- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při přesunu nádraží nejde o žádný komfort cestujících, ani o moderní řešení. Jde o lukrativní pozemky pod tratěmi. To bude vejvar!
Tahle výluka je jen test. Však si substrát zvykne.
Takže budem dál jezdit z nevyhovujícího "v centru"?
Pohled z druhé strany: většina študáků co jedou na vlak z kolejí, pojedou o 2 zastávky dál nebo blíž... Lidi, co jedou autem, budou mít kde zaparkovat... Co přijedou z venkova autobusem na Zvonařku, mají to hned vedle a nemusí špacírovat 800m. Kdo přestupuje z/na okružní nebo i jiný autobus MHD, má to 2x blíže než teď. Vlaky od východu budou mít kratší trasu o 4km než na stávající nádraží.
Vlaky od východu na dolní nádraží jezdit nebudou - ve směru od Vyškova bude výluka a ve směru od Kyjova budou jezdit normálně na hlavní nádraží.
To bude prča. Skupina japonských turistů vystupuje z Vindobony na dřevěný peron na Dolním. Támhleto je Petrov, opravdu jsme v Brně. Ano, tohle je Brno. Ne pane, o katanu se bát nemusíte, tu Vám neukradnou.
Skoro jako na současném nádraží. A když zabloudí v myší díře, můžou si aspoň koupit tenisky nebo rifle. Pozbuzující je zejména průchod mezi nárazníky vagónů přes koleje na 5 a 6 nástupiště (a je opravdu dřevěný).
Rychlíky do Prahy (ať už přes Havlíčkův Brod, nebo přes Českou Třebovou) tedy vůbec. nebudou jezdit z Brna h. n. Což bude dost problém o víkendech před 7. hodinou ranní, kdy - jak známo - se v Brně jezdí (stav od 1. 1. 2013) podle nočních "rozjezdů" - všechny autobusové linky se sjedou u hlavního nádraží, zato obsluha královopolského nádraží prakticky neexistuje...
Jako nechci vám křivdit, ale myslíte, že je to na DPMB nenapadlo?
Ukazuje se, že výluka prováděná kvůli rekonstrukci stávajícího brněnského nádraží se DÁ zvládnout. Jen škoda, že nejde o výluku spojenou s kvalitativním zlepšením (například kdyby byl napojován nový, širší viadukt + k němu napojeno kolejiště patřící novému nástupišti). Každopádně se ukazuje, že to jde, byť někteří lidé straší tím, že "přestavba stávajícího hl. n. není možná, neboť osobní doprava by to odnesla příliš" (a nedodají, že při přestavbě nákladního průtahu na odsunuté nádraží by nákladní doprava musela projíždět - což ve špičkách fakticky nelze - přes hlavní nádraží).
Brno nový nádraží potřebuje,starý nemůže sloužit donekonečna.navíc infrastruktura kolem dnešního nádraži je hrozná.
Třeba až z Pohořelic to může jezdit. Cestujícím by to zajisté vůůůbec nevadilo! Majngot...
Jaká je to vzdálenost? Pár set metrů? Fascinuje mě, že půl Brna nemá problém, když se touto trasou promenáduje xkrát tam a zpátky kvůli hadrům a kávičce ve Vaňkovce, ale jak jde o vlak, tak jde najednou o něco úplně jiného...
Vypadá to, že se SŽDC domluvila s Jančurou. V období, kdy mohly ČD využít rozkopané dálnice k přetažení cestujících do vlaků, udělají takovouhle amatérskou blbost. Inu, státní akciovka.
Hmmm - tak jsem to zkouknul - dálnice už je rozkopaná a žluťáci jezdí bez zpoždění
napište rovnou, že v létě máme chodit pěšky
Do Prahy? Tomu říkám pořádná procházka.