Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena utýrala psa k smrti. Teď je nezvěstná

Krajský soud v Brně zamítl odvolání v případu Terezy Müllerové, která před dvěma lety brutálně utýrala psa k smrti. Koncem roku 2011 nechala v zahrádkářské kolonii v brněnském Komárově uvázanou čtyřletou fenku. Zvíře zavřené v zahradním domku několik měsíců trpělo. Müllerová je nyní nezvěstná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

H77a13n46a 32A90n71t68o54n60o78v43á 6357669894724

Vážený autore, utýrat znamená že budu někoho týrat tak dlouho až bude po něm, proto je spojení "utýrat k smrti" moc pěkný příklad pleonasmu.

+1/−2
7.11.2013 0:31

M29o72n95i42k53a 92R36o88l65l59o86v29á 5483652256265

A ta fenka podle vás přežila?

0/−2
7.11.2013 6:41
Foto

H48a69n36a 40A17n69t85o40n41o51v88á 6807269584474

Pleonasmus je stylistická chyba, kdy jsou použitá různá slova ve stejném významu, učebnicový příklad "premiér vlády." Již ze slovesa "utýrat," které je dokonavé, čtenář pochopí že pes nepřežil a spojení "k smrti" je nadbytečné. Kdyby to pes přežil, použilo by se sloveso "týrat." Mám za to že tohle je vliv angličtiny (torture = týrat, torture to death = utýrat - vidíte jak je čeština úspornější), protože spojení "k smrti" se v češtině používá ve smyslu blízko ke smrti, ne že člověk zemřel (k smrti se nudím).

+2/0
7.11.2013 10:23

I90v84a90n85a 78V95e31s12e43l50á 2241803719135

a ma smysl se v tom takto zbytecne stourat kdyz tomu psovi to zivot stejne nevrati a odpornost toho chovani ty hnusny zensky se tim taky nezmeni?

+1/−1
7.11.2013 10:33
Foto

H52a29n88a 45A61n93t64o40n58o64v58á 6867659104124

Novináři jsou placeni za to, aby psali slušně. To už je zbytečná celá diskuze (taky psa neoživí a paní k výkonu trestu nepředvede), i ta zpráva je zbytečná, vůbec veškerý internet je zbytečný, protože nemá schopnosti živé vody...

+2/0
7.11.2013 12:04

I13v55a72n16a 21V94e44s57e78l45á 2301273679915

ajezis .. tak nic ... zase rozvadet zbytecnosti ad absurdum ...

+1/−1
7.11.2013 12:21
Foto

H88a92n87a 23A36n88t31o98n44o63v64á 6827609354354

Promiňte že jsem vás okradla o 20 sekund života když jste četla mé příspěvky.

+1/−1
7.11.2013 12:27
Foto

H36a91n39a 30A10n40t94o50n74o59v18á 6177719194984

Lamentace na téma že paní je zrůda a měla by viset/sedět až zčerná/zažít to co pes/být lynčována* jsou totiž mnohem přínosnější.

*nehodící se škrtněte

+1/−1
7.11.2013 12:29

O41n76d96r47a 68K70u70d72r39n21a 6797148201184

Házíte tady perly .... fanatikům, co si přišli vybít zlost na někom s opačným názorem. Od nich nečekejte žádnou smysluplnou diskuzi.

+2/−1
7.11.2013 12:58

I50v38a43n18a 32V52e52s89e95l67á 2611933519235

ano, Kudrna tu chybel, uz jsem si rikala kdy se ozve ...

0/0
7.11.2013 13:16

M62o27n80i59k89a 44R32o87l84l22o66v63á 5643282986195

Madam bych uvázala do jednoho rohu,Cechla,pardon,Kudrnu do rduhého a nechala je tam napospas osudu.

+1/−1
6.11.2013 21:54

O29n36d83r42a 33K31u73d98r48n65a 6567508791394

Jste zjevně osoba téhož druhu jako ta pachatelka, když chcete někoho jen tak týrat Rv

+2/−2
6.11.2013 22:08

M85o74n29i56k20a 21R40o30l23l74o84v62á 5533302506675

Jak se kdo chová k okolí,ať jde o člověka,nebo zvíře,tak by se tak okolí mělo chovat k němu.Ať si ten kdo dokáže mučit zvíře zažije to samé!

+1/−1
6.11.2013 22:22

O90n86d47r34a 19K19u89d41r52n80a 6207338871814

To ovšem niják nevysvětluje vaší touhu mě mučit. Léčíte se někde ?

