- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych místo wi-fi spíš uvítala více nizkopodlažních spojů.
A pak se zase nenápadně po 2-3 měsících zdraží už tak drahé jízdenky. Ale fajn je sms jízdenka, snad se rozšíří i mimo Brno.
Klimu a wifi můžou vynechat, když dají víc spojů.
tzv. Ilustrační snímek je úplně deilustrující, páč ukazuje MHD a článek se týká IDS JMK :-)
nicméně brněnská MHD je součástí IDS JMK, takže až tolik mimo mísu ten snímek není
A co takhle zavedení spravedlivějšího tarifu?
Pro porovnání: měsíční jízdenka na dvě brněnské zóny, které pokrývají celé město vč. okrajových částí (100+101) stojí 550 Kč. A za tu cenu se nabízí desítky až stovky různých tras s časovým pokrytím non-stop. Pokud si ale cestující pořídí měsíční jízdenku platnou mezi dvěma vesničkami (2 zóny) někde v okrajové části kraje, zaplatí za ni 540 Kč, takže prakticky stejně. A za tyto peníze má možnost cestovat třeba jen 8 x denně a o víkendu 3 x denně nebo taky vůbec. Brňák si pak může ke své "šalinkartě" dokupovat celodenní síťové jízdenky za 150 Kč, zatímco mimobrněnští musí zaplatit 190 Kč. A tak by se dalo pokračovat.
Víkendové linky budou jezdit o hodinu dřív, to před rokem jezdili ještě dřív než jste upravili jizdní řady, Na wifi bych se vam víte co , to zase bude tunel pro nějakou firmu která to bude realizovat, kdyby jste radši vrátili linku 63.
Hmm, že by se "něco" hnulo ku předu? Nestačím se divit...Klimatizaci oceníme v létě, wifi celoročně, posila vytížených spojů má být samozřejmostí!
Tak zrovna wifi je to posledni, co by mi v MHD schazelo.
Nerikam, ze tam byt nema nebo ze se nemuze hodit. Bude tam, bude, fajn. Jen si myslim, ze pro mesto jako je Brno je to porad jeste zbytecny luxus. Tech nekolik minut v saline nebo busu se da imho prezit i bez wifi.