Diskuze

Létat z Brna do světa se dopravcům nevyplatí, jiná města mají navrch

Věra Ryšánková se ve středu stala miliontým cestujícím, kterého od roku 2005 odbavila společnost Ryanair v Brně. Zní to vzletně. Ale tato epizoda neříká nic o skutečné kondici brněnského letiště. Do plnohodnotného mezinárodního uzlu má daleko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Kotzian podává poněkud zkreslené informace. Linka na letiště by se samozřejmě vešla, jenže je potřeba říct, že by pak trochu utrpěla taxi lobby.

2 0
možnosti

Tak za to určitě můžou pražáci ;-D;-D;-D

2 1
možnosti

Do Německa neletí nic ... ne všichni se potřebují do Zlína trmácet z Vídně autem. Nejsem si ovšem jist, jak aktivně brněnské letiště shání nějaké společnosti, které by tam létaly...

1 0
možnosti

Spojení brněnského letiště s centrem města je poměrně dobré, autobus jede nějakých 20 minut, což si myslím, že je super čas. Například pokud porovnám s Bratislavou, kde jsem skutečně z nádraží na letiště jel snad dvojnásobný čas, je Brno naprosto v pořádku. Spíš je problém, že lidé u nás stále nejsou zvyklí na cestování letadlem, a proto byly některé méně atraktivní linky poloprázdné a je to škoda. Jinak článek mi připadá tak trochu jako reklama na bratislavské letiště, které je opravdu pěkné, stálo je to hodně peněz, to je pravda, ale nebýt Ryanairu, prakticky by tam nebyl provoz. Krachy Skyeurope a Air Slovkia byly jistě velkou čárou přes rozpočet :-/

5 1
možnosti

Ja mam nejradeji ostravske letiste.R^

0 5
možnosti

Kotzian zase kecá nesmysly. Mají naplánovou novou zastávku (v ÚP a začínají vykupovat pozemky, takže ofiko!), zhruba urostřed mezi letištní halou a Šlapanicema*. To až se bude rekonstruovat trať Blažovice - Případné Odsunuté nádraží. Že by to šlo i tudy**, to je ignorováno, ale v 90. letech to byla regulérní varianta, i s novou zasávkou v Komárově a přespupem na prodlouženou dvanáctku.

Pak je tady druhá věcička: Na to letiště by mohla jezdit Regionova linky S1, která končí na nádraží ve Slatině, pokud by se v 49°9'46.673"N, 16°41'25.184"E zřídila výbka na vlečkovou kolej. Takže odborník (teda spíš brzdový odporník) na dopravu zase lže jak soudruh Notovný před měnovou reformou.

*) Aby byla nepoužitelná pro obě destinace, asi: 49°9'20.084"N, 16°42'38.911"E ;-O

**) http://www.mapy.cz/s/7wxI První úsečka kopíruje současný návrh přestavby, poslední dvě úsečky po napojení na stávající trať v hloubeném tunelu.

4 0
možnosti

Před měnovou reformou lhal Zápotocký.;-D

1 0
možnosti

To je dobrý: "Z letiště do centra za čtyři minuty", jó ale ne do centra, ale na odkloněný nádraží. A odtamaď pak půl hoďky pěšky, do toho centra. :-)

4 5
možnosti

A oni všichni jezdí do centra?

1 0
možnosti

Jen mě mrzí, že v z Brna se nelétá do Říma (v loni ještě ano) a do dalších měst. Jako například Paříže, či Alicante. A velice by mne potěšilo, jak se psalo v článku, že by to z Brna létalo do Frankfurtu. Nevím jestli by to bylo vytížené, ale člověk by se dostal kamkoliv by chtěl. A Brno by ještě pár linek uneslo, jenom si myslím že Brněnské letiště pro to téměř nic nedělá!!

Budu doufat, že přibude ještě víc linek z Brna.

5 1
možnosti

Co Švechat? ... Jezdí tam přímý bus od Grandu.

0 0
možnosti

J59a44n 53M84u12c10h88a

13. 6. 2013 15:01

su z Brna, nelítám moc často, ale pokud jo, tak 70% z Vídně a 30% z Prahy, z Brna eště nikdy

0 3
možnosti

R77o94m86a43n 53N35o63v20a97k

13. 6. 2013 16:12

su taky z brna a letěl jsem několikrát do Milána a Londýna. je velká škoda, že odtud nelétá Lufthansa do již zmíněného Frankfurtu nebo Mnichova

5 0
možnosti

pokud Rayena nepustej na ruzyn, pocka si na Vodochody. I pres lite boje odpurcu Vodochod letiste bude, je to otazka 2-3let. Praha je jedine mesto v tomto state, ktera dokaze plnit letadla, vsechy ostatni navrhy jsou jen zbozna prani

6 0
možnosti

J70a22n 22Č81e31k10a57l

13. 6. 2013 14:50

je to tak, jakkoliv to zbytek republiky nerad slyší...

4 1
možnosti