Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie dopadla muže, který na Znojemsku znásilnil devítiletou dívku

Policie dopadla mladého muže z Brněnska, kterého obvinila ze znásilnění devítileté holčičky na Znojemsku. Další dvě znásilnění jiných dívek se pachateli nepodařilo dokončit. Podle policie ho však usvědčuje genetický materiál odebraný na místě činu. Devětadvacetiletý muž se k činům přiznal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J82a30r45e82k 33J71a51k93u79b63č61e92k 7239550808538

Klasika. Precetl jsem celou diskusi a nikdo se nezminuje o tom, ze pachatel byl dopaden diky DNA analyze. Pry "nahodou". Kdyby mal CR DNA databazi vsech lidi zijicich v CR, objasnenost zlocinu by byla radove vyssi. A z nahody by bylo systematicke reseni. Ze treba pri zadani o biometricky pas by se zaroven provedl DNA odber nepovazuji za omezeni osobni svobody jednotlivce, takze me usetrete odkazu na Orwella. 

Netvrdim, ze DNA je automaticky vselek, ale byla by to zasadni indicie pro velkou cast zlocinu, ktere dnes zustavaji nepotrestane.

0/0
11.9.2013 23:22

V95á19c66l60a17v 88V19á33v13r71a 5336299921657

obhájci pedofilů?

Tedy pedofil dokáže úspěšně zničit život mladých chlapců nadosmrti. Kdo ví co je psychické trauma, ví o čem  je řeč. Navíc dokáže zneuřít i stovky takových. To není sranda. Znásilnit dítě je zde v USA se trestá  desítkami let naostro, a varuje se před nimi po propuštění na webstránkách všech asmerických měst i s adresou. Musí se zpravidla doživotně měsíčně hlásit na policii, hlásit jakoukoliv změnu pobytu, a jsou pod dohledem. Tady se demokracie uplatňuje poněkud jinak.

Dítě žije ve svém světě kterému mnohdy nerozumí ani vlastní rodiče. Měl by být posvátný a je nesmírně složitý a čistý. Nevinný. Jen kdo má své děti rád a věnuje se jim denně, ví.

0/0
10.9.2013 16:09

P61a81v71e75l 91O56d60r34a31z25i72l 6284649617710

Jo jo, u vás, v agresivních a fašistických USA dokážete zápisem do registru zničit život i osmnáctiletýmu klukovi, co se vyspal se sedmnáctkou.

Pokud teda zrovna nebombardujete civilisty někde na druhé straně zeměkoule, případně je znásilňujete a zapalujete. Prostě AMERICA.

0/0
11.9.2013 12:11

M92a26r12c68e75l 72H96r42o21c10h 9519579372

Hlavně ať si pedofilové zas zapochodují za větší dávku tolerance od majoritní společnosti. ;-O

+3/−3
5.9.2013 12:27

R64a63d34e19k 42J93a97n81a29t26a 9195106824672

A jak víte, že to byl pedofil? 90% takových pachatelů pedofilové nejsou. Ale násilnící, kteří jsou si vědomi, že dospělou ženu by nepřeprali ...

+9/−1
5.9.2013 12:33

M93a60r83e16k 71K57r10o48l21l 5401612200810

Normalniho chlapa zase nespokoji znasilneni ditete.

+3/−2
5.9.2013 12:39

R28a70d71e33k 43J28a94n70a96t15a 9395346664792

Nadrženého chlapa uspokojí i vlastní ruka (což není žádný sexuální objekt). Stačí když má někdo omezenou sebekontrolu a využije i dítě. Se sexuálními preferencemi to nemusí mít nic společného.

+3/−1
5.9.2013 13:04

M51a75r17c11e85l 17H78r45o57c14h 9389939572

Ano, to je úžasné na dnešní době. Děti neznásilňují pedofilové. Kdo spí se stejným pohlavím, není homosexuál, je jen zvědavý. A kdo má styk se svým psem, má jen svérázné chování k domácímu mazlíčkovi.