+2/−2
7.11.2013 0:09

M55o36n90i44k18a 18R86o78l98l22o18v56á 5693772536575

Ne,to bych to musela potřebovat,jako třeba vy.Vaše neustálé nenávistné výlevy proti zvířatům o něčem svědčí a tak bych vám přála zažít si něco podobného jako zažívají vámi nenáviděná zvířata.A třeba pan Hackel by vám to evidentně přál taky a není jediný;-)

+2/−1
7.11.2013 6:33

O80n78d31r59a 92K90u60d64r19n66a 6787688581194

Vy deklarujete, že mě chcete nechat zemřít někde přivázaného, aniž bych vám cokoliv udělal, ale já jsem podle vás ten špatný, ten co šíří nenávist ? !  To už není ani vtipné :-/ Vy toho doktora opravdu navštivte. A to že podobné nenávistné hrozby píšou i další diskutéři nedokazuje, že jste v pořádku, to znamená pouze a jen, že je vás neléčených sadistů více.

+1/0
7.11.2013 12:56

K89a86r13e54l 97H93a59c32k78e26l 2135185486226

A Kudrnu bych tam přivázal taky. ;-D;-D

+2/−1
6.11.2013 16:48

K10a61r29e63l 98H32a39c54k66e31l 2245635746366

Servus mínusácká Kudrno! ;-D;-D

+1/−1
6.11.2013 17:16

K34a50r39e28l 29H88a32c31k53e25l 2795585976576

Teprve, až se s takovými bude zacházet stejně, jako oni zachází se živými zvířaty, bude to v pořádku.

Tento trest je výsměchem.RvRv

+4/−1
6.11.2013 16:46

O98n15d55r84a 52K48u63d57r47n24a 6687358791454

Smutná zpráva o týrání zvířete. Neméně smutné je, že jí někteří chovatelé psů zneužili k propagaci fašistických antihumánních názorů, jak by se měli likvidovat lidi, kteří požadují regulaci chovu psů. Tyto názory už byly naštěstí smazány. Varovně to ovšem vypovídá o úrovni průměrného chovatele psa, který považuje psa za nadřazeného cizímu člověku, to je skutečně novodobý fašismus !

+2/−11
6.11.2013 14:30

H29e80l40e43n29a 32J97i38n85d83r87o58v89a 9772186132838

Doporučuji emigraci do nějaké echt muslimské země, tam budete spokojenější.

+3/−1
6.11.2013 14:31

D50a33n80i54e60l75a 38U21r36b71a76n13o24v59á 2924190855116

Já bych navrhovala Čínu,tam psy jedí, to by mohlo panu Kudrnovy vyhovovat.

+3/−1
6.11.2013 14:53

O71n84d45r39a 74K59u70d28r71n96a 6927578841484

Já nikam emigrovat nehodlám a do nějáké vámi doporučované země už vůbec ne, naopak bych byl rád, kdybysme tady v ČR spěli směrem k civilizované čáasti světa, kde není močení a kálení na ulicích běžnou věcí, tak jako je tomu bohužel nyní u nás Rv

+1/−7
6.11.2013 15:00

D43a40n27i12e97l89a 68U15r11b32a92n60o30v34á 2714330935496

Nevím, zda je vám známo co je to svoboda, právo a na jakých principech je založena, pokud ne tak velmi jednoduše - obojí je založeno na "většině".

Reálně totiž člověk svobodný není nikdy a nikde, vždy máte omezení buď právní - tedy zákony a nebo sociální, tedy zvyklosti či vás omezí prostě okolí (jako třeba počasí nebo to, že jste na opuštěném ostrově). Čím více vnímá člověk tato omezení jako správná a v pořádku, tím více se cítí být svobodný a limity vlastně nevnímá a naopak.

Pokud jedinec něco chce a není to v souladu s onou většinou, pak i když se on ve svém subjektivním pohledu domnívá že je to správné a tudíž že na to má právo, toto právo mu přiděleno nebude a tudíž toto právo reálně NEMÁ.

Vy jste přesně v této pozici, domáháte se svého domnělého práva, ale přitom většina tedy společnost a zákony s Vámi nesouhlasí a proto Vám toto právo neudělí ať už se s tím smíříte nebo ne.

