Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jen kruhový objezd na Žlutém kopci nestačí. Vyroste tam i park a parkoviště

Bude o více než dvacet milionů dražší, než se původně počítalo. Nová křižovatka na Vaňkově náměstí má Brno stát 55 milionů korun. Cena se z původních 34 milionů korun vyšplhala kvůli vyšší DPH a především proto, že u objezdu vznikne i park a místa pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T36o60m11a79s 12N21o87v71o86t19n83y 3441506418459

Nechápu tu zhovadilost, stavět doprostřed kruhového objezdu nějaké stavby (tedy jako chápu, že se někdo potřebuje nakapsovat). Ale z hlediska dopravy a bezpečnosti je to nesmysl, přes kruháč má být vidět a ne z toho dělat neprůhlednou zeď. Jakoby nestačila ta móda, kdy se začaly dělat vyvýšené kruháče "s parkovou" úpravou... Už stačí ta soukromá hrůza v Komořanech se "sochou svobody".

+2/0
7.1.2014 19:50

J75a66n 23Z78e93l90e98n80k42a 2716316608115

Zajímavá vizualizace. Koukám, že autoři se měli předem poradit s dráteníky DP, jak má vypadat trolejbusová trolej. Nejen že nevědí, jak vypadají trolejové výhybky pro trolejbusy, ani jak a na co se zavěšují, ale na okružní křižovatce navrhnout místo středového stožáru trolejí jakýsi přiblblý obelisk je šílenost. Pak tam totiž vyjde podivná a zbytečná změť příčných drátů vzájemně se křížících, která celé dílo (jinak docela dobře vypadající) jen znehodnotí.

Středový trakční sloup je pro takovéto křižovatky nejlepší řešení, a pokud tam chtějí mít ten monolit či obelisk nebo co to je, tak bych ho konstruoval tak, aby mohl nést trolej coby středový stožár. Stejně tak trolejové výhybky je lepší dát již na příjezd ke křižovatce a vytvořit tak předsunuté rozvětvení trolejí. Je to lepší provozně i esteticky.

+6/0
7.1.2014 15:58

K69a55r97e38l 46N33ě44m23e23c 2183104176988

A to ještě ani nemá trolejbus faje na drátech. ;-D

0/0
7.1.2014 16:50

J37a25r94o49s94l27a63v 75T42e28s81a63ř 1477847369798

Jak taky ta křižovatka může být bezpečná,když si řidiči brněnského dopravního podniku pletou hlavní a vedlejší silnici.A to se děje opakovaně.

0/0
7.1.2014 14:08

K68a17r80e59l 85N12ě40m21e55c 2973264966318

Já těmito vozy s danými řidiči jezdím a musím říct, že někdy jim nic jiného nezbude. Protože jsou situace, za jakých by tam museli stát třeba 10 minut. A to už je doba, za kterou přijedou 1-2 další trolejbusy.

Sám, když jedu autem, tak zpomalím a trolejbus pustím. Protože vím, jaké blbé je to najíždění do křižovatky.

+4/0
7.1.2014 16:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.