+8/−5
5.9.2013 12:43

M88a53r32e71k 98M59i74k37u19l94e81c89k15ý 5213702870313

Ano, přesně tak. Když někdo něco bude mít se stejným pohlavím, tak nebude (přesněji řečeno nemusí) být homosexuál. Tohle není o sexu!!, fakt omezený si myslet, že je vše je jen o sexu. To jestli někdo je homo, tak to určí to, že se zamiluje chlap do chlapa a né jen to, že měli 2 muži sex (to vězni mohou mít také a nebudou homo, je to jen náhražkové chování) Přestante koukat na novu a číst blesk a začněte používat mozek. Hodně lidí se bohužel drží stereotipních myšlenek (no jo ono to je lehký, jak otevřít lahváče)

+3/−1
5.9.2013 12:58

R59a49d90e15k 33J41a19n53a54t40a 9465706654432

Přesně tak. To vězení (ale i v celé lidské, historii i armáda, námočníci, apod) je dobrý příklad. Tam homosexuální styky praktikují i ti, co jinak homosexuálové nejsou.

+2/0
5.9.2013 13:05

M39a85r39c50e48l 34H15r78o59c38h 9699559922

Co takhle si dvakrát přečíst, co napíšete? Píšete mi, ať používám mozek a nasekáte tam takové hrubky. Jinak nemám slov. Kdo bude spát s jinými muži, není homosexuál, když se nezamiluje. A už se radši vůbec nevyjadřuji k tomu, z jakého důvodu dáte panu Krollovi mínus za názor, že normálního muže neuspokojí znásilnění dítěte. Radši to nechci vědět.

+2/−1
5.9.2013 13:12

M26a94r74e45k 89M24i96k64u46l87e34c56k43ý 5773272670233

Tak to jsme potom vyrovnaní :) hold sem zas liný používat mozek na jiné věci, jako například čeština :)

+1/−3
5.9.2013 13:27
Foto

M13a70r75t65i95n 60O63c72h 7469814515106

komu že vzdáváte hold? Trapas...

0/0
8.9.2013 18:58

J20a31n 59M39e25r24t78a 3182500311728

Zkuste si přečíst nějakou odbornou literaturu místo demagogických řečí. Co takhle homosexuálové, co pod tlakem společnosti uzavírali manželství? Co znásilňování mužů v zajateckých táborech? Co muži, kteří preferují ženy, žijí se ženami atd., ale někdy zkusili sex s mužem? Jsou kvůli tomu homosexuální?

+3/0
5.9.2013 12:59

M10i95c50h61a81e17l 69T16a47n65á55č 8668920881968

Uříznout. Víckrát by nenásilnil.

+5/−1
5.9.2013 12:21
Foto

P65e40t11r 98K17a71d95l54e24c 1380943417298

A zlodějům useknout ruce a blbečkům hlavu, ne? 8-o

+6/0
5.9.2013 12:39

M27a90r39t70i79n 25N44e77d56o13š39í44n85s54k52ý 1377693414

Ano. R^

+2/0
5.9.2013 15:16
Foto

P82e77t18r 42K59a76d54l80e22c 1660503877718

A pak už jen kyj do ruky a hurá na mamuta. Pěkně děkuju, nechci.

+1/−3
5.9.2013 15:19

M96a29r73t25i95n 23N73e61d87o83š97í69n72s84k51ý 1127863674

Počkejte, až někdo znásilní Vaší dceru nebo syna. A bude to opakovaně trestaný recidivista. Upřímně Vám to přeju. R^

+1/−3
5.9.2013 15:30
Foto

P62e82t45r 29K11a83d41l62e25c 1970123777368

To vám pěkně děkuju, za takový přání. Abychom si to ujasnili, neobhajuju tady násilníky, jen se mi z duše příčí tresty typu oko za oko...

A jestli vás mrzí, že žijete ve světě, který už přežil středověk, můžete se odstěhovat do Pákistánu, tam najdete sobě blízkých dost.

