Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soud potvrdil, že otec zpronevěřil tisíce týraným chlapcům z Kuřimi

Otec týraných chlapců z Kuřimi svým dětem zpronevěřil 24 100 korun. Potvrdil to brněnský krajský soud. Peníze posílali jako odškodné za prožitou újmu jejich matka a Jan Turek, kteří byli za jejich týrání odsouzeni. Otec je měl předat dětem na účty stavebního spoření, ale nechal si je na svém kontě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i55c71h92a80l 29M58i97l30l90e24r 9916772929292

chudaci kluci, takova rodinaRvRvRv

0/0
25.10.2013 2:53

J78a17r23d97a 14S90o87k42o57l 1576348581491

A co ty stovky občanů kteří propijí a prokouří sociální dávky svích dětí??

+2/0
22.10.2013 11:47

B33ě40l24a 15H87o63r25á26k34o47v56á 1298662549970

stovky? 8-o

0/0
22.10.2013 15:39

D75a28d79a34k 24P19e43t57r 7121770524938

O zpronevěření se nejedná, kdo za tím stojí?

+2/0
22.10.2013 10:50

T52o22m24a44s 56C69e18n73e89k 6757184140243

ta je famílie, to by jeden ...

+5/0
22.10.2013 9:49

P77a13v53e69l 66B77e47r46e89r 7652383760988

blil. Chudáci děcka Rv

+4/0
22.10.2013 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.