Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převrácený kamion na tři hodiny zastavil dálnici D1 ve směru na Brno

Provoz na dálnici D1 zkomplikovala v sobotu v podvečer nehoda srbského kamionu před Brnem u Ostrovačic. Ve směru na Brno byla dálnice od 19 hodin do 22 hodin uzavřená. Kamion se převrátil na bok, nehoda se obešla bez zranění, uvedla policejní mluvčí Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E22v83z66e54n 81S84o57u57k46u91p 1117624786928

I takové věci se stávají....

0/0
21.4.2013 17:12

P96a36v24e70l 94C25h57a33l36u65p52a 2731746695361

Byl bych pro významné omezení kamionové dopravy. Aby se prostě nevyplatila - a tranzity se řešily vlakem.

+11/−8
20.4.2013 20:08

M85i80l15a92n 84K24r90á35l 8693238791111

velice nelogické...

+8/−6
20.4.2013 20:17

J37i86ř10í 13J85e68l66í68n13e53k 1374910651716

možná jen trochu nelogické, ale na mašich silnicích skoro nutné

+4/−7
20.4.2013 20:19

P64e59t39r 87N39e21s82v87a19d16b29a 2564855176829

Očividně vůbec nechápete o čem tady píšete. Máte dojem že koleje vedou všude? Například do skladových hal? Víte o kolik by zdražilo zboží kdyby se cestou k zákazníkovi muselo několikrát přeložit? Doprava výhradně po kolejích je nereálná. Rv

+9/−4
20.4.2013 20:38

J44i88ř11í 80J44e55l95í48n65e48k 1864160131676

železniční síť je u nás hustá, jedna vlaková souprava nahradí minimálně 70 kamionů, to by se ulevilo dost silnicím zdevatovaných kamiony, 75% klidně může na koleje.

+6/−6
20.4.2013 21:01

P82e37t77r 11N28e51s36v74a39d35b50a 2894545986899

Klidně? Určitě ne spíš vůbec. Víte vůbec proč se doprava po železnici nevyužívá tak jak by jste si přál? Například domácí Škodovka, koleje vedou až do fabriky a přesto se jim vyplatí auta vozit na kamionech, to samé platí o dopravě dílů od subdodavatelů. Železniční doprava je tak drahá že je nepoužitelnáRv

+8/−2
20.4.2013 21:08

B96l65a21ž80e60j 29M18o48t89y83č36k18a 8637907325890

v tom případe je třeba zdražit mýto;-)

+4/−6
20.4.2013 22:26

P33e76t83r 51N32e91s78v84a87d40b18a 2234705556939

A tím i veškeré zboží. Super nápadRv!!

+4/−2
20.4.2013 23:29

J65i51ř48í 74S51v30o93b31o17d63n28í38k 5209442243276

MOTYČKA.Vy budete na slovo vzatý odborník.Pak budete brečet,že bude rohlík za 10 kč.

0/0
21.4.2013 8:47

T20o48m13á59š 65K77u25c48h74a73ř 3427951718871

Kdo by postavil skladové haly daleko od kolejí??

+2/0
20.4.2013 22:16

P10e34t29r 37N42e52s22v52a56d48b12a 2814615436689

V dnešní době každý;-) Například sklady v Průhonicích jsou od nejbližší tratě cca 8 km. To samé dalších mnoho skladových prostor kolem Prahy a také v jiných městech. Naopak se staví co nejblíž dálnic.

+3/−1
20.4.2013 23:27

T73o49m73á53š 26K90u13c31h52a43ř 3987731338361

To je ovšem neprozíravé. ;-)

+1/−1
21.4.2013 1:50

P75e56t60r 35N44e74s28v13a89d16b80a 2734975956569

Naopak. Vlak nedojede všude. Například do nákupních center, meziskladů odkud se zase rozváží k cílovým zákazníkům. Každá překládka zvyšuje cenu dopravy a tím pádem i přepravovaného zboží. Vlakem se dnes vozí max. uhlí a dřevo.

0/0
21.4.2013 13:28

B20l63a94ž62e14j 15M10o92t31y28č71k18a 8317967845980

ještě v devadesátých letech vedly do každé haly, já nestojím o haly na polích, všude samej kruháč, rozbitý silnice a ucpaný dálnice.

+3/−3
20.4.2013 22:25

P53e47t28r 30N71e54s31v36a97d92b55a 2454835466449

O co Vy stojíte je každému úplně jedno chápete?

+4/−3
20.4.2013 23:28

L27u14k35á95š 32O45m78á70č31k69a 5561664141266

Mluv za sebe.

0/0
21.4.2013 8:33

P12e19t81r 91N31e81s29v59a76d35b47a 2184725356159

Copak není ti po chuti že jsi zůstal se svým názorem sám?

0/0
21.4.2013 13:30

T21o54m56á46š 80B37u90r27ý71š88e75k 2186685573973

Jinde to funguje tak proč ne u nás ???

+3/−3
20.4.2013 20:31

M11i97l63a32n 81K90r45á63l 8913248611961

Kde to funguje? Pokud myslíte přes  Švýcarsko (COMO-FREIBURG) tak to je soukromá vlečka a jestli to využívá 1% dopravců tak je to moc, pokud myslíte nějakou jinou trasu která funguje rád bych aby jste mi jí prozradil, díky

+6/0
20.4.2013 20:39

P53e58t69r 83N37e15s44v25a58d12b20a 2664445746289

Podle počtu nehod kamiony vs. osobní auta s přihlédnutím na počet ujetých kilometrů za rok by se měla omezit spíš ta osobní doprava než nákladní:-/.