+2/−1
6.11.2013 15:20

O13n76d46r28a 47K21u57d31r83n41a 6137418271774

Vaše názory lze bez přehánění označit za fašistické. Lidská svoboda není nic co by měla diktovat většina. Kromě toho v případě psů by jistě většina lidí nějákou rozumnou regulaci uvítala, protože ta anarchie co panuje nyní vadí mnoha lidem a rostoucí drzost některých chovatelů už vadí i značné části jejich kolegů. Některé aktivity za regulaci chovu, jsou dílem právě té slušnější části chovatelů, kterým vadí, že jsou v jednom pytli s těmi neslušnými.

+1/−5
6.11.2013 15:25

D85a38n69i82e41l90a 20U95r42b65a82n22o46v24á 2384450565476

Tak znovu na názorném příkladu, snad to tak pochopíte snáze.

 Vezměte si třeba takové oblečení - jsme na ně zvyklí přijde nám normální chodit oblečený. Někdo ale může mít pocit, že ho oblečení omezuje, že ho nosit nechce, že na nahém těle není nic špatného, nic za co by se měl stydět a podobně.

Přesto, že jeho úmyslem nebude jakkoli sexuálně obtěžovat oatatní, půjde mu jen o jeho pocit vlastní svobody bez oblečení, pokud takto půjde po Václaváku, tak ho s největší pravděpodobností zatkne policie stejně jako by zatkla Vás, pokud byste trávil psy, jak jste naznačil v jiné diskusi.

Co se týká močení a kálení s tím jistě dost lidí souhlasí, ale v jiných diskusích jste uvedl, že máte právo psa zastřelit pokud volně pobíhá i kdyby vás nenapadal, protože to že je pes na volno vás ohrožuije. Požadoval jste aby psy bez pána byli usmrceni - viz vaše čokloboxy či jak jste je nazval.

Vám nejde o čisté chodníky, vy prostě nenávidíte psy a hledáte jakoukoli záminku pro to, abyste ji ospravedlnil. Nenávidět někoho jen pro to, že existuje a požadovat jeho likvidaci - to je fašizmus.

+5/−1
6.11.2013 15:47

O12n53d54r18a 12K24u91d16r53n76a 6157368111684

Zase používáte logické fauly, vylhané pseudoargumenty a osobní útoky. Moje návist nebo nenávist ke psům nemá s tématem co dělat. Řeč je o regulaci chovu psů, tak argumentujte k tématu a zanechte ubohých osobních útoků. 

Co se týče psů, tak jejich pobyt na ulicích měst je poslední relikt středověké "hygieny". Zatímco kanalizace dnes po ulicích neteče, krysy běžně po ulicích neběhají, lidé ulici jako záchod nepoužívají, tak ti močící a kálející psi jsou poslední zbytek tehdejší hygienické úrovně. Je jen otázka času, kdy budou nuceně vymístěni. Je to přirozené.

Fašismus je vaše pojetí svobod, kde si mylně představujete, že svoboda je to, co vám čoklaři milostivě dovolí. Tak tomu není, nemilá dámo. Takový čoklostán naštěstí ještě nejsme. A já mohu v demokratickém státě právem požadovat, aby osoby vašeho typu nezasahovaly do mých práv a svobod a neobtěžovaly mě svým psím nechutným koníčkem.

+1/−4
6.11.2013 17:11

K14a24r73e91l 64H88a91c13k38e17l 2435795456346

Hele, Kudrna, víte, kolik nás ročně stojí nepřizpůsobiví?

Těch pár kaček, za úklid po pejscích, je pakatel. ;-D;-D

+2/−1
6.11.2013 17:18

O73n43d91r47a 84K65u39d73r33n77a 6367548891344

To že škodí i někdo jiný není žádný argument ani polehčující okolnost. To je jako když řeknete, že jiní kradou víc, tak vy můžete krást taky Rv

+1/−1
6.11.2013 17:20

K47a43r89e15l 63H23a17c31k49e46l 2795675556986

Mi je milejší 1000 psů, než jeden nepřizpůsobivý.

Každej pes se nad takovým může povyšovat. ;-D;-D

+4/−1
6.11.2013 17:24

O25n46d74r31a 77K66u42d20r83n66a 6507458391404

Vaše příspěvky mimo téma mě nezajímají.

0/−2
6.11.2013 17:25

K90a95r64e20l 97H66a65c93k26e37l 2255315266516

I nad vámi, se každej pes může povyšovat.

