- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja se DPMB zastavam. Funguji vyborne. Na kazdou akci, kde se shoromazduje vice lidi maji vzdy zarizene posily. To, ze v lete nekde obcas nestihaji, kdyz je cele mesto rozdrbane, s tim se neda moc delat.. mimochodem, pani, ktera cekala na spoj mendlak -> ceska 40 minut, by stihla pesky dojit 3x
Tak nevím, ale rychlém nasazení autobusů za tramvaj nebo trolejbus je ˇCR pouze v Brně
nejrychlejší, nejbezpečnější, nejhygieničtější a nejlevnější je jezdit autem
No, šalinkarta stojí 13 Kč na den, za to žádný auto neuživíte.
Ono by bylo fajn, kdyby se to opravovalo
a) v civilizovaném světě obvyklou rychlostí, takže se nekope dvacet metrů výkopu měsíc
b) v civilizovaném světě obvyklou kvalitou, takže se to napřesrok nemusí rozkopat všechno znovu
c) v civilizovaném světě obvyklým plánováním, takže se neopravuje najednou deset tramvajových tratí deset let za sebou, ale každý rok jedna, aby se na ní při výluce udělalo co nejvíc práce (to může záviset na stavu tratí, který je v brně obecně havarijní, pravda).
Remcat a nic nedělat umí každý. Takže buď s tím něco udělejte nebo se přestěhujte do toho civilizovaného světa, o kterém tak moc rád mluvíte ;)
Lidé budou neustále remcat a na něco nadávat. Pokud se něco opravuje, je to špatně a když se nic neopravuje, je to taky špatně. Zavděčit se je těžké.
Cesta do práce mi teď trvá o půl hodiny déle, ale vše navazuje a myslím si, že je to dobře zorganizované. Samozřejmě je každé omezení nepříjemné, ale někdy se ty opravy dělat musí.
Ty mluvčí asi nikdy MHD nejezdily. Ta předchozí blondýna byla stejně hloupá!
Souhlasím, Hailichová je stejně blbá jako Škrancová