Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krev se zatřpytila jako rubíny. Baltisberger v létě 1956 v Brně umírá

Víkend, který stvořil legendy, zažil starý Masarykův okruh v srpnu 1956. Československý motocyklový sport tehdy prožíval zlaté časy, jeho vyslanci na motocyklech Jawa dokázali prohánět i ty nejlepší. Smutným hrdinou onoho léta však byl někdo jiný, německý závodník Hans Baltisberger.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e78t28r 32P52e25t42r91i74k 7660935481793

nechci rejpat, ale není Baltisbergerova zatáčka náhodou doprava? 8-o

0/0
10.8.2013 12:25

P87e61t13r 78D86o40h91n31a35l 6552129405129

Kupodivu pravdu má tentokrát idnes.cz. Ta pravá, kterou myslíte (sjezd ze Staré dálnice k Farince) se sice jmenuje Baltisbergerova, ale nemá s událostí z roku 1956 nic společného. Tehdy se totiž jezdilo ještě přes Žebětín. Tzn. ta zatáčka, ve které se Baltisberger zabil, byla mírná levá a je to v podstatě ta téměř neznatelná levá zatáčka v místě, kde se ta "vaše" Baltisbergrova zatáčka napojuje na druhou silnici od křižovatky Stará dálnice x Žebětín. Ale tehdy to tam vypadalo trochu jinak, při třetí stavební fázi (tj. vypuštění Žebětína) se tam dělaly dost zásadní přestavby celého stoupání vč. Farinky - silnice se rozšiřovala, měnil se sklon atd. Tak tak. Ale nic si z toho nedělejte, tohle ví málokdo;-)

0/0
11.8.2013 21:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.