německa jsou přetížené až u nás;-D Že by silnější gravitace;-D. V Německu nevidíte vyjeté koleje ani na silnici druhé třídy kdežto u nás to není problém ani na silnicích první třídy, dálnicích. Jediný problém je kvalita silnic nic jiného.

+8/0
20.4.2013 21:43

J22i42ř40í 83J36e70l93í97n26e38k 1574310491336

směrem na západ a jih nejezdí přetížené kamiony, které ty koleje vyjedou.

Okrsky nejsou dělané na kamiony, tam by neměli jezdit vůbec

+4/0
20.4.2013 21:46

P84e21t12r 63N23e61s64v21a68d45b87a 2444245566439

Příjde vám úsek Olomouc - Přerov jako okrska? Mě ani ne a koleje tam jsou luxusní. A to nemluvím o dalších úsecích kde nákladní auta jezdí o desetiletí.Člověk by čekal že se při opravách těchto silnic přihlédne k tomu že tam nákladní auta jezdí a ejhle ani ne půl roku po opravě jsou tam koleje zase:-/. Celnici kteří pracovali ne jen na Rozvadově by vám řekli kolik přetížených kamionů přijelo ze západu a přitom tam znají koleje pouze na železnicích....:-P

+5/0
20.4.2013 21:58

J65i12ř73í 85S21v56o37b62o64d40n13í68k 5629152493876

A mléko a rohlíky Vám taky budou vozit vlakem?Uvědomte si pane CHATARICEK,že vlakem to zboží cestuje mnohonásobně déle.

+1/0
21.4.2013 8:45

E20v42z92e48n 12S37o46u69k12u82p 1107734946948

Jenže se zboží musí naložit na kamiony odvézt na nádraží, tam vyložit, poté naložit do vagonů a pak se to musí znovu vyložit a pak zase naložit na kamiony a rozvést.... no nevím...nejsem logistik....:-/

0/0
21.4.2013 17:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.