Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klimatizace, wi-fi a více spojů. Kraj chce zvýšit komfort cestujících

Na polovinu prosince chystá Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje změny. A tentokrát se Jihomoravané nemusejí bát, spoje se nebudou omezovat ani rušit. Cílem novinek je zajistit cestujícím větší komfort jako klimatizaci, internetové připojení a také posílení nejvytíženějších spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E88v58a 73Ř68e76h69o68ř20k26o97v45á 9853347106313

Já bych místo wi-fi spíš uvítala více nizkopodlažních spojů.

0/0
29.11.2013 13:48

T86o73m26a58s 48N20o17v11o50t81n83y 3551116228559

A pak se zase nenápadně po 2-3 měsících zdraží už tak drahé jízdenky. Ale fajn je sms jízdenka, snad se rozšíří i mimo Brno.

0/0
28.11.2013 17:44

P29e91t20r78a 30N39o71v33á65k87o14v73á 7278966864188

Klimu a wifi můžou vynechat, když dají víc spojů.

0/0
28.11.2013 14:16
Foto

J54u35r84a22j 24P20o93s34p77í30š83i77l 5904901793319

tzv. Ilustrační snímek je úplně deilustrující, páč ukazuje MHD a článek se týká IDS JMK :-)Rv

0/0
27.11.2013 19:35

M87a47r31e58k 90T45o69p69i80č 4295229337103

nicméně brněnská MHD je součástí IDS JMK, takže až tolik mimo mísu ten snímek není

+1/0
27.11.2013 20:39

M89a89r37e52k 20T35o14p49i37č 4605899427873

A co takhle zavedení spravedlivějšího tarifu?

Pro porovnání: měsíční jízdenka na dvě brněnské zóny, které pokrývají celé město vč. okrajových částí (100+101) stojí 550 Kč. A za tu cenu se nabízí desítky až stovky různých tras s časovým pokrytím non-stop. Pokud si ale cestující pořídí měsíční jízdenku platnou mezi dvěma vesničkami (2 zóny) někde v okrajové části kraje, zaplatí za ni 540 Kč, takže prakticky stejně. A za tyto peníze má možnost cestovat třeba jen 8 x denně a o víkendu 3 x denně nebo taky vůbec. Brňák si pak může ke své "šalinkartě" dokupovat celodenní síťové jízdenky  za 150 Kč, zatímco mimobrněnští musí zaplatit 190 Kč. A tak by se dalo pokračovat.

+2/0
27.11.2013 18:26

R82a94d22e65k 88K72u49č76e53r15a 2703396869453

Víkendové linky budou jezdit o hodinu dřív, to před rokem jezdili ještě dřív než jste upravili jizdní řady, Na wifi bych se vam víte co , to zase bude tunel pro nějakou firmu která to bude realizovat, kdyby jste radši vrátili linku 63.

+2/0
27.11.2013 16:18
Foto

J46u10r41a49j 58P92o75s97p45í97š63i93l 5554901933839

Hmm, že by se "něco" hnulo ku předu? 8-oNestačím se divit...Klimatizaci oceníme v létě, wifi celoročně, posila vytížených spojů má být samozřejmostí![>-]

+3/−1
27.11.2013 13:18

P54a46v42e24l 68D31o66l33n62í69č14e87k 3888923124621

Tak zrovna wifi je to posledni, co by mi v MHD schazelo.

Nerikam, ze tam byt nema nebo ze se nemuze hodit. Bude tam, bude, fajn. Jen si myslim, ze pro mesto jako je Brno je to porad jeste zbytecny luxus. Tech nekolik minut v saline nebo busu se da imho prezit i bez wifi.

+3/−3
27.11.2013 14:11

J67i68ř70í 97H47o85v97o31r60k45a 8717406922665

Pokud jste si nevšiml, informace se týká především regionálních autobusů, kde jedete mnohem déle než jen těch několik minut v MHD

+1/0
27.11.2013 14:52
Foto

J50u33r53a97j 26P25o42s17p85í87š87i86l 5184511943119

to jsem si fakt nevšiml :-) díval jsem se totiž na fotku, ta je z Hlavního nádraží v Brně - jo kdyby tam byla Zvonařka tak jo ;-) a já se těšil, že bude v MHD klimatizace (a stálo by to další miliardy) [>-]

0/0
27.11.2013 19:33

T39o87m31a33s 85N16o60v43o92t17n84y 3931926688139

Tak jestli tam wi-fi bude fungovat tak jak funguje třeba mobilní internet (rádoby 3G) od T-Mobilu, tak je to stejně k ničemu. Navíc kdo opravdu potřebuje internet třeba k práci, tak ho dávno v mobilu či ntb má, na to není potřeba wi-fi v buse. A nastupující cool generace to holt bez fakebuku tu půl hodinku vydrží.

Snad wi-fi na nádražích či větších zastávkách by smysl měla, ale v tom buse je to fakt to poslední, ocením spíš klimu, pohodlnější sedačky a zkušeného řidiče.

0/0
28.11.2013 17:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.