+3/−1
5.9.2013 15:38

J67a40n 41P24u22k38l 6552248959781

V případě násilných trestných činů proti bezbranným, ať už jsou to děti, senioři nebo invalidé, by se měly udělovat exemplární tresty.

+13/0
5.9.2013 11:38

J70a97n 79P47i69v73a34r52n93í54k 1148673513511

No vida, není tomu tak dlouho, co jemu podobní měli přidruženou oslavnou manifestaci, která se konal pod záštitou  řady tzv. státních nebo seriózních organizací. Ti co pro ni demonstrovali byli klasicky nazváni extrémisty a radikály:-(

+7/−2
5.9.2013 11:24

Š94á45r42k62a 80S24o70u83k60u25p66o37v57á 5724231550720

Ano, je to tak, s homosexuály šlo i několik pedofilů.

+2/0
5.9.2013 11:27

J70a82n 22M46e49r62t23a 3672380711148

Šlo tam několik pedofilů, kteří tvrdí, že zneužívat nebo dokonce znásilňovat děti je špatné. Tady máte člověka, který znásilnil děti a ani nevíte, jestli se jedná o pedofila. Pedofilové typicky nejsou násilní. A ví se, že dítě může zneužít nebo znásilnit i někdo, kdo pedofilně zaměřený není, dokonce podle některých zdrojů velká většina pachatelů sexuálních trestných činů proti dětem nejsou pedofilové. Tady se jedná o člověka, který má sklony k sexuálnímu násilí a nedostatek sebekontroly nebo empatie. Mladé dívky si mohl vybrat proto, že byly snadnějším cílem než dospělé ženy. Samozřejmě, pokud by byl navíc pedofil, tak by měl jasnou motivaci vybírat si mladé dívky. Ale pedofilů je řádově stokrát méně než nepedofilů. Rozhodně bych si počkal na znalecký posudek.

+5/−1
5.9.2013 11:52

Š57á73r68k26a 88S45o78u79k75u74p98o34v94á 5194821230190

To sice ti pedofilové v průvodu tvrdili, ale nevěřím jim, kdyby to mysleli vážně, nechají se vykastrovat. Proč se mnozí z nich neléčí, neberou pravidelně léky a jen obviňují osud a své okolí, jako ten jihoafrický kněz, který tvrdil, že za zneužívání chlapců pedofilní kněží nemohou, protože i je někdo v dětství znežíval! To je skutečně argument - ukradli nám auto, vykradli chatu, budu to dělat také a ještě beztrestně?

Napsal jste: "Pedofilové typicky nejsou násilní." To je hodně špatný vtip, i kdyby jen malá část pedofilů byla nebezpečná, je to prostě velká hrozba!

No a kdyby to nebyl pedofil, tak co? Musí být také řádně potrestán a možná k němu alespoň nikdo nebude shovívavý a nebude ho "chápat".

+1/−6
5.9.2013 12:06

P95e31t82r 30K55a14s12z 6427317734344

Zkuste si o pedofilii nejdřív něco přečíst, nebo třeba zajít na kafe s některým z českých sexuologů. Každý z nich Vám potvrdí, že většina pedofilů dětem neubližuje.

Odkaz na stránky k účasti na Pride:

www.nejenhomo.cz

Petr Kasz, administrátor www.pedofilie-info.cz

email: kasz@seznam.cz

+4/−1
5.9.2013 12:13

Š20á91r98k76a 90S77o92u46k80u72p46o86v12á 5634361520110

To není stejné jako že většina - pracuje nebo nepracuje. Tady jde o ohrožení dětí!

Lidé tohoto ražení, kteří mají smůlu, že se narodili s takovými sklony, by měli jednoznačně požádat o kastraci!

Pseuhumanistické řeči různých sexuologů už jsem slyšela. Také nechutné řeči o tom, že šíření porno filmů s dětmi by nemělo být trestné, že to pedofilům pomůže a neohrozí děti. Ale co ty děti, které jsou nuceny takové filmy naráčet?

