Diskuze

V zúženém úseku D1 havarovaly už desítky aut, i kvůli špatné krajnici

Velký pozor si musejí dát řidiči v opravovaném úseku dálnice D1 u Rousínova na Vyškovsku. Na zúžené vozovce havarovalo od začátku rekonstrukce přes sedmdesát aut. Příčinou je například nezpevněná krajnice, ve které se boří kola. Podle policie by se v úseku měla snížit maximální povolená rychlost z osmdesáti na šedesát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J32a17n 34C84h51o47b94o51t

19. 11. 2013 14:59

>z osmdesáti na šedesát

Ale houby - na 40, netroškařte! :)

Bude se tomu pak opravdu ještě říkat dálnice...?

0 0
možnosti
PS

kdyby lidi umeli zipovat a nehledeli jen na sebe,dojde ke zpomaleni.ale kolona se nevytvori.

0 1
možnosti
MN

budou dvě poloviční, ty auta se někam prostě dát musejí

0 0
možnosti

Je nutné zdůraznit, že za havárie na D1 nesou v plném rozsahu vinu komunisté, za jejichž vlády byla dálnice D1 a zejména její krajnice postaveny a to přes odpor disidentů. Jinak řečeno, pokud by komunisti dálnici nepostavili nemohli by být  žádné havárie. Pro objektivitu je nutno přiznat, že  část viny padá i na současný demokratický režim, který zvýšil  rychlost na dálnici z komunistických 110 km na 130 km a nepřizpůsobil k tomu stav dálnice. Ale komunisté se dosud za stavbu dálnice neomluvili a pokud ano, tak jsme to neslyšeli.

0 2
možnosti
PS

v useku,o kterem se mluvi,je vsude az na vyjimky 100..byt je to blbost..

0 1
možnosti
OH

Když se v obcích snižovala rychlost ze 60 na 50 a někteří řidiči měli obavy, že se budou tvořit zácpy, tak všichni odborníci říkali, že se naopak zvýší kapacita. Podle ministerstva dopravy zase platí, že snížení rychlosti z 80 na 60 kapacitu sníží. Vzhledem k tomu, že zaručeně nikdo nelže (to bych si nedovolil nikomu podsouvat), je evidentně kapacita nejnižší někde kolem 60 a při vyšší i nižší rychlosti se kapacita zvyšuje. A já laik bych si naivně myslel, že tam bude lineární závislost...

0 0
možnosti
TZ

T29o53m61á35š 41Z38e91m93a13n

18. 11. 2013 23:26

Je-li tam lineární závislost, tak při rychlosti 0 bude kapacita nejvyšší.

Ve zkratce - Při rychlosti nula dostanete všechny lidi z Prahy do Brna za čas -NIKDY.

Rychlost je totiž funkcí kapacity a ne obráceně.

0 0
možnosti
LO

Systém zipu je hezký, ale když vás předjede řada kamionů přes benzinku, tak v závěru na ten zip taky moc nehrajete.

1 0
možnosti
PS

presne tak..s polaci to tam prez benzinku projizdeji jeden za druhym..

0 0
možnosti

A54d76a67m 86Ž69í89d22e87k

18. 11. 2013 20:53

Argument policie o snížení rychlosti na šedesát proto aby se tam jezdilo osmdesát vypovídá o bezzubosti a totální impotenci dálničního oddělení a navíc o inteligenci toho kdo tento blábol vymyslel

1 0
možnosti
JK

J16a53n 54K87u23r45z93e60j62a

18. 11. 2013 20:21

Hlavně to tam omezují retardi, kteří čumí po stavební technice. Vždycky to začne stát v tom místě, kde pracuje ten obrovský stroj na zakládání. To se zas burani z lontu musí koukat, jak to silničářům jde. Takže první sáhněte do svého svědomí, než do stavebně-technického stavu ;-) ... který je mimochodem otřesný.

3 1
možnosti
LZ

Tohle je taky pravda.

0 0
možnosti
MZ

Co je ministerstvu dopravy po rychlosti. Jedna z věcí, která zbytečně zatěžuje úředníky.

To je snad věcí správce pozemní komunikace v dohodě s policií nikoli nějakého misnisterského rady, který si tam udělá výlet, aby se na místě přesvědčil o nebezpečnosti a pak ve stanovené lhůtě rozhodne ....

Na české železnici (a nejen na ní) rozhoduje o snížení rychlosti  (třeba i z minuty na minutu) na trati - pokud je tam nějaká závada pracovník ve funkci traťmistra odpovědného za příslušný úsek trati. Nikoli nějaký úředník na generálním nebo oblastním ředitelství SŽDC nebo dokonce na ministerstvu dopravy ...

1 0
možnosti
LZ

Já už jsem z té uzavírky na prášky.Jezdím tam denodenně několikrát do Brna a zpět.To co se tam děje je jeden velký hnus.Jednak byl totální nesmysl uzavřít dva nájezdy na dálnici od Vyškova na Brno.Chápu že se dálnice musela opravit,ale mělo se to řešit jinak.Auta už sjíždí před Vyškovem a jedou po staré na Brno.Vyškov zasekaný a stará totálně taky.Navíc spousta šoféru si myslí že v Rousínově najede zpět na dálnici, jenomže to je omyl.Ten nájezd je zavřený taky.Takže někteří nesledují značky odbočí v Rousínově k dálnici a tam se otáčí a jedou zpět.Rousínov to je kapitola taky sama o sobě.Tam aby ulehčili situaci tak začali současně opravovat chodník.Na několik dní uzavřeli jeden jízdní pruh v obci a řídili provoz kyvadlově semafory.Takže se tvořily šílený kolony.Ty se bohužel tvoří i tak.protože v Rousínově je na krátkém úseku 6 přechodů a jeden semafor, který to brzdí dokonale.Dál směrem na Brno je přejezd, který občas taky dokáže udělat své.Spousta řidičů si myslí že když sjedou na starou že si pomůžou.Bohužel kolikrát ještě si pohorší.Spíš bych volil úplně jinou trasu do Brna než po staré silnici.Sice delší ale rozhodně bez kompliklací. A pak jsou ještě řidiči kteří si starou cestu pletou s dálnicí.Sjedou a začnou tam dohánět ztracený čas a ještě přidávají další problémy navíc.Dálnice měla býti původně opravená 26.11 bohužel se to protáhne o další měsíc. už aby to bylo hotový.

3 0
možnosti
PM

P70e68t19r 75M23i66c43h92a74l

18. 11. 2013 19:17

Hlavně, proboha, tu alternativní trasu tady nenapiš, nebo ji dutohlavové zacpou taky.

0 0
možnosti
PM

P17e82t96r 10M48i54c75h37a42l

18. 11. 2013 19:00

Jednoduché řešení:

- díry vysypat makadamem,

- v každém směru dva radary, průběžně měnit jejich umístění,

- na začátku zúžení kameru na kontrolu zipu

- na každém konci výběrčí místo s policajty 24 hodin denně,

- každému, kdo pojede víc než 90 a míň než 70 dát 2000 flastr, - kdo nedodrží zip, taky za 2000, Když to nejde po dobrém, musí nastoupit tvrdá represe. Jinak dutohlavové jezdit nenaučí.

5 4
možnosti
PM

P58e72t24r 26M89i89c31h11a86l

18. 11. 2013 19:01

Zapomněl jsem na označení nebezpečné krajnice.

0 0
možnosti