Na rozdíl od vás, ten pes může být alespoň k něčemu užitečný. ;-D;-D

+3/−1
6.11.2013 17:31

K92a54r67e27l 19H40a58c85k12e14l 2755325916366

Jo, a nezapomeňte na mínusáka.

To je to jediný, co umíte, oproti psům.

+3/−1
6.11.2013 17:32

D59a32n63i27e83l76a 40U53r81b69a68n88o43v30á 2304460155566

Co se týče logiky tak právě na logice bývají argumenty založeny;-) - chtěl jste argumenty dala jsem Vám je. To, že se s nimi neumíte poprat a věcně a logicky na ně protiargumentovat je Váš problém né můj.

Dále si pletete dojmy s pojmy tato diskuse se dle pravidel Idnes má vztahovat k článku a článek není o tom zda mají nebo nemají být psy na veřejných místech.  To vy jako samojediný jste se rozhodl tuto diskusi stočit od tématu utýraného psa k tématu jinému ale nemáte právo (ano pane Kudrno právo) požadovat, aby vaše téma bylo mnou akceptováno.;-)

Co se týče fašizmu - kromě toho že se mnou nesouhlasíte jste žádný protiargument proti mé definici svobody nedal. Možnost stále máte.

Na základě čeho - tedy jakého zákona, máte ono domělé právo požadovat, abych Vás já neobtěžovala? Jak konkrétně Vás já a tím pádem osoby mého typu obtěžují?

+1/0
6.11.2013 17:34

O50n89d26r38a 98K33u36d98r81n14a 6927598431744

Víte, to je o obyčejné lidské slušnosti a ohleduplnosti. Pokud někdo provozuje koníčka, který zasahuje do práv ostatních, tak by měl hledět na to, aby ostatním do těch práv zasahoval co nejméně a choval se ohleduplně a s pochopením, že ostatní s ním toho koníčka nemusejí sdílet a může jim např. kontakt se psem vadit. Problém v našich podmínkách je takový, že při absenci zákonů popř. absenci jakéhokoliv vymáhání dodržování práva v některých oblastech si někteří lidé (jako vy) myslí, že to co jim zákon výslovně nezakazuje, tak je povoleno a nesmí to nikomu vadit. Slušný ovšem ví, že nemá ostatním škodit, ani když to nemá předepsáno žádným "befelem" s úředním razítkem. Vy zjevně slušná nejste. Kvůli lidem jako jste vy, kterých je bohužel značné procento, je právě nutná větší regulace v této oblasti. Protože vaše bezohlednost už roste nade všechny meze (protože, když nad vámi nestojí policajt, tak vy přece můžete cokoliv, že .....). Rv

0/−3
6.11.2013 17:43

D73a38n43i92e73l96a 46U49r21b49a72n96o57v30á 2954370645656

Tak znovu a tentokrát prosím konkrétně jak Vás já a tím pádem osoby mého typu obtěžují. Prosím fakta a né obecné věty nebo nepodložené domněnky.

Uveďte 3 konkrétní věci, kterými Vás já obtěžuji, abychom si zadefinovali "osoby jako já". Děkuji.

Dále prosím uveďte kde jsem napsala, že lidem nesmí vadit co dělají ostatní.

Chcete diskusi a věcné argumenty - mohl byste tedy začít u sebe.;-) Nemám problém s tím, že i o mně děláte mylné závěry, to je Vaše výsostné právo, ovšem Vaše domněnky o mé osobě nejsou totéž co argument.;-)

+1/−1
6.11.2013 18:00

O98n29d81r12a 19K30u32d40r90n84a 6937368591314

Reaguji na to co píšete, to je všechno.

0/0
6.11.2013 19:23

J25a14n85a 36M71u17r19o10ň77o76v65á 4127743152

Ukice se stejě musí uklízet i po lidech (nedopalky, odhozené papíry a pod) 8-okdyby nebylo psů  tak by byky úplně čisté ? 8-o

0/−1
7.11.2013 8:29

I12v54a48n36a 60V23e91s70e28l23á 2691423169615

no nebyly, to jen Kudrna tu ma nejaky zcestny myslenky ...

+1/−1
7.11.2013 9:29

O84n88d51r69a 63K15u91d50r38n93a 6907208811334

Já tady argumentuji věcně a racionálně, zcestné reakce jsou ty vaše. Nikde netvrdím, že pes je jediný znečišťovatel ulic, jak mi lživě podsouváte.