Udivuje mne, že muži mohou mít takové pochopení. Já ne! Vážit si mohu jen takových pedofilů, kteří si dají udělat kastraci a snaží se dětem neubližovat.

+1/−3
5.9.2013 12:30

M66a26r74e81k 74M52i23k21u86l13e57c15k51ý 5653872210833

Kastrace? Možná řešení a přesto kastrovaný zůstane pedofilem, a nejspíš bude mít celoživotní depky atd. neumím si takový život představit. Hlavně říkáte, že člověk nedokáže udržet své pudy na uzdě? Soudíte tak podle sebe asi jo, já své pudy totiž udržet dokážu :)

+2/−2
5.9.2013 12:41

M26a82r45e28k 44K17r73o25l57l 5451432520500

Po kastraci vam naopak pohlavni pud vyrazne poklesne a depky mizi, protoze vas zacnou zajimat zcela jine veci ;-)

+3/−1
5.9.2013 12:51

J74a88n 29M17e17r42t38a 3472670781878

Deprese jsou jedním z vedlejších účinků antiandrogenních léků a depresemi trpí i někteří lidé, kteří museli z nějakých důvodů podstoupit kastraci. Mezi další možné účinky patří únava, testosteron má myslím vliv i na kvalitu kostí. Těch možných negativních účinků je celkem dost, takže je nutné dobře vážit, jestli někomu pomůže užívání antiandrogenních léků spíš pomůže nebo uškodí. Pokud je pedofil, který nemá problém zvládat svoje sexuální pudy, kterého neobtěžují, tak není důvod, aby bral antiandrogenní léky nebo se nechal kastrovat. Vím o tom, že někteří sexuologové předepisují takové léky dočasně těm pedofilům, kteří mají problém vyrovnat se se svým zaměřením, než se svým zaměřením dokáží vyrovnat a lépe ho zvládat, poté ty léky vysazují. Každopádně je podle mě nutný individuální přístup. Lidé nejsou stejní.

+3/−1
5.9.2013 13:34

Š89á86r30k87a 94S24o84u35k12u85p79o90v34á 5664591520590

Není-li jiné volby, je pořád lepší, aby měl celoživotní depky pedofil než jiný, nevinný člověk, kterého jako dítě zneužil úchyl. O držení pudů na uzdě soudím dle případů, která média zveřejňují.

Vidím, že se snažíte mne zesměšnit, ale na mne to nepůsobí - od duševního chudáka, který zákeřně útočí, určitě ne.

+2/−3
5.9.2013 12:55

M34a39r19e69k 69M21i24k37u96l44e33c59k72ý 5263472940543

To je možná ta chyba, že soudíte podle medii :( Media bohužel většinou píšou jen o tom co jim zajistí čtivost. jako například takovéto případy, jsou pro lidi zajímavé.

+2/−1
5.9.2013 13:11

Š40á23r29k77a 11S72o20u40k66u70p83o63v62á 5574631820140

Z médií vím o případech, které se staly. Jinak o různých úchylkách jsem něco studovala, vážený pane.

0/−1
5.9.2013 13:13

J18a57n 18M27e77r72t91a 3892600891358

Tak se koukněte, jaké je převládající veřejné mínění o pedofilech. Pak si zodpovězte, jestli kdybyste byla pedofilně zaměřená, jestli byste se k tomu veřejně přihlásila. A jestli lze v běžném životě nějak pedofila rozpoznat. Také si zodpovězte, jestli je mediálně zajímavější pedofil, co se kromě svého zaměření nijak neliší od ostatních, který žije spořádaný život, nebo pedofil, který znásilní několik dětí. Píše se v naprosté většině případů jen o těch pedofilech, co někoho zneužili a byli dopadeni, to je velice malá část z celkového počtu. Nelze to brát jako reprezentativní obrázek. Nehledě na to, že se často píše jako o pedofilech i o těch lidech, co zneužili nebo znásilnili dítě, ale pedofilové nejsou.

