Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce dvou aut zemřel spolujezdec, svitavská I/43 byla uzavřená

Dopravu na silnici z Brna do Svitav komplikovala ve středu dopoledne smrtelná dopravní nehoda. Kolem čtvrt na osm ráno se nedaleko odbočky na Lysice střetla dvě osobní vozidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i80ř15í 42D40o26u27b92í90n86e61k 9547418696333

asi dostanu hodně mínusů, ale bohužel auto ovládá řidič, který má možnost ovlivnit nadcházející situace, takže ani dopravní policie ani ekoterotisti...

+3/−3
11.9.2013 10:53

V63l90a40d53i16s90l51a77v 17B63u51r63y42š54e88k 1629632537864

jenže to jaksi neovlivnil, i to se stává a stávat bude, takže jednoznačně ekoteroristi

+1/−3
11.9.2013 10:58

Š82t90ě59p81á44n 77V17a92n58ě73k 3793889517767

nesmysl

+2/−1
11.9.2013 10:59

Š12t16ě68p77á72n 54V87a63n27ě62k 3773979717377

Naprostá pravda, hloupé ale je, že na této silnici se vyskytuje extrémně mnoho spěchajících bezmozků. Ale s tím ani policie ani ekoterroristi nic nenadělají.

+5/−1
11.9.2013 10:59

V39l37a43d74i71s50l20a50v 29B22u32r59y57š26e70k 1879642867484

já myslím, že ti lidé, kterým ten váš bezmozek vjel do protisměru si to myslet nebudou, jsem si skoro jistej, že kdyby jim někdo vysvětli, že na dálnici by se to nestalo, nesdíleli by váš názor

+1/−2
11.9.2013 11:09

Š57t72ě75p25á18n 75V88a69n29ě22k 3603209177477

Je super, že na dálnici nemáme žádné nehody. Rv

+3/−1
11.9.2013 11:33

P78a59v83e11l 39O78d11r57a89z82i19l 6304559837980

Máme, ale velmi málo. Jenomže není možné mít dálnice všude.

0/0
11.9.2013 12:04

Š97t39ě23p30á34n 94V21a31n61ě53k 3143519387597

O tom velmi málo by se dalo úspěšně polemizovat.

0/0
11.9.2013 12:18

P39a21v74e52l 98O72d24r41a19z63i39l 6584749637550

Statistika nuda je, má však cenné údaje. Na dálnici je nejméně nehod a mrtvých na oskm či tkm, jak chcete.

0/0
12.9.2013 13:02

V69l33a75d90i40s16l91a35v 24B94u25r27y16š78e59k 1109292707454

tyhle úvahy, že nejsou potřeba bezpečné silnice a bezpečná auta jsou nejen hloupé, ale i nebezpečné

+1/0
11.9.2013 11:16

T25o39m19a56s 40N51o88v44o10t63n54y 3701496518979

Další Patrikův zářez kvůli průtahům s R43. Děkujeme ekoteroristi!

+15/−4
11.9.2013 9:34

D84a62v73i45d 46Š33a25f26r58á35n91e93k 5647404897913

Pokud vím, tak ta R43 stojí kvůli brněnskému sídlišti Bystrc. Argumentaci těch lidí celkem chápu. Na druhou stranu, podstatná část té komunikace už mohla být hotová, takže prostě spíš nejsou prachy a výhledově ani nebudou.

Za dané situace tak vidím jako příčinu nehod absolutní nečinnost dopravní policie.

+2/−3
11.9.2013 9:56

V93l43a45d53i97s38l81a86v 55B40u51r46y64š74e52k 1279422537154

dostal smyk, protože tam nestál policajt 8-o

+2/−2
11.9.2013 10:56

P24a63v94e55l 28O65d14r26a62z75i20l 6984519157300

Dostal smyk, protože ho policajti dávno zpoza volantu nevyhodili.

+1/0
11.9.2013 12:04

Š19t27ě50p23á25n 97V16a43n93ě98k 3683499737407

Přesně tak! Nejsou prachy. Prachy nejsou ani na údržbu stávajících komunikací, tak proč budovat nové.

+2/−1
11.9.2013 11:00

D91a48n 88D50o76s93t46á74l 6769413362455

Protože prachy se musí nějak vydělat. A vydělat se můžou třeba tím, že tam přijdou investoři, kteří navíc dají lidem práci. Ale ti investoři tam nepůjdou, když není žádná infrastruktura. Samozřejmě je to zjednodušeno, ale peníze by měly dělat peníze. V těch místech je celkem velká nezaměstnanost takže ty peníze není odkud pořádně brát. Přijde mi to také o něco smysluplnější, než dálnice na Vídeň, kde od Pohořelic kolony na rozdíl od úseku sjezdu u Kuřimi pokud se nepletu nebývají, ač by i tam rychlostní silnice přišla určitě vhod.

Za nehodu může většinou řidič, ano, ale je bez debat, že jsou úseky, které jsou svou nedokonalostí, ať už danou vytížením, nebo například kvalitou o dost nebezpečnější než jiné. K těm se řadí například i silnice Brno-Svitavy.

Dalším problémem je třeba taky to, že tam je celá řada obcí, kde se člověk v určitých hodinách skoro nemá šanci dostat na druhou stranu vozovky.

Sice není nic černobílé, ale tady vidím jednoznačně misku vah převáženou na stranu ANO pro rychlou výstavbu.[>-]

+3/−1
11.9.2013 11:38

Š62t70ě86p13á34n 31V37a47n34ě39k 3113449467717

Patrně v jedné z těch obcí bydlíte.

0/0
11.9.2013 12:23

D29a63n 36D16o54s35t21á77l 6739343432145

Čekal jsem to :-) , možná Vás zklamu, bydlím v Brně, s přestávkami zhruba 30 let. Tím směrem jsem však nebydlel nikdy, ani tam nejezdím za prací, ani tam nemám příbuzné, nic z toho. Jen se snažím (snad nezaujatě) na problém dívat z více směrů.

0/0
11.9.2013 12:34

Š15t40ě52p77á89n 15V60a54n20ě13k 3183729717317

No vidíte a já tam jezdím denně. Provoz od Černé Hory není nijak závratný, ani ve špičce. Hodně se toho vyloučí na kruhovém objezdu v Lipůvce, v okolních vesnicích a následně na kruhovém objezdu v Černé Hoře. Dále už je to celkem v pohodě, ale bohužel se tam vyskytuje i mnoho "*******" , pro které plná ani dvojitá plná není zeď, stejně tak dodržování rychlosti  a podobně.

+1/0
11.9.2013 19:36

M25i43c38h57a12l 26M30l23y67n39e30k 7511294581715

kvuli bystrci? a to jako proc? tady se ma "akorat" zakryt stara dalnice. pokud vim, tak vyskakuji z noveho liskovce. hlavne ta jejich zelena starostka. Rv

0/0
11.9.2013 23:06

P37a36v82e96l 93O77d58r56a28z77i56l 6344439627560

No, má se zakrýt stará dálnice, která ale, jak víme, končí u zastávky Přístaviště a tak by se měla právě přes přehradu napojovat na sever, že. A to už pár lidem vadí, včetně mě. Výpadovku směr sever už Brno má.

0/0
12.9.2013 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.