0/0
7.11.2013 13:01

M42i64c30h65a84l 81K49r86č32á69l 6238118536852

Jenom připomínám že jste dosud neuvedl zdroj ze kterého jste čerpal informace že náklady na úklid po psech jsou vyšší než vybrané poplatky a také jste neuvedl které vaše právo chovatelé psů porušují.

+3/−1
6.11.2013 14:44

O72n66d39r11a 56K54u92d86r24n41a 6207108201134

Ten zdroj se mi nechce hledat, najděte si to sám. Jinak do práv ostatních osob zasahují chovatelé více způsoby, jednak znečišťují ŽP výkaly a močí, dále obtěžují sousedy v domech nadměrným štěkotem, dále pouštějí psy na volno a ohrožují tak ostatní nebo vyvolávají pocit ohrožení, někteří nechávají své psy dorážet na kolemjdoucí, otírat si psí čumák o kolemjdoucí atd. O tom už bylo napsáno mnohé.

+1/−5
6.11.2013 14:58

M20i42c68h13a20l 46K85r57č48á76l 6308788156962

Životní prostředí znečišťuje zejména průmyslová výroba, doprava a většina lidských činností. Žádnou studii kde by byly uvedeny měřitelné hodnoty znečištění ŽP od psů jsem nikdy neviděl. Pokud vy ano prosím o odkaz. Rád si ji prostuduji a případně uznám že máte pravdu.

Pokud se jedná o nadměrný hluk tak nepředpokládám že by štěkot psa překračoval hygienickou normu hluku která je povolena. Možná rušení nočního klidu ale to se děje v daleko větší míře od jiných zdrojů.

A právo na to nemít pocit ohrožení neznám. Pocit ohrožení mohu mít z výšek, malých prostor, pavouků, aut, ano i psů atd. Tam to v případě neléčení může mít vážné následky.

+4/−1
6.11.2013 15:46

O66n80d56r62a 60K15u77d70r63n89a 6627368401544

To že je něco obtížně měřitelné, neznamená že to neexistuje a že to není vážné obtěžování. Jen člověk výrazně demagogického typu může zpochybňovat, že hromadné močení a kálení psů na ulicích výrazně zhoršuje prostředí pro život. Stejně tak, že někoho obtěžuje vytrvalý štěkot u sousedů. To už se vysloveně ztrapňujete, když saháte k pseudoargumentaci, že není něco úředně potvrzeno, tak že to neexistuje.

Stejně tak je logickým faulem i to, že jsou i jiné zdroje znečištění, jiní škodiči atd. To přece není žádná polehčující okolnost pro čoklaře ! To je argument tříletého dítěte, že když je lotr sousedovic Franta, takže vy můžete být lotr taky .....

+1/−3
6.11.2013 17:19

D50a88n54i84e71l46a 75U88r11b19a89n16o98v24á 2274610805776

Jakým přesně způsobem výrazně zhoršuje prostředí pro život?

0/−1
6.11.2013 17:49

O49n94d30r42a 83K57u49d14r35n48a 6787778501824

To jsem napsal dost jasně v příspěvku výše a v mnohých jiných.

0/0
6.11.2013 19:30

M66i59c31h45a17l 68K31r76č78á47l 6718538156622

Tak teď jste mě rozesmál. Já jsem podle vás člověk výrazně demagogického typu když od vás žádám údaje ze kterých vychází vaše argumenty v diskuzi a vy který používáte slovní spojení jako " vážné obtěžování, výrazně zhoršuje prostředí, vytrvalý štěkot " bez schopnosti to jakkoliv doložit jste v pořádku.

+1/−1
6.11.2013 18:39

O53n11d19r84a 86K44u33d17r14n96a 6447678201364

Krčále, co chcete dokládat na tom, že může někoho obtěžovat např. vytrvalý štěkot ? Vy už se do těch svých trapných kliček pořádně zaplétáte.

0/0
6.11.2013 19:29

J20a32n68a 16M10u67r57o66ň40o44v69á 4807733532

Zavřete okno a použijte Neurol.

+2/−2
7.11.2013 8:33

O62n46d84r94a 97K72u94d76r68n64a 6957708171584

Vy se v těch lécích něják vyznáte, zřejmě z osobní zkušenosti. Dejte si sama a pokuste se argumentovat věcně, zatím se vám to nepodařilo ani jedinkrát.

0/−1
7.11.2013 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.