+4/−1
5.9.2013 13:18

P62e84t47r 83K45a93s52z 6397737574604

Šárko, kdybyste měla syna, který by vystudoval pedagogickou fakultu, byl úspěšný učitel na základní škole a jednoho dne by za Vámi přišel svěřit se s tím, že se mu líbí děti, co byste udělala? I když by doposud žádné dítě nezneužil ani nijak neobtěžoval, tak byste po něm požadovala kastraci? A co gynekofilové, tedy muži zaměření většinově, z nichž někteří znásilní ročně jen v ČR stovky žen a stovky dětí - po těch byste tuto Vaši "preventivní" kastraci nepožadovala?

+2/0
5.9.2013 13:29

Š28á77r13k98a 37S60o73u49k79u49p55o63v67á 5394771760660

Řekla bych mu, aby změnil povolání a šel do sexuální poradny. Kdyby měl pocit, že nemá dostatek pevné vůli, měl by se dát vykastrovat.

Muži, kteří několikrát znásilnili, by na kastraci měli jít také.

Jak se má společnost jinak bránit? Bohužel v naší republice mají větší práva agresoři než oběti.

+1/−3
5.9.2013 13:37

P31e39t27r 20K46a56s54z 6287857484684

Chirurgická kastrace je něco, co podléhá schvalování odbornou komisí, kastraci NELZE podstoupit pouhým dobrovolným rozhodnutím. Přečetla jste si někdy něco o vedlejších účincích takového zákroku? 

Účinky kastrace -->  http://cs.wikipedia.org/wiki/Kastrace#.C3.9A.C4.8Dinky_kastrace

A ještě jestli se můžu zeptat - proč by měl měnit práci, když by se k dětem chovat naprosto korektně a byl by v práci spokojený, práce by ho naplňovala, děti by ho milovaly a byl by oblíbený učitel? Jakou jinou práci by měl podle Vás jít dělat? V momentě, kdy by byl spokojený, měl by práci, která ho baví a naplňuje, tak by ji měl změnit? Proč?

+3/−1
5.9.2013 13:46

J20o27s89e34f 52T88r79ö14g27l 8509222286496

Fakt, že dostupnost pornografie snižuje četnost sexuálních trestných činů, je prokázané řadou studií u nás i jinde. Výroba je samozřejmě problematická, ale částečně řešitelná (dospělé, ale mladě vypadající herci, animace apod.). Přísné zákazy držení dětské pornografie materiálů ale v důsledku vedou k ohrožení našich dětí (taky je mám, kdyby chtěl někdo rýpat).

+2/0
5.9.2013 16:17

M79a50r79e97k 26M18i16k67u36l31e10c55k47ý 5233712330833

V tomhle případě těžko říct jestli to byl pedofil. To řekně až posudek, ale spíš to vypadá na sexuálního agresora, a nezletilé si vybral jako lehčí kořist, s 13tkou mu to nevyšlo, tak si vybral ještě mladší. Ale sou to jen spekulace. O to víc nechápu, proč se navážíte hned do pedofilů.

Napsala jste: "To je hodně špatný vtip, i kdyby jen malá část pedofilů byla nebezpečná, je to prostě velká hrozba!" Hrozba budou ti nebezpeční, a né ty obyčejně normální. Tak jako většina lidí je vcelku normální (snad nejsem optimista), tak i většina pedofilů jsou běžní lidé, záleží jen na tom jaký člověk je a né na tom co ho přitahuje! Navíc podle vaší logiky i kdyby jen malá část lidí byla nebezpečná, tak je lidstvo velká hrozba?

+3/−1
5.9.2013 12:35

Š23á87r90k63a 32S89o25u12k73u87p34o59v35á 5544131880470

Netvrdím, že je to v tomto případě pedofil, nevím to. Napsala jsem, že možná k němu snad budou tedy méně shovívaví.

Napsala jsem jasně, že takoví lidé mají smůlu, neodsuzuju je za to, čím jsou, ale odsuzuji je za to, když s tím ve svém sobectví nic nedělají. Mají se dát vykastrovat a ne vykřikovat v průvodu, že nejsou nebezpeční, když část z nich nebezpečná je!