+4/−2
20.4.2013 20:39

J63i30ř42í 16J21e89l29í36n45e19k 1184130331306

-a co takto, jedou dva kamiony za sebou na dálnici, jeden z ničeho nic bez blinkru začne předjíždět, v levym pruhu osobák zabrzí a druhej mu zmačká kufr, měl dodržovat bezpečnou vzdálenost, ale hlavní vinu nese kanioňák

-kolik silnic poničí přetížené kamiony (vyjeté koleje, utržené krajnice, ..), na kterých pak z té příčiny bourají osobáky

+5/−2
20.4.2013 21:11

P18e92t54r 66N74e92s72v23a29d90b79a 2624225826529

A co takto. Jedou dvě osobní auta které se ženou po okrsce vysoce přes limit, jedno předjíždí druhé a ohrozí nákladní auto jehož řidič se ve snaze vyhnout dostane mimo vozovku. Vyjete koleje nejsou problémem kamionů, ale nekvalitní práce stavbařů silnic. Směrem na západ žádné vyjete koleje nejsou a jezdí ta ty samé kamiony jako u nás:-/;-D  Řidič který se vybourá a svádí to mimo jiné na vyjeté koleje by měl vrátit řidičák a chodit pěšky.

+9/−2
20.4.2013 21:19

J94i53n64d46ř25i26c98h 71Š81k54o84p62e38k 4425481270955

vyjeté koleje jsou z větší části problémem dopravců, z menší jdou na vrub podloží. V zahraničí koleje nejsou, protože 1) tranzit je veden po silnicích, které jsou na to stavěné 2) řidič si nedovolí vyjet s přetíženou soupravou jako u nás

+4/−2
20.4.2013 21:30

M90i37l92a26n 22K77r98á34l 8903168221251

Jak si řidič sám zváží soupravu když si to tam nedovolí? To jsou novinky8-o

+4/−1
20.4.2013 21:40

J40i36ř16í 53J91e24l64í48n86e15k 1904930821836

možná si ji sám neumí zvážit a všude váhy nejsou, ale snad dostane ke zboží co veze papíry a hmotnost by si z toho mohl spočítat, anebo by měla být uvedená, ale to ne, naložit co nejvíc a jet.

+2/−3
20.4.2013 21:50

B29l18a19ž83e85j 52M62o66t80y90č25k11a 8377517675250

řidič kamionu neumí počítat

+2/−4
20.4.2013 22:28

P91e17t64r 68N39e53s36v31a87d55b12a 2414915146319

Řidič kamionu je zaměstnanec jako každý jiný. A málokterý zaměstnanec který chce práci si bude klást podmínky. :-P

+4/−1
20.4.2013 23:30

T12o32m39á93š 79K26u81c32h36a72ř 3777691358611

Hlavně, že si u nás umíme vše vysvětlit. :-P

+3/0
21.4.2013 1:52

P76e22t37r 95N29e88s98v85a27d24b89a 2634825616969

Otevřete oči a probuďte se. TO JE REALITA!

0/0
21.4.2013 13:29

P96e59t34r 88N86e92s98v14a22d72b45a 2744355426429

Jasně. Tak že kamiony které  k nám přijedou z Německa jsou přetížené až u nás;-D Že by silnější gravitace;-D. V Německu nevidíte vyjeté koleje ani na silnici druhé třídy kdežto u nás to není problém ani na silnicích první třídy, dálnicích. Jediný problém je kvalita silnic nic jiného.

+8/0
20.4.2013 21:43

J66i75ř65í 95J36e77l89í14n94e83k 1424120451216

směrem na západ a jih nejezdí přetížené kamiony, které ty koleje vyjedou.

Okrsky nejsou dělané na kamiony, tam by neměli jezdit vůbec

+4/0
20.4.2013 21:46

P79e88t62r 98N69e38s74v27a44d46b74a 2824225326839

Příjde vám úsek Olomouc - Přerov jako okrska? Mě ani ne a koleje tam jsou luxusní. A to nemluvím o dalších úsecích kde nákladní auta jezdí o desetiletí.Člověk by čekal že se při opravách těchto silnic přihlédne k tomu že tam nákladní auta jezdí a ejhle ani ne půl roku po opravě jsou tam koleje zase:-/. Celnici kteří pracovali ne jen na Rozvadově by vám řekli kolik přetížených kamionů přijelo ze západu a přitom tam znají koleje pouze na železnicích....:-P

+5/0
20.4.2013 21:58

J55i53ř34í 60S84v80o33b86o26d64n70í28k 5699302923126

A mléko a rohlíky Vám taky budou vozit vlakem?Uvědomte si pane CHATARICEK,že vlakem to zboží cestuje mnohonásobně déle.

+1/0
21.4.2013 8:45

E60v96z67e10n 92S55o22u36k71u14p 1907584306598

Jenže se zboží musí naložit na kamiony odvézt na nádraží, tam vyložit, poté naložit do vagonů a pak se to musí znovu vyložit a pak zase naložit na kamiony a rozvést.... no nevím...nejsem logistik....:-/

0/0
21.4.2013 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.