Na Vaše další tendenční řeči nemám potřebu reagovat.

+1/−3
5.9.2013 12:50

M69a66r58e37k 20M79i79k41u88l26e43c86k38ý 5273552300143

Ano ta část co nebezpečná je, tak OK, když jim to pomůže, tak kastrace možná je, je to každého volba, ale hold sou i takoví, co nebezpeční nejsou, tak proč kastrace.

+1/0
5.9.2013 13:19

B61a30r63b27o89r34a 76B33ä38u82c55h42e81l27o21v18á 1777565226942

Takový člověk by se už nikdy neměl dostat na svobodu. V USA by dostal možná i doživotí. Kolik u nás? 5 let a nějakou tu léčbu? To není v pořádku.. Tresty za takové činy by se měly mnohonásobně zpřísnit!

+4/−2
5.9.2013 11:23

J72a43r18o58s73l15a56v 37N73o56v41ý 5131557735337

že by si nenašel kamaráda na www.nejenhomo.cz

(http://www.metro.cz/k-masturbaci-pouzivame-nepornograficke-obrazky-deti-rika-muz-trpici-pedofilii-gcc-/co-se-deje.aspx?c=A130830_161335_co-se-deje_ava)

0/0
5.9.2013 11:22

R48o71b57e44r89t 34B98a36l33a47b59á70n 9152343192

Když to tady tak čtu, tak mi to nedá, abych sem nepřidal jeden komentář. Přestaňte si malovat kriminál jako prostředí drsných chlapů se smyslem pro vyšší spravedlnost. Opusťte iluze o tom, jak to tam mají prcačkáři obzvlášť těžký a jak tam právě tihle paznehti od ostatních dostanou co proto. Život, to není biograf.

+2/−1
5.9.2013 11:22
Foto

M81a15r60t56i70n 53V71á88c21l42a95v 3134768953780

a jaký to tam teda mají?

0/0
5.9.2013 11:26

Z98d67e57n78ě48k 60N42e65č86a95s 2451192702975

Znamy delal bachare a potvrdil mi, ze tito lide to tam nemaji jednoduche...

+1/0
5.9.2013 11:30
Foto

M13a98r32t28i90n 50V80á56c84l30a60v 3584598243470

no to ti potvrdí asi každej, kdo má s tím prostředím co do činění

+1/0
5.9.2013 11:32

R86o57b13e57r34t 78B11a90l65a72b75á25n 9272633202

Já teda nemám osobní zkušenost, zato jsem se právě na tohle ptal několika basmanů a v podstatě všichni se tomu jen usmáli a zakroutili hlavou.

+1/0
5.9.2013 11:47

J61a81n 72M85e21r20t77a 3212350241328

Já četl nějaké příběhy lidí, co byli ve vězení za zneužívání dětí, žádný z nich nebyl za znásilnění nebo nějaký nátlak. Většina se jich setkala s nějakou formou šikany, někteří ne. Ovšem představy některých lidí jsou hodně vzdálené od reality.

Nicméně rozhodně bych si nemaloval vězně jako chlapy s vyšším smyslem pro spravedlnost. Nevím, proč bychom měli vyzdvihovat, že si nějaký kriminálník hraje na soudce. Patří k základům naší společnosti, že nebereme spravedlnost do vlastních rukou, že trestání za zločiny patří do rukou soudům a děje se tak na základě zákona. Pokud se někomu nezdají tresty, tak se má snažit o změnu zákona.

Pokud někdo ve vězení zločinci šikanují ty, co se dopustili sexuálních trestných činů, tak to vidím spíš jako dávání průchodu vlastním násilnickým sklonům, když se naskytne příležitost, případně snaha se vyvýšit nad někoho a tím snížit vlastní vinu.

+2/−1
5.9.2013 12:13

Z24d47e95n30ě88k 46N94e78č39a92s 2871842902955

Nekdy by bylo dobre vzit spravedlnost do vlastnich rukou....

+1/−1
5.9.2013 13:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.